Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5/Pro Topic v4


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC ή με smartphones, στον βαθμό του εφικτού, καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπέρα και καλό μήνα. Από χθες αντιμετωπίζω θέμα με το grand turismo. Εκεί που παίζω ξαφνικά κλείνει η κονσόλα μόνη της και μπορώ να την ενεργοποιήσω μόνο ;πο το κουμπί στην κονσόλα. Από το χειριστήριο όταν πατάω το ps button απλά αναβοσβηνει το φωτακι του χειριστηρίου. Το παιχνίδι είναι σε δισκάκι οπότε δεν ξέρω αν επηρεάζει σε κάτι. Χθες που έπαιξα τεκεν(δεν είναι σε δίσκο) για ένα σαραντςλεπτο δεν είχα θέμα. Αλλά και χθες και σήμερα με το τουρισμο έσβησε η οθόνη. Έχει κάποιος λύση ή παρόμοια περιπέτεια;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευτυχώς που επιτέλους σταματάει το τεράστιο πρόβλημα με τα cross-gen παιχνίδια και μπορούμε να απολαύσουμε το Jedi Survivor σε όλο του το true next-gen μεγαλείο στα 648p/45-55fps. Ανάλυση που είναι sub-native ακόμα και για την οθόνη του Switch!

Είναι που έφταιγαν οι προηγούμενες κονσόλες που κρατούσαν πίσω όλο αυτό το τρομερό fidelity γραφικών που βλέπουμε.

Ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι και στις επόμενες "next-gen only" κυκλοφορίες 👍

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ.

 Πανέμορφο και σταθερότατο στο quality mode το Jedi Survivor.

Να δούμε σήμερα με το patch αν θα έχουμε βελτίωση και στο performace mode.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, CarbonFibre είπε

 Πανέμορφο και σταθερότατο στο quality mode το Jedi Survivor.

Να δούμε σήμερα με το patch αν θα έχουμε βελτίωση και στο performace mode.

Σταθερότατο όντως στο quality mode. Σύμφωνα με το βίντεο του DF πέφτει μόνο μέχρι τα 15fps όταν υπάρχουν λίμνες με νερό.

Δημοσ.
1 hour ago, D.Luffy said:

Ευτυχώς που επιτέλους σταματάει το τεράστιο πρόβλημα με τα cross-gen παιχνίδια και μπορούμε να απολαύσουμε το Jedi Survivor σε όλο του το true next-gen μεγαλείο στα 648p/45-55fps. Ανάλυση που είναι sub-native ακόμα και για την οθόνη του Switch!

Είναι που έφταιγαν οι προηγούμενες κονσόλες που κρατούσαν πίσω όλο αυτό το τρομερό fidelity γραφικών που βλέπουμε.

Ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι και στις επόμενες "next-gen only" κυκλοφορίες 👍

που πιστευεις οτι οφειλετε αυτο? στο hw στους προγραμματιστές η στις εταιρίες που δεν εχουν δώσει καλύτερα εργαλεία για optimazation ? 

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Σταθερότατο όντως στο quality mode. Σύμφωνα με το βίντεο του DF πέφτει μόνο μέχρι τα 15fps όταν υπάρχουν λίμνες με νερό.

Καλά και αυτός πήγε σε ένα συγκεκριμένο σημείο που έχει ποτάμι ray traced. Αυτό αφορά ελάχιστες περιπτώσεις. 

Ο ίδιος είπε ότι είναι σταθερό. Δεν το λέω εγώ. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sndev είπε

που πιστευεις οτι οφειλετε αυτο? στο hw στους προγραμματιστές η στις εταιρίες που δεν εχουν δώσει καλύτερα εργαλεία για optimazation ? 

Νομίζω ότι οφείλεται στη συνεχή εξάρτηση που έχουν μερικά studio στην Unreal Engine. Βλέπουμε πάρα πολλά παραδείγματα παιχνιδιών να έχουν προβλήματα με την UE4. Πολλές φορές τα ίδια προβλήματα κιόλας. 

Δεν είμαι προγραμματιστής αλλά από αυτά που διαβάζω σχετικά με το θέμα, μηχανές σαν την Unreal έχουν πολύ μεγάλο overhead εξαιτίας της ευκολίας που προσφέρουν με τα διάφορα έτοιμα tools και scripts. Θυσιάζεται η ποιότητα για την ευκολία και την γρήγορη ταχύτητα ανάπτυξης δηλαδή.

Αυτά όσο αναφορά το performance. Τώρα όσο αναφορά τα game breaking bugs που είναι διαφορετικό κομμάτι, σε αυτό σίγουρα φταίει το στούντιο ανάπτυξης που δεν έκανε το απαραίτητο testing ή ο publisher που πήρε απόφαση να κυκλοφορήσει μισοτελειωμένο παιχνίδι.

4 λεπτά πριν, CarbonFibre είπε

Καλά και αυτός πήγε σε ένα συγκεκριμένο σημείο που έχει ποτάμι ray traced. Αυτό αφορά ελάχιστες περιπτώσεις. 

Ο ίδιος είπε ότι είναι σταθερό. Δεν το λέω εγώ. 

Σε ποτάμι που είναι κανονικά μέσα σε αποστολή πήγε, όχι κάπου παράμερα σε μια γωνία του map που δεν θα πάει κανένας.

Τώρα για το ότι το είπε ο ίδιος ότι είναι σταθερό, όποιος έχει δική του κρίση ας δει το βίντεο και ας συμπεράνει μόνος του αν είναι σταθερό ή όχι.

Προσωπικά όταν βλέπω το framerate να κατακρημνίζεται κάτω από τα 20fps έστω και μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές του χάρτη, ε δεν θα έλεγα ότι είναι σταθερό.

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, sndev είπε

που πιστευεις οτι οφειλετε αυτο? στο hw στους προγραμματιστές η στις εταιρίες που δεν εχουν δώσει καλύτερα εργαλεία για optimazation ? 

Στους ατάλαντους developers οφείλεται ξεκάθαρα ή αν προτιμάς στις ατζέντες, τις προτεραιότητες και τα deadlines των εταιριών.

  • Like 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Σε ποτάμι που είναι κανονικά μέσα σε αποστολή πήγε, όχι κάπου παράμερα σε μια γωνία του map που δεν θα πάει κανένας.

Τώρα για το ότι το είπε ο ίδιος ότι είναι σταθερό, όποιος έχει δική του κρίση ας δει το βίντεο και ας συμπεράνει μόνος του αν είναι σταθερό ή όχι.

Προσωπικά όταν βλέπω το framerate να κατακρημνίζεται κάτω από τα 20fps έστω και μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές του χάρτη, ε δεν θα έλεγα ότι είναι σταθερό.

Δηλαδή αν στο 95% πχ το παιχνίδι είναι σταθερό και σε μερικά σημεία δεν είναι το λες ασταθές;

ΟΚ. Ο καθένας κρίνει μόνος του.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, D.Luffy said:

Νομίζω ότι οφείλεται στη συνεχή εξάρτηση που έχουν μερικά studio στην Unreal Engine. Βλέπουμε πάρα πολλά παραδείγματα παιχνιδιών να έχουν προβλήματα με την UE4. Πολλές φορές τα ίδια προβλήματα κιόλας. 

Δεν είμαι προγραμματιστής αλλά από αυτά που διαβάζω σχετικά με το θέμα, μηχανές σαν την Unreal έχουν πολύ μεγάλο overhead εξαιτίας της ευκολίας που προσφέρουν με τα διάφορα έτοιμα tools και scripts. Θυσιάζεται η ποιότητα για την ευκολία και την γρήγορη ταχύτητα ανάπτυξης δηλαδή.

Αυτά όσο αναφορά το performance. Τώρα όσο αναφορά τα game breaking bugs που είναι διαφορετικό κομμάτι, σε αυτό σίγουρα φταίει το στούντιο ανάπτυξης που δεν έκανε το απαραίτητο testing ή ο publisher που πήρε απόφαση να κυκλοφορήσει μισοτελειωμένο παιχνίδι.

 

ειναι θεμα μηχανης γραφικών? τα βλέπουμε σε ολες τις μηχανές βασικά ,οπότε νιώθω οτι ξεκινάει από τα studio το κακό.. 

Εγώ ειμαι άσχετος με το ολο θεμα αλλά η αίσθηση μου είναι οτι όσο πιο δυνατό hw τους δίνεις τόσο λιγότερο ασχολούνται για να το ξεζουμίσουν, κάτι σαν τον Chrome. Ζήτησα την άποψη σου γιατί δείχνεις να ασχολείσαι λίγο περισσότερο στο συγκριμένο τομέα.

 

40 minutes ago, Mitroglou7 said:

Στους ατάλαντους developers οφείλεται ξεκάθαρα ή αν προτιμάς στις ατζέντες, τις προτεραιότητες και τα deadlines των εταιριών.

αυτο με το deadline Καπως να το καταλαβω οτι σε συνδυασμό οτι ειναι ατάλαντοι οι τυπικοι εργαζόμενοι να πιεστούν για ενα αποτέλεσμα  αλλα αυτοι οι ίδιοι developers δε τα φτιάχνουν μετα? η τα δίνουν σε άλλες ομάδες άραγε?

 

καποτε ακουγα οτι εχουν προβλήματά να τρέξουν σε υπολογιστές σωστα γτ υπαρχουν χιλιαδες συνδυασμοί hw διαφορετικοι drivers κτλ 

Τώρα με τις κονσόλες δε μπορώ να το καταλάβω οπότε τείνω κ εγω στο τυπικοί developers που απλά γράφουν κώδικα να παίζει όπως παίζει.

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από sndev
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, sndev είπε

αυτο με το deadline Καπως να το καταλαβω οτι σε συνδυασμό οτι ειναι ατάλαντοι οι τυπικοι εργαζόμενοι να πιεστούν για ενα αποτέλεσμα  αλλα αυτοι οι ίδιοι developers δε τα φτιάχνουν μετα? η τα δίνουν σε άλλες ομάδες άραγε?

καποτε ακουγα οτι εχουν προβλήματά να τρέξουν σε υπολογιστές σωστα γτ υπαρχουν χιλιαδες συνδυασμοί hw διαφορετικοι drivers κτλ 

Τώρα με τις κονσόλες δε μπορώ να το καταλάβω οπότε τείνω κ εγω στο τυπικοί developers που απλά γράφουν κώδικα να παίζει όπως παίζει.

Κοίτα, όταν το Χ studio παραδίδει ένα εξαιρετικό παιχνίδι και το Y studio παραδίδει ένα παιχνίδι με τα όποια προβλήματα δε μπορώ παρά να κατηγορήσω το Y studio. Το να μη μπορούν επανειλημμένως συγκεκριμένα studio να παράγουν αποτέλεσμα είναι από κάποιο σημείο και μετά θέμα ταλέντου. Είναι απλά ατάλαντοι.

Δε ξέρω και δε με απασχολεί ιδιαίτερα αν είναι θέμα deadline αλλά ακόμη και αν είναι είναι δικό τους πρόβλημα το να φτιάχνουν ένα παιχνίδι να τρέχει σαν σκουπίδι και έπειτα να τρέχουν το τελευταίο μήνα να το φτιάξουν. Σαν το μεταγραφικό σχεδιασμό των ελληνικών ομάδων μέσες άκρες.

Υπάρχει μεγάλη έλλειψη ταλέντου στα studio και αυτό φαίνεται από τα παιχνίδια που παραδίδουν και δε μιλάω μόνο για επίπεδο optimisation. 

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, sndev είπε

ειναι θεμα μηχανης γραφικών? τα βλέπουμε σε ολες τις μηχανές βασικά ,οπότε νιώθω οτι ξεκινάει από τα studio το κακό.. 

Δεν βλέπουμε αυτά τα προβλήματα σε όλες τις μηχανές γραφικών... 

Decima, RE Engine, id tech, ForzaTech είναι μερικά παραδείγματα μηχανών με εντυπωσιακά visuals σε συνδυασμό με πολύ καλό performance.

Προφανώς και παίζει ρόλο και η ικανότητα του στούντιο. Υπάρχουν άνθρωποι που και τα καλύτερα tools να τους δώσεις, στο τέλος θα τα σκ.....σουν. Αλλά το γεγονός ότι έχουμε τόσα πολλά προβλήματα με τόσα διαφορετικά στούντιο που τυχαίνει να χρησιμοποιούν UE4, δεν θα έλεγα ότι είναι τυχαίο.

Έχει αναφερθεί πολλές φορές στα βίντεο συζήτησης του DF ότι η συγκεκριμένη μηχανή έχει πολλά θέματα με τον τρόπο που δουλεύει. Θέματα που και η ίδια η Epic αναγκάστηκε να παραδεχτεί και προσπαθεί να βελτιώσει στην UE5...

 

  • Like 1
Δημοσ.

Μη κολλάς τόσο στη μηχανή γραφικών. Η ίδια μηχανή γραφικών έχει βγάλει μια χαρά παιχνίδια από άλλα studios. Τα studios που ζορίζονται με το optimisation δεν είναι ότι όλα τα άλλα τα κάνουν τέλεια και απλά υπάρχουν μερικά fps drops εδω και εκεί. Πάρε σαν πρόσφατο παράδειγμα το Redfall. Δε γίνεται να μη μπορούν κάνουν αυτά τα γραφικά να τρέχουν στο XSX σε 1080p/60fps και το παιχνίδι να ήταν μέσα γαμάτο.

Είναι θέμα ταλέντου. Δε μπορούν τα παλικάρια που έλεγε και ο Αλέφας. (Δε μιλάω για την Arcane)

Να θυμίσω πχ. και τη Blizzard που τόσο στο παρελθόν αλλά και πιο πρόσφατα επανειλημμένως παραδίδει καλοφτιαγμένα παιχνίδια συνέχεια. Μπορεί να έχουν χάσει λίγο τη μαγεία τους αλλά παίζοντας το Diablo 4 καταλαβαίνεις αμέσως από την αρχή μέχρι το τέλος ότι είναι Blizzard game. Το ίδιο ισχύει σε κάποιο βαθμό και με κάποια Playstation games.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Ευτυχώς που επιτέλους σταματάει το τεράστιο πρόβλημα με τα cross-gen παιχνίδια και μπορούμε να απολαύσουμε το Jedi Survivor σε όλο του το true next-gen μεγαλείο στα 648p/45-55fps. Ανάλυση που είναι sub-native ακόμα και για την οθόνη του Switch!

Είναι που έφταιγαν οι προηγούμενες κονσόλες που κρατούσαν πίσω όλο αυτό το τρομερό fidelity γραφικών που βλέπουμε.

Ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι και στις επόμενες "next-gen only" κυκλοφορίες 👍

δεν έχουμε  ως μετρο σύγκρισης τα studio της EA για να δούμε τις επιδόσεις από το PS5. Τώρα γιατί εσύ περίμενες να δεις ποιότητα από respawn -και το πρωτο jedi τρυπια τυροπιτα ηταν- είναι άλλο θέμα, αλλά κάπου οπα.

Επεξ/σία από tsakonass

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...