Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5/Pro Topic v4


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC ή με smartphones, στον βαθμό του εφικτού, καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το δεύτερο Horizon, για εμένα, έγινε πολύ μεγάλο. Ο χάρτης έγινε τεράστιος και χαοτικός χωρίς να προσφέρει πολλά πράγματα. Με κούρασε λίγο. Επίσης αύξησαν πολύ το grind (βελτιώνεται βέβαια με custom difficulty settings).

Παρόλα αυτά, μεγάλη βελτίωση σε όλους τους άλλους τομείς (αποστολές και side missions, γραφικά, κινήσεις-χειρισμός).

Καλύτερα να μικρύνουν λίγο τον χάρτη και να εμπλουτίσουν έναν πιο μικρό με παραπάνω αποστολές.

  • Like 1
Δημοσ.

Αποκαλύφθηκε πόσο κόστισε για να γίνει το God of War: Ragnarok και αγγίζει το κόστος παραγωγής τεράστιων χολιγουντιανών παραγωγών...

''Συγκεκριμένα το God of War III που κυκλοφόρησε το 2010 ως ένα απόλυτο blockbuster παιχνίδι της εποχής για το PS3 είχε κοστίσει $44 εκατομμύρια για να αναπτυχθεί. Από την πλευρά του το God of War: Ragnarok που κυκλοφόρησε στο PS5 κόστισε περί τα $200 εκατομμύρια.''

https://unboxholics.com/news/gaming/104536-apokalyfthike-poso-kostise-gia-na-ginei-to-god-of-war-ragnarok

  • Like 2
Δημοσ.
5 minutes ago, kostiger said:

Αποκαλύφθηκε πόσο κόστισε για να γίνει το God of War: Ragnarok και αγγίζει το κόστος παραγωγής τεράστιων χολιγουντιανών παραγωγών...

''Συγκεκριμένα το God of War III που κυκλοφόρησε το 2010 ως ένα απόλυτο blockbuster παιχνίδι της εποχής για το PS3 είχε κοστίσει $44 εκατομμύρια για να αναπτυχθεί. Από την πλευρά του το God of War: Ragnarok που κυκλοφόρησε στο PS5 κόστισε περί τα $200 εκατομμύρια.''

https://unboxholics.com/news/gaming/104536-apokalyfthike-poso-kostise-gia-na-ginei-to-god-of-war-ragnarok

Είχα την εντύπωση οτι αυτές οι παραγωγές είναι στα 100-120 m. Tο Horwarts κάπου είχε πάρει το μάτι μου για 150m

Μπακάλικα έστω με εναν μέσο ορο 50 δολάρια (φιλική τιμή )  το αντίτυπο βγάλανε 550 m έως τώρα

2 πρόχειρες σκέψεις

-Εάν κάτι τέτοιο αποτύχει είναι τεράστια ζημιά για την όποια εταιρία. θα μου πειτε βεβαια δεν ειναι ολα gow 

 -Πιστεύεται ότι τέτοια νούμερα γίνονται απόσβεση με συνδρομές κ αν ναι σε τι χρονικό διάστημα. Στο μυαλο μου δεν είναι απλά η απόσβεση αλλα η χρηματοροη - επένδυση που θα χρειάζεστε για το επόμενο μέχρι να γίνει απόσβεση η όποια παράγωγη 

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, sndev είπε

Είχα την εντύπωση οτι αυτές οι παραγωγές είναι στα 100-120 m. Tο Horwarts κάπου είχε πάρει το μάτι μου για 150m

Μπακάλικα έστω με εναν μέσο ορο 50 δολάρια (φιλική τιμή )  το αντίτυπο βγάλανε 550 m έως τώρα

2 πρόχειρες σκέψεις

-Εάν κάτι τέτοιο αποτύχει είναι τεράστια ζημιά για την όποια εταιρία. θα μου πειτε βεβαια δεν ειναι ολα gow 

 -Πιστεύεται ότι τέτοια νούμερα γίνονται απόσβεση με συνδρομές κ αν ναι σε τι χρονικό διάστημα. Στο μυαλο μου δεν είναι απλά η απόσβεση αλλα η χρηματοροη - επένδυση που θα χρειάζεστε για το επόμενο μέχρι να γίνει απόσβεση η όποια παράγωγη 

 

Αυτά τα ποσά λογικά είναι μόνο για την ανάπτυξη. Είναι και άλλα τόσα για marketing, κυκλοφορία κ.α.


Σχετικά με την ερώτηση σου, προσωπικά αμφιβάλλω άμα το μοντέλο συνδρομών μπορεί να στηρίξει σταθερή παραγωγή ΑΑΑ παιχνιδιών από μόνο του. Η λογική πάντως των εταιρειών συνδρομών είναι ότι θα φέρω κόσμο με ΑΑΑ (day-one) ο οποίος θα μείνει με ενεργή συνδρομή και μετά, παίζοντας διάφορα άλλα από τον κατάλογο που έχω (μικρότερης κλίμακας, πιο παλιά κ.α.)... άρα θα βγάλω έτσι τα λεφτά της ανάπτυξης των αρχικών μεγάλων παιχνιδιών και μετέπειτα των νέων για το μέλλον.


Θα πετύχει αυτό;;;... Ποιος ξέρει σίγουρα... λογικά ακόμα είναι στο στάδιο που "καίμε λεφτά" ελπίζοντας να τα πάρουμε πίσω και με σταθερές ροές στο μέλλον.

Επεξ/σία από nick_souvlaki
  • Like 3
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, sndev είπε

 -Πιστεύεται ότι τέτοια νούμερα γίνονται απόσβεση με συνδρομές κ αν ναι σε τι χρονικό διάστημα. 

Είναι δύσκολο αυτό σαν ερώτημα. Αν αύριο η Sony αποφάσιζε να τα βάλει όλα τα first-party day one τα ερωτήματα θα ήταν:

  • Πόσους καινούριους συνδρομητές θα είχε στη πλατφόρμα της σε σχέση με τώρα και πόσο καιρό θα έμενα συνδρομητές?
  • Πόσους πήρε από τον ανταγωνισμό?
  • Τι λεφτά αφήνουν αυτοί οι συνδρομητές πέρα από τη συνδρομή?
  • Τι λεφτά αφήναν αυτοί οι συνδρομητές πριν τη συνδρομή και τι μετά τη συνδρομή?
  • κτλ κτλ.

Δε νομίζω ότι μπορεί κάποιος τα παραπάνω να τα απαντήσει με ακρίβεια ακόμη και μέσα από τις εταιρίες. Το σίγουρο είναι ότι ακόμη και αν ένα συνδρομητικό μοντέλο μπορεί να υποστηρίξει τέτοιες ακριβές παραγωγές, το νούμερο αυτών είναι πεπερασμένο ώστε να παραμείνουν επικερδής.

  • Like 4
Δημοσ.
1 hour ago, metallica 13 said:

Τα παιχνίδια καλώς ή κακός  πλέον κινούνται βάση ατζέντας.. 

 

Μέχρι και στο Ghost of Tsushima είναι εμφανές...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, sndev είπε

Είχα την εντύπωση οτι αυτές οι παραγωγές είναι στα 100-120 m. Tο Horwarts κάπου είχε πάρει το μάτι μου για 150m

Μπακάλικα έστω με εναν μέσο ορο 50 δολάρια (φιλική τιμή )  το αντίτυπο βγάλανε 550 m έως τώρα

2 πρόχειρες σκέψεις

-Εάν κάτι τέτοιο αποτύχει είναι τεράστια ζημιά για την όποια εταιρία. θα μου πειτε βεβαια δεν ειναι ολα gow 

 -Πιστεύεται ότι τέτοια νούμερα γίνονται απόσβεση με συνδρομές κ αν ναι σε τι χρονικό διάστημα. Στο μυαλο μου δεν είναι απλά η απόσβεση αλλα η χρηματοροη - επένδυση που θα χρειάζεστε για το επόμενο μέχρι να γίνει απόσβεση η όποια παράγωγη 

 

Περα απο τα εσοδα που αποφερει το εκαστοτε παιχνιδι ειτε με τη μορφη αμεσων πωλησεων, ειτε μεσω της συμπεριληψης σε συνδρομητικα πακετα, υπαρχουν πολλαπλασιαστικα οφελη που απορρεουν απο την κυκλοφορια τετοιας κλιμακας πραγματικα ποιοτικων, ευρειας αποδοχης τιτλων, βλεπε πωληση κονσολων, αισθημα ικανοποιησης των καταναλωτων κ.o.κ..

Επεξ/σία από kostiger
  • Like 4
Δημοσ.
5 minutes ago, Mitroglou7 said:

Είναι δύσκολο αυτό σαν ερώτημα. Αν αύριο η Sony αποφάσιζε να τα βάλει όλα τα first-party day one τα ερωτήματα θα ήταν:

  • Πόσους καινούριους συνδρομητές θα είχε στη πλατφόρμα της σε σχέση με τώρα και πόσο καιρό θα έμενα συνδρομητές?
  • Πόσους πήρε από τον ανταγωνισμό?
  • Τι λεφτά αφήνουν αυτοί οι συνδρομητές πέρα από τη συνδρομή?
  • Τι λεφτά αφήναν αυτοί οι συνδρομητές πριν τη συνδρομή και τι μετά τη συνδρομή?
  • κτλ κτλ.

Δε νομίζω ότι μπορεί κάποιος τα παραπάνω να τα απαντήσει με ακρίβεια ακόμη και μέσα από τις εταιρίες. Το σίγουρο είναι ότι ακόμη και αν ένα συνδρομητικό μοντέλο μπορεί να υποστηρίξει τέτοιες ακριβές παραγωγές, το νούμερο αυτών είναι πεπερασμένο ώστε να παραμείνουν επικερδής.

Κάτι τέτοιο θα ήταν θετικό μόνο για τους καταναλωτές καθώς θα μαζεύαμε backlog και με μία τρίμηνη συνδρομή θα παίζαμε τα πάντα με πλ μικρό κόστος συγκριτικά με το να τα αγοράζαμε!

  • Like 1
Δημοσ.
18 minutes ago, kostiger said:

Περα απο τα εσοδα που αποφερει το εκαστοτε παιχνιδι ειτε με τη μορφη αμεσων πωλησεων, ειτε μεσω της συμπεριληψης σε συνδρομητικα πακετα, υπαρχουν πολλαπλασιαστικα οφελη που απορρεουν απο την κυκλοφορια τετοιας κλιμακας πραγματικα ποιοτικων, ευρειας αποδοχης τιτλων, βλεπε πωληση κονσολων, αισθημα ικανοποιησης των καταναλωτων κ.o.κ..

κονσολα μια φορα θα παρεις οκ. Στην επομενη παραγωγή των 100-150 μ δε θα ξαναπάρεις..

Αίσθημα ικανοποίησης είναι πολύ σχετικό κ βασικά δεν μπαίνει τσέπη Φράγκο οταν δίνεις κάτι "free" . Από μεγάλες κυκλοφορίες βεβαια φτιάχνεις brand name κ γίνεσαι "αναγνωρίσιμος" αλλα αυτο δε γίνεται ουτος η άλλος κ οταν είναι εκτός συνδρομής?

ο μητρογλου νομιζω το εθεσε πιο σωστά γτ μπαινει μεσα ο παράγοντας του ποσους νεους συνδρομητες θα φερει μια τετοια κίνηση. Έστω οτι είχες πριν 50 που ούτως η άλλος πληρώνανε, αν τους πας 60 αξιζει για να σε καλύψει? επίσης υπάρχει κ ταβανι ποσοι ειναι οι gamers? θα maxarei κάποια στιγμή αφου ο ίδιος συνδρομητής θα εχει 3-4 παραγογες των 150 m θεωρητικά που πρέπει να κάνει απόσβεση 

τεσπα έχετε δίκιο ,είναι κατι που δεν απαντιέται ,είναι περίπλοκο κ εξαρτάτε απο πολλούς παράγοντες που δεν μπορούμε να υπολογίσουμε , θα δείξει ο καιρός 

  • Like 2
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, sndev είπε

κονσολα μια φορα θα παρεις οκ. Στην επομενη παραγωγή των 100-150 μ δε θα ξαναπάρεις..

Αίσθημα ικανοποίησης είναι πολύ σχετικό κ βασικά δεν μπαίνει τσέπη Φράγκο οταν δίνεις κάτι "free" . Από μεγάλες κυκλοφορίες βεβαια φτιάχνεις brand name κ γίνεσαι "αναγνωρίσιμος" αλλα αυτο δε γίνεται ουτος η άλλος κ οταν είναι εκτός συνδρομής?

ο μητρογλου νομιζω το εθεσε πιο σωστά γτ μπαινει μεσα ο παράγοντας του ποσους νεους συνδρομητες θα φερει μια τετοια κίνηση. Έστω οτι είχες πριν 50 που ούτως η άλλος πληρώνανε, αν τους πας 60 αξιζει για να σε καλύψει? επίσης υπάρχει κ ταβανι ποσοι ειναι οι gamers? θα maxarei κάποια στιγμή αφου ο ίδιος συνδρομητής θα εχει 3-4 παραγογες των 150 m θεωρητικά που πρέπει να κάνει απόσβεση 

τεσπα έχετε δίκιο ,είναι κατι που δεν απαντιέται ,είναι περίπλοκο κ εξαρτάτε απο πολλούς παράγοντες που δεν μπορούμε να υπολογίσουμε , θα δείξει ο καιρός 

Δεν ηθελα να μπω στη λογικη συγκρισης συνδρομων, στο play ετσι κι αλλιως τα παιχνιδια αυτα δε συμπεριλαμβανονται απο την 1η ημερα κυκλοφοριας καθιστωντας καθε συγκριση ατοπη και ακαιρη..

Και αν δεν θελεις να το πεις συγκριση, πες το συζητηση περι βιωσιμοτητας, ομως ειπαμε η προσεγγιση της Σονυ ειναι εντελως διαφορετικη, ενω το εν λογω θεμα ''καιει'' στο ινσομνια. (το vs περιμενει στη γωνια)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά έχω αμφιβολία για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία του μοντέλου συνδρομών όχι γιατί δεν μου αρέσει (δεν έχω κόλλημα να τα έχω όλα σε δίσκους) ή γιατί δεν το έχει η Sony (μιλάω πάντα για day-one, για πακέτα συνδρομών με παλιά παιχνίδια είμαι υπέρ), αλλά γιατί:


1) Δεν είμαι σίγουρος για το άμα προωθεί την ποιότητα... μάλλον την ποσότητα προωθεί 
2) Θεωρώ ότι μειώνει τον ανταγωνισμό καθώς ο πελάτης δεν δείχνει άμεσα το ενδιαφέρον του σε ένα παιχνίδι αλλά έμμεσα... σε μία ομάδα παιχνιδιών
3) Αναγκάζει έμμεσα μικρές εταιρείες να υποκύψουν στις μεγαλύτερες με τις συνδρομές... με ότι συνεπάγεται αυτό για την εξέλιξη τους και την γενική ποιότητα στα παιχνίδια
4) Γιατί θα πάνε όλα σε λογική exclusive από ένα σημείο και μετά (για να σε αναγκάσουν να πας μέσω της συνδρομής, μπας και μείνεις και μετά), κάτι το οποίο θα χτυπήσει σημαντικά τον μέσο καταναλωτή


Και σαν παράδειγμα όλου αυτού είναι η σημαντική πτώση ποιότητας στο Netflix.

Επεξ/σία από nick_souvlaki
  • Like 7
Δημοσ.
1 hour ago, nick_souvlaki said:

Προσωπικά έχω αμφιβολία για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία του μοντέλου συνδρομών όχι γιατί δεν μου αρέσει (δεν έχω κόλλημα να τα έχω όλα σε δίσκους) ή γιατί δεν το έχει η Sony (μιλάω πάντα για day-one, για πακέτα συνδρομών με παλιά παιχνίδια είμαι υπέρ), αλλά γιατί:


1) Δεν είμαι σίγουρος για το άμα προωθεί την ποιότητα... μάλλον την ποσότητα προωθεί 
2) Θεωρώ ότι μειώνει τον ανταγωνισμό καθώς ο πελάτης δεν δείχνει άμεσα το ενδιαφέρον του σε ένα παιχνίδι αλλά έμμεσα... σε μία ομάδα παιχνιδιών
3) Αναγκάζει έμμεσα μικρές εταιρείες να υποκύψουν στις μεγαλύτερες με τις συνδρομές... με ότι συνεπάγεται αυτό για την εξέλιξη τους και την γενική ποιότητα στα παιχνίδια
4) Γιατί θα πάνε όλα σε λογική exclusive από ένα σημείο και μετά (για να σε αναγκάσουν να πας μέσω της συνδρομής, μπας και μείνεις και μετά), κάτι το οποίο θα χτυπήσει σημαντικά τον μέσο καταναλωτή


Και σαν παράδειγμα όλου αυτού είναι η σημαντική πτώση ποιότητας στο Netflix.

Μέχρι στιγμής προκύπτει ότι μάλλον η Sony ως κλασική Ιαπωνική εταιρεία με το κόλλημα της να μην ακολουθήσει το μοντέλο day one της MS θα δικαιωθεί από "σποντα".

Συνεχίζοντας να επενδύει στα single player games έχει καταφέρει να χτίσει μια ζηλευτή βιβλιοθήκη παιχνιδιών που της επιτρέπει να μην δίνει τα νέα παιχνίδια day one και ταυτόχρονα να έχει "κάβα" 3Α παλιούς τίτλους για το το συνδρομητικό της πακέτο.

Προσωπικά αν και υπέρμαχος του game pass όταν αγόρασα το series x δεν έκανα το 3ετη game pass αλλά περίμενα να δω ποια 3Α θα ανακοινωθούν και πότε με αποτέλεσμα να ξενερώσω και ν πούλησα το XSX.

Δανειστικά το PS4 του κολλητού και με 40€ απο τα 100-130 που θα έδινα για GP αγοράσω τα GOW, TLOU 2 & Ghost of Tsushima.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσο ακόμα θα συνεχιστεί η ιστορία με συνδρομές από Τουρκία και Βραζιλία; Πιστεύω ότι η Σόνυ μόλις μαζέψει μια κρίσιμη μάζα θα κλείσει τα παραθυρακια!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...