alion Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Η Volkswagen παρουσίασε το προσιτό, μαζικής αγοράς ηλεκτρικό όχημά της με τη μορφή ενός concept που ονομάζεται ID. 2all. Με τιμή εκκίνησης 25.000 ευρώ (26.600 δολάρια) και εκτιμώμενη αυτονομία 450 χιλιομέτρων (279 μίλια), το ηλεκτρικό hatchback που μοιάζει με Golf προορίζεται να είναι το ιερό δισκοπότηρο στο χώρο των αυτοκινήτων: ένα plug-in όχημα για την πλειοψηφία του κόσμου. Η VW αποκάλυψε το 2all κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για επενδυτές στη Γερμανία, φέρνοντας στο μυαλό την εκδήλωση της ίδιας της Tesla για την ημέρα των επενδυτών, στην οποία ο Elon Musk αναμενόταν να παρουσιάσει το δικό του προσιτό EV, χωρίς να το κάνει. Η τιμή της μετοχής της Tesla σημείωσε πτώση μετά την εκδήλωση, καθώς οι επενδυτές γκρίνιαξαν για την απουσία του υποσχόμενου EV. Και λιγότερο από δύο εβδομάδες αργότερα, η VW απάντησε με τη δική της εκδοχή για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα EV για τη μάζα. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, η VW περιέγραψε μια στρατηγική που περιλαμβάνει επένδυση 180 δισεκατομμυρίων ευρώ σε διάστημα πέντε ετών σε τομείς όπως η παραγωγή μπαταριών και πρώτες ύλες, καθώς επιδιώκει να μειώσει το κόστος παραγωγής EV και να ξεπεράσει την Tesla και άλλους αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της. Πριν περίπου 2 χρόνια, η διάσημη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2035 θα έχει σταματήσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη Όμως το ID. 2all ήταν το επίκεντρο της εκδήλωσης, ένα compact EV με ελκυστική τιμή και πολλές δυνατότητες. Αν και πρόκειται μόνο για ένα concept, η VW δήλωσε ότι αναμένει να θέσει το όχημα σε παραγωγή από το 2025, αποτελώντας ένα από τα 10 plug-in μοντέλα που θα κάνουν το ντεμπούτο τους μέχρι το 2026. Η έκδοση παραγωγής του ID. 2all θα κατασκευαστεί πάνω στη δεύτερης γενιάς έκδοση της αρθρωτής πλατφόρμας ηλεκτρικών οχημάτων "MEB" της VW. Η τρέχουσα έκδοση της MEB τροφοδοτεί το crossover SUV, ID.4 της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς και δώδεκα άλλα οχήματα από την Audi, τη Skoda και άλλα από μάρκες που ανήκουν στο VW Group. Το μακρύ μεταξόνιο και οι μικρές προεξοχές του ID. 2all συναντώνται επίσης στο ID. Buzz, το ηλεκτρικό μίνι λεωφορείο της αυτοκινητοβιομηχανίας που αναμένεται να ξεκινήσει να πωλείται στις ΗΠΑ το 2024. Το προσιτό EV θα είναι επίσης το πρώτο plug-in όχημα της VW με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Το σύστημα κίνησης θα επιτρέψει επίσης ταχύτερη φόρτιση, με τη VW να προβλέπει ταχύτητα φόρτισης από 10 στο 80% σε περίπου 20 λεπτά. Επίσης το ID. 2all δεν θα διακρίνεται για τους αποθηκευτικούς του χώρους, με 460-1.330 λίτρα όγκου, ανάλογα με τις διαμορφώσεις των καθισμάτων. Ως hatchback, το ID. 2all θα δώσει μια δύσκολη μάχη, τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη. Η εποχή του "hot hatch" έχει έρθει και έχει παρέλθει, με τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες να στρέφουν την προσοχή τους στα crossover, τα SUV και τα φορτηγά. Η VW έχει έτοιμο να παρουσιάσει το εμπορικό σήμα Scout για μια νέα σειρά ηλεκτρικών φορτηγών και SUV με θέμα την περιπέτεια. Αλλά ένα plug-in hatchback, ακόμη και ένα τόσο προσιτό όσο το ID. 2all, θα θεωρούνταν «ενάντια στο ρεύμα», όταν τελικά θα κάνει τη εμφάνισή του στην αγορά. Η VW αναφέρει ότι το ID. 2all αντιπροσωπεύει μια εντελώς νέα σχεδιαστική γλώσσα, με έμφαση στο να γίνεται «αγαπητό και να ενθουσιάζει», δύο στοιχεία τα οποία θα διακρίνουν και τη μελλοντική ηλεκτρική της γκάμα. Και ενώ το εξωτερικό του ID. 2all μοιάζει όντως με το καταργημένο (για τις ΗΠΑ) VW Golf, το εσωτερικό είναι αρκετά διαφορετικό από την τρέχουσα σοδειά των EV της εταιρείας. Η VW αναφέρει ακόμα ότι θέλει το εσωτερικό να «βγάζει νόημα για τον ιδιοκτήτη», με τις φωτογραφίες να δείχνουν αιωρούμενες οθόνες τόσο για τον πίνακα οργάνων όσο και για το κεντρικό infotainment. Ένα κουμπί στην κεντρική κονσόλα θα μπορούσε να βοηθήσει στην αντιμετώπιση των επικρίσεων σχετικά με την έλλειψη φυσικών χειριστηρίων στο ID.4. Όταν κυκλοφορήσει το 2025, το ID. 2all μπορεί να μην είναι καν το φθηνότερο EV στη γκάμα της VW. Η αυτοκινητοβιομηχανία επιβεβαίωσε τα σχέδια για την παραγωγή ενός ακόμη πιο προσιτού μοντέλου, κάτω των 20.000 ευρώ, το οποίο πιθανότατα θα φέρει την ονομασία ID.1. Το εν λόγω όχημα αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2027 και λέγεται ότι θα είναι παρόμοιο με το σημερινό Polo, ενώ θα διατηρήσει και τα στιλιστικά χαρακτηριστικά του ID.Life concept από το 2021. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Just_travel_everywhere Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Η Tesla Σε ό,τι αυτοκίνητο πουλάει έχω ακούσει ότι στην αρχή τρίζουν όλα. Της VW Τουλάχιστον ελπίζω να έχει μπαταρία μέσα 😂😂😂 2 7
nepomuk Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Ο συντακτης φαινεται πως βιαζεται και καρβελια ονειρευεται βλεπε ...Όταν κυκλοφορήσει το 2025. Για να λαβει σαρκα , οστα και .....μπαταριες το λαικο ηλεκτρικο του μελλοντος θα πρεπει αυτες να καταστουν κατα πολυ φθηνοτερες , αποδοτικοτερες κλτπ βλεπε και στερεας καταστασης. Τοτε ομως το ηλεκτρικο του λαου για τις πλατιες λαικες μαζες , γιατι να μην ειναι Κινεζικο ; Με αντιγραφες , κατασκοπιες και οτι αλλο , παρατηρω πως καθε ημερα τα κινεζικα προιοντα τεχνολογιας βελτιωνονται . Αν δεν επισυμβει καποια ανατροπη στα ενδοκινεζικα , γιατι να μην πρωταγωνστησει ο κινεζος στις ευρωπαικες αγορες ; 24 2 2
gadgetseek Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) Έχει πολύ δρόμο ακόμα για να τραβήξει τον μέσο καταναλωτή.. Η αυτονομία του δεν είναι κακή αλλά ακόμα κι αν ισχύουν αυτά τα χλμ, δύσκολα κάνεις ξέγνοιαστο ταξίδι στην Ελλάδα.. Επεξ/σία 18 Μαρτίου 2023 από gadgetseek 4
techon1 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Κανείς ποτέ δεν κέρδισε κανέναν από φωτογραφίες. 19
TheLordOne Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα με φουλ φορολογία σε 5 χρόνια από σήμερα όπως στην Νορβηγία.... 7
Hetfield Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 5 minutes ago, gadgetseek said: Έχει πολύ δρόμο ακόμα για να τραβήξει τον μέσο καταναλωτή.. Η αυτονομία του δεν είναι κακή αλλά ακόμα κι αν ισχύουν αυτά τα χλμ, δύσκολα κάνεις ξέγνοιαστο ταξίδι στην Ελλάδα.. Δυστυχως η Tesla υπερτερει σε αυτονομια κι efficiency. Οι μεγαλοι παιχτες αργησαν να στρεψουν το R&D στον εξηλεκτρισμο. 1 1
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 3 λεπτά πριν, gadgetseek είπε Έχει πολύ δρόμο ακόμα για να τραβήξει τον μέσο καταναλωτή.. Η αυτονομία του δεν είναι κακή αλλά ακόμα κι αν ισχύουν αυτά τα χλμ, δύσκολα κάνεις ξέγνοιαστο ταξίδι στην Ελλάδα.. Και να ζοριστείς λίγο, δεν λέει τίποτα, αν οδηγήσεις ηλεκτρικό φίλε μου δεν υπάρχει επιστροφή. Το αθόρυβο του πράγματος και η ακαριαία απροβλημάτιστη και συνεχόμενη επιτάχυνση σου καταστρέφουν το είναι σου ακόμα και ορκισμένος εχθρός τους να είσαι. Οδήγησα ένα tesla φίλου, και μάλιστα φορτωμένο με χιλιόμετρα λες και ήταν ταξί (πάνω από 200.000χλμ) και έπαθα κοκομπλόκο. Δεν μπορώ να φανταστώ πως είναι να ταξιδεύεις με μουσικούλα και με μοναδικό θόρυβο τον θόρυβο κύλησης των ελαστικών..άλλη φάση...
busellatos Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 VW ειναι..450 χλμ αυτονομια ...μπορεί να έχει κάνα κρυμμένο βενζινοκινητήρα κάτω από το κάθισμα. VW είναι είπαμε δεν ρυπαίνει δεν πηγαινει 4 2
kaliakman Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Ας βγει πρωτα και το συζητάμε. Πάντως σύμφωνα με αναλυτές αναμένεται το κόστος της μπαταρίας να φτάσει τους απλούς κινητήρες το 2026 οπότε αναμένουμε πολλά αυτοκίνητα προσιτά από εκείνο το σημείο. 2
Δημοφιλής ανάρτηση nick_corobos Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) προσιτό όχημα κόστους 25,000€. Θεε μου. Το 2001 επερνε καποιος BMW με 30,000€ και σου ελεγαν γιατι σπαταλας τοσα χρηματα και τωρα με 25,000€ παιρνεις budget αμαξι. Επεξ/σία 18 Μαρτίου 2023 από nick_corobos 52 3 4
AristidisZ Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 6 λεπτά πριν, nick_corobos είπε προσιτό όχημα κόστους 25,000€. Θεε μου. Το 2001 επερνε καποιος BMW με 30,000€ και σου ελεγαν γιατι σπαταλας τοσα χρηματα και τωρα με 25,000€ παιρνεις budget αμαξι. Καλά εντάξει έχουν φτάσει 20 χιλιάρικα τα Ibiza και τα fiesta, αν βγει ηλεκτρικό σε μέγεθος golf και 25 χιλιάρικα, το λες και τζάμπα… 4 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα