Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5/Pro Topic v4


Praetorian
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC ή με smartphones, στον βαθμό του εφικτού, καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, stevenfins είπε

Εδώ σε όλα τα hero shooters κάθονται και φτιάχνουν ολόκληρο lore πίσω από τους χαρακτήρες, με ταινίες μικρού μήκους, κόμικς κλπ και κολλήσαμε στο ότι κάθισαν να γράψουν το she/her; Τόσες πολλές εργατοώρες θεωρείς ότι χάθηκαν για αυτό;

Αντί να κοιτάζουμε στο δάσος (τίποτα το καινούργιο, μηδέν promotion, 40 ευρώ), όπως πολύ σωστά έγραψαν ο Brazhlias και ο Fulgore, καθόμαστε και εστιάζουμε στο δέντρο (pronouns).

Το δασος το βλεπω και εγω αλλα επελεξα να μη το σχολιασω. Ενα πετυχημενο online game θελει καλο promo και πολυ καλη δουλεια. Δεν ειχα να πω κατι παραπανω σε αυτο. 

Το lore στα παιχνιδια που αναφερεις οπως πχ LoL και Overwatch που φανταζομαι εχεις στο μυαλο σου ειναι κατι συμπληρωματικο. Δε πετυχε εξαιτιας του lore ουτε απαραιτητα θα αποτυγχανε ελλειψη του lore. Δειχνει ωστοσο ενα attention to detail που για μενα ειναι προς τη σωστη κατευθυνση. Σωστο mindset και ας ξοδευτουν ωρες αρκει να μην ειναι εις βαρος πχ του gameplay development.

Οταν καποιος μπαινει σε διαδικασια να σκεφτει αν ο χαρακτηρας Μαρια πρεπει να εχει μπροστα το Ο/Η/ΤΟ θεωρω οτι ειναι βλακας. Αν αυτη ειναι η απαντηση του στο τι βαζουμε μπροστα απο το ονομα του χαρακτηρα μπορω να φανταστω τι απαντησεις θα δωσει σε πιο σοβαρα ερωτηματα που εχουν να κανουν με το ιδιο το παιχνιδι τη τιμολογης το promosion κτλ.

Ναι αυτο ειναι το δεντρο προφανως. Και η αντιδραση μου ειναι υπερβολικη αλλα λιγο εχει κουρασει αυτο το woke. 
 

15 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Κανένας(πέραν από αυτους που τρώγονται σε social media τύπου twitter)δεν θα το πει αυτό, γιατί το ''καλά να πάθουν'' στην πράξη μεταφράζεται σε απολύσεις κόσμου.

Το καλα να παθουν παει στην εταιρια και οχι στους εργαζομενους. 

Επεξ/σία από Mitroglou7
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Κανένας(πέραν από αυτους που τρώγονται σε social media τύπου twitter)δεν θα το πει αυτό, γιατί το ''καλά να πάθουν'' στην πράξη μεταφράζεται σε απολύσεις κόσμου ή και κλείσιμο studio.

Συγγνώμη κιόλας αλλά όταν φάγανε 100 εκ. για να φτιάξουν αυτό το "πράγμα", δεν θα τους λυπηθούμε κιόλας ό,τι και αν συμβεί στη συνέχεια.

Και ειδικά οι devs (ανεξαρτήτως παιχνιδιού) που βγαίνουν και ρίχνουν το φταίξιμο των αποτυχιών τους στον τελικό χρήστη με χαρακτήρες όπως "ρατσιστής" & "bigot" γιατί πολύ απλά αυτό είναι το εύκολο να κάνουν, όχι να απολυθούν, κόκκινη χάρτα θα πρέπει να φάνε από το gaming γενικότερα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Fulgore είπε

Κανένας(πέραν από αυτους που τρώγονται σε social media τύπου twitter)δεν θα το πει αυτό, γιατί το ''καλά να πάθουν'' στην πράξη μεταφράζεται σε απολύσεις κόσμου ή και κλείσιμο studio.

Δυστυχώς παντού υπάρχουν αυτά τα σχόλια... 

Screenshot_20240905_014141_Facebook.jpg.ab89aa875931a61ecdf3b3a6ddca5424.jpg

3 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Το καλα να παθουν παει στην εταιρια και οχι στους εργαζομενους. 

Εταιρεία = εργαζόμενοι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ParafronGR είπε

Συγγνώμη κιόλας αλλά όταν φάγανε 100 εκ. για να φτιάξουν αυτό το "πράγμα", δεν θα τους λυπηθούμε κιόλας ό,τι και αν συμβεί στη συνέχεια.

Εγραψα εγώ πουθενά να τους λυπηθούμε?

Λέω ότι τα τελευταία χρόνια το ''καλά να πάθουν'' ανεξαρτήτως εταιρείας και studio, μεταφράζεται σε απολύσεις κόσμου.

Γιατί και για το Redfall γράφονταν διάφορα, αλλά μόλις έπεσαν τα μαντατα περί απολύσεων, μούγκα μετά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Εγραψα εγώ πουθενά να τους λυπηθούμε?

Λέω ότι τα τελευταία χρόνια το ''καλά να πάθουν'' ανεξαρτήτως εταιρείας και studio, μεταφράζεται σε απολύσεις κόσμου.

Γιατί και για το Redfall γράφονταν διάφορα, αλλά μόλις έπεσαν τα μαντατα περί απολύσεων, μούγκα μετά.

 

Προσωπική μου άποψη είναι ότι με εξαίρεση τους no lifers του Twitter, όλο αυτό επικρατεί γιατί ο κόσμος βαρέθηκε να κάνει το μ@λάκα και να φταίει αυτός για τις ηλίθιες κινήσεις των άλλων. Βλέπε τί γίνεται τώρα με το Concord, δες τί γίνεται με την ακύρωση του Acolyte, τι γινόταν πριν κάποια χρόνια με το BFV. Σε όλα αυτά υπάρχει ένα κοινό, ο καταναλωτής - αυτός είναι ο ρατσιστής/μισογυνιστής/bigot και ό,τι άλλο βολεύει ανάλογα την περίσταση που αποτυγχάνει ένα προϊόν κι όχι οι ίδιοι που για να εξυπηρετήσουν πιστά την DEI ατζέντα, δίνουν ό,τι σκ@τό μπορούν και πρέπει να τους λες κι "ευχαριστώ".

Είναι σα να πηγαίνεις εσύ σ'ένα γυράδικο, να σου δίνει ο σουβλατζής να τρως γάτα και όταν δεν ξαναπατήσεις, να σε κατηγορεί ότι δεν ξέρεις να τρώς και εξαιτίας σου και εξαιτίας άλλων, αναγκάζεται να κλείσει και να μείνει χωρίς δουλειά. Θα τον λυπηθείς? Σε πόση εκτίμηση σ'είχε αυτός εξ'αρχής για να σου δώσει τη γάτα?

Από το 2018-2019, σε όλους τους τομείς (gaming, ταινίες ,μουσική, σειρές κτλ) τρώμε σκατίλα με το κιλό και θα πρέπει να μας αρέσει. Και ο μλάκας κάποια στιγμή θα αντιδράσει.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Fulgore είπε

Εγραψα εγώ πουθενά να τους λυπηθούμε?

Λέω ότι τα τελευταία χρόνια το ''καλά να πάθουν'' ανεξαρτήτως εταιρείας και studio, μεταφράζεται σε απολύσεις κόσμου.

Γιατί και για το Redfall γράφονταν διάφορα, αλλά μόλις έπεσαν τα μαντατα περί απολύσεων, μούγκα μετά.

Το "καλά να πάθουν" με τις απολύσεις όμως δε σχετίζεται κάπως. Δεν απολύθηκαν επειδή κάποιος έγραψε κάπου καλά να πάθουν. 

Μήπως θα πρέπει με αυτή τη λογική και όλοι οι reviewers/youtubers κτλ. να λένε καλά πράγματα για το κάθε παιχνίδι για να αποφύγουμε το σενάριο να απολυθεί κάποιος? Μήπως είμαστε λίγο υπερευαίσθητοι?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, ParafronGR είπε

Από το 2018-2019, σε όλους τους τομείς (gaming, ταινίες ,μουσική, σειρές κτλ) τρώμε σκατίλα με το κιλό και θα πρέπει να μας αρέσει. Και ο μλάκας κάποια στιγμή θα αντιδράσει.

Ας μάθει ο κόσμος όχι μόνο στο Concord αλλά και σε πόσα άλλα παιχνίδια πχ από EA/Ubisoft/Activision μεριά να ψηφίζει ανάλογα με το πορτόφολι του.

Γιατί και για το battlefield που αναφέρεις, παρόλο που το V όντως δεν βγήκε καλό, μια χαρά είδα να πέφτουν όλοι με τα μουτρα στο τελευταίο Battlefield day one και μετά να ζητάνε refunds.

1 ώρα πριν, Mitroglou7 είπε

Το "καλά να πάθουν" με τις απολύσεις όμως δε σχετίζεται κάπως. Δεν απολύθηκαν επειδή κάποιος έγραψε κάπου καλά να πάθουν. 

Μήπως θα πρέπει με αυτή τη λογική και όλοι οι reviewers/youtubers κτλ. να λένε καλά πράγματα για το κάθε παιχνίδι για να αποφύγουμε το σενάριο να απολυθεί κάποιος? Μήπως είμαστε λίγο υπερευαίσθητοι?

Ημουν πολύ συγκεκριμένος σε αυτό που έγραψα πιο πάνω, στο πως μεταφράζει η κάθε πλευρά μια αποτυχία ενός παιχνιδιού όπως το Concord, και δεν έχει καμια σχέση με reviewers ή συναίσθημα.

Τα περί απολύσεων τα ανέφερα γιατί είναι ''της μόδας'' τα τελευταία 2-3 χρόνια, ακόμα και σε Sony μεριά και όχι για να λυπηθούμε το studio και την Sony.

Ούτε τα woke στοιχεία φυσικά υπερασπίζομαι αν υπάρχουν.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Ας μάθει ο κόσμος όχι μόνο στο Concord αλλά και σε πόσα άλλα παιχνίδια πχ από EA/Ubisoft/Activision μεριά να ψηφίζει ανάλογα με το πορτόφολι του.

Γιατί και για το battlefield που αναφέρεις, παρόλο που το V όντως δεν βγήκε καλό, μια χαρά είδα να πέφτουν όλοι με τα μουτρα στο τελευταίο Battlefield day one και μετά να ζητάνε refunds.

Ημουν πολύ συγκεκριμένος σε αυτό που έγραψα πιο πάνω, στο πως μεταφράζει η κάθε πλευρά μια αποτυχία ενός παιχνιδιού όπως το Concord, και δεν έχει καμια σχέση με reviewers ή συναίσθημα.

Τα περί απολύσεων τα ανέφερα γιατί είναι ''της μόδας'' τα τελευταία 2-3 χρόνια, ακόμα και σε Sony μεριά και όχι για να λυπηθούμε το studio και την Sony.

Ούτε τα woke στοιχεία φυσικά υπερασπίζομαι αν υπάρχουν.

Πόσο διαφορετική είναι η έκφραση "ο κόσμος να ψηφίζει με το πορτοφόλι του" με το "καλά να πάθουν" στην πραγματικότητα? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να το δούμε και από την άλλη πλευρά, του εργοδότη, που πληρώνει την επένδυση... αν εγώ προσωπικά, ήμουν ο επενδυτής, πλήρωνα μία ομάδα ανθρώπων για 8 χρονιά (αν ισχύει) για να ετοιμάσουν το προϊόν που λέγεται Concord, θα τους απέλυα εχθές.

Το concord από τα gameplay που είδα ήταν ένα κλασσικό team shooter όπως και άλλα πολλά. Αλλά ναι, το "απειρο" production team είχε βάλει "checks" σε όλη την "modern audience" checklist του, γιατί πίστεψε ότι αυτό είναι προτεραιότητα! Αυτό δημιούργησε εκ γενετής αντιδράσεις στο εμπορικό κοινό και αρνητική δημοσιότητα πριν καν κυκλοφορήσει. Και free να ήταν, δεν θα έπαιζε κανείς. Το πρόβλημα δεν είναι ότι το παιχνίδι αγοράστηκε, δοκιμάστηκε, και ήταν μάπα.... δεν αγοράστηκε καν από το κοινό!

Το πρόβλημα με το game δεν ήταν ούτε η διαφήμιση, ούτε τα 40€. Το helldivers 2, επίσης της Sony, δεν διαφημίστηκε ποτέ, δεν ήταν ΑΑΑ, και επίσης έκανε και αυτό 40€, γιατί αυτή είναι η ταρίφα της Sony για όλα τα AA games της καιρό τώρα. Γιατί έβγαλε εκατομμύρια $$$? Γιατί δεν είχε "modern audience" checklist, δεν απέκτησε εξ'αρχής αρνητική δημοσιότητα και ο κόσμος ενδιαφέρθηκε τουλάχιστον να το αγοράσει!

 

Επεξ/σία από bushidocougar
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το palworld δεν είχε διαφημιστεί και έγινε χαμός γτ ο κόσμος ψοφούσε για ένα πόκεμον παιχνίδι στο pc

To concord απέτυχε γτ πολύ απλά ο παλμός του gaming δεν ήταν εκεί.. Και ειδικά ο παλμός των ανθρώπων που περιμένουν νέο game απο την Sony

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το νόημα αυτού που έχει επισημανθεί προηγουμένως είναι τελείως διαφορετικό και θεωρώ πολλοί δεν το έχουν πιάσει. 

Το θέμα λοιπόν είναι πως, είναι τουλάχιστον ειρωνικό το να προβληματίζεται κάποιος για τις απολύσεις στον χώρο του gaming και ταυτόχρονα να πανηγυρίζει για τις αποτυχίες παιχνιδιών, είτε γιατί επιβεβαιώθηκαν οι προβλέψεις του, είτε γιατί πάτωσε το αποκλειστικό της αντίπαλης πλατφόρμας, είτε γιατί τα μηνύματα του παιχνιδιού δεν συνάδουν με την κοσμοθεωρία του. Είναι τοσο απλό και δυστυχως αυτή η νοοτροπία έχει λάβει πολύ μεγάλες διαστάσεις.

Επίσης, η ρητορική στο στυλ "καλά να πάθουν" που πολλοί χρησιμοποιούν τόσο εύκολα, λες και δεν καταλαβαίνουν ότι αυτό de facto απευθύνεται στην συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων σε ένα studio, που καμία ανάμειξη δεν έχουν σε σημαντικές αποφάσεις και σε αυτές που έχουν να κάνουν με την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει το παιχνίδι. Απλοί εργαζόμενοι είναι που ακολουθούν εντολές, όπως αυτοι όλων των επιχειρήσεων, και που κατά πάσα πιθανότητα θα χάσουν τη δουλειά τους.

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, firepc είπε

To concord απέτυχε γτ πολύ απλά ο παλμός του gaming δεν ήταν εκεί.. Και ειδικά ο παλμός των ανθρώπων που περιμένουν νέο game απο την Sony

Και αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που "χαρηκα" με την παταγώδη αποτυχία. Ούτε οι woke παπαριές ούτε κάποια χαιρεκακια για τους ανθρώπους που δουλεύουν εκεί.

Η Sony για κάποιο λόγο προσπαθεί να δημιουργήσει το επόμενο Online trending game χωρίς να αντιλαμβάνεται πώς δουλεύει αυτό το genre. Επειδή ακριβώς δε το καταλαβαίνει βγάζει ή πρόκειται να βγάλει 4-5 online half-baked παιχνιδάκια με τη λογική "και αν σου κάτσει?". Δε δουλεύει όμως έτσι το πράγμα. Είτε θα κάνεις κάποια τεράστια παραγωγή τύπου New World που και πάλι δεν έχεις εγγυημένη επιτυχία ή θα βγάλεις πολλά φτηνά ΑΑ games και ό,τι βγει.

Τα ανόητα project πρέπει να αποτυγχάνουν. Ή θα κυνηγήσουν σωστά το βάζο με το μέλι που βλέπουν στο online gaming ή να επιστρέψουν σε αυτό που κάνουν καλύτερα από τον καθένα που είναι το single player gaming.

Οι κακές αποφάσεις πρέπει να τιμωρούνται. Αντίστοιχα θα χαρώ ιδιαιτέρως να πατώσει οποιοδήποτε game βγαίνει και είναι 30fps. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, gtsoui said:

Επίσης, η ρητορική στο στυλ "καλά να πάθουν" που πολλοί χρησιμοποιούν τόσο εύκολα, λες και δεν καταλαβαίνουν ότι αυτό de facto απευθύνεται στην συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων σε ένα studio, που καμία ανάμειξη δεν έχουν σε σημαντικές αποφάσεις και σε αυτές που έχουν να κάνουν με την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει το παιχνίδι. Απλοί εργαζόμενοι είναι που ακολουθούν εντολές, όπως αυτοι όλων των επιχειρήσεων, και που κατά πάσα πιθανότητα θα χάσουν τη δουλειά τους.

Το Concord πήγε άπατο γιατί ήταν μια σούπα με άνοστο gameplay, χωρίς να προσφέρει τίποτα νέο σε ένα κατακορεσμένο και κατακουρασμένο genre. Για όλα τα παραπάνω, πρώτα και κύρια ευθύνονται οι devs και έπρεπε να τα είχαν προβλέψει.

Τα υπόλοιπα περί pronouns, wokeness κλπ είναι τα κερασάκια στην τούρτα.

Άμα το μαγαζί μου φτιάχνει χάλια φαγητό, φταίω κι εγώ που μπορεί να παραγγέλνω πρώτες ύλες χαμηλής ποιότητας, αλλά πρώτα και κύρια ευθύνεται ο μάγειρας που απασχολώ και είτε είναι ατάλαντος, είτε δεν ξεστραβώνεται να με κατευθύνει σωστά (ή να αποχωρήσει σε περίπτωση που δεν τον ακούω). Οπότε και εγώ θα το κλείσω και αυτός θα μείνει χωρίς δουλειά. Έτσι παίζεται το παιχνίδι από πάντα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Malthador είπε

Το Concord πήγε άπατο γιατί ήταν μια σούπα με άνοστο gameplay, χωρίς να προσφέρει τίποτα νέο σε ένα κατακορεσμένο και κατακουρασμένο genre. Για όλα τα παραπάνω, πρώτα και κύρια ευθύνονται οι devs και έπρεπε να τα είχαν προβλέψει.

Τα υπόλοιπα περί pronouns, wokeness κλπ είναι τα κερασάκια στην τούρτα.

Άμα το μαγαζί μου φτιάχνει χάλια φαγητό, φταίω κι εγώ που μπορεί να παραγγέλνω πρώτες ύλες χαμηλής ποιότητας, αλλά πρώτα και κύρια ευθύνεται ο μάγειρας που απασχολώ και είτε είναι ατάλαντος, είτε δεν ξεστραβώνεται να με κατευθύνει σωστά (ή να αποχωρήσει σε περίπτωση που δεν τον ακούω). Οπότε και εγώ θα το κλείσω και αυτός θα μείνει χωρίς δουλειά. Έτσι παίζεται το παιχνίδι από πάντα.

Δεν είναι δουλειά των εργαζομένων να προβλέπουν τα αποτελέσματα των διοικητικών αποφάσεων. Επίσης, κανένας από αυτούς δεν είναι μάγειρες εκτός και αν πιστεύεις ότι μπορεί ο 10ς στη σειρά προγραμματιστής να σηκώσει μπαϊράκι και να αλλάξει κάτι σε ένα παιχνίδι. 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
6 minutes ago, gtsoui said:

Δεν είναι δουλειά των εργαζομένων να προβλέπουν τα αποτελέσματα των διοικητικών αποφάσεων. Επίσης, κανένας από αυτούς δεν είναι μάγειρες εκτός και αν πιστεύεις ότι μπορεί ο 10ς στη σειρά προγραμματιστής να σηκώσει μπαϊράκι και να αλλάξει κάτι σε ένα παιχνίδι. 

Αν μετά από ΟΧΤΩ ΧΡΟΝΙΑ development το αποτέλεσμα είναι τέτοιο που ούτε σε βίντεο ανέχεται να το παρακολουθήσει κανείς, τότε ναι, μάλλον φταίει η διοίκηση που τους είπε να βάλουν she/her στο character creation, όχι τα κεφάλια τους.

Σε κάθε περίπτωση, δεν υπάρχει λόγος στεναχώριας. Και να κλείσει το studio, θα βρουν άμεσα δουλειά με τέτοιο asset στο βιογραφικό τους. :)

 

PS: Να υπενθυμίσω εδώ ότι η Sony είναι μια εταιρεία η οποία φημίζεται για την ελευθερία που δίνει στα studios της.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...