Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το θέμα είναι ποις θα καταφέρει να τα φτιάξει μαζικά πρώτος με χαμηλό κοστος

Η τεσλα έχει τεράστιο πλεονέκτημα λόγω του τρόπου παραγωγής με gigapress που βγαίνει ολόκληρο το αμάξωμα από την πρεσσα. Αυτό τους κάνει να έχουν πολύ μικρότερο κόστος άρα και μεγαλύτερο περιθώριο για μείωση τιμων.

Αντίστοιχα την τεχνολογία και την παραγωγή στις μπαταρίες, το λογισμικό κτλ. 

Το οτι ανακοίνωσε η vw το id2 δεν λέει κάτι ας καταφέρει να το φτιάξει σωστα και σε καλή τιμή και βλέπουμε. Αντίστοιχο με της ανακοινώσεις του chaos είναι προς το παρών. 

 

 

 

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Marketing υπήρχε πάντα και παντού όπου η κάθε εταιρεία έβρισκε ευκαιρία για να εισέλθει σε τομέα της αγοράς. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με το γεγονός ότι τα ηλεκτρικά είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον από τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

όχι οι μπαταρίες

2 ώρες πριν, PhilippeRaimo είπε

Ηλεκτροκίνηση γιατί πρέπει να προστατεύσουμε το περιβάλλον καίγοντας πετρέλαιο για να φτιάξουμε ρεύμα για να έχουμε ηλεκτροκίνητα για να προστατεύσουμε το περιβάλλον...

Καλά κρατεί το μάρκετιγκ

:εμοτικονπουτονπαιζεικαιμεταδυοχερια:

ένα ηλεκτρικό "καίει" το μείγμα του δικτύου στη φόρτιση (στο πολύ περίπου γιατί παίζει μεγάλη παπάντζα χωρίς πράσινη αποθήκευση ενέργειας) .

Στο Εβδομαδιαία Σύνοψη πχ εδώ βλέπεις σχεδόν ~45% οι ανανεώσιμες .

Φυσικά αφήνουμε στην άκρη περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα κατασκευής μπαταριών ,απλά είναι "φιλικότερη" στο περιβάλλον η ηλεκτρική ενέργεια απο το ορυκτό/αέριο καύσιμο , καμία σχέση φυσικά με "μηδενικούς" ρύπους και καμία σχέση με οικολογία τα όσα γίνονται και τα πληρώνουμε

3 ώρες πριν, nepomuk είπε

Ο συντακτης φαινεται πως βιαζεται και καρβελια ονειρευεται  βλεπε ...Όταν κυκλοφορήσει το 2025.

Για να λαβει σαρκα , οστα και .....μπαταριες το λαικο ηλεκτρικο του μελλοντος θα πρεπει

αυτες να καταστουν κατα πολυ φθηνοτερες , αποδοτικοτερες κλτπ   βλεπε και στερεας καταστασης.

Τοτε ομως το ηλεκτρικο του  λαου για τις πλατιες λαικες μαζες , γιατι να μην ειναι Κινεζικο ;

Με αντιγραφες , κατασκοπιες και οτι αλλο , παρατηρω πως καθε ημερα τα κινεζικα προιοντα

τεχνολογιας βελτιωνονται .

Αν δεν επισυμβει καποια  ανατροπη στα ενδοκινεζικα , γιατι να μην πρωταγωνστησει ο κινεζος στις

ευρωπαικες αγορες ;

 

δε θα επιτρέψει η ....εχμμμ....Ε.Ε. προσιτά κινέζικα , θα βρει τρόπους να τα κάνει μη ανταγωνιστικά , για το καλό μας και την ασφάλειά μας πάντα

  • Like 6
Δημοσ.

Υπάρχει και το υδρογόνο,500 χλμ αυτονομία και πλήρης γέμισμα σε 15 λεπτά,και το μόνο που βγαίνει από την αντίδραση είναι καθαρό νεράκι.

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, korakios είπε

όχι οι μπαταρίες

Ναι. Και οι μπαταρίες. Πλέον οι μπαταρίες μπορούν να ανακυκλωθούν σχεδόν εξ'ολοκλήρου. Και το ποσοστό ανακύκλωσής τους συνεχώς αυξάνεται.

16 λεπτά πριν, korakios είπε

Στο Εβδομαδιαία Σύνοψη πχ εδώ βλέπεις σχεδόν ~45% οι ανανεώσιμες .

Αυτό είναι εντελώς άσχετο με αυτό που λέμε.

17 λεπτά πριν, korakios είπε

ένα ηλεκτρικό "καίει" το μείγμα του δικτύου στη φόρτιση (στο πολύ περίπου γιατί παίζει μεγάλη παπάντζα χωρίς πράσινη αποθήκευση ενέργειας) .

17 λεπτά πριν, korakios είπε

Φυσικά αφήνουμε στην άκρη περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα κατασκευής μπαταριών ,απλά είναι "φιλικότερη" στο περιβάλλον η ηλεκτρική ενέργεια απο το ορυκτό/αέριο καύσιμο , καμία σχέση φυσικά με "μηδενικούς" ρύπους και καμία σχέση με οικολογία τα όσα γίνονται και τα πληρώνουμε

1. Δε μίλησα ποτέ για ΜΗΔΕΝΙΚΟΥΣ ρύπους. Μίλησα για πολύ λιγότερους. Μηδενικούς ρύπους δεν μπορεί να έχει τίποτα στον κόσμο όταν επιτελείται έργο. Σημασία έχει το carbon offset.

2. Κανένας δεν τα αφήνει στην άκρη φίλε. Λέγεται Life Cycle Assessment (LCA), τα περιλαμβάνει μέσα και ήδη πόσταρα 4 links στο σχόλιο το οποίο έκανες quote. Ορίστε κι ένα πέμπτο αν δεν είδες τα προηγούμενα. Αλλά μην τα ανεβάζω τσάμπα, να τα διαβάζουμε.

https://www.mdpi.com/2071-1050/12/3/1241/htm

Στη χειρότερη περίπτωση έχεις το ίδιο (και λίγο λιγότερο) περιβαλλοντικό αποτύπωμα, στην καλύτερη έχεις ΠΟΛΥ καλύτερο αποτέλεσμα σε σχέση με τα συμβατικά.

Κι εδώ μια οπτικοποίηση των αποτελεσμάτων διαφόρων μελετών για πιο εύκολη κατανόηση.

https://www.ffe.de/wp-content/uploads/2022/10/20220930_Enerday_comparative-LCA-BEVs.pdf

  • Like 4
  • Thanks 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, cpc464 είπε

Υπάρχει και το υδρογόνο,500 χλμ αυτονομία και πλήρης γέμισμα σε 15 λεπτά,και το μόνο που βγαίνει από την αντίδραση είναι καθαρό νεράκι.

 

ναι αλλά η τιμή είναι απλησίαστη , μόνο σαν concept αξίζει (και φυσικά δεν υπάρχει δίκτυο υδρογόνου στην Ελλάδα, νομίζω ξεκινά ή ξεκίνησε ένας σταθμός)

το μόνο πράσινο καύσιμο που θα είχε ρεαλιστική εφαρμογή στην αυτοκίνηση είναι το βιομεθάνιο

Απο μπαταρίες , όταν ξεφύγουμε απο την αρχαιολογία τύπου λιθίου και γίνουν πρακτικές και εμπορικές τεχνολογίες ( Diamond Graphene plasma )

Δημοσ.

Μια χαρά βελτίωση στο περιβάλλον υπάρχει με την χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Βαθμός απόδοσης του μοτέρ πολύ υψηλότερος από τον κινητήρα καυσίμου. Υπάρχουν οι απώλειες μπαταρίας και οι απώλειες του δικτύου. Για την φόρτιση από το δίκτυο ουσιαστικά γλιτώνεις την εκπομπή του ρύπου μέσα στην πόλη και τον μεταφέρεις στο σύστημα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της κάθε χώρας που εκεί εδώ και χρόνια υπάρχει μείωση των σταθμών παραγωγής με πετρέλαιο, αύξηση σταθμών με φυσικό αέριο και αύξηση των ΑΠΕ που έχουν θέσει στόχο όλες οι χώρες. Σε βάθος χρόνου το περιβάλλον θα οφελειται ολοένα και περισσότερο. 

Όσο για τα υπάρχοντα αμάξια με καύσιμο, όσο και να προσπαθήσουν να τα κρατήσουν οι ιδιοκτήτες τους, θα καταστούν κάποια στιγμή ασυμφορα λόγω φθορών και κόστους επισκευής, τα μεταχειρισμένα θα τελειώσουν, θα έρθει το ban με την διάταξη της ΕΕ, οπότε έτσι κι αλλιώς η μετάβαση στην ηλεκτροκινηση θα γίνει. Τώρα αν δεν έχει λεφτά ο Έλληνας η και οι βιομηχανίες δεν έχουν κάνει προσιτές τις τιμές, θα χρησιμοποιούν όλοι ΜΜΜ, ΚΤΕΛ, ποδήλατο, παπάκι αν δεν έχουν απαγορευτεί με καύσιμο, η ποδαράτοι.

Για κάποιον που ανέφερε κάτι για αεροπλάνα βαπόρια και Γερμανούς. Υπάρχουν βλέψεις για μετάβαση σε ηλεκτρικούς κινητήρες και στα πλοία, το R&D φυσικά και οι οποίες έρευνες άργησαν, έχουν γίνει διαφορα πειράματα και δοκιμές που είναι σε εμβρυικο στάδιο ακόμα, δεν βιάζονται ιδιαίτερα. Άλλη η δυσκολία να μεταβεις σε ηλεκτροκινηση στα ΙΧ άλλη στα πλοία και άλλη στα αεροπλάνα. Τα δύο τελευταία θα αργήσουν πολύ να τα δούμε, ειδικά τα αεροπλάνα. Όλες οι βλέψεις για οτιδήποτε κινείται είναι να γίνει ηλεκτρικό. Στα ΙΧ θα το δούμε το 30-40, στα πλοία μπορεί να κάνει 20 χρόνια ακόμα, στα αεροπλάνα θα γίνει πριν το τέλος του αιώνα. 

  • Like 1
  • Thanks 5
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Ναι. Και οι μπαταρίες. Πλέον οι μπαταρίες μπορούν να ανακυκλωθούν σχεδόν εξ'ολοκλήρου. Και το ποσοστό ανακύκλωσής τους συνεχώς αυξάνεται.

όταν θα τότε θα

4 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Αυτό είναι εντελώς άσχετο με αυτό που λέμε.

δεν ξέρω τι λες , σε άλλον έκανα παράθεση ....

7 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Ορίστε κι ένα πέμπτο αν δεν είδες τα προηγούμενα. Αλλά μην τα ανεβάζω τσάμπα, να τα διαβάζουμε.

https://www.mdpi.com/2071-1050/12/3/1241/htm

καλά , ανέβασέ τα επι πληρωμή τότες 😁

αυτό που ανέβασες τώρα , λέει καταλήγει στο

"Our modelling results suggests that producing battery cells with renewable electricity decreases the environmental impacts of electric cars considerably. "

😂

  • Like 1
  • Confused 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

τα μεταχειρισμένα θα τελειώσουν, θα έρθει το ban με την διάταξη της ΕΕ, οπότε έτσι κι αλλιώς η μετάβαση στην ηλεκτροκινηση θα γίνει.

2035 λένε και αναφέρεται στο να μη πωλούνται καινούρια , όχι οτι θα απαγορευτούν και θα πάνε για ανακύκλωση

Βέβαια 4 χώρες αντέδρασαν πριν μέρες και πήρε αναβολή η φάση (όχι η Μπανανία , εμείς θέλαμε απο το 2025 επειδή είμαστε αναπτυγμένοι ...) μακάρι να τα καταργήσουν αύριο και να πέσει ένα ωραίο φαλιμέντο γιατί γίνανε τσουρέκια...

Επεξ/σία από korakios
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, korakios είπε

αυτό που ανέβασες τώρα , λέει καταλήγει στο

"Our modelling results suggests that producing battery cells with renewable electricity decreases the environmental impacts of electric cars considerably. "

 

Κατευθείαν βλέπω στο "Conclusions" πήγαμε. Ποιος ο λόγος να διαβάσουμε άλλωστε;

Συγκεκριμενα, αυτό που έκανες quote, αναφέρεται σε αυτό:

"These findings suggest an enormous potential to mitigate greenhouse gas emissions by producing Li-ion battery cells with renewable electricity"

Υπάρχουν κι άλλα βέβαια:

Έχεις να διαφωνήσεις σε κάτι; Ή να φανταστώ ότι το "😂" είναι το απόσταγμα της επιστημονικής αναλύσεως;

Επίσης αναφέρει:

"...under optimized conditions...Only electric buses were found to have lower life cycle carbon emissions (27–52 g CO2-eq/PKT) than the two electric passenger cars."

"this “second use” (battery second use) can decrease the vehicle’s carbon footprint caused by the battery by 50%"

"In the impact categories of terrestrial acidification, particulate matter formation, and marine eutrophication, the lowest impacts of both technologies are comparable"

"We find that, except from one case, the electric SMART and the VW Caddy drive to be advantageous in a foreseeable (realistic) life cycle, when it comes to the comparison with the combustion engine vehicles"

"Apart from the climate change impacts, the following impact categories particularly benefit from switching to renewable electricity during battery production—terrestrial acidification, particulate matter formation, photochemical oxidant formation, agricultural land occupation, urban land occupation, and marine eutrophication".

Να μη συνεχίσω...

Επεξ/σία από MikeKata
  • Thanks 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, MikeKata είπε

Να μη συνεχίσω...

όχι ,όταν "θα ...." τότε "θα ...." , τουλάχιστον η αερολογία του άρθρου βοηθά να κουνηθούν φτερωτές

σαν έκθεση δημοτικού ήταν 😂 <-- (αυτό σήμαινε το emoji)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί έχω την εντύπωση ότι το άρθρο είναι απευθείας μετάφραση από αμερικανική ιστοσελίδα; Γιατί να βάλεις για μια ευρωπαϊκή εταιρεία σε παρένθεση την ισοτιμία σε δολλάρια και την αντιστοιχία αυτονομίας σε μίλια και να χρησιμοποιήσεις εκφράσεις όπως «ιερό δισκοπότηρο» (holy grail) που κανείς στην Ελλάδα δε χρησιμοποιεί…. Τουλάχιστον βάλτε μια πηγή ρε παιδιά, ή φιλτράρετε την πληροφορία, έχετε γίνει Τατιάνες της τεχνολογίας με τόσο clickbait για να γίνεται μαδομ****νι στα σχόλια … Νισάφι πχια! 

Επεξ/σία από enlightened
  • Like 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, korakios είπε

όχι ,όταν "θα ...." τότε "θα ...." , τουλάχιστον η αερολογία του άρθρου βοηθά να κουνηθούν φτερωτές

Δεν περίμενα καμία βαθύτερη ανάλυση ή debunking, εδώ ένα δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις και πήγες κατευθείαν στα συμπεράσματα, θα διάβαζες τα άλλα 4 που ποσταρα πριν; Ούτε καν το powerpoint με τις συγκρίσεις ανάμεσα στα αποτελέσματα των ερευνών.

Αυτό που λέμε "σου τα έκανα ταλιρακια". Ε, ούτε τα ταλιρακια δε διάβασες.

8 λεπτά πριν, korakios είπε

σαν έκθεση δημοτικού ήταν 😂 <-- (αυτό σήμαινε το emoji)

Αν η επαφή σου έως τώρα είναι μόνο με εκθέσεις δημοτικού, όλα εκθέσεις δημοτικού σου φαίνονται. Προφανώς βέβαια, για να έγινε (και αυτό και τα υπόλοιπα) δεκτό για έκδοση στο mdpi και να πέρασε peer review, μόνο έκθεση δημοτικού δεν ήταν. Αλλά, ξέχασα, ο korakios στο Insomnia ξέρει καλύτερα. Ο Dunning και ο Kruger πόσο δίκιο είχαν στγ μελέτη τους...

Επεξ/σία από MikeKata
  • Like 2
  • Thanks 3
Δημοσ.

Εν τω μεταξύ, υπάρχει θερμικό αμάξι της VW με 200+ PS, αντίστοιχη ροπή (αν και δεν έχει ανακοινωθεί, σίγουρα δε θα 'ναι "αδιάφορη", λόγω του ηλεκτρικού μοτέρ), χώρο αποσκευών στα 490 λίτρα (!!!) με μήκος μόλις ~4 μέτρα, και με το αντίστοιχο κόστος χρήσης ανά χλμ (σε ευρώ); Αν υπάρχει, σε τι τιμή το βρίσκουμε; Μη ψάχνετε, δεν υπάρχει. 

:D

Αν ήταν σε άλλο στυλ (B-SUV - ή έστω και cross) θα'ταν με ευκολία το επόμενο αμάξι μου. Και μιλάω για παραγγελία day-0. Hatchback δε με ψήνει τρομερά. Όπως και να 'χει, νερό στ' αυλάκι μπήκε, έστω και με την "υπόσχεση" για τα επόμενα 2 χρόνια. Πάντως η VW δείχνει να τηρεί περισσότερο τα χρονοδιαγράμματα που βάζει σε σχέση π.χ. με την Tesla, οπότε δεν έχω κάποιο λόγο να αμφισβητήσω το ότι θα το δούμε όταν έρθει η ώρα.

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Αν η επαφή σου έως τώρα είναι μόνο με εκθέσεις δημοτικού, όλα εκθέσεις δημοτικού σου φαίνονται. Προφανώς βέβαια, για να έγινε (και αυτό και τα υπόλοιπα) δεκτό για έκδοση στο mdpi και να πέρασε peer review, μόνο έκθεση δημοτικού δεν ήταν. Αλλά, ξέχασα, ο korakios στο Insomnia ξέρει καλύτερα. Ο Dunning και ο Kruger πόσο δίκιο είχαν στγ μελέτη τους...

για τα συμπεράσματα ήταν το σχόλιο ,εντελώς καφετέρια φάση με πολλά λουλουδάκια και πράσινα άλογα

ο korakios δεν ξέρει να διαβάζει τις μελέτες

αν έχεις τα 4 αντίστοιχα αποτελέσματα για το ενεργειακό αποτύπωμα (CO2/100χλμ) που δείχνουν οι μελέτες πόσταρε

φυσικά όχι με "αν" και "θα" , για ένα αμάξι που ξεκινά τώρα , όχι αμπελοφιλοσοφίες , απλά πράγματα

 +Χ γρCO2/100χλμ , απο την εξόρυξη υλικών / μεταφορά / κατασκευή  , για το μέσο όρο Ψ χιλιόμετρων

απο τη στιγμή που πόσταρες τα λινκ ,πιστεύω οτι θα σου είναι ευκολάκι , ή όχι ? 😁

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...