{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, xtrmsnpr είπε Εγώ τον Gerald βλέπω πάντως
Psycho_Warhead Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου ''Κινηματογραφικότητα''. Το πρόβλημα είναι τα 3 γνωστά, motion blur, chromatic aberration και vignette. Εφόσον υπάρχουν options γι' αυτά, είμαστε κομπλέ. 2
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε ''Κινηματογραφικότητα''. Το πρόβλημα είναι τα 3 γνωστά, motion blur, chromatic aberration και vignette. Εφόσον υπάρχουν options γι' αυτά, είμαστε κομπλέ. Έχει και άλλες αηδίες, film grain, depth of field, lens flare, screen effects και σίγουρα ξεχνάω κάποιο ακόμα. Αλλα το χειρότερο είναι το anti-aliasing που λέει και στο video. Εδώ και πόσες μέρες ψαχνόμουνα γιατί τα games στο PS5 φαίνονται τόσο blurry, ε να γιατί. 2
just_a_dude Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Σάπιο ΤΑΑ κλασσικά. Μόνο με DLAA γίνεται δουλειά ή με Supersampling αλλά εκεί θες πολλά κυβικά. Εμένα πάντως το Depth of field μου αρέσει όταν είναι μόνο στα cutscenes ή όταν κάνεις aim down sights 3
Psycho_Warhead Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Το DoF δεν με χαλάει αν δεν είναι πολύ aggressive, τα άλλα που γράφεις ναι είναι σάπια. Το ΑΑ δεν έχει θέμα αρκεί να υπάρχει ρύθμιση για sharpening για να μην τρως τη θολούρα. Κατά προτίμηση DLAA + Sharpening δίνει το καλύτερο αποτέλεσμα. 1
naruto14 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Το motion blur συνήθως το αφήνω ανοιχτό, εκτός αν θολώνει εντελώς την κίνηση της κάμερας. Θα ήθελα να βλέπω ωστόσο σε όλα τα παιχνίδια toggle για camera motion blur και per object motion blur ξεχωριστά. Το πρώτο δεν μου αρέσει καθόλου, ενώ το δεύτερο το θεωρώ must. Chromatic Aberration και Vignette τα κλείνω πάντα. Δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα και απλά χαλάνε την εικόνα. Το ίδιο και το film grain. Τα υπόλοιπα visual effects τα αφήνω ανοιχτά συνήθως. Επίσης χωρίς AA τα παιχνίδια δε βλέπονται. Προφανώς η καλύτερη λύση είναι το DLAA, αλλά συνήθως ακόμα και το DLSS σε Quality είναι προτιμότερο από ένα κακό TAA. Το να συγκρίνουμε TAA με no AA σε μια στατική εικόνα είναι εντελώς ανούσιο, καθώς το AA κάνει δουλειά σε motion. Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου από naruto14 1
ilos Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Το πρόβλημα με τα σύγχρονα games είναι ότι με τόσο complex geometry και ένα σωρό edges, το texture shimmering δείχνει πιο έντονο και είναι αποπροσανατολιστικό. Μπορεί να μην είναι συνεχόμενο και με τεράστιες ευθείες όπως παλιότερα, αλλά είναι σε πολύ περισσότερα σημεία και λόγω της μεγαλύτερης λεπτομέρειας του αντικειμένου σε πολύγωνα κάνει πολύ μεγαλύτερη αντίθεση. Δε μπορώ να το εξηγήσω εύκολα γιατί χτυπάει πιο πολύ στο μάτι σε σχέση με παλιότερα, αλλά είναι σαν κάποιος να βαράει με προβολέα τα σημεία που έχουν shimmering.🤣 Το άλλο μεγάλο πρόβλημα είναι οι κονσόλες και τα ports. Προφανώς τα games γράφονται εκεί με default ΤΑΑ και δε λαμβάνεται υπόψιν το πως θα δείχνει το game αν κάποιος το αφαιρέσει. Έτσι όταν αναλαμβάνει κάποιος το port αν δε προσέξει στον συγκεκριμένο τομέα να ρίξει extra δουλίτσα έχεις θέματα. Κλασικό παράδειγμα που μου έρχεται στον νου ήταν το monster hunter world, που όταν πήρα την gtx 1080 νόμιζα ότι είχε θέμα η κάρτα λόγω των visual glitches που είχε το game με τις σκιές (όταν η κάμερα ήταν μέσα από τα τέρατα ή κάτω από σανίδες στο hub κλπ κλπ).😂 Όλα ως δια μαγείας διορθώνονταν αν άνοιγες το TAA (με τα υπόλοιπα ΑΑ methods πάλι υπήρχαν glitches). Αλλά όπως ξέρουμε TAA από TAA, έχει διαφορά. Υπάρχουν και καλές υλοποιήσεις (πχ στα insomniac games). Για μένα αυτό που είναι καταραμένο και εντελώς έξω από τα γούστα μου είναι το motion blur. Μα τον θεό δε βρίσκω ούτε μισό λόγο να το ανοίξει κάποιος σε οποιοδήποτε game. Το μόνο game που έχω παίξει στην ζωή μου με motion blur ήταν το OG Crysis γιατί τότε πάλευες πολλές φορές με sub 30 fps (ακόμα και με την 8800 gtx που είχα τότε lol) και σου έδινε την ψευδαίσθηση ότι ήταν πιο smooth το gameplay γιατί είχαν κάνει καλή υλοποίηση. Στις 17/1/2024 στις 2:01 ΜΜ, naruto14 είπε Το motion blur συνήθως το αφήνω ανοιχτό, εκτός αν θολώνει εντελώς την κίνηση της κάμερας. Θα ήθελα να βλέπω ωστόσο σε όλα τα παιχνίδια toggle για camera motion blur και per object motion blur ξεχωριστά. Το 99% των games εκεί έξω camera motion blur έχουν. Μακάρι να υπήρχε option να ανοίγεις μόνο το per object και να είχε υλοποιήση όπως στα spiderman. Btw δε βάζουμε καν τον παράγοντα FSR/DLSS που αν βάλεις TAA από πάνω αντί για native 1440p πχ έχεις τον θάνατο του εμποράκου. Εκεί ναι προτιμώ να έχω shimmering. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου από ilos
Armoral Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Μέλη https://www.polygon.com/24040541/rocksteady-studios-founders-new-studio-hundred-star-games https://www.hundredstar.games/ 2
SoullessRider Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Γνώμες για το θέμα του buying και owning (που συζητάει και ο Rossman) το οποίο έχει γίνει λάστιχο από εταιρείες όπως πρόσφατα sony και τώρα ubi ??
seithan Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 14 hours ago, ilos said: 🤣 😂Μα τον θεό Πως τολμάς και επικαλείσαι το όνομά Του; Υβριστή! (έχεις γράψει κ λάθος το 'ψευδαίσθηση'! Ντροπή σου, ορθογράφο δεν έχεις;) 🤣😅😂😆😸
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 4 ώρες πριν, SoullessRider είπε Γνώμες για το θέμα του buying και owning (που συζητάει και ο Rossman) το οποίο έχει γίνει λάστιχο από εταιρείες όπως πρόσφατα sony και τώρα ubi ?? Είναι πολιτική του World Economic Forum αυτό, ''δεν θα σου ανήκει τίποτα και θα είσαι ευτυχισμένος''. Προφανώς οι πολυεθνικές θα το εφαρμόσουν. Μέχρι το 2030 θέλουν να φέρουν πολλά ''ωραία'' τέτοια πράγματα. 2
GjokerR Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Είναι πολιτική του World Economic Forum αυτό, ''δεν θα σου ανήκει τίποτα και θα είσαι ευτυχισμένος''. Προφανώς οι πολυεθνικές θα το εφαρμόσουν. Μέχρι το 2030 θέλουν να φέρουν πολλά ''ωραία'' τέτοια πράγματα. Τι εννοείς ΘΑ το εφαρμόσουν. Στην βιομηχανία του gaming εφαρμόζεται καιρό τώρα και εμείς νομίζουμε ότι τώρα χαλάει η μαγιά. Όσα games δεν έχουν drm free version βλέπε gog και κάποια ελάχιστα του steam δεν μας ανήκουν είναι perpetual licenses στην πραγματικότητα. Τα κατεβάζει (ή κλείνει) ένα πρωί η valve, η epic, η ubi, η ea, κτλ. και χαίρετε το προϊόν που είχες "αγοράσει" ... 4
just_a_dude Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Ε ναι στην ουσία έτσι είναι, αλλά αν κλείσει η valve, epic, ubi, ea κτλ μάλλον θα είναι επειδή θα έχει πέσει μετεωρίτης, οπότε το τελευταίο που θα σε νοιάζει είναι το gaming. Επί της ουσίας δεν αλλάζει κάτι σε σχέση με το drm free. Ναι αν έχεις drm free μπορείς να παίξεις και offline (βέβαια ποιος δεν έχει internet;) και άλλα πλεονεκτήματα που είναι κυρίως edge cases. Δεν λέω ότι δεν είναι θετικό να έχεις drm, προφανώς και είναι, αλλά κατά 90% αυτό που κάνουμε είναι να αγοράζουμε το game, παίζεις 10-20-40-100 ώρες, όσες σου παίρνει το game, uninstall και ούτε που το ξαναβλέπεις μπροστά σου μετά. Η φύση των περισσότερων games είναι μίας χρήσης, άντε 2-3 χρήσεων για κάποια που έχουν replayability. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου από just_a_dude 1
7nisiotis Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 15 hours ago, Armoral said: Μέλη https://www.polygon.com/24040541/rocksteady-studios-founders-new-studio-hundred-star-games https://www.hundredstar.games/ Τα πρόσωπα που έπαιξαν κεντρικό ρόλο στη δημιουργία της επιτυχημένης και αγαπημένης από τους περισσότερους φίλους του σκοτεινού ιππότη σειράς παιχνιδιών (aka τριλογίας Batman Arkham), φαίνεται σιχαθηκαν το GaaS μοντέλο και το προς τα που πήγαινε η δουλειά με την επερχόμενη παπαριτσα (Suicide Squad) και αποφάσισαν να ιδρύσουν νέο στούντιο. @Psycho_Warhead Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου από 7nisiotis 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα