Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

άλλο ένα άρθρο για να χτυπήσουμε το μάσκ , ενοχλούν πολύ αυτά που λέει τώρα τελευταία χαχαχχααα

κατά τα άλλα δεν ήξερα ότι πλέον στο ινσομνια ασχολείστε και με αυτοκίνηση σε τέτοιο βαθμό ώστε να μας παρουσιάζεται ένα concept car της VW το οποίο ΘΑ φάει τη Τέσλα . Κατά τα άλλα για τη VW μιλάμε που ξαφνικά έγιναν καλοί άνθρωποι , είναι πολλά τα λεφτά των Γερμανών άλλωστε 

Αυτονομία 450 Χιλ , αλλά να μας πουν και με τι ταχύτητα , θερμοκρασία , ταχύτητα και φορά ανέμου κλπ .  Κάνεις Αθήνα Πάτρα και πρέπει να βλέπεις το meteo πριν ξεκινήσεις  με τα τωρινά σαπακια των 30000 ευρώ που μας προσφέρουν , δε μιλάω καν για το affordable κόστος των 25000 ευρώ( τόσο καναν ορισμένα GTi επί παχιων αγελάδων )  , για γέλια χαχαχχααα 

για όσους αγαπάνε το κλίμα κλπ να πανε να τα πούνε στους Αφρικανούς που σκάβουν με άξινες για να έχουμε εμείς ''καθαρη '' αυτοκίνηση , κλασσική δυτικοευρωπαϊκή υποκρισία και ψέμα.. 

ps : δεν είμαι κατά  της ηλεκτροκίνησης ,απλά ακόμα είναι πολύ ακριβη και καθόλου πρακτική , επίσης 25000 δεν είναι για τις μάζες , αυτό ακούγεται τουλάχιστον προκλητικό 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, gadgetseek είπε

Έχει πολύ δρόμο ακόμα για να τραβήξει τον μέσο καταναλωτή..

Η αυτονομία του δεν είναι κακή αλλά ακόμα κι αν ισχύουν αυτά τα χλμ, δύσκολα κάνεις ξέγνοιαστο ταξίδι στην Ελλάδα..

ισα ισα, για την Ελλάδα που είναι μικρή, η αυτονομία των ηλεκτρικών δεν είναι πρόβλημα, με φουλ από το σπίτι και μια ακόμα στάση για γέμισμα είσαι ΟΚ.

Επίσης, με τιμές γεμίσματος ~ 9€ είναι ότι πρέπει για τον μέσο καταναλωτή, ιδικά εάν κάνει αρκετά χλμ καθημερινά. 

Δημοσ.

Γερμανοι..το μονο εθνος στον κοσμο που για τα λεφτα, θα βγαλουν ηλεκτρικο αυτοκινητο με ρυπους και θα το αποκρυψουν για την κονομα..

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Επίσης, με τιμές γεμίσματος ~ 9€ είναι ότι πρέπει για τον μέσο καταναλωτή, ιδικά εάν κάνει αρκετά χλμ καθημερινά. 

Όταν επικρατήσουν δεν θα είναι τόσο φτηνή η φόρτιση (από κάπου πρέπει να εισπράξει το κράτος τον φόρο της βενζίνης δεν νομίζεις;) ούτε τόσο φτηνή η χρήση πχ θα μπορούσαν να φορολογουνται με το βάρος. Έχετε δει πόσο ζυγίζουν; 2 τόνους το λιγότερο. Να και τα τέλη κυκλοφορίας. Μην ονειρεύεστε free of charge χρήση. 

  • Like 10
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

Όταν επικρατήσουν δεν θα είναι τόσο φτηνή η φόρτιση (από κάπου πρέπει να εισπράξει το κράτος τον φόρο της βενζίνης δεν νομίζεις;) ούτε τόσο φτηνή η χρήση πχ θα μπορούσαν να φορολογουνται με το βάρος. Έχετε δει πόσο ζυγίζουν; 2 τόνους το λιγότερο. Να και τα τέλη κυκλοφορίας. Μην ονειρεύεστε free of charge χρήση. 

Και τι θα κάνει δηλαδή το κράτος όσο αφορά τη φόρτιση, αφού από το σπίτι το φορτίζεις, θα πρέπει να ανεβάσει συνολικά τις τιμές ρεύματος οι οποίες θα επηρεάσουν όλο τον πληθυσμό και όχι μόνο τους κατόχους ηλεκτρικών.

Τέλη κυκλοφορίας κλπ ΟΚ, εκεί μπορεί αλλά η τιμή καυσίμου θα παραμείνει πολύ χαμηλή, εκεί στα 8€ το γέμισμα.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.

προς το παρόν είναι μόνο για μέσα στην πόλη. Κάποιοι δοκίμασαν το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη με ηλεκτρικό και τους βγήκε η πίστη 

  • Like 1
Δημοσ.

Η Τέσλα έχει πανικοβάλλει τους γερμανούς και όχι μόνο , βλέπε και ασιάτες κατασκευαστές , οι πωλήσεις της Τέσλα έχουν αγγίξει τις πωλήσεις που κάνει η Audi σε αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες !! οπότε καταλαβαίνει κανείς την ανησυχία που υπάρχει ,ειδικά μόλις ανακοίνωσε η Τέσλα ότι θα ρίξει τις τιμές και θα παρουσιάσει ένα πιο προσιτό μοντέλο .

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, korakios είπε

ο korakios δεν ξέρει να διαβάζει τις μελέτες

 

6 ώρες πριν, korakios είπε

αν έχεις τα 4 αντίστοιχα αποτελέσματα για το ενεργειακό αποτύπωμα (CO2/100χλμ) που δείχνουν οι μελέτες πόσταρε

Πες μου ότι μου κάνεις πλάκα... ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ. Άνοιξε τα μάτια σου και διάβασε! Επιβεβαιώνεις το πρώτο quote.

Όχι απλά postαρα τα link, σου έκανα highlight και συγκεκριμένα κομμάτια, σε ένα από αυτά. Πράγμα που δείχνει ότι, σε αντίθεση με σένα (ξέρω να) τα διαβάζω. Το ότι εσύ όχι μόνο δεν τα διάβασες, αλλά ειρωνεύεσαι ότι δεν έχουν και συγκεκριμένα δεδομένα επειδή δεν μπορείς να κατανοήσεις τι λένε, είναι τουλάχιστον αστείο. Όχι μόνο έχουν αυτό που ζήτησες, έχουν και όρια "break even" για τις συγκρίσεις ανάμεσα στις 2 τεχνολογίες, έχουν διαφορετικά σενάρια εκπομπών για διαφορετικές πηγές παραγωγής ηλεκτρισμού και χίλια δυο ακομα. Το τελευταίο που σου έστειλα χωρίζει τη λειτουργία και χρήση των οχημάτων σε phases και χίλια δυο.

Αλλά πού να το ξέρεις όταν δεν μπήκες στον κόπο να το διαβάσεις;

Απελπισμένη η προσπάθεια να ποντάρεις στο γεγονός ότι δε διαβάζω τι σου στέλνω, αλλά απέτυχες.

Επίσης κακή η προσπάθεια να αποφύγεις να διαβάσεις τις μελέτες που καταρρίπτουν αυτά που λες ρίχνοντας το στα "γελακια" και στα "δείξε μου πού" (φαντάζομαι δεν καταλαβαίνεις πόσο αστείο ακούστηκε αυτό).

Σειρά σου τώρα. Κάτσε και διάβασε αντί να λες ότι δεν υπάρχουν μέσα πράγματα που υπάρχουν. Όχι τίποτα άλλο, εκτίθεσαι.

Η πλάκα είναι ότι στο πρώτο σχόλιο, σου έστειλα και ολόκληρο presentation (επειδή ψυλλιαστηκα ότι δε θα μπεις καν στον κόπο να διαβάσεις τις μελέτες) που μαζεύει τα αποτελέσματα των μελετών και σου έχει φάτσα κάρτα σύγκριση CO2 ανά mileage (slides 4-8) αλλά ούτε αυτό μπήκες στον κόπο να ανοίξεις. 

Οπότε ναι. Επιβεβαιώνεις αυτό που μόνος σου είπες (και υπογραμμισες).

6 ώρες πριν, korakios είπε

ο korakios δεν ξέρει να διαβάζει τις μελέτες

 

Επεξ/σία από MikeKata
  • Like 3
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, petran79 είπε

προς το παρόν είναι μόνο για μέσα στην πόλη. Κάποιοι δοκίμασαν το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη με ηλεκτρικό και τους βγήκε η πίστη 

Εάν εξαιρέσουμε τα Peugeot & Citroen με τις 45kWh μπαταρίες, ΟΛΑ τα αρχικά μοντέλα των 58kWh τη βγάζουν κανονικά τη διαδρομή, φορτωμένα και με κλιματισμό. 16 φορές έκανα το καλοκαίρι τέτοια απόστασή χωρίς στάσεις.   

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, nepomuk είπε

Ο συντακτης φαινεται πως βιαζεται και καρβελια ονειρευεται  βλεπε ...Όταν κυκλοφορήσει το 2025.

Για να λαβει σαρκα , οστα και .....μπαταριες το λαικο ηλεκτρικο του μελλοντος θα πρεπει

αυτες να καταστουν κατα πολυ φθηνοτερες , αποδοτικοτερες κλτπ   βλεπε και στερεας καταστασης.

Τοτε ομως το ηλεκτρικο του  λαου για τις πλατιες λαικες μαζες , γιατι να μην ειναι Κινεζικο ;

Με αντιγραφες , κατασκοπιες και οτι αλλο , παρατηρω πως καθε ημερα τα κινεζικα προιοντα

τεχνολογιας βελτιωνονται .

Αν δεν επισυμβει καποια  ανατροπη στα ενδοκινεζικα , γιατι να μην πρωταγωνστησει ο κινεζος στις

ευρωπαικες αγορες ;

Αυτό που λες είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας πότε είδες κινέζικο αυτοκίνητο να κινείται σε ευρωπαϊκό δρόμο γιατι εγώ δεν έχω δει πότε, υπάρχει περίπτωση η Ευρώπη με δεκάδες αυτοκινητοβιομηχανίες να αφήσει τους κινέζουσ να αλωνίζουν τους δρόμους τους nonono......μην ξεχνάς VOLKS WAGEN = Αυτοκίνητο του λαού χαχα

Επεξ/σία από gliogas
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Haldol είπε

Εν τω μεταξύ, υπάρχει θερμικό αμάξι της VW με 200+ PS, αντίστοιχη ροπή (αν και δεν έχει ανακοινωθεί, σίγουρα δε θα 'ναι "αδιάφορη", λόγω του ηλεκτρικού μοτέρ), χώρο αποσκευών στα 490 λίτρα (!!!) με μήκος μόλις ~4 μέτρα, και με το αντίστοιχο κόστος χρήσης ανά χλμ (σε ευρώ); Αν υπάρχει, σε τι τιμή το βρίσκουμε; Μη ψάχνετε, δεν υπάρχει. 

:D

Αν ήταν σε άλλο στυλ (B-SUV - ή έστω και cross) θα'ταν με ευκολία το επόμενο αμάξι μου. Και μιλάω για παραγγελία day-0. Hatchback δε με ψήνει τρομερά. Όπως και να 'χει, νερό στ' αυλάκι μπήκε, έστω και με την "υπόσχεση" για τα επόμενα 2 χρόνια. Πάντως η VW δείχνει να τηρεί περισσότερο τα χρονοδιαγράμματα που βάζει σε σχέση π.χ. με την Tesla, οπότε δεν έχω κάποιο λόγο να αμφισβητήσω το ότι θα το δούμε όταν έρθει η ώρα.

Το κόστος χρήσης ανά χλμ είναι καθαρή σύμπτωση και έχει να κάνει με παράγοντες που αλλάζουν διαρκώς όπως φορολογία/πόλεμοι κτλ.

Όντας κάτοχος θερμικού κινητήρα της vag με 200+ ίππους είχε άλλο κόστος χρήσης όταν η βενζίνη είχε 1.13 και άλλο όταν έφτασε μέχρι 2.5 (100 οκτάνια). Το ίδιο συνέβη και με το ρεύμα.

Το ερώτημα είναι το εξής είναι πιο πράσινο να συνεχίσω να χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο που ήδη έχω και σε βάθος ετών το κόστος χρήσης του πέφτει διαρκώς ή είναι πιο πράσινο να παραχθεί ένα νέο ηλεκτρικό;

Το μόνο θετικό του ηλεκτρικού είναι ότι δεν θα προσθέτω καυσαέριο μέσα στην πόλη, οτιδήποτε άλλο δε νομίζω ότι είναι και τόσο οικολογικό και αυτό γιατί ξεχνάμε σε πολλές περιπτώσεις ότι η κάθε εταιρεία (και κυβέρνηση) το παίζει πράσινη μετακυλιωντας το κόστος στον τελικό καταναλωτή/πολίτη και όχι παίρνοντας αποφάσεις σε πιο κεντρικό επίπεδο πχ να είναι πιο πράσινα τα εργοστάσια ή στην τελική να παράγουν λιγότερο τα εργοστάσια (κάτι το οποίο βέβαια θα ήταν καταστροφικό για το οικονομικό σύστημα που κινεί τις κοινωνίες μας εδώ και δεκαετίες, το οποίο απαιτεί διαρκή ανάπτυξη).

Παράλληλα όμως θα πρέπει να δημιουργούνται σκουπίδια για την "πρασινάδα" και για να κινηθεί η οικονομία.

Αν εγώ πχ μείνω αλλά 10+ χρόνια με το αυτοκίνητο μου οι μετοχές της VW θα καταρρεύσουν παρόλο που αυτό θα ήταν μάλλον πολύ πιο πράσινο.

Αν εγώ παραμείνω με τα κλιματιστικά μου που είναι 20 ετών δεν θα επιδοτηθούν οι αλυσίδες και οι Κινέζοι που παράγουν "πράσινες" σαβούρες (βέβαια εγώ επέλεξα να μείνω με τα 20ετιας κλιματιστικά μου που είναι made in Japan και αντέχουν μια χαρά και μια χαρά λογαριασμούς ρεύματος φέρνω και ας μην έχω "πράσινο" σπίτι).

Εδώ ο κόσμος αγοράζει πλέον κινητά κάθε 2-3 χρόνια και οι εταιρείες τρέχουν πανικόβλητες να τους πείσουν να αλλάζουν κάθε χρόνο, εκεί σκέφτεται κανείς την οικολογία;

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι να σκεφτόμαστε και λιγάκι ποιοι είναι αυτοί που έχουμε απέναντι μας και μας κάνουν νουθεσίες για τα αποτυπώματα στον πλανήτη και άλλα τέτοια ωραία και τι σκοπό έχουν για όλα αυτά.

Τι έκαναν όλοι αυτοί τα προηγούμενα χρόνια για τον πλανήτη; Πόσο πλαστικό γέμισαν τις θάλασσες όλες αυτές οι εταιρείες που σήμερα μας λένε σε ΕΜΑΣ να ανακυκλώνουμε και παράλληλα λένε ότι ΘΑ προσπαθήσουν να έχουν περισσότερα προϊόντα από ανακυκλωμένα υλικά τα επόμενα 10-20 χρόνια;  Βάζουν και μερικούς κάδους ανακύκλωσης στο χώρο εργασίας τους και καθάρισαν, έφεραν εις πέρας την κοινωνική τους ευθύνη.

Το να αγοράσω ένα πιο καινούριο αυτοκίνητο που δεν το έχω ανάγκη, θα είναι πιθανώς πιο κακοφτιαγμένο από ότι ήταν ένα παλιότερο (δεν περιμένω ένα ηλεκτροκίνητο χάρτινο παιχνίδι να αντέξει τα ίδια χρονιά) , θα κοστίσει αναλογικά περισσότερα από ότι κόστισε παλιότερα ένα ανάλογο αυτοκίνητο, θα χρεωθώ να το πληρώνω κτλ κτλ είναι κάτι που αντικειμενικά δεν με συμφέρει όση πλύση εγκεφάλου και αν μου γίνει.

Κάποτε και τα ντίζελ έλεγαν ότι είναι καλά ενώ ΗΞΕΡΑΝ ότι δεν είναι. Και τα επέτρεψαν στο λεκανοπέδιο ενώ δεν έπρεπε. Έγινε για να βοηθηθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να πουλήσουν τις σαβούρες τους. Γιατί να μην γίνεται το ίδιο και τώρα;

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 9
  • Thanks 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, gliogas είπε

Αυτό που λες είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας πότε είδες κινέζικο αυτοκίνητο να κινείται σε ευρωπαϊκό δρόμο γιατι εγώ δεν έχω δει πότε, υπάρχει περίπτωση η Ευρώπη με δεκάδες αυτοκινητοβιομηχανίες να αφήσει τους κινέζουσ να αλωνίζουν τους δρόμους τους nonono......μην ξεχνάς VOLKS WAGEN = Αυτοκίνητο του λαού χαχα

δυστυχώς έτσι είναι 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Και τι θα κάνει δηλαδή το κράτος όσο αφορά τη φόρτιση, αφού από το σπίτι το φορτίζεις, θα πρέπει να ανεβάσει συνολικά τις τιμές ρεύματος οι οποίες θα επηρεάσουν όλο τον πληθυσμό και όχι μόνο τους κατόχους ηλεκτρικών.

Τέλη κυκλοφορίας κλπ ΟΚ, εκεί μπορεί αλλά η τιμή καυσίμου θα παραμείνει πολύ χαμηλή, εκεί στα 8€ το γέμισμα.  

Κάτι γρήγορο που μπορώ να σκεφτώ είναι να σε υποχρεώνει να έχεις ξεχωριστό ρολόι για να φορτίζεις (με άλλες τιμές κτλ)... 

Κάτι θα σκεφτούν...ας έρθει εκείνη η ώρα και βλέπουμε

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...