Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5/Pro Topic v4


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC ή με smartphones, στον βαθμό του εφικτού, καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.
22 minutes ago, xavier said:

θα εκανε καμια χαζομαρα και θα εφαγε κανα μπαν.

Κι εγώ αυτό μυρίζομαι, αλλά αφήνω το benefit of doubt, αν θέλει να μας εξηγήσει ο φίλος τι εννοεί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αναφέρομαι στο περιστατικό της ubisoft, που πυροδότησε την όλη κατάσταση.

https://www.gamingbible.com/news/ubisoft-permanently-deleting-accounts-and-entire-game-libraries-290041-20230724

Επισυνάπτω και το steam account μου για όσους σκέπτονται ότι λέω ότι λέω, γιατί δεν αγόραζα ποτέ digitals.

Screenshot_2023-08-26-16-41-08-231_com.valvesoftware.android.steam.community-edit.jpg

Επεξ/σία από bushidocougar
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ.
5 minutes ago, bushidocougar said:

Αναφέρομαι στο περιστατικό της ubisoft, που πυροδότησε την όλη κατάσταση.

Επισυνάπτω και το steam account μου για όσους σκέπτονται ότι λέω ότι λέω, γιατί δεν αγόραζα ποτέ digitals.

Screenshot_2023-08-26-16-41-08-231_com.valvesoftware.android.steam.community-edit.jpg

Δεν ξέρω που αναφέρεσαι, αν θες εξήγησε λίγο πιο αναλυτικά ή δώσε λινκ που να το εξηγεί.

Δεν έχω ακούσει ποτέ να γίνεται ban account λόγω GDPR.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν ξέρω που αναφέρεσαι, αν θες εξήγησε λίγο πιο αναλυτικά ή δώσε λινκ που να το εξηγεί.

Δεν έχω ακούσει ποτέ να γίνεται ban account λόγω GDPR.

Έκανα edit και βάζω και άλλο ένα link σχετικά. https://www.gameshub.com/news/news/ubisoft-account-deletion-process-2624756/

Ο λόγος του "inactive account" βασίζεται νομικά στο ότι δεν επιτρέπεται να έχουν δεδομένα χρηστών πάνω από ένα επιτρεπτό χρονικό όριο. Είναι προφανώς ένα μεγάλο ψέμα για να κάνουν χώρο δεδομένων για τους επόμενους χρήστες και να έχουν λιγότερα λειτουργικά έξοδα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, bushidocougar είπε

Αναφέρομαι στο περιστατικό της ubisoft, που πυροδότησε την όλη κατάσταση.

https://www.gamingbible.com/news/ubisoft-permanently-deleting-accounts-and-entire-game-libraries-290041-20230724

Επισυνάπτω και το steam account μου για όσους σκέπτονται ότι λέω ότι λέω, γιατί δεν αγόραζα ποτέ digitals.

Screenshot_2023-08-26-16-41-08-231_com.valvesoftware.android.steam.community-edit.jpg

Καλά αυτό παίζει να γίνεται μετά από πολύ καιρό που δεν έχεις ανοίξει το Ubisoft client. Εγώ ας πούμε είχα να το ανοίξω από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Ιούνιο και δεν ήρθε καποιο email. Μήπως ερχεται αυτό το email μετά από χρόνια που έχεις να ανοίξεις το ubi? Άσε που βλέπω να εξαγοράζεται σύντομα η Ubisoft από καμία Sony ή ms αν τα επερχόμενα games δεν έχουν τα έσοδα που περιμένουν.

Το πιο safe κατάστημα για αγορα παιχνιδιών σε ψηφιακή μορφή είναι το steam που είναι και το πιο παλιό στην αγορά και παίζει σχεδόν μόνο του στα pc. Και έχει games πολύ παλιά πού μπορεί καποιος αν τα είχε αγοράσει πριν 20 χρόνια να τα παίξει ακόμα και σήμερα σε σύγχρονο σύστημα. 

Δημοσ.

Αφού ρε παιδιά στο παραπάνω άρθρο γράφει αυτό:

Now, Ubisoft has issued multiple statements to media walking back this response, claiming any account with purchased games will never be deleted.

‘Account deletion follows a very strict process. As such, we take into consideration the four following criteria before an account is deleted: the gaming activity of the account since its creation, the account’s libraries, the duration of inactivity of the account, meaning the last login to our ecosystem (including from Ubisoft games on Steam and other platforms, and the existence of an active subscription tied to the account.

Άρα μιλάμε για κάποια πολύ σπάνια περίπτωση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην απάντηση της ubisoft διαβάζεις "we take into consideration". Αυτό συμβαίνει γιατί "επιλέγει" να το κάνει σήμερα έτσι, δεν υποχρεώνεται από κάποιον νόμο. Οι επιλογές όπως ξέρετε αλλάζουν μήνα με τον μήνα.

Δεν υπάρχει ακόμα νόμος για το ηλεκτρονικό εμπόριο με το οποίο να καλύπτονται οι ηλεκτρονικές gaming  αγορές σου στην περίπτωση που ως πελάτης αθετήσεις να ικανοποιήσεις αυτά που έχεις υπογράψει στο συμφωνητικό EULA και λοιπά aggreements. Και δυστυχώς μέσα σε αυτά που έχεις υπογράψει είναι ότι οφείλεις να είσαι ενεργός για Χ διάστημα, αλλιώς φιλακια!

Όπως κι εγώ που έχω τεράστιες λίστες αγορασμενων ηλεκτρονικών παιχνιδιών, εμπιστευόμαστε τις εταιρίες και τις πλατφόρμες, αλλά δυστυχώς ακόμα "εμπιστευόμαστε", δεν καλυπτομαστε από κάποιον νόμο ακόμα.

Θα ήμουν 100% ψημένος να είχα μόνο ηλεκτρονικά PlayStation games, αλλά μόνο στην περίπτωση που κάποιος ευρωπαϊκός νόμος κάλυπτε το refund των αγορών μου σε περίπτωση της οποιαδήποτε μλκιας της εταιρίας, ακόμα και πτώχευσης της!!

Επεξ/σία από bushidocougar
  • Moderators
Δημοσ.
3 hours ago, bushidocougar said:

Στην απάντηση της ubisoft διαβάζεις "we take into consideration". Αυτό συμβαίνει γιατί "επιλέγει" να το κάνει σήμερα έτσι, δεν υποχρεώνεται από κάποιον νόμο. Οι επιλογές όπως ξέρετε αλλάζουν μήνα με τον μήνα.

Δεν υπάρχει ακόμα νόμος για το ηλεκτρονικό εμπόριο με το οποίο να καλύπτονται οι ηλεκτρονικές gaming  αγορές σου στην περίπτωση που ως πελάτης αθετήσεις να ικανοποιήσεις αυτά που έχεις υπογράψει στο συμφωνητικό EULA και λοιπά aggreements. Και δυστυχώς μέσα σε αυτά που έχεις υπογράψει είναι ότι οφείλεις να είσαι ενεργός για Χ διάστημα, αλλιώς φιλακια!

Όπως κι εγώ που έχω τεράστιες λίστες αγορασμενων ηλεκτρονικών παιχνιδιών, εμπιστευόμαστε τις εταιρίες και τις πλατφόρμες, αλλά δυστυχώς ακόμα "εμπιστευόμαστε", δεν καλυπτομαστε από κάποιον νόμο ακόμα.

Θα ήμουν 100% ψημένος να είχα μόνο ηλεκτρονικά PlayStation games, αλλά μόνο στην περίπτωση που κάποιος ευρωπαϊκός νόμος κάλυπτε το refund των αγορών μου σε περίπτωση της οποιαδήποτε μλκιας της εταιρίας, ακόμα και πτώχευσης της!!

Δεν ξέρω τι ακριβώς έχει γίνει με την Ubisoft, πάντως έκανα log-in μετά από αρκετούς μήνες και βλέπω τα games μου ακόμα εκεί. Υπάρχουν χρήστες που αναφέρουν ότι έχουν χάσει την πρόσβαση στο λογαριασμό τους και το support λέει «επικοινωνήστε μαζί μας», πράγμα που το εκλαμβάνω ως «επικοινωνήστε μαζί μας για να σας κάνουμε restore το account». Από την άλλη η Ubisoft λέει ότι δεν θα κάνει ποτέ delete account που έχει αγορασμένα games στην library του. Αν έχει games από redeemed κλειδιά ή από free gifts μπορεί να το κάνει δηλαδή;

Τελοσπάντων, έχεις ιδία εμπειρία ή όχι; Σου διέγραψαν το λογαριασμό και εάν ναι, τι ενέργειες έκανες; Παρέμεινε διεγραμμένος;

Η μόνη μεγάλη υπηρεσία που έκλεισε και γνωρίζουμε ότι έκανε refunds είναι το Google Stadia, για την ώρα δεν υπάρχει κάποια άλλη που να έχει κλείσει. Αν πάντως κλείσει το Steam χωρίς να με αποζημιώσει στο ακέραιο ή χωρίς να με ενημερώσει αρκετό καιρό νωρίτερα ώστε να κατεβάσω όλη μου την βιβλιοθήκη χωρίς DRM, έχω δώσει λόγο στον εαυτό μου ότι θα σταματήσω εντελώς τις αγορές και θα το γυρίσω στον πατροπαράδοτο τρόπο. Για την ώρα πάντως, η λογική λέει ότι αυτές οι εταιρείες δεν κλείνουν, μόνο εξαγοράζονται.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Malthador είπε

Δεν ξέρω τι ακριβώς έχει γίνει με την Ubisoft, πάντως έκανα log-in μετά από αρκετούς μήνες και βλέπω τα games μου ακόμα εκεί. Υπάρχουν χρήστες που αναφέρουν ότι έχουν χάσει την πρόσβαση στο λογαριασμό τους και το support λέει «επικοινωνήστε μαζί μας», πράγμα που το εκλαμβάνω ως «επικοινωνήστε μαζί μας για να σας κάνουμε restore το account». Από την άλλη η Ubisoft λέει ότι δεν θα κάνει ποτέ delete account που έχει αγορασμένα games στην library του. Αν έχει games από redeemed κλειδιά ή από free gifts μπορεί να το κάνει δηλαδή;

Τελοσπάντων, έχεις ιδία εμπειρία ή όχι; Σου διέγραψαν το λογαριασμό και εάν ναι, τι ενέργειες έκανες; Παρέμεινε διεγραμμένος;

Η μόνη μεγάλη υπηρεσία που έκλεισε και γνωρίζουμε ότι έκανε refunds είναι το Google Stadia, για την ώρα δεν υπάρχει κάποια άλλη που να έχει κλείσει. Αν πάντως κλείσει το Steam χωρίς να με αποζημιώσει στο ακέραιο ή χωρίς να με ενημερώσει αρκετό καιρό νωρίτερα ώστε να κατεβάσω όλη μου την βιβλιοθήκη χωρίς DRM, έχω δώσει λόγο στον εαυτό μου ότι θα σταματήσω εντελώς τις αγορές και θα το γυρίσω στον πατροπαράδοτο τρόπο. Για την ώρα πάντως, η λογική λέει ότι αυτές οι εταιρείες δεν κλείνουν, μόνο εξαγοράζονται.

Όχι δεν έχω κάποια αρνητική εμπειρία, για αυτό ακόμα υποστηρίζω το steam και έχω 200+ digital τίτλους, αλλά με ανησυχεί λίγο το γεγονός ότι πρακτικά δεν μου ανήκουν αντικειμενικά τα games (όπως τα dvd) αλλά μόνο η άδεια (licence) που μου παραχωρεί το steam για να τα χρησιμοποιώ από την πλατφόρμα της.

Επεξ/σία από bushidocougar
Δημοσ.

Προσωπικα μου αρεσε αρκετα το παιχνιδι του ps5.Ελπιζω να βγαλουν full παιχνιδι με campaign και επισης να μην ειναι vr.Βεβαια κατι μου λεει οτι θα ειναι δυστηχως vr.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν μάθει κανείς πότε ανοίγουν  οι προπαραγγελίες για το PSP ας το γράψει.🙂

Επεξ/σία από -WISE-
Δημοσ.
Στις 24/8/2023 στις 7:58 ΜΜ, xavier είπε

game sharing. τιμη μειωμενη στο μισο day one.

Εχει το digital στο μισό τις κυκλοφορίες day one; Δεν κατάλαβα. Αν δεν έχεις μεγαλο κύκλο φίλων γνωστών  στην περιοχή σου με ps5 για ανταλλαγές δισκάκια νομίζω είναι ψιλοαχρηστο το drive, πιο οικονομικές οι προσφορές του store.  Η αγορά μεταχειρισμένων είναι νεκρη. Πιο πολύ το πήρα με drive για συναισθηματικούς λόγους , παίζει να είναι η τελευταία κονσόλα με φυσικό μέσο. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...