Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5/Pro Topic v4


Praetorian
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC ή με smartphones, στον βαθμό του εφικτού, καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 hours ago, Lotof said:

PS5 Pro τελευταίες φήμες:

  Hide contents

Viola is fabbed on TSMC N4P.

GFX1115

Viola's CPU is maintaining the zen2 architecture found in the existing PS5 for compatibility, but the frequency will once again be dynamic with a peak of 4.4GHz. 64 KB of L1 cache per core, 512 KB of L2 cache per core, and 8 MB of L3 shared (4 MB per CCX).

Viola's die is 30WGPs when fully enabled, but it will only have 28WGPs (56 CUs) enabled for the silicon in retail PS5 Pro units.

Trinity is the culmination of three key technologies. Fast storage (hardware accelerated compression and decompression, already an existing key PS5 technology), accelerated ray tracing, and upscaling.

Architecture is RDNA3, but it's taking ray tracing improvements from RDNA4. BVH traversal will be handled by dedicated RT hardware rather than fully relying on the shaders. It will also include thread reordering to reduce data and execution divergence, something akin to Ada Lovelace SER and Intel Arc's TSU.

3584 shaders, 224 TMUs, and 96 ROPs.

16GB of 18 gbps GDDR6. 256-bit memory bus with 576 GB/s memory bandwidth.

The GPU frequency target is 2.0 GHz. This lands the dual-issue TFLOPs in the range of 28.67 TFLOPs peak (224 (TMUs) * 2 (operations, dual issue) * 2 (core clock)). 14.33 TFLOPs if we ignore the dual-issue factor.

50-60% rasterization uplift over Oberon and Oberon Plus, over twice the raw RT performance.

XDNA2 NPU will be featured for the purpose of accelerating Sony's bespoke temporal machine learning upscaling technique. This will be one of the core focuses of the PS5 Pro, like we saw with checkboard rendering for the PS4 Pro. Temporally stable upscaled 4K output at higher than 30 FPS is the goal.

September 2024 reveal

 

Αν δεν καταφέρουν να προσφέρουν native 4k 60fps τέλος του 24 αρχές 25 είναι για κλάματα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 hours ago, VaggD said:

Αν δεν καταφέρουν να προσφέρουν native 4k 60fps τέλος του 24 αρχές 25 είναι για κλάματα!

Native 4K 60fps (χωρίς DLSS) δεν προσφέρει ούτε η 4090 σε σοβαρά games. Περιμένετε να το προσφέρει το PS5 Pro?

Δεν νομίζω ότι θα δούμε παραπάνω από +50% επιδόσεις σε rasterization. Σε RT ίσως περισσότερο.

Οι native 4K αναλύσεις αρχίζουν σιγά σιγά να μην αποτελούν στόχο. Και εφόσον οι upscaling τεχνικές (FSR, DLSS, XeSS) είναι τόσο καλές και εξελίσσονται ακόμα, για ποιο λόγο να κολλάμε σε νούμερα αναλύσεων ψυχαναγκαστικά? Καλύτερα να τουμπανιάσουν περισσότερο τα γραφικά και να έχουμε σταθερό 60άρι και ας μην είναι native 4K.

  • Like 10
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά μιας και αναφέρθηκε, πιστεύετε ότι όντως υπάρχει ενδεχόμενο για Ps5 Pro στο μέλλον;

Όχι τίποτα άλλο, είμαι σε δίλημμα αν τσιμπήσω το Ps5 ή να κάνω υπομονή μιας και δεν καίγομαι (έχω ήδη το Series S). Από την άλλη φοβάμαι μην καταλήξω να περιμένω άδικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, BlueBlade είπε

Γενικά μιας και αναφέρθηκε, πιστεύετε ότι όντως υπάρχει ενδεχόμενο για Ps5 Pro στο μέλλον;

Όχι τίποτα άλλο, είμαι σε δίλημμα αν τσιμπήσω το Ps5 ή να κάνω υπομονή μιας και δεν καίγομαι (έχω ήδη το Series S). Από την άλλη φοβάμαι μην καταλήξω να περιμένω άδικα.

Πιστευω περισσοτερο οπως λες "δεν καιγεσαι" να παρεις ps5, παρα το θεμα  σου ειναι αν θα βγει pro μοντελο. Δεν βρισκω λογικη, αν θελεις να παιξεις παιχνιδια του ps5 να περιμενεις εναμιση χρονο και να πληρωσεις και κανα κατοσταρικο παραπανω για το pro μοντελο.

Για να δεις ποση διαφορα;

Απο την αλλη, δεν θα  σου ελεγα και "πηγαινε παρε ps5", εφοσον κονσολα εχεις και τη δουλεια σου την κανεις, ποιος ο λογος να δωσεις τωρα 5 κατοσταρικα, +συνδρομες, +παιχνιδια των 60 ευρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Brazhlias είπε

Για να δεις ποση διαφορα;

Θα ακουστεί υπερβολικό ίσως, αλλά κυρίως με ενδιαφέρει να μπορώ να παίξω στο μέγιστο δυνατό το επερχόμενο GTA VI. Σε όλα τα άλλα αδιαφορώ για την διαφορά των γραφικών.

Για αυτό κιόλας λέω πως δεν καίγομαι, μιας και έχουμε 2 χρόνια γεμάτα μέχρι την κυκλοφορία του συν ότι για την ώρα δεν καίγομαι να παίξω κάποιον τίτλο αν και ζαχαρώνω το νέο GoW, το Ghost of Tsusima και το Last of Us part II που δεν έπαιξα στην εποχή τους.

Για αυτό και το δίλημμα. Anyway θα δουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 minutes ago, D.Luffy said:

Native 4K 60fps (χωρίς DLSS) δεν προσφέρει ούτε η 4090 σε σοβαρά games. Περιμένετε να το προσφέρει το PS5 Pro?

Δεν νομίζω ότι θα δούμε παραπάνω από +50% επιδόσεις σε rasterization. Σε RT ίσως περισσότερο.

Οι native 4K αναλύσεις αρχίζουν σιγά σιγά να μην αποτελούν στόχο. Και εφόσον οι upscaling τεχνικές (FSR, DLSS, XeSS) είναι τόσο καλές και εξελίσσονται ακόμα, για ποιο λόγο να κολλάμε σε νούμερα αναλύσεων ψυχαναγκαστικά? Καλύτερα να τουμπανιάσουν περισσότερο τα γραφικά και να έχουμε σταθερό 60άρι και ας μην είναι native 4K.

Δεν ασχολούμαι καθόλου με τις εξελίξεις των GPU και απλά πίστευα ότι μέχρι τώρα έχουμε καταφέρει native 4k χωρις RT. Έστω ας προσφέρει high quality 4k 60 fps χωρίς να πρέπει να επιλέξουμε mode...

26 minutes ago, nikx said:

 

32 minutes ago, BlueBlade said:

Γενικά μιας και αναφέρθηκε, πιστεύετε ότι όντως υπάρχει ενδεχόμενο για Ps5 Pro στο μέλλον;

Όχι τίποτα άλλο, είμαι σε δίλημμα αν τσιμπήσω το Ps5 ή να κάνω υπομονή μιας και δεν καίγομαι (έχω ήδη το Series S). Από την άλλη φοβάμαι μην καταλήξω να περιμένω άδικα.

Μαζί με GTVI θα κυκλοφορήσουν τα mid gen refreshes των κονσολών! Δεν υπάρχει μεγαλύτερο system seller από το GTA!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 minutes ago, VaggD said:

Δεν ασχολούμαι καθόλου με τις εξελίξεις των GPU και απλά πίστευα ότι μέχρι τώρα έχουμε καταφέρει native 4k χωρις RT. 

Κοίτα για 4Κ30 ίσως, για 60fps όμως όχι, ούτε κατά διάνοια. Το 4Κ αποδεικνύεται πολύ πιο δύσκολο και μεγαλύτερο βήμα από το προηγούμενο 720p σε 1080p...

Αν περιμένεις 4Κ60 (ακόμα και χωρίς RT) στο PS5 Pro, κράτα πολύ μικρό καλάθι.

Βασικά μη κρατάς ούτε το καλάθι. Αναφορικά το Alan Wake 2 στο quality mode (30fps) κάνει render 1270p και μετά upscale στα 1440p (2K). Ούτε καν upscaled 4K30 δηλαδή. Και το performance mode, πέφτει στα 847p για να δώσει κουτσά στραβά 60fps. Και όλα αυτά χωρίς RT.

Τώρα αν βάλουμε στην εξίσωση τίτλους όπως Avatar, GTA6 καθώς και μεταγενέστερους UE5, ακόμα και το 4Κ30 μοιάζει ασύλληπτο νούμερο για μια κονσόλα που στην ουσία θα είναι απλό mid-gen refresh.

Το PS5 Pro θα δώσει ένα σχετικό boost αλλά 4Κ60 σε μοντέρνους τίτλους αποκλείεται. Ακόμα και χωρίς RT.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 minutes ago, D.Luffy said:

Κοίτα για 4Κ30 ίσως, για 60fps όμως όχι, ούτε κατά διάνοια. Το 4Κ αποδεικνύεται πολύ πιο δύσκολο και μεγαλύτερο βήμα από το προηγούμενο 720p σε 1080p...

Αν περιμένεις 4Κ60 (ακόμα και χωρίς RT) στο PS5 Pro, κράτα πολύ μικρό καλάθι.

Βασικά μη κρατάς ούτε το καλάθι. Αναφορικά το Alan Wake 2 στο quality mode (30fps) κάνει render 1270p και μετά upscale στα 1440p (2K). Ούτε καν upscaled 4K30 δηλαδή. Και το performance mode, πέφτει στα 847p για να δώσει κουτσά στραβά 60fps. Και όλα αυτά χωρίς RT.

Τώρα αν βάλουμε στην εξίσωση τίτλους όπως Avatar, GTA6 καθώς και μεταγενέστερους UE5, ακόμα και το 4Κ30 μοιάζει ασύλληπτο νούμερο για μια κονσόλα που στην ουσία θα είναι απλό mid-gen refresh.

Το PS5 Pro θα δώσει ένα σχετικό boost αλλά 4Κ60 σε μοντέρνους τίτλους αποκλείεται. Ακόμα και χωρίς RT.

Μας έκανες την καρδιά περιβόλι 😂😂😂

 

Επεξ/σία από VaggD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, VaggD είπε

Αν δεν καταφέρουν να προσφέρουν native 4k 60fps τέλος του 24 αρχές 25 είναι για κλάματα!

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση πότε και κανενα playstation να προσφέρει native 4k και 60 fps εκτός και αν κυκλοφορησουν κάποια έκδοση κονσόλας με 1500 ή 2000 ευρώ κάτι που δε θα γίνει ποτέ για ευνόητους λόγους. 

Εγώ και ετσι όπως παίζουν τα παιχνίδια στο ps5 μου και ευχαριστημένος είμαι για 550 ευρώ που έδωσα, παραπάνω από ευχαριστημένος βασικά. 

Επεξ/σία από giorgosmcmc
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 minutes ago, giorgosmcmc said:

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση πότε και κανενα playstation να προσφέρει native 4k και 60 fps εκτός και αν κυκλοφορησουν κάποια έκδοση κονσόλας με 1500 ή 2000 ευρώ κάτι που δε θα γίνει ποτέ για ευνόητους λόγους. 

Εγώ και ετσι όπως παίζουν τα παιχνίδια στο ps5 μου και ευχαριστημένος είμαι για 550 ευρώ που έδωσα, παραπάνω από ευχαριστημένος βασικά. 

Με προσγείωσε στην πραγματικότητα ο Luffy 🤨

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...