Προς το περιεχόμενο

Η VW κερδίζει την Tesla και παρουσιάζει ένα προσιτό ηλεκτρικό όχημα κόστους 25.000€


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, trelos1333 είπε

Γερμανοι..το μονο εθνος στον κοσμο που για τα λεφτα, θα βγαλουν ηλεκτρικο αυτοκινητο με ρυπους και θα το αποκρυψουν για την κονομα..

Γερμανοί, μια δυνατή χώρα, ένα οργανωμένο κράτος, ένα έθνος σαν πολλά άλλα που έχουν ισχυρότατη βιομηχανία, πολύ καλή οικονομία, πολίτες με πειθαρχία, και τρώμε τον καπνό τους από απόσταση σε έτη φωτός. 

Επεξ/σία από Basilhs23___
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Και για να τελειώνει το παραμύθι με τα 20 χρόνια, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν εγγύηση μπαταρίας 8 χρόνια και μόνο αν η υγεία της μπαταρίας είναι κάτω από το 70-75% στην καλύτερη.

spacer.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, MikeKata είπε

Η κοινή λογική χρησιμοποιείται για να κρίνει κάποιος τα δεδομένα. Όταν την επικαλείται για να αποφύγει να απαντήσει με στοιχεία πάνω σε αυτά ή για να δικαιολογήσει αοριστίες και θέσεις που υποθέτει οτι ισχύουν χωρίς να μπορεί να τις αποδείξει, δεν ονομάζεται "κοινή λογική", αλλά "confirmation bias" και "συνομωσιολογια".

Αν είχες μπει στον κόπο να διαβάσεις το τελευταίο LCA που ανέβασα, δε θα είχες ποσταρει καν το link.

Μέσα στα άλλα σενάρια και στα phases χρήσης των EV που αναφέρει, είναι και αυτό το θέμα που προσπάθησες να πεις.

Μιλάει και για το "second use" μπαταριών και πώς χρησιμοποιούνται όταν γίνουν degrade.

Για να μην (ξανά)αναφέρω το ποσοστό ανακύκλωσης που ανεβαίνει συνεχώς.

Αλλά όχι απλά δεν μπήκες στον κόπο, δε διάβασες καν το σχόλιο μου όπου έκανα quote ένα μικρό κομμάτι του συγκεκριμένου πεδίου.

Οπότε όχι. Δεν είναι κοινή λογική. Είναι είτε αδυναμία/βαρεμάρα να διαβάσεις τι γράφω, είτε απόγνωση να στηρίξεις αοριστίες επειδή δεν έχεις στοιχεία κατάρριψης όσων λες.

Υ.Γ. Καταλαβαίνω ότι μια μελέτη είναι δύσκολη να την διαβάσεις, όμως, όχι, τα bullet points από ένα random site δε χρήζουν σοβαρής αναλύσεως. Αν θες να σου πω και γιατί, βεβαίως.

Υ.Γ 2. Πάλι δεν απάντησες πάνω σε αυτό που σε ρώτησα. Έχεις να προσαψεις κατι στα LCAs που ανέβασα; Έχεις βρει κάποιο λάθος; Έχεις κάποιο άλλο που τα καταρρίπτει; Αν, όχι, και συνεχίσεις τις αοριστίες, δεν έχω λόγο να συνεχίσω την κουβέντα. Δεν είμαι εδώ για να χάνω το χρόνο μου.

Θα χρειάζεται να ξαναγοράσεις (μπαταρία ή αυτοκίνητο)σε ~10 χρόνια; Αυτό είναι το ερώτημα για κάποιον που σκοπεύει να πάρει EV. Θα αποζημιώνεται για απόσυρση της παλιάς μπαταρία και αν ναι πόσο; Με τι συνολικό αποτέλεσμα; Αυτό χρειάζεται μόνο να ξέρουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, Nakis93 said:

Γι αυτό είμαστε σταθερά στο τοπ 5 της πιο ακριβής ενέργειας στην Ευρώπη; Επειδή έχουμε 36% απε; Τρέμω στη σκέψη του πόσο θα μας κοστίζει να βράσουμε ένα τσάι όταν φτάσουμε στο 60% απε..

Τελείως άσχετο το ένα με το άλλο, αμα ψαξεις πως λειτουργεί η τιμη του ρεύματος θα εκνευριστείς περισσότερο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, logistoulis είπε

Το κόστος χρήσης ανά χλμ είναι καθαρή σύμπτωση και έχει να κάνει με παράγοντες που αλλάζουν διαρκώς όπως φορολογία/πόλεμοι κτλ.

Όντας κάτοχος θερμικού κινητήρα της vag με 200+ ίππους είχε άλλο κόστος χρήσης όταν η βενζίνη είχε 1.13 και άλλο όταν έφτασε μέχρι 2.5 (100 οκτάνια). Το ίδιο συνέβη και με το ρεύμα.

Αυτό είναι σαφές και αυτονόητο. Αλλά επίσης σαφές και αυτονόητο είναι ότι ένα όχημα που "ξοδεύει" τη μισή ενέργεια (και ακόμα λιγότερη) για την ίδια απόσταση, πάντα θα υπερτερεί στο κόστος χρήσης. Εκτός και αν γίνει προσπάθεια για την τεχνητή εξισορρόπησή τους, που ειλικρινά, με τις "φιλο-ηλεκτρικές" πολιτικές που κυριαρχούν, μάλλον είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας να συμβεί κάτι τέτοιο.

Στο δεύτερο σκέλος του post (που δε quotάρω λόγω μεγέθους) εννοείται ότι συμφωνώ. Παρόλα αυτά, ο στόλος αργά ή γρήγορα ανανεώνεται. Ακόμα και να μη βγαίναν ποτέ ηλεκτρικά, πάλι θ' αλλάζαμε αμάξια ανά λίγα χρόνια. Σε άλλο παλιότερο σχετικό post είχα γράψει ότι θα κάνουμε 15+ έτη να δούμε ουσιαστική διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην καθημερινότητα, διότι πολύ απλά δε συμφέρει να αλλάξει κάποιος ένα άρτιο και "τίμιο" ηλικιακά αμάξι με ένα ηλεκτρικό για να βελτιώσει το κόστος χρήσης, μιας και απλά, δε πρόκειται να το αποσβέσει ποτέ. Όμως κάποια στιγμή, έτσι κι αλλιώς θ' αλλάξει αμάξι! Και αν αυτό το κάνει μετά τα επόμενα 3-4 χρόνια, η λογική και εύκολη επιλογή θα 'ναι ένα ηλεκτρικό.

Να το πάμε επί προσωπικού. Έχω το αμάξι μου για 4+ χρόνια, μιας και έβγαλε άδεια 10/2018. Πολύ τίμιο και δεν έχω κανένα ουσιαστικό παράπονο από αυτό. Να το κρατήσω όμως άλλα 5, βαριά - βαριά; Και το προηγούμενο τόσο το κράτησα (~8). Στο 2028 λοιπόν, θα έχω την επιλογή να επιλέξω ένα ηλεκτρικό με άπλετη ροπή, αθόρυβο, με μικρή συντήρηση και τεράστιο χώρο αποσκευών για το μέγεθός του, που με σημερινές τιμές ρεύματος (μιας και δεν είμαι η Πυθεία) θα καταναλώνει περίπου 20€ στα 500 χλμ. Η εναλλακτική, θα είναι να πάρω ένα -εξίσου σύγχρονο, φυσικά- θερμικό, πιο δυσκολοδήγητο, πιο αδύναμο, με περισσότερα σημεία να βγάλει πρόβλημα, και τη διπλή κατανάλωση (με 1,5€ η βενζίνη - όχι τα εξτρίμ του καλοκαιριού). Τι λες να επιλέξω για daily driver; Σε τι ακριβώς θα μπορούσε να με κερδίσει ένα θερμικό, εκείνη την εποχή;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, f3d0n said:

Εξωτερικά είναι όμορφο στα μάτια μου. Εσωτερικά το βλέπω πολύ "φτωχό". Παρόλα αυτά για καινούργιο ηλεκτρονικό με 450χλμ αυτονομία και ~220hp στα 25000€, δεν το λες και άσχημα. 

Και ελπίζω (κατά 99%) θα έχει κει και αυτόματο όριο ταχύτητας βάση περιοχής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, logistoulis είπε

Το κόστος χρήσης ανά χλμ είναι καθαρή σύμπτωση και έχει να κάνει με παράγοντες που αλλάζουν διαρκώς όπως φορολογία/πόλεμοι κτλ.

Όντας κάτοχος θερμικού κινητήρα της vag με 200+ ίππους είχε άλλο κόστος χρήσης όταν η βενζίνη είχε 1.13 και άλλο όταν έφτασε μέχρι 2.5 (100 οκτάνια). Το ίδιο συνέβη και με το ρεύμα.

Το ερώτημα είναι το εξής είναι πιο πράσινο να συνεχίσω να χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο που ήδη έχω και σε βάθος ετών το κόστος χρήσης του πέφτει διαρκώς ή είναι πιο πράσινο να παραχθεί ένα νέο ηλεκτρικό;

Το μόνο θετικό του ηλεκτρικού είναι ότι δεν θα προσθέτω καυσαέριο μέσα στην πόλη, οτιδήποτε άλλο δε νομίζω ότι είναι και τόσο οικολογικό και αυτό γιατί ξεχνάμε σε πολλές περιπτώσεις ότι η κάθε εταιρεία (και κυβέρνηση) το παίζει πράσινη μετακυλιωντας το κόστος στον τελικό καταναλωτή/πολίτη και όχι παίρνοντας αποφάσεις σε πιο κεντρικό επίπεδο πχ να είναι πιο πράσινα τα εργοστάσια ή στην τελική να παράγουν λιγότερο τα εργοστάσια (κάτι το οποίο βέβαια θα ήταν καταστροφικό για το οικονομικό σύστημα που κινεί τις κοινωνίες μας εδώ και δεκαετίες, το οποίο απαιτεί διαρκή ανάπτυξη).

Παράλληλα όμως θα πρέπει να δημιουργούνται σκουπίδια για την "πρασινάδα" και για να κινηθεί η οικονομία.

Αν εγώ πχ μείνω αλλά 10+ χρόνια με το αυτοκίνητο μου οι μετοχές της VW θα καταρρεύσουν παρόλο που αυτό θα ήταν μάλλον πολύ πιο πράσινο.

Αν εγώ παραμείνω με τα κλιματιστικά μου που είναι 20 ετών δεν θα επιδοτηθούν οι αλυσίδες και οι Κινέζοι που παράγουν "πράσινες" σαβούρες (βέβαια εγώ επέλεξα να μείνω με τα 20ετιας κλιματιστικά μου που είναι made in Japan και αντέχουν μια χαρά και μια χαρά λογαριασμούς ρεύματος φέρνω και ας μην έχω "πράσινο" σπίτι).

Εδώ ο κόσμος αγοράζει πλέον κινητά κάθε 2-3 χρόνια και οι εταιρείες τρέχουν πανικόβλητες να τους πείσουν να αλλάζουν κάθε χρόνο, εκεί σκέφτεται κανείς την οικολογία;

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι να σκεφτόμαστε και λιγάκι ποιοι είναι αυτοί που έχουμε απέναντι μας και μας κάνουν νουθεσίες για τα αποτυπώματα στον πλανήτη και άλλα τέτοια ωραία και τι σκοπό έχουν για όλα αυτά.

Τι έκαναν όλοι αυτοί τα προηγούμενα χρόνια για τον πλανήτη; Πόσο πλαστικό γέμισαν τις θάλασσες όλες αυτές οι εταιρείες που σήμερα μας λένε σε ΕΜΑΣ να ανακυκλώνουμε και παράλληλα λένε ότι ΘΑ προσπαθήσουν να έχουν περισσότερα προϊόντα από ανακυκλωμένα υλικά τα επόμενα 10-20 χρόνια;  Βάζουν και μερικούς κάδους ανακύκλωσης στο χώρο εργασίας τους και καθάρισαν, έφεραν εις πέρας την κοινωνική τους ευθύνη.

Το να αγοράσω ένα πιο καινούριο αυτοκίνητο που δεν το έχω ανάγκη, θα είναι πιθανώς πιο κακοφτιαγμένο από ότι ήταν ένα παλιότερο (δεν περιμένω ένα ηλεκτροκίνητο χάρτινο παιχνίδι να αντέξει τα ίδια χρονιά) , θα κοστίσει αναλογικά περισσότερα από ότι κόστισε παλιότερα ένα ανάλογο αυτοκίνητο, θα χρεωθώ να το πληρώνω κτλ κτλ είναι κάτι που αντικειμενικά δεν με συμφέρει όση πλύση εγκεφάλου και αν μου γίνει.

Κάποτε και τα ντίζελ έλεγαν ότι είναι καλά ενώ ΗΞΕΡΑΝ ότι δεν είναι. Και τα επέτρεψαν στο λεκανοπέδιο ενώ δεν έπρεπε. Έγινε για να βοηθηθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να πουλήσουν τις σαβούρες τους. Γιατί να μην γίνεται το ίδιο και τώρα;

 Κανεις δεν είπε να πετάξεις γενικώς το παλιό για να παρεις καινούργιο. Και όσοι το λένε είμαι αντίθετος με αυτή την άποψη. 

Το καινούργιο προϊόν θα το πάρεις όταν το παλιό θα είναι άχρηστο και θα χρειάζεσαι σίγουρα ένα καινούργιο, εκεί θα κάνεις έρευνα αγοράς και θα επιλέξεις αυτό που συμφέρει την τσέπη σου. Οι εταιρείες διαφημίζουν τα προϊόντα τους και καλά κάνουν, δεν υπάρχει εταιρεία να μην προσπαθεί να διαφημιστεί λέγοντας αλήθειες η και ψέμματα. Το τι θα παράγει όμως μια βιομηχανία δεν είναι στο χέρι σου να το καθορίσεις, εδώ λοιπόν, αρέσει δεν αρέσει σε κάποιους, η παραγωγή τείνει αργά ή γρήγορα στην ηλεκτροκινηση. 

Το όφελος ενός ηλεκτρικού για το περιβάλλον δεν είναι μόνο ότι δεν μεταφέρεις καυσαέριο μέσα στην πόλη, αλλά η λιγότερη παραγωγή καυσαερίων και από το σύστημα παραγωγής ενέργειας λόγω της αύξησης του ισοζυγίου των ΑΠΕ στο ενεργειακό μίγμα. Η αύξηση είναι συνεχής και παντού. Αν δεν υπήρχε αυτό το δεδομένο δεν θα προχωρούσε κανένας στην παραγωγή ηλεκτρικών ΙΧ διότι δεν θα είχε νόημα. 

Για τα πλαστικά που λες στις θάλασσες, αρκει να δεις τι πλαστικό πετάει ο μέσος πολίτης στις παραλίες και στις θάλασσες, τι σκουπίδια πετάει μέσα στην πόλη, ε τα ίδια κάνουν και οι βιομηχανίες λοιπόν. 

Για να προλάβω τυχόν σχόλια σε απάντηση σου, τα περί πρασίνου που ακούω εδώ και χρόνια για το οτιδήποτε με έχουν κουράσει και εμένα.

Κάποια πράγματα μπορώ να καταλάβω ότι έχουν νόημα πχ το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σε κάποια άλλα μέτρα και πράγματα έχω τις αμφιβολίες μου πχ απαγόρευση χρήσης σε πλαστικά καλαμάκια και τέλος χρήσης πλαστικής σακούλας, εδώ δεν ξέρω αν υπάρχουν μελέτες που να αναλύουν το όφελος στο περιβάλλον πέραν από γενικές πληροφορίες του στυλ ότι μειώθηκαν τόσο τις % οι πλαστικές σακούλες και τα καλαμάκια, διότι εδώ συμβαίνει το εξής, επειδή δεν πίνω το αναψυκτικό μου με καλαμάκι πλέον το βάζω σε ποτήρι, το ποτήρι θέλει πλύσιμο με νερό και χρήση απορρυπαντικου, δεν έχει αποτυπωθεί πόσο επιβαρύνει το περιβάλλον η κατανάλωση νερού και χρήση σαπουνιού. Για την πλαστική σακούλα, πόσο παραπάνω θα επιβαρυνθεί το περιβάλλον από την αγορά υφασματινων και άλλων τσαντών για την μεταφορά των προϊόντων από τον κάθε καταναλωτή, μετά όσοι από εμάς χρησιμοποιούσαμε τις σακούλες των Super market για τα σκουπίδια πλέον αγοράζουμε άλλες σε πολλά τεμάχια για να βγει χαμηλότερη η τιμή, εδώ λοιπόν γλιτώνουμε μεν από την μία, το επαναφέρουμε έμμεσα από την άλλη, δεν ξέρω αν έχουν αποτιμηθεί όλα αυτά με επιστημονική έρευνα. 

5 ώρες πριν, Nakis93 είπε

Γι αυτό είμαστε σταθερά στο τοπ 5 της πιο ακριβής ενέργειας στην Ευρώπη; Επειδή έχουμε 36% απε; Τρέμω στη σκέψη του πόσο θα μας κοστίζει να βράσουμε ένα τσάι όταν φτάσουμε στο 60% απε..

Ναι, κάτσε εσύ με πετρέλαιο φυσικό και λιγνίτη και περίμενε να βασισεις την εξάρτηση σου από την Ρωσία το Ιράν και με τιμές που γουστάρει ο καθένας παραγωγός. Οι ΑΠΕ είναι ευλογία να υπάρξουν για να μας γλιτώσουν όλα γίνεται από φαινόμενα σαν αυτό που έγινε με τον πόλεμο στην Ουκρανία. Μην ακούσω ότι θα εξάγουμε τα δικά μας πετρέλαια αέρια κτλ γιατί θα ρίξω ένα γέλιο από έχω μέχρι το φεγγάρι. Για τον μεν λιγνίτη πήγαινε και ρώτα τους πρώην  εργαζόμενους και τους κατοίκους των γύρω περιοχών στα ορυχεία να σου πουν για την υγεία τους τα πνευμονία τους και τους καρκίνους. 

Επεξ/σία από Basilhs23___
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Εάν εξαιρέσουμε τα Peugeot & Citroen με τις 45kWh μπαταρίες, ΟΛΑ τα αρχικά μοντέλα των 58kWh τη βγάζουν κανονικά τη διαδρομή, φορτωμένα και με κλιματισμό. 16 φορές έκανα το καλοκαίρι τέτοια απόστασή χωρίς στάσεις.   

ναι είχαν θέμα με το να βρουν μέρος για φορτιση + την αναμονή. Εκτός πια και αν τρέχαν επιπλέον και με υπερβολικη ταχύτητα, επιβαρύνοντας τη μπαταρία 

21 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Για τον μεν λιγνίτη πήγαινε και ρώτα τους πρώην  εργαζόμενους και τους κατοίκους των γύρω περιοχών στα ορυχεία να σου πουν για την υγεία τους τα πνευμονία τους και τους καρκίνους. 

το θέμα το έχουν κυρίως οι εργαζόμενοι και συνταξιούχοι των ορυχείων που ο καρκίνος θερίζει. Εννοείται πως το κάναν με πλήρη επίγνωση των επακόλουθων, προτιμοντας την οικονομική εξασφάλιση. 

αλλά γενικά δεν είναι περιοχή για ασθματικους. Ιδίως καλοκαίρι που η ατμόσφαιρα αναμιγνύονταν με αφρικανική σκόνη δεν μπορούσες να ανασάνει. 

+τα πρόστιμα που πληρώνουμε για τη μόλυνση της ατμόσφαιρας. Επίσης η ΔΕΗ έχει απαλλοτρίωσει τεράστιες εκτάσεις και έχουν ερημωσει ολόκληρες περιοχές. 

Όπως με τους γουναραδες στην Καστοριά που είχαν τρελά λεφτά (απλός εργάτης μπορούσε να φτιάξει πολυκατοικία), είχαν εξαρτηθει πάρα πολύ απο αυτό και χωρίς εναλλακτική. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, klaftop είπε

Πάντως τα μικρά ηλεκτρικά είναι τα μόνα που έχουν νόημα στο παραμύθι περί πράσινης οικονομίας. Αυτή τη στιγμή η γενιά των 800 ευρώ χρηματοδότει με 10.000 επιδότηση δηλαδή τον ετήσιο μισθό τους πλούσιους για να πάρουν ένα τζιπ των 100.000€ tesla με 800 άλογα και 2,5 τόνους για το καλό του περιβάλλοντος. Οι επιδοτήσεις πρέπει να καλύπτουν μόνο αυτοκίνητα σαν αυτό εδώ όχι αμάξια πολυτελείας που καταναλώνουν πολλαπλάσια ενέργεια καιγοντας λιγνίτη που γεμίζει μπαταριες 

Αν δεν υπηρχε αυτη η επιδοτηση, να βοηθησει early adopters, δεν θα αγοραζε κανεις ηλεκτρικα, και ποτε δεν θα επεφτε η τιμη τους σε ανεκτα επιπεδα για να τα αγορασει η μαζα.

5 ώρες πριν, Nakis93 είπε

Γι αυτό είμαστε σταθερά στο τοπ 5 της πιο ακριβής ενέργειας στην Ευρώπη; Επειδή έχουμε 36% απε; Τρέμω στη σκέψη του πόσο θα μας κοστίζει να βράσουμε ένα τσάι όταν φτάσουμε στο 60% απε..

Αυτα ειναι πολιτικες αποφασεις και ευθυνες. Ας προσεχατε οταν ψηφιζατε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Θα χρειάζεται να ξαναγοράσεις (μπαταρία ή αυτοκίνητο)σε ~10 χρόνια; Αυτό είναι το ερώτημα για κάποιον που σκοπεύει να πάρει EV. Θα αποζημιώνεται για απόσυρση της παλιάς μπαταρία και αν ναι πόσο; Με τι συνολικό αποτέλεσμα; Αυτό χρειάζεται μόνο να ξέρουμε.

Let me recap:

Αρχικά ξεκίνησες να αμφισβητείς το περιβαλλοντικό όφελος, χωρίς να αγγίζεις συγκεκριμένα στοιχεία, προσπαθώντας να το πας στο γεωπολιτικό. Αφού είδες ότι δε "βγαίνει", κάτι πήγες να ψελλίσεις για τις μπαταρίες που θα θέλουν αλλαγή επομένως θα επιβαρύνουν τις συνολικές εκπομπές. Αφού είδες ότι ούτε αυτό δε βγαίνει, πάλι δεν προσπάθησες να καταρρίψεις συγκεκριμένα πράγματα από τις μελέτες και πήγες να το πας αλλού πάλι, στο κόστος χρήσης για τον ιδιοκτήτη. Εντελώς άσχετο με το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Κοινώς; Πάλι δεν απάντησες... Τσάμπα χρόνος. Καλή συνέχεια και σε σένα λοιπόν...

Επεξ/σία από MikeKata
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Αν δεν υπηρχε αυτη η επιδοτηση, να βοηθησει early adopters, δεν θα αγοραζε κανεις ηλεκτρικα, και ποτε δεν θα επεφτε η τιμη τους σε ανεκτα επιπεδα για να τα αγορασει η μαζα.

Αυτα ειναι πολιτικες αποφασεις και ευθυνες. Ας προσεχατε οταν ψηφιζατε.

Δηλαδή κάποιος που έχει να δώσει 100.000 για ένα αυτοκίνητο-γκάτζετ που το πιο πιθανό είναι να το έχει σαν δεύτερο όχημα, δεν θα το αγόραζε χωρίς την επιδότηση; Τα 10.000 του Κούλη στην αγοραστική δύναμη της Ελλαδίτσας μας κάνανε early adopters και πήγαμε την ηλεκτροκίνηση πιο μπροστά; Επίσης δεν ψήφισα καμία από τις "πολιτικές αποφάσεις" αυτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Nakis93 είπε

Δηλαδή κάποιος που έχει να δώσει 100.000 για ένα αυτοκίνητο-γκάτζετ που το πιο πιθανό είναι να το έχει σαν δεύτερο όχημα, δεν θα το αγόραζε χωρίς την επιδότηση; Τα 10.000 του Κούλη στην αγοραστική δύναμη της Ελλαδίτσας μας κάνανε early adopters και πήγαμε την ηλεκτροκίνηση πιο μπροστά; Επίσης δεν ψήφισα καμία από τις "πολιτικές αποφάσεις" αυτές.

O Κούλης έχει δώσει φοβερά κίνητρα στις επιχειρήσεις και για ηλεκτρικά και αυτό έχει σημασία μιας και πολλά από τα πολυτελή αυτοκίνητα που βλέπουμε γύρω μας είναι στο όνομα κάποιας εταιρείας.

Σκέψου έχουν μηδενικό ή ελάχιστο ποσό σαν παροχή σε είδος, γιγάντιο συντελεστή απόσβεσης και μηδενικό ή ελάχιστο τεκμήριο για τους ίδιους τους μετόχους.

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, petran79 είπε

ναι είχαν θέμα με το να βρουν μέρος για φορτιση + την αναμονή. Εκτός πια και αν τρέχαν επιπλέον και με υπερβολικη ταχύτητα, επιβαρύνοντας τη μπαταρία 

το θέμα το έχουν κυρίως οι εργαζόμενοι και συνταξιούχοι των ορυχείων που ο καρκίνος θερίζει. Εννοείται πως το κάναν με πλήρη επίγνωση των επακόλουθων, προτιμοντας την οικονομική εξασφάλιση. 

αλλά γενικά δεν είναι περιοχή για ασθματικους. Ιδίως καλοκαίρι που η ατμόσφαιρα αναμιγνύονταν με αφρικανική σκόνη δεν μπορούσες να ανασάνει. 

+τα πρόστιμα που πληρώνουμε για τη μόλυνση της ατμόσφαιρας. Επίσης η ΔΕΗ έχει απαλλοτρίωσει τεράστιες εκτάσεις και έχουν ερημωσει ολόκληρες περιοχές. 

Όπως με τους γουναραδες στην Καστοριά που είχαν τρελά λεφτά (απλός εργάτης μπορούσε να φτιάξει πολυκατοικία), είχαν εξαρτηθει πάρα πολύ απο αυτό και χωρίς εναλλακτική. 

Δεν διαφωνώ στο περί επίγνωσης. Απλά το επισημαίνω για να ξέρουν κάποιοι πως είχαμε κάποτε "φθηνή ενέργεια" και ενεργειακή αυτονομία. Φυσικά με τα σημερινά δεδομένα ο λιγνίτης δεν αρκεί σε καμία περίπτωση για την καλυψη του φορτίου που απαιτεί ο σημερινός πληθυσμός. 

3 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Θα χρειάζεται να ξαναγοράσεις (μπαταρία ή αυτοκίνητο)σε ~10 χρόνια; Αυτό είναι το ερώτημα για κάποιον που σκοπεύει να πάρει EV. Θα αποζημιώνεται για απόσυρση της παλιάς μπαταρία και αν ναι πόσο; Με τι συνολικό αποτέλεσμα; Αυτό χρειάζεται μόνο να ξέρουμε.

Επειδη έχουν ανοίξει πολλά τέτοια thread στο παρελθόν, και στο μπλα μπλα ακόμα. Θυμάμαι συζήτηση που έκανα εδώ με κάτοχο ηλεκτρικού και μου έλεγε ότι η απόδοση της μπαταρίας του είχε μειωθεί ελάχιστα μετά από 7 χρόνια. Οπότε συμπερανα από τότε πως πρακτικά μέχρι να χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρία, θα έχεις αγοράσει άλλο ηλεκτρικό, και αυτά για ηλεκτρικό που είχε αγοραστεί πριν 7-8 χρόνια, η τεχνολογία των μπαταριών θα έχει βελτιωθεί σίγουρα, και νομίζω ότι με τα σημερινά δεδομένα την 15ετια την βγάζεις εκτός ειδικών περιπτώσεων πολύ σκληρής χρήσης του ΙΧ.

Σε αυτό μπορεί να μας διαφωτίσει κάποιος κάτοχος ηλεκτρικού ΙΧ να μας πει αν κρατάει καλά η μπαταρία μετά από Χ χρονια και κύκλους φόρτισης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...