Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5/Pro Topic v4


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC ή με smartphones, στον βαθμό του εφικτού, καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
20 ώρες πριν, sleepychris είπε

Θα βγαλει ομως νεο παιχνιδι πριν πεθανει αυτη η γενια λες;

Εβγαλε το Returnal δεν σου φτάνει; :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ε καλά το DF τώρα τα πήρε για να προωθήσει τη κονσόλα. Το κάνουν και με τις νέες RTX κάθε φορά. Ωστόσο μπορεί όντως να είναι αρκετά πετσοκομμένο στο απλό PS5 το συγκεκριμένο παιχνίδι.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το FF7 Rebirth πάντως ήταν ένας από τους σπάνιους τίτλους στο PS5 που το performance mode είναι τόσο θολό που το βρήκα απαράδεκτο και δεν μπόρεσα να συνεχίσω το παιχνίδι.

Πέρα από το Pro, η Square δεν έκανε καθόλου καλή δουλειά με το upscaling και μου κάνει εντύπωση γιατί οι UE τίτλοι έχουν συνήθως πολύ καλό image quality με TAA ή TAAU ακόμα και σε χαμηλές αναλύσεις χωρίς να χρειάζεται ο dev να σπάει το κεφάλι του... Το FF7 από την άλλη, δείχνει σαν να είναι sub 720p game.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 2
Δημοσ.

Τo ff7 rebirth το σταμάτησα λόγω της υπερβολικής θολούρας!! Μιλάμε ότι χειρότερο.. Είχα πει θα περιμένω να το φτιάξει η square... Oυτε που ασχολήθηκε... Μετά είπα θα περιμένω το ps5 pro... Που να ξερά!!! Θα το παίξω στο απλό ps5 δεν πειράζει.. Και στο n64 με θολουρα έπαιζα δεν έπαθα τπτ.. 😅

  • Like 1
  • Haha 4
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Tatofski64 είπε

Too awful μάλιστα, γελάνε και οι πέτρες 

Νομίζω ότι οι εποχές όπου μπορούσες τόσο εύκολα να πεισθείς να αγοράσεις κάτι, με την διάδοση του διαδικτύου έχουν παρέλθει.

  • Like 1
Δημοσ.
23 minutes ago, metallica 13 said:

Τo ff7 rebirth το σταμάτησα λόγω της υπερβολικής θολούρας!! Μιλάμε ότι χειρότερο.. Είχα πει θα περιμένω να το φτιάξει η square... Oυτε που ασχολήθηκε... Μετά είπα θα περιμένω το ps5 pro... Που να ξερά!!! Θα το παίξω στο απλό ps5 δεν πειράζει.. Και στο n64 με θολουρα έπαιζα δεν έπαθα τπτ.. 😅

Κι εγώ περίμενα κάποια αλλαγή ή patch, αλλά όταν είδα πως περνούν κάποιοι μήνες το έπαιξα και κατάπια εύκολα τα 30 fps. Δεν είχα σκοπό ούτως ή άλλως να πάρω το Pro, όταν είδα και τις τιμές με έπιασε νευρικό γέλιο. 

Όπως είπε και κάποιος άλλος εδώ μέσα, ξαφνικά τα 30fps μου φαίνονται κινηματογραφικά. 😛

  • Haha 1
Δημοσ.

Μη επιβεβαιωμένο ακόμη

Notes from the Digital Foundry Direct Weekly #180 - PS5 Pro Breakdown:

The Last of Part 2 - 1440p internal resolution at 60fps in this PS5 Pro Mode (same as PS5 Performance Mode) with improved image quality due to PSSR

Ratchet & Clank: Rift Apart - Between 1440p and 1800p internal resolution (roughly the PS5 Quality Mode at 40fps) at 60fps in this PS5 Pro mode with the same settings as the PS5 Performance Mode and using PSSR to bring it up to 4K

Alan Wake 2 - Two modes shown (864p at 60fps & 1260p at 30fps) which is the same as the base PS5 modes and they presume it's using PSSR and not the FSR in base PS5. 60fps clip has SSR but the 30fps clip could have RT.

Horizon Forbidden West - resolution didn't look 4K. They presume it's not using PSSR but hard to tell. Thinking it is using 4K checkerboard but again hard to tell. PS5 vs PS5 Pro has the Pro with higher detail.

Hogwarts Legacy : RT reflections looks better on the PS5 Pro but has some visual noise in the background. RT shadows might be mixed with SSR but look to be an improvement over base PS5. 30 fps in the footage but the presume it'll have 60fps modes as the base PS5 has it.

Gran Turismo 7 - RT reflections in game appear to be quarter resolution (1080p). 8k mode. Lower resolution (1188p) in the PS5 Pro footage and probably using PSSR to bring it up to 4K where the base game without RT reflections is a Native 4K. RT looks better than Forza Motorsport.

Dragon's Dogma 2 / Assassins Creed Shadows - DG2 looks to be running at 60fps and might be using PSSR. ACS looks to be running at 864p at 60fps

These are the analysis on the footage that was shown and nothing else. DF expects some of these games to have multiple PS5 Pro modes but that remains to be seen.

Source: Resetera/Digital Foundry

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θελω να γινω κακος, αλλα το DF βασιζει οτι λεει στο promo video του PS5Pro που εστειλε η Sony σε ολα τα media. Κοινως δεν εχουν hands-on, αρα αυτα ειναι π@παριες τυπου "Ειδαμε στο video οτι ειναι 60fps σε ταδε αναλυση στην ταδε σκηνη". Και σιγα μην εδειχνε η Sony σημεια στα οποια ζοριζεται η κονσολα. Ξερουμε ολοι οτι στο DD2 τα δαση ειναι λιγοτερο CPU-bound απο τις πολεις. 

Το PS5Pro πουλαει clicks και προσπαθουν να το αρμεξουν (ειχαν βγαλει και βιντεο με "hypothetic improvements" για το Black Myth: Wukong... παλι χωρις να εχουν καν την κονσολα στα χερια τους). Και μετα οταν θα εχουν την κονσολα και βγαλουν αλλα αποτελεσματα, θα λενε <<Μα ηταν εικασιες οσα καναμε πριν βαση του βιντεο, δεν φταιμε>>. Αρα, μην πιστευετε φανφαριες μεχρι να πιασουν μερικοι την κονσολα στα χερια τους.

Επεξ/σία από john2gr
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Δυσκολεύομαι πολύ να πιστέψω το 60άρι στο Dragon's Dogma 2..Αυτό είναι CPU bound μέχρι αηδίας.

Μια μέρα μετά την ανακοίνωση του PS5 pro η Capcom ανακοίνωσε επερχόμενο patch το οποίο θα μειώνει τα προβλήματα με το cpu load σε όλες τις πλατφόρμες. Για να δούμε.

Μόλις τώρα, john2gr είπε

Δεν θελω να γινω κακος, αλλα το DF βασιζει οτι λεει στο promo video του PS5Pro που εστειλε η Sony σε ολα τα media. Κοινως δεν εχουν hands-on, αρα αυτα ειναι π@παριες τυπου "Ειδαμε στο video οτι ειναι 60fps σε ταδε αναλυση". Το PS5Pro πουλαει clicks και προσπαθουν να το αρμεξουν (ειχαν βγαλει και βιντεο με "hypothetic improvements" για το Black Myth: Wukong... παλι χωρις να εχουν καν την κονσολα στα χερια τους.

Δεν γίνεσαι κακός.  Καλό είναι να περιμένουμε να δούμε όταν θα έχουν την κονσόλα στα χέρια τους και τρέξουν τα τεστ που θέλουν και με μεγαλύτερο αριθμό παιχνιδιών  που αναμένεται κοντά στην διάθεση της κονσόλας

Το PSSR είναι και κάτι που θα βελτιώνεται σταδιακά. Ολα βέβαια θα τα δούμε στην πράξη.

Φυσικά δεν θα τρέχουν όλα τα παιχνίδια min 60fps . Κάποια δεν μπορούν ούτε στο PC.

  • Moderators
Δημοσ.
3 hours ago, LordNodens said:

Μη επιβεβαιωμένο ακόμη

Notes from the Digital Foundry Direct Weekly #180 - PS5 Pro Breakdown:

The Last of Part 2 - 1440p internal resolution at 60fps in this PS5 Pro Mode (same as PS5 Performance Mode) with improved image quality due to PSSR

Ratchet & Clank: Rift Apart - Between 1440p and 1800p internal resolution (roughly the PS5 Quality Mode at 40fps) at 60fps in this PS5 Pro mode with the same settings as the PS5 Performance Mode and using PSSR to bring it up to 4K

Alan Wake 2 - Two modes shown (864p at 60fps & 1260p at 30fps) which is the same as the base PS5 modes and they presume it's using PSSR and not the FSR in base PS5. 60fps clip has SSR but the 30fps clip could have RT.

Horizon Forbidden West - resolution didn't look 4K. They presume it's not using PSSR but hard to tell. Thinking it is using 4K checkerboard but again hard to tell. PS5 vs PS5 Pro has the Pro with higher detail.

Hogwarts Legacy : RT reflections looks better on the PS5 Pro but has some visual noise in the background. RT shadows might be mixed with SSR but look to be an improvement over base PS5. 30 fps in the footage but the presume it'll have 60fps modes as the base PS5 has it.

Gran Turismo 7 - RT reflections in game appear to be quarter resolution (1080p). 8k mode. Lower resolution (1188p) in the PS5 Pro footage and probably using PSSR to bring it up to 4K where the base game without RT reflections is a Native 4K. RT looks better than Forza Motorsport.

Dragon's Dogma 2 / Assassins Creed Shadows - DG2 looks to be running at 60fps and might be using PSSR. ACS looks to be running at 864p at 60fps

These are the analysis on the footage that was shown and nothing else. DF expects some of these games to have multiple PS5 Pro modes but that remains to be seen.

Source: Resetera/Digital Foundry

Δεν κατάλαβα.

Ούτε το PS5 Pro θα τρέχει σε 4Κ; Ούτε καν με PSSR;

Δημοσ.

Ως γνωστόν native 4k δεν τρέχει ούτε η 4090. Για αυτό έρχεται το dlss της nvidia να σώσει την κατάσταση. Παρομοίως στο ps5 pro, με κάρτα επιπέδου 7800xt αναγκαστικά θα έρθει να βοηθήσει το pssr, με εξαίρεση όσα παιχνίδια είναι cpu bound λόγω της zen 2 cpu, νομίζω ότι είναι ξεκάθαρα αυτά. Προφανώς και θα τρέχουν σε χαμηλότερη ανάλυση (internal resolution) για να αποδώσουν 60fps και το pssr θα τα κάνει render σε υψηλότερη με ai image reconstruction. Στην ουσία αφήνουν την τεχνική checkerboard για κάτι παρόμοιο του dlss. Τώρα αν δεν είσαι φίλος αυτών των τεχνικών και προτιμάς native καταστάσεις, rtx4090 είναι για σένα, πάμ! Θαύματα μην περιμένουμε όμως, έχει ταβάνι το μηχάνημα και με το hardware που έχει δεν είναι υψηλό (μόνο η τιμή του, χα!)

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...