Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5/Pro Topic v4


Praetorian
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC ή με smartphones, στον βαθμό του εφικτού, καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Noisome είπε

Ενα σχόλιο για μερικά από τα θεματα που εχουν θιχτεί στις τελευταίες σελίδες.

- Η τιμή του PS5 Pro θεωρώ οτι είναι προάγγελος για την τιμή του PS6 , θα απορροφήσει όλη την κατακραυγή και όταν βγει το ps6 στα 799+ €  *και digital παρακαλω* θα μας φανει απολυτα φυσιολογικο , (αφου προφανως δε γινεται να κυκλοφορησει νεα γενιά σε πιο χαμηλή τιμή απο την προηγούμενη) . Επιπρόσθετα θεωρώ οτι ολοι οι tech-influencers πολυ σύντομα (ήδη έχουν ξεκινήσει) να αλλάζουν την αρχική τους άποψη και απο "κράξιμο" περί τιμής, θα περάσουν στη λογικη του οτι αξίζει τα χρήματά του ,δείτε πόσο κάνει μια gpu στα pc,  και το ps3 τόσο κόστιζε και τέτοιου είδους επιχειρήματα. Ξεχνάει ο πολύς κόσμος όμως οτι εδώ μιλάμε για "φρεσκάρισμα" γενιάς και όχι νέα κυκλοφορία γενιάς. 

- Η τιμή ενός παιχνιδιού δεν είναι απόλυτα σωστό να υπολογίζεται μόνο σε ώρες gameplay. (ένα θέμα από μόνο του αυτό)

- Το the last of us δεν είναι απλά ένα παιχνίδι , είναι μια μαγεία, ΑΛΛΑ ακόμα και αυτό το έχουν αρμέξει από παντού. Έχει κυκλοφορήσει σε 4 διαφορετικές εκδοχές μέσα σε 8-9 έτη, κάπου ΣΤΟΠ γιατί θα χαθεί αυτή η "μαγεία" .

- Θεωρώ οτι τα exclusive games φτάνουν στο τέλος τους αφού οι συμφωνίες φέρνουν πολλαπλάσια κέρδη, οι συνδρομές το ίδιο, τα digital games ευνοούν την όλη κατάσταση αφού δε χρειάζονται "διαφορετικά δισκάκια" για την παραγωγή. Και φυσικά η λογική του console hardware πλησιάζει αυτή του pc , με αποτέλεσμα το Port να έρχεται πιο αβίαστα και γρήγορα .

Είναι ανακατεμμένα τα όσα αναφέρω ? ΝΑΙ, ήθελα να βγουν από μέσα μου όμως και νομίζω είναι το κατάλληλο topic !

Γνώμες ευπρόσδεκτες

Συμφωνώ ότι η τιμή του PS5 Pro είναι για να προετοιμάσει το έδαφος για το PS6. Αποκλέιεται να έρθει το PS6 στα 500-550 ευρώ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ έχουν πάρει την ανιούσα. Δηλαδή όταν είδη πρώτης ανάγκης εκτοξεύονται, θα είναι περίεργο κάποιος να μην περιμένει να συμβεί το ίδιο στα είδη πολυτελείας όπως μια κονσόλα. Τώρα όσον αφορά το PS5 Pro σαν επιδόσεις, οπτικά δεν θα προσφέρει τίποτα σε σχέση με το απλό PS5(Για να ξεφύγεις οπτικά θες PC με 4080/4090 και ενεργοποίηση του Path-tracing), το μόνο σημαντικό είναι αν θα βγάζει 60FPS εκεί που το απλό έχει 30/40. Το θέμα είναι ότι ο CPU έμεινε ίδιος, οπότε το bottleneck θα υπάρχει και στο PS5 Pro.

Η τιμή ενός παιχνιδιού για μένα μετράει με τις ώρες, δηλαδή αν το παιχνίδι είναι 10 ώρες και κοστίζει 80 ευρώ, ευχαριστώ δεν θα πάρω. Για μένα θα πρέπει να βγάλει τουλάχιστον τις ώρες της τιμής του(κοστολογώ την μια ώρα gameplay 1 ευρώ). Βέβαια όπως έχω ξαναπεί, στην περίπτωση της κονσόλας με drive, το αγοράζεις, το τερματίζεις και μετά αγγελία ώστε να πάρεις σημαντικό ποσό πίσω. Είτε αυτό, είτε περιμένεις τους ''καμμένους'' να το πάρουν πρώτοι να το τερματίσουν και μετά να το δώσουν αρκετά φτηνότερα στις αγγελίες.

Για το TLOU συμφωνώ, ωστόσο το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα είναι η εξέλιξη της ιστορίας για να ταιριάζει στα woke πρότυπα και όχι τόσο οι πολλές κυκλοφορίες.

Τα exclusive παιχνίδια έφτασαν στο τέλος τους για την MS, η Sony και πολύ περισσότερο η Nintendo θα συνεχίσουν ακάθεκτοι με exclusives και για μένα καλώς. Μακάρι και η MS να είχε ακόμα την επιθετική πολιτική του X360 με exclusives παρά τα τωρινά χάλια. Έχει ένα Gamepass που έχει καταντήσει το Netflix του gaming που σημαίνει έχει quantity over quality ενώ με τα λεφτά που διαθέτει θα μπορούσε να μοιράζει άγριες ''καρπαζιές'' στους πάντες όπως έκανε με το Χ360.

Το HW είναι PC(x86) στις κονσόλες, δεν υπάρχει ''console HW'' με την έννοια που υπήρχε μέχρι το PS3/X360, γι' αυτό και η κονσόλα αποδίδει ακριβώς σαν ένα αντίστοιχο PC.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Συμφωνώ ότι η τιμή του PS5 Pro είναι για να προετοιμάσει το έδαφος για το PS6. Αποκλέιεται να έρθει το PS6 στα 500-550 ευρώ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ έχουν πάρει την ανιούσα. Δηλαδή όταν είδη πρώτης ανάγκης εκτοξεύονται, θα είναι περίεργο κάποιος να μην περιμένει να συμβεί το ίδιο στα είδη πολυτελείας όπως μια κονσόλα. Τώρα όσον αφορά το PS5 Pro σαν επιδόσεις, οπτικά δεν θα προσφέρει τίποτα σε σχέση με το απλό PS5(Για να ξεφύγεις οπτικά θες PC με 4080/4090 και ενεργοποίηση του Path-tracing), το μόνο σημαντικό είναι αν θα βγάζει 60FPS εκεί που το απλό έχει 30/40. Το θέμα είναι ότι ο CPU έμεινε ίδιος, οπότε το bottleneck θα υπάρχει και στο PS5 Pro.

Η τιμή ενός παιχνιδιού για μένα μετράει με τις ώρες, δηλαδή αν το παιχνίδι είναι 10 ώρες και κοστίζει 80 ευρώ, ευχαριστώ δεν θα πάρω. Για μένα θα πρέπει να βγάλει τουλάχιστον τις ώρες της τιμής του(κοστολογώ την μια ώρα gameplay 1 ευρώ). Βέβαια όπως έχω ξαναπεί, στην περίπτωση της κονσόλας με drive, το αγοράζεις, το τερματίζεις και μετά αγγελία ώστε να πάρεις σημαντικό ποσό πίσω. Είτε αυτό, είτε περιμένεις τους ''καμμένους'' να το πάρουν πρώτοι να το τερματίσουν και μετά να το δώσουν αρκετά φτηνότερα στις αγγελίες.

Για το TLOU συμφωνώ, ωστόσο το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα είναι η εξέλιξη της ιστορίας για να ταιριάζει στα woke πρότυπα και όχι τόσο οι πολλές κυκλοφορίες.

Τα exclusive παιχνίδια έφτασαν στο τέλος τους για την MS, η Sony και πολύ περισσότερο η Nintendo θα συνεχίσουν ακάθεκτοι με exclusives και για μένα καλώς. Μακάρι και η MS να είχε ακόμα την επιθετική πολιτική του X360 με exclusives παρά τα τωρινά χάλια. Έχει ένα Gamepass που έχει καταντήσει το Netflix του gaming που σημαίνει έχει quantity over quality ενώ με τα λεφτά που διαθέτει θα μπορούσε να μοιράζει άγριες ''καρπαζιές'' στους πάντες όπως έκανε με το Χ360.

Το HW είναι PC(x86) στις κονσόλες, δεν υπάρχει ''console HW'' με την έννοια που υπήρχε μέχρι το PS3/X360, γι' αυτό και η κονσόλα αποδίδει ακριβώς σαν ένα αντίστοιχο PC.

Πολύ σωστά . Το ακούω και σέβομαι την άποψη περί 1€/ώρα gameplay απλά για μένα είναι θέμα συνολικής εμπειρίας και όχι  ωρών. Έχω χαρεί και μου έχουν μείνει στη μνήμη πολλά games που ηταν 6-8 ώρες και τα πλήρωσα 20-30 ευρώ . Επίσης η "μαγκιά" ενός game είναι να καταφέρει να είναι και replayable, αρα εκει και εσύ ακόμα θα ήσουν χαρούμενος !

Όσο για τα exclusives , είναι ιδέα μου μάλλον οτι τα βλέπω να πεθαίνουν αφού δε μπορώ να σκεφτώ πάνω απο 5-6 τίτλους ps exclusive αυτή τη στιγμή. Να τονίσω οτι τα time-exclusives προσωπικά δεν τα θεωρώ exclusives και οτι στην εξίσωση υπάρχουν και τα pc. Μπορεί να ισχύει για το στυλ των παιχνιδιών που αρέσουν σε μένα προσωπικά , δεν ξέρω, ή να υπάρχουν αρκετά που δεν τα γνωρίζω. Σε κάθε περίπτωση η συμφωνία sony με steam φαίνεται να έχει αλλάξει τις ισορροπίες στην αποκλειστικότητα των τίτλων.

Για το hw λάθος δικό μου ίσως να μην το έθεσα σωστά, έχω μείνει σε μια άλλη εποχή ! Όπως και να χει, ήθελα να πω οτι τα ports πλέον φαίνεται να γίνονται πιο "εύκολα" βάσει προγραμματισμού κ.ο.κ. Μπορεί να βοηθάνε τα μέσα που υπάρχουν κλπ.

Στα υπόλοιπα που είπες και δεν αναφέρομαι , συμφωνώ στο 100%

Επεξ/σία από Noisome
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 20/09/2024 at 21:46, Saloufas said:

Δεν παίζει να στοίχισε 400m μόνο το παιχνίδι, στα 400m πρέπει να είναι και η εξαγορά του στούντιο, 300m για το στούντιο και 100m το παιχνίδι, 400m μόνο για το παιχνίδι είναι παράλογο, εδώ το spiderman 2 στοίχισε 310m αλλά τα 110m τα πήρε η Marvel ταρίφα και τα μισά πήγαν σε marketing. Το concord τι License fees είχε να πληρώσει και τι μάρκετινγκ είχε από την Sony? @@ marketing είχε.

Τόσα θα θελε η-το Προφεσσορι για την "δημιουργική" διάρροια αυτή χαχαχχχααα 

https://thatparkplace.com/report-concord-developer-demanded-co-workers-refer-to-her-as-professor-pushed-extreme-politics-and-demanded-her-unvaccinated-colleagues-be-fired/

 

On 20/09/2024 at 22:08, VaggD said:

Η ουσία είναι ότι 400Μ πήγαν κουβα!

Ψίχουλα κάτω από το χαλί για τις εταιρείες τέτοιου μεγέθους. Θα λάβει καμία άλλη χρηματοδότηση και θα τα ξεπλύνει στο "πλυντήριο".

Ξεχάσατε το άλλο φιάσκο μάλλον του "φιλόδοξου" TLOU 2 multiplayer - battleroyale που έσβησε σε μια νύχτα σαν κεράκι ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Noisome είπε

Πολύ σωστά . Το ακούω και σέβομαι την άποψη περί 1€/ώρα gameplay απλά για μένα είναι θέμα συνολικής εμπειρίας και όχι  ωρών. Έχω χαρεί και μου έχουν μείνει στη μνήμη πολλά games που ηταν 6-8 ώρες και τα πλήρωσα 20-30 ευρώ . Επίσης η "μαγκιά" ενός game είναι να καταφέρει να είναι και replayable, αρα εκει και εσύ ακόμα θα ήσουν χαρούμενος !

Όσο για τα exclusives , είναι ιδέα μου μάλλον οτι τα βλέπω να πεθαίνουν αφού δε μπορώ να σκεφτώ πάνω απο 5-6 τίτλους ps exclusive αυτή τη στιγμή. Να τονίσω οτι τα time-exclusives προσωπικά δεν τα θεωρώ exclusives και οτι στην εξίσωση υπάρχουν και τα pc. Μπορεί να ισχύει για το στυλ των παιχνιδιών που αρέσουν σε μένα προσωπικά , δεν ξέρω, ή να υπάρχουν αρκετά που δεν τα γνωρίζω. Σε κάθε περίπτωση η συμφωνία sony με steam φαίνεται να έχει αλλάξει τις ισορροπίες στην αποκλειστικότητα των τίτλων.

Για το hw λάθος δικό μου ίσως να μην το έθεσα σωστά, έχω μείνει σε μια άλλη εποχή ! Όπως και να χει, ήθελα να πω οτι τα ports πλέον φαίνεται να γίνονται πιο "εύκολα" βάσει προγραμματισμού κ.ο.κ. Μπορεί να βοηθάνε τα μέσα που υπάρχουν κλπ.

Στα υπόλοιπα που είπες και δεν αναφέρομαι , συμφωνώ στο 100%

Replaybility έχουν συνήθως τα multiplayer παιχνίδια και αυτά βγάζουν τις πολλές ώρες, άρα αξίζουν περισσότερο τα 70-80-100 ευρώ. Για παράδειγμα δεν έχω κανένα πρόβλημα να δώσω 90 ευρώ για το expansion του Diablo 4 + extras αφού θα τα βγάλει και με το παραπάνω τα λεφτά του.

Έχουν μειωθεί πολύ σε σχέση με παλιότερα ναι, ωστόσο κάποια η Sony τα κρατάει(GT7, Bloodborne etc) και η Nintendo δεν πρόκειται να αλλάξει στάση. Εμάς τους PCάδες μας βολεύει να σταματήσουν εντελώς.

Εννοείται ότι είναι πολύ πιο εύκολο το port στο PC πλέον αφού όλες οι πλατφόρμες είναι x86.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τότε που έγινε το update τρώω καθημερινά ένα crash την ημέρα, είναι τραγικοί δε ξέρω τι άλλο να πω, δε φτάνει που έχουν φάει το κράξιμο της αρκούδας παγκοσμίως τελευταία επιπλέον σου βγάζουν ένα update που σου bugαρει τη κονσόλα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

...Τώρα όσον αφορά το PS5 Pro σαν επιδόσεις, οπτικά δεν θα προσφέρει τίποτα σε σχέση με το απλό PS5(Για να ξεφύγεις οπτικά θες PC με 4080/4090 και ενεργοποίηση του Path-tracing), το μόνο σημαντικό είναι αν θα βγάζει 60FPS εκεί που το απλό έχει 30/40. Το θέμα είναι ότι ο CPU έμεινε ίδιος, οπότε το bottleneck θα υπάρχει και στο PS5 Pro. ...

Ωραια τα λοιπα, αλλα σε αυτο το σχολιο, εμενα γιατι μου φαινεται οτι εχει ηδη ξεφυγει οπτικα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρες παράδειγμα το FF7 όπου το έχουν αφήσει χωρίς patch στο απλό PS5 ενώ έχει πολλά τεχνικά θέματα.

Δες την ανάλυση του DF για τις διάφορες στα υπόλοιπα παιχνίδια, οι διαφορές είναι τέτοιες που για τους περισσότερους θέλει εικόνες δίπλα δίπλα και επεξήγηση του τι βλέπουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Πήρες παράδειγμα το FF7 όπου το έχουν αφήσει χωρίς patch στο απλό PS5 ενώ έχει πολλά τεχνικά θέματα.

Δες την ανάλυση του DF για τις διάφορες στα υπόλοιπα παιχνίδια, οι διαφορές είναι τέτοιες που για τους περισσότερους θέλει εικόνες δίπλα δίπλα και επεξήγηση του τι βλέπουμε.

Αα, οκ, καλως, μοναχα να μην αυξηθουν τα παραδειγματα στο εγγυς μελλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, fagoura είπε

Αα, οκ, καλως, μοναχα να μην αυξηθουν τα παραδειγματα στο εγγυς μελλον.

Αν αυξηθούν θα είναι επίτηδες για να προωθήσουν το Pro. Τις σωστές διάφορες τις βλέπουμε στο Ratchet and Clank όπου το Pro απλά προσφέρει Performance RT mode με 60FPS και όχι Fidelity mode με 60FPS όπως πίστευαν πολλοί αρχικά.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

🤣Θ' απουσιάζω

Θα με φωνάζεις

Δε θ' απαντάω

Και θα πονάς

Θα με γυρεύεις

Θα υποφέρεις

Θα κλαις τα βράδια

Θα με ζητάς...

🎧🎶- Πάνος Κιάμος- feat  Jimης Ryan

IMG-20240923-000500.jpg

 

 

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...