Προς το περιεχόμενο

Η VW κερδίζει την Tesla και παρουσιάζει ένα προσιτό ηλεκτρικό όχημα κόστους 25.000€


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

ισα ισα, για την Ελλάδα που είναι μικρή, η αυτονομία των ηλεκτρικών δεν είναι πρόβλημα, με φουλ από το σπίτι και μια ακόμα στάση για γέμισμα είσαι ΟΚ.

Επίσης, με τιμές γεμίσματος ~ 9€ είναι ότι πρέπει για τον μέσο καταναλωτή, ιδικά εάν κάνει αρκετά χλμ καθημερινά. 

Για Αθήνα ισχύει.. Εγώ μίλησα για ταξίδι.. Όσοι -λίγοι- γνωστοί έχουν ηλεκτρικό αμάξι -οκ, με μικρότερη αυτονομία- βλαστημάνε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, logistoulis είπε

Το κόστος χρήσης ανά χλμ είναι καθαρή σύμπτωση και έχει να κάνει με παράγοντες που αλλάζουν διαρκώς όπως φορολογία/πόλεμοι κτλ.

Όντας κάτοχος θερμικού κινητήρα της vag με 200+ ίππους είχε άλλο κόστος χρήσης όταν η βενζίνη είχε 1.13 και άλλο όταν έφτασε μέχρι 2.5 (100 οκτάνια). Το ίδιο συνέβη και με το ρεύμα.

Το ερώτημα είναι το εξής είναι πιο πράσινο να συνεχίσω να χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο που ήδη έχω και σε βάθος ετών το κόστος χρήσης του πέφτει διαρκώς ή είναι πιο πράσινο να παραχθεί ένα νέο ηλεκτρικό;

Το μόνο θετικό του ηλεκτρικού είναι ότι δεν θα προσθέτω καυσαέριο μέσα στην πόλη, οτιδήποτε άλλο δε νομίζω ότι είναι και τόσο οικολογικό και αυτό γιατί ξεχνάμε σε πολλές περιπτώσεις ότι η κάθε εταιρεία (και κυβέρνηση) το παίζει πράσινη μετακυλιωντας το κόστος στον τελικό καταναλωτή/πολίτη και όχι παίρνοντας αποφάσεις σε πιο κεντρικό επίπεδο πχ να είναι πιο πράσινα τα εργοστάσια ή στην τελική να παράγουν λιγότερο τα εργοστάσια (κάτι το οποίο βέβαια θα ήταν καταστροφικό για το οικονομικό σύστημα που κινεί τις κοινωνίες μας εδώ και δεκαετίες, το οποίο απαιτεί διαρκή ανάπτυξη).

Παράλληλα όμως θα πρέπει να δημιουργούνται σκουπίδια για την "πρασινάδα" και για να κινηθεί η οικονομία.

Αν εγώ πχ μείνω αλλά 10+ χρόνια με το αυτοκίνητο μου οι μετοχές της VW θα καταρρεύσουν παρόλο που αυτό θα ήταν μάλλον πολύ πιο πράσινο.

Αν εγώ παραμείνω με τα κλιματιστικά μου που είναι 20 ετών δεν θα επιδοτηθούν οι αλυσίδες και οι Κινέζοι που παράγουν "πράσινες" σαβούρες (βέβαια εγώ επέλεξα να μείνω με τα 20ετιας κλιματιστικά μου που είναι made in Japan και αντέχουν μια χαρά και μια χαρά λογαριασμούς ρεύματος φέρνω και ας μην έχω "πράσινο" σπίτι).

Εδώ ο κόσμος αγοράζει πλέον κινητά κάθε 2-3 χρόνια και οι εταιρείες τρέχουν πανικόβλητες να τους πείσουν να αλλάζουν κάθε χρόνο, εκεί σκέφτεται κανείς την οικολογία;

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι να σκεφτόμαστε και λιγάκι ποιοι είναι αυτοί που έχουμε απέναντι μας και μας κάνουν νουθεσίες για τα αποτυπώματα στον πλανήτη και άλλα τέτοια ωραία και τι σκοπό έχουν για όλα αυτά.

Τι έκαναν όλοι αυτοί τα προηγούμενα χρόνια για τον πλανήτη; Πόσο πλαστικό γέμισαν τις θάλασσες όλες αυτές οι εταιρείες που σήμερα μας λένε σε ΕΜΑΣ να ανακυκλώνουμε και παράλληλα λένε ότι ΘΑ προσπαθήσουν να έχουν περισσότερα προϊόντα από ανακυκλωμένα υλικά τα επόμενα 10-20 χρόνια;  Βάζουν και μερικούς κάδους ανακύκλωσης στο χώρο εργασίας τους και καθάρισαν, έφεραν εις πέρας την κοινωνική τους ευθύνη.

Το να αγοράσω ένα πιο καινούριο αυτοκίνητο που δεν το έχω ανάγκη, θα είναι πιθανώς πιο κακοφτιαγμένο από ότι ήταν ένα παλιότερο (δεν περιμένω ένα ηλεκτροκίνητο χάρτινο παιχνίδι να αντέξει τα ίδια χρονιά) , θα κοστίσει αναλογικά περισσότερα από ότι κόστισε παλιότερα ένα ανάλογο αυτοκίνητο, θα χρεωθώ να το πληρώνω κτλ κτλ είναι κάτι που αντικειμενικά δεν με συμφέρει όση πλύση εγκεφάλου και αν μου γίνει.

Κάποτε και τα ντίζελ έλεγαν ότι είναι καλά ενώ ΗΞΕΡΑΝ ότι δεν είναι. Και τα επέτρεψαν στο λεκανοπέδιο ενώ δεν έπρεπε. Έγινε για να βοηθηθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να πουλήσουν τις σαβούρες τους. Γιατί να μην γίνεται το ίδιο και τώρα;

Τρομερό σχόλιο!!!

Δυστυχώς έχουμε πέσει στη λούπα του να καταναλώνουμε συνεχώς και όσο περνάνε τα χρόνια βλέπουμε τα αποτελέσματα σε κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό επίπεδο.

Επεξ/σία από iwnas28
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας φτιάξουν δίκτυο φορτιστών σαν της Tesla και μετά μπορούμε να ξεκινήσουμε τις συγκρίσεις.

Concept cars έχουν φτιαχτεί άπειρα, να δούμε τι θα κυκλοφορήσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως τα μικρά ηλεκτρικά είναι τα μόνα που έχουν νόημα στο παραμύθι περί πράσινης οικονομίας. Αυτή τη στιγμή η γενιά των 800 ευρώ χρηματοδότει με 10.000 επιδότηση δηλαδή τον ετήσιο μισθό τους πλούσιους για να πάρουν ένα τζιπ των 100.000€ tesla με 800 άλογα και 2,5 τόνους για το καλό του περιβάλλοντος. Οι επιδοτήσεις πρέπει να καλύπτουν μόνο αυτοκίνητα σαν αυτό εδώ όχι αμάξια πολυτελείας που καταναλώνουν πολλαπλάσια ενέργεια καιγοντας λιγνίτη που γεμίζει μπαταριες 

Επεξ/σία από klaftop
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως θα έχετε πολλοί διαπιστώσει, υπάρχουν μεγάλες διαφορές από την παρουσίαση ενός concept model σε σχέση με το αντίστοιχο αυτοκίνητο παραγωγής. Τα concept models έχουν συνήθως σχεδιαστικές καινοτομίες, φρέσκια και καινοτόμα εμφάνιση, μια άσκηση σχεδιασμού δηλαδή. Τα αυτοκίνητα που παραγωγής που φτάνουν στις εκθέσεις προς πώληση, έχουν περάσει από φίλτρα μείωσης κόστους, ευκολίας παραγωγής, τεχνικούς συμβιβασμούς και άλλα πολλά. Η VW ιδρώνει να προλάβει τον ανταγωνισμό που ήδη υπάρχει και θα γιγαντωθεί τα επόμενα χρόνια. Δυστυχώς (επειδή οι Γερμανοί δε φημίζονται για την τόλμη και τη φαντασία τους), έχασαν την ευκαιρία να εκμεταλλευθούν την retro τάση που υπάρχει, φτιάχνοντας ένα προσιτό σκαραβαίο με θερμικό ή και ηλεκτρικό κινητήρα. (Κάτι που έκαναν οι Ιταλοί με το Fiat 500 και τις τόσες παραλλαγές του). Με το ID.2all αναμασούν τη σχεδιαστική φόρμα του Golf. Καλώς ήρθες λοιπόν ηλεκτρικό Golf, όπως κι αν σε λένε. Σημασία έχει να υπάρχουν πολλές ανταγωνιστικές επιλογές στην αγορά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου για να αρχίσουν να πέφτουν οι τιμές στις μπαταρίες (που ακόμα θέλουν εξέλιξη) και άρα στα οχήματα.

VWID.2all.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, logistoulis είπε

Το κόστος χρήσης ανά χλμ είναι καθαρή σύμπτωση και έχει να κάνει με παράγοντες που αλλάζουν διαρκώς όπως φορολογία/πόλεμοι κτλ.

Όντας κάτοχος θερμικού κινητήρα της vag με 200+ ίππους είχε άλλο κόστος χρήσης όταν η βενζίνη είχε 1.13 και άλλο όταν έφτασε μέχρι 2.5 (100 οκτάνια). Το ίδιο συνέβη και με το ρεύμα.

Το ερώτημα είναι το εξής είναι πιο πράσινο να συνεχίσω να χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο που ήδη έχω και σε βάθος ετών το κόστος χρήσης του πέφτει διαρκώς ή είναι πιο πράσινο να παραχθεί ένα νέο ηλεκτρικό;

Το μόνο θετικό του ηλεκτρικού είναι ότι δεν θα προσθέτω καυσαέριο μέσα στην πόλη, οτιδήποτε άλλο δε νομίζω ότι είναι και τόσο οικολογικό και αυτό γιατί ξεχνάμε σε πολλές περιπτώσεις ότι η κάθε εταιρεία (και κυβέρνηση) το παίζει πράσινη μετακυλιωντας το κόστος στον τελικό καταναλωτή/πολίτη και όχι παίρνοντας αποφάσεις σε πιο κεντρικό επίπεδο πχ να είναι πιο πράσινα τα εργοστάσια ή στην τελική να παράγουν λιγότερο τα εργοστάσια (κάτι το οποίο βέβαια θα ήταν καταστροφικό για το οικονομικό σύστημα που κινεί τις κοινωνίες μας εδώ και δεκαετίες, το οποίο απαιτεί διαρκή ανάπτυξη).

Παράλληλα όμως θα πρέπει να δημιουργούνται σκουπίδια για την "πρασινάδα" και για να κινηθεί η οικονομία.

Αν εγώ πχ μείνω αλλά 10+ χρόνια με το αυτοκίνητο μου οι μετοχές της VW θα καταρρεύσουν παρόλο που αυτό θα ήταν μάλλον πολύ πιο πράσινο.

Αν εγώ παραμείνω με τα κλιματιστικά μου που είναι 20 ετών δεν θα επιδοτηθούν οι αλυσίδες και οι Κινέζοι που παράγουν "πράσινες" σαβούρες (βέβαια εγώ επέλεξα να μείνω με τα 20ετιας κλιματιστικά μου που είναι made in Japan και αντέχουν μια χαρά και μια χαρά λογαριασμούς ρεύματος φέρνω και ας μην έχω "πράσινο" σπίτι).

Εδώ ο κόσμος αγοράζει πλέον κινητά κάθε 2-3 χρόνια και οι εταιρείες τρέχουν πανικόβλητες να τους πείσουν να αλλάζουν κάθε χρόνο, εκεί σκέφτεται κανείς την οικολογία;

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι να σκεφτόμαστε και λιγάκι ποιοι είναι αυτοί που έχουμε απέναντι μας και μας κάνουν νουθεσίες για τα αποτυπώματα στον πλανήτη και άλλα τέτοια ωραία και τι σκοπό έχουν για όλα αυτά.

Τι έκαναν όλοι αυτοί τα προηγούμενα χρόνια για τον πλανήτη; Πόσο πλαστικό γέμισαν τις θάλασσες όλες αυτές οι εταιρείες που σήμερα μας λένε σε ΕΜΑΣ να ανακυκλώνουμε και παράλληλα λένε ότι ΘΑ προσπαθήσουν να έχουν περισσότερα προϊόντα από ανακυκλωμένα υλικά τα επόμενα 10-20 χρόνια;  Βάζουν και μερικούς κάδους ανακύκλωσης στο χώρο εργασίας τους και καθάρισαν, έφεραν εις πέρας την κοινωνική τους ευθύνη.

Το να αγοράσω ένα πιο καινούριο αυτοκίνητο που δεν το έχω ανάγκη, θα είναι πιθανώς πιο κακοφτιαγμένο από ότι ήταν ένα παλιότερο (δεν περιμένω ένα ηλεκτροκίνητο χάρτινο παιχνίδι να αντέξει τα ίδια χρονιά) , θα κοστίσει αναλογικά περισσότερα από ότι κόστισε παλιότερα ένα ανάλογο αυτοκίνητο, θα χρεωθώ να το πληρώνω κτλ κτλ είναι κάτι που αντικειμενικά δεν με συμφέρει όση πλύση εγκεφάλου και αν μου γίνει.

Κάποτε και τα ντίζελ έλεγαν ότι είναι καλά ενώ ΗΞΕΡΑΝ ότι δεν είναι. Και τα επέτρεψαν στο λεκανοπέδιο ενώ δεν έπρεπε. Έγινε για να βοηθηθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να πουλήσουν τις σαβούρες τους. Γιατί να μην γίνεται το ίδιο και τώρα;

Η Ε.Ε. του 15% επί των παγκόσμιων ρύπων CO2 βάλθηκε να σώσει τη γη, όπου οι εν λόγω ρύποι σπάνε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο(λόγω Ασίας). Ίσως οι ασιάτες να ζουν σε άλλο πλανήτη και να μην νοιάζονται για την 100% επιστημονικά τεκμηριωμένη μπλα μπλα μπλα καταστροφή του πλανήτη από την ανθρωπογενή υπερθέρμανση.

Προφανώς και τα βαθύτερα αίτια είναι η επερχόμενη ενεργειακή κρίση λόγω peak oil(μέχρι το 2050 για τους πλέον αισιόδοξους), η προσπάθεια απεξάρτησης από την επικίνδυνη(για τα συμφέροντα των ΗΠΑ μόνο) Ρωσία καθώς και η δημιουργία αγορών για γερμανικά "σκουπίδια". Και έχεις και τον MikeKata να σου κάνει αναλύσεις για "κουβάδες" που χάνουν το 30% της αυτονομίας εντός της πρώτης δεκαετίας.

Ας μας απαντήσουν οι θιασώτες των ΑΠΕ. Αν είναι τόσο ανταγωνιστικές απέναντι στα ορυκτά, γιατί στην Ε.Ε. φέρνουν οδηγίες-σοβιετικά εκτρώματα όπως το παρακάτω; Για να καθορίζουν κάποιοι κομισάριοι πόσο θα αξίζει η ακίνητη περιουσία σου. Γιατί θέλουν να πετσοκόψουν με ωμή κρατική παρέμβαση την ενεργειακή κατανάλωση όταν οι ΑΠΕ μας χαρίζουν υποτίθεται άφθονη και φθηνή ενέργεια. Ή μήπως ξέρουν ότι είναι απλά "πασαλείμματα" και θα πέσει πείνα με peak oil/coal και ό,τι άλλο έρχεται. Ή μήπως ακόμα χειρότερα δεν θέλουν να υπάρχουν αποδοτικές επενδύσεις για τον μέσο άνθρωπο χωρίς γνώσεις σε χρηματοοικονομικά.

https://www.ieidiseis.gr/energeia/189392/stop-se-poliseis-kai-enoikiaseis-akiniton-xoris-energeiaki-anavathmisi-kai-stin-ellada-nea-odigia-tis-e-e

Αναφορά σε κείμενο

«Στοπ» σε πωλήσεις και ενοικιάσεις ακινήτων χωρίς ενεργειακή αναβάθμιση και στην Ελλάδα - Νέα οδηγία της Ε.Ε.

 

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Η Ε.Ε. του 15% επί των παγκόσμιων ρύπων CO2 βάλθηκε να σώσει τη γη, όπου οι εν λόγω ρύποι σπάνε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο(λόγω Ασίας). Ίσως οι ασιάτες να ζουν σε άλλο πλανήτη και να μην νοιάζονται για την 100% επιστημονικά τεκμηριωμένη μπλα μπλα μπλα καταστροφή του πλανήτη από την ανθρωπογενή υπερθέρμανση.

Προφανώς και τα βαθύτερα αίτια είναι η επερχόμενη ενεργειακή κρίση λόγω peak oil(μέχρι το 2050 για τους πλέον αισιόδοξους), η προσπάθεια απεξάρτησης από την επικίνδυνη(για τα συμφέροντα των ΗΠΑ μόνο) Ρωσία καθώς και η δημιουργία αγορών για γερμανικά "σκουπίδια". Και έχεις και τον MikeKata να σου κάνει αναλύσεις για "κουβάδες" που χάνουν το 30% της αυτονομίας εντός της πρώτης δεκαετίας.

Ας μας απαντήσουν οι θιασώτες των ΑΠΕ. Αν είναι τόσο ανταγωνιστικές απέναντι στα ορυκτά, γιατί στην Ε.Ε. φέρνουν οδηγίες-σοβιετικά εκτρώματα όπως το παρακάτω; Για να καθορίζουν κάποιοι κομισάριοι πόσο θα αξίζει η ακίνητη περιουσία σου. Γιατί θέλουν να πετσοκόψουν με ωμή κρατική παρέμβαση την ενεργειακή κατανάλωση όταν οι ΑΠΕ μας χαρίζουν υποτίθεται άφθονη και φθηνή ενέργεια. Ή μήπως ξέρουν ότι είναι απλά "πασαλείμματα" και θα πέσει πείνα με peak oil/coal και ό,τι άλλο έρχεται. Ή μήπως ακόμα χειρότερα δεν θέλουν να υπάρχουν αποδοτικές επενδύσεις για τον μέσο άνθρωπο χωρίς γνώσεις σε χρηματοοικονομικά.

https://www.ieidiseis.gr/energeia/189392/stop-se-poliseis-kai-enoikiaseis-akiniton-xoris-energeiaki-anavathmisi-kai-stin-ellada-nea-odigia-tis-e-e

 

 

 

 

Καλά αυτό με τα ακίνητα θεωρώ πώς γίνεται για να πάρουν τη περιουσία του άλλου για ένα κομμάτι ψωμί όταν θα έχει ανάγκη (ανάγκη στην οποία θα μας φέρουν θέλουμε δε θέλουμε), ειδικά εδώ στην Ελλάδα το να γίνουμε ξένοι στον τόπο μας είναι θέμα χρόνου..

Και αυτό το λέω αισθανόμενος και ο ίδιος άσχημα συμβάλλοντας στην "ανάπτυξη", hospitality και όλες αυτές τι παπατζες..

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Και έχεις και τον MikeKata να σου κάνει αναλύσεις για "κουβάδες" που χάνουν το 30% της αυτονομίας εντός της πρώτης δεκαετίας.

Καλό θα είναι, όταν αναφέρεσαι σε κάποιον, να τον κάνεις και quote, όχι έτσι και να στηρίζεσαι στο να μην το δει και απαντήσει.

Επί του πρακτέου. Έχεις να πεις οτιδήποτε για να καταρρίψεις τις συγκεκριμένες αναλύσεις; Με νούμερα και πάνω στο αντικείμενο, όχι όπως έχεις συνηθίσει. Βρίσκεις κάποια λάθη στη μεθοδολογία των LCAs; Στα σενάρια μήπως; Είσαι ευπρόσδεκτος, όχι μόνο να μας τα αναλύσεις, αλλά και να κάνεις λογαριασμό για peer review στο ανωτέρω journal. Αν όχι, και το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πετάς υποθετικές γεωπολιτικές αοριστίες και να πηγαίνεις τη συζήτηση αλλού (π.χ ακίνητα) - κλασσική τακτική, δεν έχω να συζητήσω κάτι με σένα.

Είναι συχνό πρόβλημα, και όχι μόνο του νεοέλληνα, να νομίζει ότι ξέρει τα πάντα από γεωπολιτική, μα κυρίως, από επιστήμη, και ότι δεν "πιάνεται κότσο" από αυτούς (αλήθεια, ποιους) που θέλουν να ορίζουν τη ζωή του.

Επεξ/σία από MikeKata
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κινα αρχιζει να παρουσιάζει στην ευρώπη προτάσεις πραγματικά συμφερουσων ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, όπως το mg4, (το συμφέρον θα κοιτάξει ο καταναλωτής σε σχέση με τα εσωτερικής καύσης για να κάνει την μετάβαση, ποιο περιβάλλον και κουραφέξαλα!) όποτε και η γερμανική εταιρία έτρεξε να προλάβει εντυπώσεις με υποσχέσεις για μετά από 2 χρόνια.

Για την γερμανία θα ήταν πραγματικός εφιάλτης να πάθουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες της ότι έπαθαν με την παραγωγή φωτοβολταϊκών πάνελ από την κινα.

Αν παντως καταφέρει VW να υλοποιήσει τις υποσχέσεις της περνάμε σε νέα εποχή με τα ηλεκτροκινητα να είναι πρακτικά φθηνότερα από τα εσωτερικής καύσης. Πέρα από τα επιπλέον πλεονεκτήματα ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινητου.

Στην κινα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των 10-15 χιλιάδων έχουν περάσει ήδη.

Μονο στοιχείο που δεν θα έχουν πλεονέκτημα τα ηλεκτρικά για πολύ καιρό ακόμα θα είναι η εμβέλεια. Για μεγάλο ταξίδι απαιτείται να έχεις φορτίσει την προηγούμενη μέρα και να τρως ένα μισάωρο στα 300χλμ. Αν είσαι τίποτα υπεραστικος ταξιτζής ή έχεις λονγκ ντιστανς ριλεισιοσιπ και σε φωναζει το αντικείμενο του πόθου θα έχεις πρόβλημα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Καλό θα είναι, όταν αναφέρεσαι σε κάποιον, να τον κάνεις και quote, όχι έτσι και να στηρίζεται στο να μην το δει και απαντήσει.

Επί του πρακτέου. Έχεις να πεις οτιδήποτε για να καταρρίψεις τις συγκεκριμένες αναλύσεις; Με νούμερα και πάνω στο αντικείμενο, όχι όπως έχεις συνηθίσει. Βρίσκεις κάποια λάθη στη μεθοδολογία των LCAs; Στα σενάρια μήπως; Είσαι ευπρόσδεκτος, όχι μόνο να μας τα αναλύσεις, αλλά και να κάνεις λογαριασμό για peer review στο ανωτέρω journal. Αν όχι, και το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πετάς υποθετικές γεωπολιτικές αοριστίες και να πηγαίνεις τη συζήτηση αλλού (π.χ ακίνητα) - κλασσική τακτική, δεν έχω να συζητήσω κάτι με σένα.

Είναι συχνό πρόβλημα, και όχι μόνο του νεοέλληνα, να νομίζει ότι ξέρει τα πάντα από γεωπολιτική, μα κυρίως, από επιστήμη, και ότι δεν "πιάνεται κότσο" από αυτούς (αλήθεια, ποιους) που θέλουν να ορίζουν τη ζωή του.

Η επιστημονική γνώση είναι καλή όταν ο άνθρωπος διαθέτει πρώτα και κύρια κοινή λογική. Για να καταλάβει σε πρώτη φάση ποια είναι η ουσία.

Η κοινή λογική λέει ότι όταν έχεις καλή εναλλακτική απέναντι στα ορυκτά δεν νομοθετείς για την υποχρεωτική επιβολή μείωσης της κατανάλωσης ενέργειας γενικότερα. Αν αυτή η πρωτοφανής οδηγία(=δεσμευτική ως προς τους στόχους) έγινε τελικά για αυτόν τον σκοπό.

Επίσης είναι γνωστό ότι αυτό το 25.000€ όχημα πόλης(!) θα χάσει περίπου το 30% της-απλά ικανοποιητικής-αυτονομίας του μέσα σε μια δεκαετία*. Πόσοι λαοί αντέχουν οικονομικά τέτοιες αλλαγές(αυτοκινήτου ή και μπαταρίας) κάθε 10 χρόνια;

*https://www.geotab.com/blog/ev-battery-health/

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι είναι νωρίς για να έχει κάποιος ηλεκτρικό όχημα ως κύριο μέσο αλλά το συγκεκριμένο μου φαίνεται ενδιαφέρον λόγω της τιμής και της ταχύτητας φόρτισης.

Προσωπικά όμως η μόνη ρεαλιστική λύση που βλέπω για να επικρατήσουν τα ηλεκτρικά είναι οι σταθμοί φόρτισης να είναι σε κάθε βενζινάδικο και το πολύ σε 10 λεπτά να έχεις γεμίσει στο 70-80% τουλάχιστον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, korakios είπε

ναι αλλά η τιμή είναι απλησίαστη , μόνο σαν concept αξίζει (και φυσικά δεν υπάρχει δίκτυο υδρογόνου στην Ελλάδα, νομίζω ξεκινά ή ξεκίνησε ένας σταθμός)

Το mirai είναι ακριβό γιατί είναι φτιαγμένο με προδιαγραφές lexus,τώρα όσο αφορά το θέμα του δικτύου είναι σε δοκιμαστικό στάδιο ακόμα και ούτε στην Καλιφόρνια που κυκλοφορεί δεν έχουν αρκετούς σταθμούς,εάν βγει budjet μοντέλο και πουλήσει οι σταθμοί υδρογόνου θα πολλαπλασιαστούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Evangelos Anagnostou είπε

Η κινα αρχιζει να παρουσιάζει στην ευρώπη προτάσεις πραγματικά συμφερουσων ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, όπως το mg4, (το συμφέρον θα κοιτάξει ο καταναλωτής σε σχέση με τα εσωτερικής καύσης για να κάνει την μετάβαση, ποιο περιβάλλον και κουραφέξαλα!) όποτε και η γερμανική εταιρία έτρεξε να προλάβει εντυπώσεις με υποσχέσεις για μετά από 2 χρόνια.

Για την γερμανία θα ήταν πραγματικός εφιάλτης να πάθουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες της ότι έπαθαν με την παραγωγή φωτοβολταϊκών πάνελ από την κινα.

Αν παντως καταφέρει VW να υλοποιήσει τις υποσχέσεις της περνάμε σε νέα εποχή με τα ηλεκτροκινητα να είναι πρακτικά φθηνότερα από τα εσωτερικής καύσης. Πέρα από τα επιπλέον πλεονεκτήματα ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινητου.

Στην κινα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των 10-15 χιλιάδων έχουν περάσει ήδη.

Μονο στοιχείο που δεν θα έχουν πλεονέκτημα τα ηλεκτρικά για πολύ καιρό ακόμα θα είναι η εμβέλεια. Για μεγάλο ταξίδι απαιτείται να έχεις φορτίσει την προηγούμενη μέρα και να τρως ένα μισάωρο στα 300χλμ. Αν είσαι τίποτα υπεραστικος ταξιτζής ή έχεις λονγκ ντιστανς ριλεισιοσιπ και σε φωναζει το αντικείμενο του πόθου θα έχεις πρόβλημα.

Μόνο για την πόλη είναι προς το παρόν τα ηλεκτρικά. Με την προϋπόθεση ότι το μέσο νοικοκυριό θα αντέχει να έχει και δεύτερο αυτοκίνητο για τα υπεραστικά.

Το θέμα είναι ότι διαβάζω από το 2010 επιστημονικοφανή άρθρα για την κατακρήμνιση των τιμών τους και φτάσαμε εν έτει 2023 σε αυτή τη μετριότητα με κόστος οικογενειακής BMW(τιμές προ COVID).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, logistoulis είπε

Το να αγοράσω ένα πιο καινούριο αυτοκίνητο που δεν το έχω ανάγκη, θα είναι πιθανώς πιο κακοφτιαγμένο από ότι ήταν ένα παλιότερο (δεν περιμένω ένα ηλεκτροκίνητο χάρτινο παιχνίδι να αντέξει τα ίδια χρονιά) , θα κοστίσει αναλογικά περισσότερα από ότι κόστισε παλιότερα ένα ανάλογο αυτοκίνητο.

Πάρτε χαμπάρι ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ΔΕΝ συμφέρει καμία εταιρία παραγωγής αυτοκινήτων(εκτός Tesla). 

Όλες οι εταιρείες αυτή την στιγμή χάνουν από την πώληση ηλεκτρικών και έχουν μπει μέσα για τα καλά λόγω έρευνας και ανάπτυξης και στην ουσια πηγαίνουν προς αυτή την κατεύθυνση παρά την θέληση τους. 

Δεν είναι δηλαδή οι εταιρίες που πιέζουν αλλά οι νομοθεσίες. 

Όσο για το σχόλιο περί χάρτινου ηλεκτρικού, που στην ουσία δεν έχει καν μηχανή μέσα για να χαλάσει, πάρε το VAG κουβαδάκι σου και τραβά στο συνεργείο.
Ακόμα και τα αρχικά 58kWh ηλεκτρικά τύπου ID3 έχουν 230 άλογα και μην μιλήσω για τα 340 των Tesla.

Ξέρεις κάθε πότε κάνει συνεργείο ένα ηλεκτρικό ; ΠΟΤΕ.  Τι να χαλάσει ; Τα τακάκια ; Οι υαλοκαθαριστήρες ; 500 χρόνια θα το έχεις και θα είναι σαν καινούργιο. Μπαταρία κάθε 20 χρόνια και αυτό εάν θες. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
3 hours ago, kazantzidis said:

Κάτι γρήγορο που μπορώ να σκεφτώ είναι να σε υποχρεώνει να έχεις ξεχωριστό ρολόι για να φορτίζεις (με άλλες τιμές κτλ)... 

Κάτι θα σκεφτούν...ας έρθει εκείνη η ώρα και βλέπουμε

Και ποιος θα ελέγχει ότι δεν έχεις τραβήξει μέσα στο γκαράζ σου παροχή από το άλλο ρολόι (ή από φωτοβολταϊκά κτλπ) για να φορτίζει το όχημα? 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...