Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5/Pro Topic v4


Praetorian
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC ή με smartphones, στον βαθμό του εφικτού, καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 ώρες πριν, Malthador είπε

PS5 Pro Shouldn’t Be Expected to Deliver Double FPS Over Base Model, Based on Specs Alone; New Upscaling Patent Suggests Evolution of Checkerboard Rendering

To DF λέει εν' ολίγοις ότι τα games που δεν μπορούν να βγάλουν 60 καρέ στο base model, δεν θα μπορούν ούτε στο PS5 Pro.

Δεν καταλαβαίνω ποια ανάγκη θα έρθει να καλύψει το mid-gen upgrade, πραγματικά.

Βασικά είναι πολύ νωρίς για την οποία κριτική με βάση φήμες και μόνο. Αν τις πιστέψουμε όμως, λένε κάτι προφανές, ότι δεν αναμένεται διπλασιασμός των frames με βάση και μόνο την νέα (φημολογούμενη) GPU του PS5 Pro. Δεν είναι εύκολο να πετύχεις διπλασιασμό των fps, ακόμα και όταν στήνεις PC. Πόσο μάλλον τώρα που απλά αλλάζεις την GPU και μόνο και φυσικά θέλεις να μείνεις και σε λογικό κόστος. Εδώ είναι που (πάντα με βάση τις φήμες) να έρθει μια βελτίωση στην τεχνική checkerboard να σώσει (όσο είναι δυνατό) την κατάσταση. Κάτι ανάλογο γίνεται και στα PC με DLSS/FSR κτλ. Εδώ κάρτες γραφικών των 1000 ευρώ, συνδυασμένες με τις ανάλογες CPU και έχουν την ανάγκη τεχνικών να αποδώσουν 60 frames σε 4k ανάλυση και θα το καταφέρει αυτό μια κονσόλα των 500-600 ευρώ? Δες πχ την 4070 ti super στα 900€, χωρίς DLSS παπαλα το 4k/60 gaming ειδικά σε βαρείς τίτλους όπως πχ Alan Wake 2, Cyberpunk κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που θα κάνει το Pro είναι ότι δεν θα πέφτει σίγουρα(?) κάτω από 1080P όπως κάνει το base model σε κάποια παιχνίδια, π.χ στο Jedi Survivor το base model πέφτει σε 648P για να κρατήσει τα 60FPS που είναι τραγικό.

Κατά τα άλλα εγώ ελπίζω να αλλάξει το απαίσιο σχήμα του base model.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, music_lover said:

Εδώ είναι που (πάντα με βάση τις φήμες) να έρθει μια βελτίωση στην τεχνική checkerboard να σώσει (όσο είναι δυνατό) την κατάσταση. Κάτι ανάλογο γίνεται και στα PC με DLSS/FSR κτλ. 

Ωραία, σύμφωνοι.

Εξακολουθώ να μην κατανοώ γιατί χρειάζεται mid-gen upgrade για να το καταφέρουν αυτό. Ήδη το PS5 μπορεί να υποστηρίξει FSR, ας το υλοποιήσουν τώρα. Τρέχει το Ragnarok π.χ. σε1440p60, ας του βάλουν Fidelity να μοιάζει με pseudo-4K.

Αλλά έστω ότι είναι έτσι, ότι για κάποιο περίεργο λόγο που μου διαφεύγει, δεν υπάρχει τρόπος να κουμπώσει S/W upscaler στο base model. Όταν βγήκε το PS4 Pro υπήρχε η ανάγκη για 4Κ gaming στην αγορά, μιας και είχαν αρχίσει να κατακλύζουν την αγορά οι 4Κ τηλεοράσεις. Από την στιγμή λοιπόν που ήδη η κονσόλα τρέχει σε 4Κ30 τα games και το 4Κ60 τίθεται εκτός συζήτησης στο mid-gen upgrade όπως λέει το DF και είναι και λογικό, τότε ποια ανάγκη θα έρθει να καλύψει το PS5 Pro; Εγώ που έχω ήδη PS5 και παίζω σε performance mode, γιατί να αγοράσω PS5 Pro; Για να μοιάζει το 2Κ σαν 4Κ μέσω upscaler;

1 hour ago, Psycho_Warhead said:

Αυτό που θα κάνει το Pro είναι ότι δεν θα πέφτει σίγουρα(?) κάτω από 1080P όπως κάνει το base model σε κάποια παιχνίδια, π.χ στο Jedi Survivor το base model πέφτει σε 648P για να κρατήσει τα 60FPS που είναι τραγικό.

Κατά τα άλλα εγώ ελπίζω να αλλάξει το απαίσιο σχήμα του base model.

 Η κονσόλα αυτή τη στιγμή ξέρουμε τι μπορεί να αποδώσει και το 1440p60 το έχει για την πλάκα της. Αν στην Respawn όταν έκαναν optimization κοιμόντουσαν, είναι δικό τους πρόβλημα, δεν θα αγοράζουμε καινούρια κονσόλα κάθε τόσο επειδή υπάρχουν και άσχετοι στον χώρο, σόρι κιόλας.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι μόνο η Respawn όμως, είναι πολλά τα unoptimized παιχνίδια. To Pro θα δώσει έναν ''αέρα'' αλλά δεν θα είναι για 4Κ/60FPS + Path-tracing και άλλα ρομαντικά που ονειρεύονται πολλοί.

Η κονσόλα θα έχει πάτημα το GTA VI και την καλύτερη δυνατή ποιότητα σε αυτό. Όπως είχε το One X στο RDR 2.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ωραία, σύμφωνοι.

Εξακολουθώ να μην κατανοώ γιατί χρειάζεται mid-gen upgrade για να το καταφέρουν αυτό. Ήδη το PS5 μπορεί να υποστηρίξει FSR, ας το υλοποιήσουν τώρα. Τρέχει το Ragnarok π.χ. σε1440p60, ας του βάλουν Fidelity να μοιάζει με pseudo-4K.

Αλλά έστω ότι είναι έτσι, ότι για κάποιο περίεργο λόγο που μου διαφεύγει, δεν υπάρχει τρόπος να κουμπώσει S/W upscaler στο base model. Όταν βγήκε το PS4 Pro υπήρχε η ανάγκη για 4Κ gaming στην αγορά, μιας και είχαν αρχίσει να κατακλύζουν την αγορά οι 4Κ τηλεοράσεις. Από την στιγμή λοιπόν που ήδη η κονσόλα τρέχει σε 4Κ30 τα games και το 4Κ60 τίθεται εκτός συζήτησης στο mid-gen upgrade όπως λέει το DF και είναι και λογικό, τότε ποια ανάγκη θα έρθει να καλύψει το PS5 Pro; Εγώ που έχω ήδη PS5 και παίζω σε performance mode, γιατί να αγοράσω PS5 Pro; Για να μοιάζει το 2Κ σαν 4Κ μέσω upscaler;

 Η κονσόλα αυτή τη στιγμή ξέρουμε τι μπορεί να αποδώσει και το 1440p60 το έχει για την πλάκα της. Αν στην Respawn όταν έκαναν optimization κοιμόντουσαν, είναι δικό τους πρόβλημα, δεν θα αγοράζουμε καινούρια κονσόλα επειδή υπάρχουν και άσχετοι στον χώρο, σόρι κιόλας.

Με τις μέχρι τώρα ελάχιστες πληροφορίες που έχουμε όντως δεν έχει νόημα αλλά ας περιμένουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, music_lover said:

 

 

Αν συνεχίσουν με αυτό το ρυθμό πάντως τα παιχνίδια της MS στο Playstation, βλέπω τίτλους όπως Halo, Gears, Forza, Starfield να έρχονται πιο άμεσα απ' ότι υπολογίζουν πολλοί.

Χρυσές δουλειές θα κάνει η MS.

Επεξ/σία από Charismo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, music_lover είπε

Με τις μέχρι τώρα ελάχιστες πληροφορίες που έχουμε όντως δεν έχει νόημα αλλά ας περιμένουμε.

Φυσικά και έχει νόημα με τα unoptimized ports που βγαίνουν, για όσο περισσότερη δύναμη γίνεται. Οι κονσόλες με τα 10/12 TFLOPs δεν φτουράνε καθόλου πλέον, φταίνε οι devs ; Μπορεί, δεν έχει σημασία για μένα, σημασία έχει τι επιδόσεις παίρνω και σίγουρα δεν είναι αρκετές.

Αν το PS5 Pro φτάσει τα ~30 TFLOPs όπως λέγεται, δηλαδή σαν μια 7800XT στο PC, θα είναι σημαντικό upgrade.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Charismo είπε

Αν συνεχίσουν με αυτό το ρυθμό πάντως τα παιχνίδια της MS στο Playstation, βλέπω τίτλους όπως Halo, Gears, Forza, Starfield να έρχονται πιο άμεσα απ' ότι υπολογίζουν πολλοί.

Χρυσές δουλειές θα κάνει η MS.

Το Halo θα είναι instabuy για μένα αν κυκλοφορήσει στο ps...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, bushidocougar said:

Το Halo θα είναι instabuy για μένα αν κυκλοφορήσει στο ps...

Εγώ όταν είχε πρωτοβγεί έπαιξα πολύ λιγότερο απ'όσο ήλπιζα και μετά φάγαμε με τον αδερφό μου ήττα όταν ακύρωσαν το Co-op του campaign και δεν το έχω ακουμπήσει από τότε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, bushidocougar είπε

Το Halo θα είναι instabuy για μένα αν κυκλοφορήσει στο ps...

το  infinite ψιλο μαπα πρεπει να ειναι,  τα αλλα τα ειχα δοκιμάσει  στο pc πριν 2-3 χρονια που τα ειχε βγαλει στο gamepass και για εμενα δεν παίζονταν πια,  ειναι αρκετα παλια  , οκ στην εποχη τους μπορει να ηταν παιχνιδάρες αλλα τωρα να παιζεις 15 χρονων παιχνιδια δεν ....... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το έχω ξαναπεί αλλά η συγκεκριμένη γενιά είναι μακράν η πιο underwhelming από ποτέ σε θέμα hardware και επιδόσεων πέρα από τον σκληρό δίσκο και το loading. Τα μηχανήματα είναι μετά βίας και μόλις 2x πιο δυνατά από τα προηγούμενα Pro και One X μοντέλα. 

Σίγουρα παίζουν ρόλο και οι devs αλλά δεν υπάρχει το μεγάλο περιθώριο ισχύος που υπήρχε κάποτε. Συν ότι η UE5 και οι RT τεχνολογίες είναι βαρύτατες και απαιτούν brute force. Όχι μόνο από GPU αλλά και από CPU. Πάλι καλά που εξελίχθηκε το upscaling αλλιώς θα έπρεπε να γυρίσουμε πίσω σε (HD Ready) 720p panels για να μη μας βγουν τα μάτια από την θολούρα.

Το μόνο θετικό ήταν η απόφαση για 60fps performance mode. Αυτό όμως έγινε κυρίως για λόγους εύκολου back compat και έλλειψης νέων παιχνιδιών. Κάπως θα έπρεπε να προωθήσουν και να δικαιολογήσουν το νέο HW.

Προς το παρών πιστεύω ότι μόνο η nvidia είναι σε θέση να προσφέρει σημαντικό άλμα επεξεργαστικής ισχύος αλλά δυστυχώς θέλει πολύ βαθύ πορτοφόλι και η μοναδική επιλογή είναι η AMD καθαρά από θέμα κόστους.

Τώρα για το PS5 Pro, εγώ προσωπικά ελπίζω να μπορέσει να σιδερώσει λίγο το performance mode με πιο σταθερό framerate και περισσότερη ευκρίνεια. 

Μακάρι να είναι αλήθεια αυτό που ισχυρίζεται η MS περί τεράστιου άλματος στην επόμενη γενιά (λογικά θα ακολουθήσει και η Sony με παρόμοιο HW) αλλά προσωπικά κρατάω μικρό καλάθι αν δεν εξηγήσουν με ποιο τρόπο θα γίνει αυτό..

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...