MikeKata Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 42 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Η επιστημονική γνώση είναι καλή όταν ο άνθρωπος διαθέτει πρώτα και κύρια κοινή λογική. Για να καταλάβει σε πρώτη φάση ποια είναι η ουσία. Η κοινή λογική χρησιμοποιείται για να κρίνει κάποιος τα δεδομένα. Όταν την επικαλείται για να αποφύγει να απαντήσει με στοιχεία πάνω σε αυτά ή για να δικαιολογήσει αοριστίες και θέσεις που υποθέτει οτι ισχύουν χωρίς να μπορεί να τις αποδείξει, δεν ονομάζεται "κοινή λογική", αλλά "confirmation bias" και "συνομωσιολογια". 42 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Επίσης είναι γνωστό ότι αυτό το 25.000€ όχημα πόλης(!) θα χάσει περίπου το 30% της-απλά ικανοποιητικής-αυτονομίας του μέσα σε μια δεκαετία*. Πόσοι λαοί αντέχουν οικονομικά τέτοιες αλλαγές(αυτοκινήτου ή και μπαταρίας) κάθε 10 χρόνια; *https://www.geotab.com/blog/ev-battery-health/ Αν είχες μπει στον κόπο να διαβάσεις το τελευταίο LCA που ανέβασα, δε θα είχες ποσταρει καν το link. Μέσα στα άλλα σενάρια και στα phases χρήσης των EV που αναφέρει, είναι και αυτό το θέμα που προσπάθησες να πεις. Μιλάει και για το "second use" μπαταριών και πώς χρησιμοποιούνται όταν γίνουν degrade. Για να μην (ξανά)αναφέρω το ποσοστό ανακύκλωσης που ανεβαίνει συνεχώς. Αλλά όχι απλά δεν μπήκες στον κόπο, δε διάβασες καν το σχόλιο μου όπου έκανα quote ένα μικρό κομμάτι του συγκεκριμένου πεδίου. Οπότε όχι. Δεν είναι κοινή λογική. Είναι είτε αδυναμία/βαρεμάρα να διαβάσεις τι γράφω, είτε απόγνωση να στηρίξεις αοριστίες επειδή δεν έχεις στοιχεία κατάρριψης όσων λες. Υ.Γ. Καταλαβαίνω ότι μια μελέτη είναι δύσκολη να την διαβάσεις, όμως, όχι, τα bullet points από ένα random site δε χρήζουν σοβαρής αναλύσεως. Αν θες να σου πω και γιατί, βεβαίως. Υ.Γ 2. Πάλι δεν απάντησες πάνω σε αυτό που σε ρώτησα. Έχεις να προσαψεις κατι στα LCAs που ανέβασα; Έχεις βρει κάποιο λάθος; Έχεις κάποιο άλλο που τα καταρρίπτει; Αν, όχι, και συνεχίσεις τις αοριστίες, δεν έχω λόγο να συνεχίσω την κουβέντα. Δεν είμαι εδώ για να χάνω το χρόνο μου. Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2023 από MikeKata 2
Nakis93 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 14 ώρες πριν, sndev είπε Δεν είναι μονο θεμα περιβάλλοντος. Περα απο αυτο ομως γνωριζεις οτι το 2021 η ελλαδιτσα ηταν στο 36% απο απε; σε αλλες χωρες ηταν πολυ μεγαλυτερο το ποσοστό κ αυτο ειναι σιγουρα καλυτερο απο 100% πετρέλαιο. Γι αυτό είμαστε σταθερά στο τοπ 5 της πιο ακριβής ενέργειας στην Ευρώπη; Επειδή έχουμε 36% απε; Τρέμω στη σκέψη του πόσο θα μας κοστίζει να βράσουμε ένα τσάι όταν φτάσουμε στο 60% απε.. 1
At4lantos Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Καλα μη κερδισει πολυ και παθει τπτ. Καμια εταιρεια μεχρι τωρα δεν κερδισε την Tesla πουθενα. Η VW με καμια 10αρια χρονια πισω απο την Tesla μαλλον θα κερδισει καμια μπανανα. 1
john_dr Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δεν έχω παρακολουθήσει την συζήτηση, είμαι και άσχετος με αμάξια, οπότε πιθανόν θα πω μια βλακεία. Νομίζω ότι όταν μιλάμε για αυτοκίνητα πόλης ή έστω κάτι που μοιάζει με αυτοκίνητο τέλος πάντων, το Ami της Citroen είναι η μόνη λύση που μπορώ να σκεφτώ και από οικονομικής άποψης και από περιβαλλοντολογικής άποψης και έχοντας υπόψιν και το κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν μεγάλες πόλεις. Τα Tesla και το παραπάνω της VW είναι καλά για να αντικαταστήσουν τα συμβατικά αυτοκίνητα, αλλά δεν νομίζω ότι θα αλλάξουν ιδιαίτερα την υπάρχουσα κατάσταση. 1 1
lele322 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Ως κατοχος αυτοκινητου με 210 αλογακια, παρολα ταυτα, το καλοβλέπω το vw. Ειμαι ανωμαλος το ξερω 😃
mobjohn Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Έρχεται με προεγκατεστημενα bug και ελαττώματα βενζινοκινητου (θα καίει λάδια και θα ανάβει λαμπάκι κινητήρα χωρίς λογο) από ότι διάβασα σε έγκυρη πηγή... θα είναι γνήσιο VAG
chrsiou Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 17 ώρες πριν, Pokemon640 είπε Που να δεις τι τιμές είχαν τα αγαθά στις δραχμές και τι τιμές έχουν σήμερα. Γίναμε Ευρωπαίοι με τα €. Όντως η αγοραστική δύναμη του μέσου Έλληνα το 2001 είναι πολύ χειρότερη σε σύγκριση με το 2023. Χώρια που πλέον υπάρχουν και πολλές "ευέλικτες" μορφες εργασίας. πχ δουλεύεις 10ωρο, πληρώνεσαι 8ωρο, 8μηνες συμβασεις και βλέπουμε, ατομικές συμβασεις εργασίας ή και καθόλου. 1 1
Pokemon640 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Στις 19/3/2023 στις 3:51 ΜΜ, chrsiou είπε Χώρια που πλέον υπάρχουν και πολλές "ευέλικτες" μορφες εργασίας. πχ δουλεύεις 10ωρο, πληρώνεσαι 8ωρο, 8μηνες συμβασεις και βλέπουμε, ατομικές συμβασεις εργασίας ή και καθόλου. Τέτοιοι εργοδότες καλύτερα να δούλευαν στα ορυχεία. Να ψάχνανε bitcoin στα 3km κάτω από τη Γη και να σκάβανε για 3€ την ώρα όχι να ξεζούμισαν τον απλό φοιτητή. 1
korakios Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 7 ώρες πριν, MikeKata είπε Πες μου ότι μου κάνεις πλάκα... ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ. Άνοιξε τα μάτια σου και διάβασε! Επιβεβαιώνεις το πρώτο quote. Όχι απλά postαρα τα link, σου έκανα highlight και συγκεκριμένα κομμάτια, σε ένα από αυτά. Πράγμα που δείχνει ότι, σε αντίθεση με σένα (ξέρω να) τα διαβάζω. Το ότι εσύ όχι μόνο δεν τα διάβασες, αλλά ειρωνεύεσαι ότι δεν έχουν και συγκεκριμένα δεδομένα επειδή δεν μπορείς να κατανοήσεις τι λένε, είναι τουλάχιστον αστείο. Όχι μόνο έχουν αυτό που ζήτησες, έχουν και όρια "break even" για τις συγκρίσεις ανάμεσα στις 2 τεχνολογίες, έχουν διαφορετικά σενάρια εκπομπών για διαφορετικές πηγές παραγωγής ηλεκτρισμού και χίλια δυο ακομα. Το τελευταίο που σου έστειλα χωρίζει τη λειτουργία και χρήση των οχημάτων σε phases και χίλια δυο. Αλλά πού να το ξέρεις όταν δεν μπήκες στον κόπο να το διαβάσεις; Απελπισμένη η προσπάθεια να ποντάρεις στο γεγονός ότι δε διαβάζω τι σου στέλνω, αλλά απέτυχες. Επίσης κακή η προσπάθεια να αποφύγεις να διαβάσεις τις μελέτες που καταρρίπτουν αυτά που λες ρίχνοντας το στα "γελακια" και στα "δείξε μου πού" (φαντάζομαι δεν καταλαβαίνεις πόσο αστείο ακούστηκε αυτό). Σειρά σου τώρα. Κάτσε και διάβασε αντί να λες ότι δεν υπάρχουν μέσα πράγματα που υπάρχουν. Όχι τίποτα άλλο, εκτίθεσαι. Η πλάκα είναι ότι στο πρώτο σχόλιο, σου έστειλα και ολόκληρο presentation (επειδή ψυλλιαστηκα ότι δε θα μπεις καν στον κόπο να διαβάσεις τις μελέτες) που μαζεύει τα αποτελέσματα των μελετών και σου έχει φάτσα κάρτα σύγκριση CO2 ανά mileage (slides 4-8) αλλά ούτε αυτό μπήκες στον κόπο να ανοίξεις. Οπότε ναι. Επιβεβαιώνεις αυτό που μόνος σου είπες (και υπογραμμισες). μη ποστάρεις copy-paste link που βρίσκεις αν δε μπορείς να δώσεις απλά νούμερα 2
MikeKata Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Μόλις τώρα, korakios είπε μη ποστάρεις copy-paste link που βρίσκεις αν δε μπορείς να δώσεις απλά νούμερα Άρα δεν έχεις να πεις κάτι. Σύμφωνοι. Καλό σου μεσημέρι. 2
korakios Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Μόλις τώρα, MikeKata είπε Άρα δεν έχεις να πεις κάτι. Σύμφωνοι. Καλό σου μεσημέρι. εσύ πετάχτηκες να μην αφήσουμε το ενεργειακό αποτύπωμα στην άκρη , αλλά δεν έγραψες κάτι ουσιαστικό καλή συνέχεια
cmvrgr Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Οπότε πάλι θα βγάζει οριακά 200 km. Μάλλον δεν είδατε τι έγινε τις προάλλες ότι Γερμανία και Ιταλία δεν υπόγραψαν το μνημόνιο ώστε να σταματήσει η παραγωγή των θερμικών αυτοκινήτων διότι δεν είναι έτσι όπως μας το λένε τα πράγματα και το θέμα παραγωγής διοξειδίου του άνθρακα. Συζητάνε για νέα βελτιωμένα καύσιμα που μειώνουν ακόμη περισσότερο τους ρύπους τα ονόμασαν καθαρά καύσιμα. Το κόστος παραγωγής σε διοξείδιο του άνθρακα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα φτάσει στα ίδια επίπεδα με ένα θερμικό το οποίο θα οδηγείται για 20 χρόνια και 25.000 km το χρόνο. Απλά δεν μας τα λένε όλα ακριβώς.
korakios Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 11 λεπτά πριν, cmvrgr είπε Οπότε πάλι θα βγάζει οριακά 200 km. Μάλλον δεν είδατε τι έγινε τις προάλλες ότι Γερμανία και Ιταλία δεν υπόγραψαν το μνημόνιο ώστε να σταματήσει η παραγωγή των θερμικών αυτοκινήτων διότι δεν είναι έτσι όπως μας το λένε τα πράγματα και το θέμα παραγωγής διοξειδίου του άνθρακα. Συζητάνε για νέα βελτιωμένα καύσιμα που μειώνουν ακόμη περισσότερο τους ρύπους τα ονόμασαν καθαρά καύσιμα. Το κόστος παραγωγής σε διοξείδιο του άνθρακα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα φτάσει στα ίδια επίπεδα με ένα θερμικό το οποίο θα οδηγείται για 20 χρόνια και 25.000 km το χρόνο. Απλά δεν μας τα λένε όλα ακριβώς. είναι αρκετές χώρες που αντιδρούν (όχι η Μπανανία) , το πρόβλημα είναι οτι έχουν πάει τα θερμικά στα ύψη στις τιμές και τα ηλεκτρικά είναι είτε πανάκριβα κουβαδάκια είτε απλησίαστα σκάμε και ένα κάρο λεφτά αυτό το διάστημα στη μπανανία για ηλεκτρικά ταξί με βαρβάτο πρόγραμμα απόσυρσης 1
michael92 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 4 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Μπαταρία κάθε 20 χρόνια και αυτό εάν θες. Γελάει το σύμπαν. 1 ώρα πριν, chrsiou είπε Όντως η αγοραστική δύναμη του μέσου Έλληνα το 2001 είναι πολύ χειρότερη σε σύγκριση με το 2023. Χώρια που πλέον υπάρχουν και πολλές "ευέλικτες" μορφες εργασίας. πχ δουλεύεις 10ωρο, πληρώνεσαι 8ωρο, 8μηνες συμβασεις και βλέπουμε, ατομικές συμβασεις εργασίας ή και καθόλου. Το μεγαλύτερο θέμα imo είναι πως το 2001 ήταν πολύ πιο δύσκολο να αγοράσεις υπολογιστές, τηλεοράσεις, λευκές συσκευές κλπ, όμως τα προϊόντα στο Super Market ήταν πάμφθηνα. Σήμερα τα βασικά αγαθά έχουν πάει στο Θεό σε σημείο που μια οικογένεια για να ζήσει αξιοπρεπώς θέλει σχεδόν έναν βασικό μισθό μόνο για το Super Market. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα