Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση) v2


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 ώρες πριν, p4n0s86 είπε

Τι χώρο πιάνουν οι registry εγγραφές ή οι φάκελοι δηλαδή; Ποιο είναι το μεγαλύτερο μέγεθος αρχείων που δεν αφαίρεσαν τα windows από παιχνίδι που σου έχει τύχει; Καλό είναι να λέτε και νούμερα. Δεν υπάρχει κανένα benchmark που να αποδεικνύει ότι καθαρίζοντας τη registry αυξάνεται το performance, 100% ψυχαναγκασμός είναι.

Δεν κρατάω στατιστικά. Βλέπω όμως ότι μετά την κανονική απεγκατάσταση του monitored προγράμματος(από αυτή την επιλογή σε ξεκινάει, αν θες, το TU) παραμένουν διάφορα folders ή και registry εγγραφες(στα δείχνει δεξιά). Με την πάροδο του χρόνου υπάρχει λοιπόν κάποια συσώρρευση δεδομένων ας πούμε στον AppData, στον myDocuments κ.α.. Μείωση επιδόσεων δεν ξέρω αν υφίσταται(μάλλον είναι αμελητέα) γιατί η Microsoft μετά τα 7ρια πήρε μέτρα ελαχιστοποίησης του "windows rot".

Πάντως είναι σχεδόν απίθανο να βρεις πρόγραμμα που μετά το uninstall να αφήνει το σύστημα ακριβώς όπως το βρήκε. Έτσι δεν θα 'πρεπε, ή κάνω λάθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Fulgore είπε

image.png.a81aa2ac3e2d6c3b2157c1ab89710023.png

Περί optimization (αν και μιλάμε για indie studio και έχει και σε PC μεριά ανάλογα θέματα)

image.png.46c8043982fcddb535a196c9ffcc3cc4.png

λιγο που το επαιξα, μια χαρα τρεχει σε playstation. Μηπως καποιοι εχουν ξεχασει τι σημαινει indie developer? Μετα μπαινει το dave the diver στα βραβεια για το indie awards και σε καποιους κακοφαινεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει να κάνει με το αν ο άλλος είναι ή δεν είναι indie developer. Υπάρχουν πόσα άλλα indie studios που δεν έχουν τέτοια θέματα, δεν είναι κανόνας για τα indie παιχνίδια το παραπάνω, αλλά εξαίρεση.

Και όχι τίποτα άλλο αλλά μιλάμε για θέματα απόδοσης ακόμα και στις κονσόλες, που το hardware είναι συγκεκριμένο, και είναι πιο εύκολο να κάνεις optimize ένα παιχνίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Δεν κρατάω στατιστικά. Βλέπω όμως ότι μετά την κανονική απεγκατάσταση του monitored προγράμματος(από αυτή την επιλογή σε ξεκινάει, αν θες, το TU) παραμένουν διάφορα folders ή και registry εγγραφες(στα δείχνει δεξιά). Με την πάροδο του χρόνου υπάρχει λοιπόν κάποια συσώρρευση δεδομένων ας πούμε στον AppData, στον myDocuments κ.α.. Μείωση επιδόσεων δεν ξέρω αν υφίσταται(μάλλον είναι αμελητέα) γιατί η Microsoft μετά τα 7ρια πήρε μέτρα ελαχιστοποίησης του "windows rot".

Πάντως είναι σχεδόν απίθανο να βρεις πρόγραμμα που μετά το uninstall να αφήνει το σύστημα ακριβώς όπως το βρήκε. Έτσι δεν θα 'πρεπε, ή κάνω λάθος;

Άρα στα λόγια μου έρχεσαι ότι δεν χρειάζεσαι κανένα πρόγραμμα για καθάρισμα και δεν έχει καμιά διαφορά αν τις αφήσεις εκεί τις εγγραφές ή τους άδειους φακέλους στο appdata να υπάρχουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άδειοι δεν είναι. Με τον καιρό μαζεύονται αρκετά άχρηστα data.

Από την εμπειρία μου με το TU ακόμα και όταν δίνω εντολή να σβηστούν όλα τα δεδομένα, ακόμα και από κοινόχρηστους φακέλους(πάντα σε προειδοποιεί βέβαια), κατά 99,9% μπορώ να διορθώσω ό,τι πρόβλημα προκύψει εγκαθιστώντας το πακέτο των redistributables ή κάτι παρόμοιο(π.χ. .net).

Δεν σβήνω data σε κοινόχρηστους φακέλους όταν πρόκειται για προγράμματα εικόνας/ήχου, για προφανείς λόγους(codecs κ.α.)

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

RIP. Πολύ κρίμα, μικρός και δεν πρόλαβε να δει το remake του..

5 λεπτά πριν, stevenfins είπε

Πόσο κρίμα....Από τις πιο αγαπημένες φωνές στο μέσο. McCaffrey=Payne και Alex Casey(Alan Wake)

Fixed.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Fulgore είπε

Δεν έχει να κάνει με το αν ο άλλος είναι ή δεν είναι indie developer. Υπάρχουν πόσα άλλα indie studios που δεν έχουν τέτοια θέματα, δεν είναι κανόνας για τα indie παιχνίδια το παραπάνω, αλλά εξαίρεση.

Και όχι τίποτα άλλο αλλά μιλάμε για θέματα απόδοσης ακόμα και στις κονσόλες, που το hardware είναι συγκεκριμένο, και είναι πιο εύκολο να κάνεις optimize ένα παιχνίδι.

οσο το επαιξα , δεν ειδα καποιο  προβλημα. θα προσπαθησω να το τελειωσω για να εχω πιο ολοκληρωμενη αποψη γιατι το παιχνιδι ειναι πανεμορφο. Οπως και να χει για ενα τοσο μικρο indie studio να παρουσιαζει κατι τοσο φρεσκο και υψηλου επιπεδου αισθητικης ειναι κατι που αξιζει συγχαρητηρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...