Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
21 ώρες πριν, G.TH. είπε

Η CA (και η σειρά TW κατά συνέπεια) πρέπει να είναι σε πολύ δύσκολη θέση. Το τελευταίο dlc του warhammer 3 λόγω της νέας τιμολογιακής πολιτικής έχει δεχτεί μπουκοτάζ, για πρώτη φορά μειώνονται οι παίχτες μετά την κυκλοφορία dlc. Οι κριτικές στο WH3 πλέον έχουν γίνει αρνητικές και ακριβώς λόγω της αύξησης της τιμής και του επερχόμενου Pharaoh, αυτό κινδυνεύει να πάει άκλαφτο από την σκοπιά των πωλήσεων.

Όντως είναι σε δύσκολη θέση. Αλλά ήθελαν και τα έπαθαν. Φώναζε εδώ και καιρό ο κόσμος ότι θέλει Medieval III και αυτοί έκαναν του κεφαλιού τους φτιάχνοντας ένα παιχνίδι που κυριολεκτικά κανένας δεν περίμενε και δεν ζήτησε. Ελπίζω να πατώσει το Pharaoh για να πάρουν το μάθημα τους. 

Η αλήθεια είναι ότι μάλλον ανέθεσαν στην CA Sofia να φτιάξει το παιχνίδι διότι εκεί οι μισθοί είναι χαμηλότατοι οπότε θέλησαν να έχουν το μικρότερο δυνατό κόστος με τη μικρότερη δυνατή προσπάθεια μιας και λέγεται ότι το παιχνίδι είναι απλά ένα reskin του Total War Saga: Troy. 

Ασχολούμαι με τα Total war από την εποχή του Rome I και πραγματικά είμαι απογοητευμένος. Έχουν πάρει κυριολεκτικά την κάτω βόλτα και δεν ξέρω που θα οδηγήσει αυτό.

Δημοσ.
  • Far Cry 7 is rumored to be in development, with a release date in fall 2025. The game will supposedly utilize the Snowdrop engine used in The Division games and Avatar: Frontiers of Pandora.
  • According to Insider Gaming, the story of Far Cry 7 will involve players rescuing their kidnapped family members from a villainous group called the Sons of Truth within a 72-hour in-game time limit. The order in which players rescue their family members can be flexible, and their potential deaths can impact the story.
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/10/2023 στις 2:11 ΜΜ, Armoral είπε

 

Επεξηγηματικό βίντεο σχετικα με την κατάσταση του gaming σήμερα.

Επεξηγηματικό βίντεο σχετικά με την αποτελεσματικότητα της ελεύθερης αγοράς. Σχετικά με την άποψη ότι αν γίνουν τα πάντα εμπορεύματα αυτό είναι πάντα προς όφελος των καταναλωτών. Ας δούμε το γιατί:

Spoiler

1) Χρησιμοποιεί συνέχεια τη λέξη "caution" για να περιγράψει τον τρόπο δράσης devs και publishers. Μας εξηγεί ότι όταν έχεις επενδύσει τεράστια ποσά σε κάτι δεν θες με τίποτα να αποτύχει. Έτσι ακολουθείς την πεπατημένη και αποφεύγεις να καινοτομήσεις.

->Καταρρίπτεται ο φιλελεύθερος μύθος ότι το κέρδος σε κάνει να κυνηγάς την καινοτομία για να διακριθείς και να ανταμειφθείς αναλόγως. Στην πράξη συνήθως ενισχύει την συντηρητικότητα και τον δεινοσαυρισμό με στόχο τον περιορισμό του κινδύνου.

2) Παρακάτω αναφέρει ότι οι devs πλέον σχεδιάζουν το ίδιο το game γύρω από το πόσα λεφτά θα βγάλουν. Δεν λαμβάνονται αποφάσεις με αρτιστικά/δημιουργικά παρά με χρηματοοικονομικά κριτήρια. Έτσι ενσωματώνουν π.χ. εθιστικά mechanics με microtransactions τα οποία δεν εξελίσσουν το gaming αυτό καθεαυτό. Ή βγάζουν πολλαπλές εκδόσεις για να αποσπάσουν το μέγιστο ποσό από το καθέναν με αποτέλεσμα την αρκετά διαφορετική εμπειρία με βάση το τι έχεις πλήρωσει, early access προνόμια κλπ.

-> Καταρρίπτει τον μύθο ότι το κέρδος δίνει κίνητρο για να γίνει ο ιδιώτης καλύτερος στη δουλειά του, προσφέροντας ανώτερα αγαθά και υπηρεσίες. Στην πράξη ο ιδιώτης μπορεί να βρει περισσότερο κερδοφόρο την εκμετάλλευση αδυναμιών του πελάτη του. Όπως η εκμετάλλευση της ανθρώπινης ροπής προς εθισμό. Ή της άγνοιας για το αντικείμενο ώστε να τον χρεώσει υπέρογκα ποσά για πράγματα που δεν χρειάζονται ή αξίζουν λιγότερο(όπως συμβαίνει με υδραυλικούς, δικηγόρους κλπ.) ή να του δώσει μεσοβέζικες λύσεις που δεν αντέχουν για να τον χρεώνει ξανά και ξανά.

3) Μετά θίγει το ζήτημα των επαγγελματιών ιδιωτών reviewers. Πρόκειται για έναν μηχανισμό που ανέπτυξε αυθόρμητα η αγορά για την καλύτερη πληροφόρηση του καταναλωτή με κίνητρο το κέρδος από την αντικειμενική πληροφόρηση. Εδώ εντοπίζει τα εξής προβλήματα: 

  • Κίνητρο για μεροληψία. Θεωρητικά ο reviewer έχει κίνητρο να είναι ειλικρινής για να κρατήσει την πελατεία του. Πρακτικά όμως υπερισχύουν τα οφέλη από το μη δυσαρέστηση της βιομηχανίας. Μην χάσεις προνόμια όπως early access reviews, συμμετοχή σε διοργανώσεις, αποκλειστικές συνεντεύξεις που θα δώσουν ώθηση στην καριέρα σου κ.α.
  • Συντήρηση του confirmation bias των gamers. Αν το κοινό ενός reviewer έχει πάθος με κάποιο συγκεκριμένο game ή μια εταιρεία(π.χ. AMD) ο reviewer φοβάται να δείξει αντικειμενικότητα υπό τον φόβο ότι έτσι θα χάσει πελάτες άρα και έσοδα. Κάτι που κανένας κρατικός οργανισμός(π.χ. FDA των ΗΠΑ) δεν θα λάμβανε ποτέ υπόψη του. Άλλη μια αδυναμία των ιδιοτελών agents της αγοράς.
  • Πίεση χρόνου(προφανώς για το κέρδος) που καταλήγει σε χαμηλότερης ποιότητας reviews.

4) Αρχικά βέβαια δεν χάνει την ευκαιρία να επιτεθεί στους ίδιους τους εργαζόμενους λέγοντας ότι συνέχεια προσπαθούν να βρουν δικαιολογίες για να μην διορθώσουν κάτι.

Εδώ έχω τις αμφοβολίες μου. Ο επιχειρηματίας είναι το απόλυτο αφεντικό. Αν δεν έχεις νοοτροπία Doer παίρνεις πόδι από την εταιρεία. Games με τραγικά προβλήματα optimization είναι αποτέλεσμα καθαρά αποφάσεων της ανώτερης διοίκησης.

 

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Επεξηγηματικό βίντεο σχετικά με την αποτελεσματικότητα της ελεύθερης αγοράς. Σχετικά με την άποψη ότι αν γίνουν τα πάντα εμπορεύματα αυτό είναι πάντα προς όφελος των καταναλωτών. Ας δούμε το γιατί:

  Απόκρυψη περιεχομένων

1) Χρησιμοποιεί συνέχεια τη λέξη "caution" για να περιγράψει τον τρόπο δράσης devs και publishers. Μας εξηγεί ότι όταν έχεις επενδύσει τεράστια ποσά σε κάτι δεν θες με τίποτα να αποτύχει. Έτσι ακολουθείς την πεπατημένη και αποφεύγεις να καινοτομήσεις.

->Καταρρίπτεται ο φιλελεύθερος μύθος ότι το κέρδος σε κάνει να κυνηγάς την καινοτομία για να διακριθείς και να ανταμειφθείς αναλόγως. Στην πράξη συνήθως ενισχύει την συντηρητικότητα και τον δεινοσαυρισμό με στόχο τον περιορισμό του κινδύνου.

2) Παρακάτω αναφέρει ότι οι devs πλέον σχεδιάζουν το ίδιο το game γύρω από το πόσα λεφτά θα βγάλουν. Δεν λαμβάνονται αποφάσεις με αρτιστικά/δημιουργικά παρά με χρηματοοικονομικά κριτήρια. Έτσι ενσωματώνουν π.χ. εθιστικά mechanics με microtransactions τα οποία δεν εξελίσσουν το gaming αυτό καθεαυτό. Ή βγάζουν πολλαπλές εκδόσεις για να αποσπάσουν το μέγιστο ποσό από το καθέναν με αποτέλεσμα την αρκετά διαφορετική εμπειρία με βάση το τι έχεις πλήρωσει, early access προνόμια κλπ.

-> Καταρρίπτει τον μύθο ότι το κέρδος δίνει κίνητρο για να γίνει ο ιδιώτης καλύτερος στη δουλειά του, προσφέροντας ανώτερα αγαθά και υπηρεσίες. Στην πράξη ο ιδιώτης μπορεί να βρει περισσότερο κερδοφόρο την εκμετάλλευση αδυναμιών του πελάτη του. Όπως η εκμετάλλευση της ανθρώπινης ροπής προς εθισμό. Ή της άγνοιας για το αντικείμενο ώστε να τον χρεώσει υπέρογκα ποσά για πράγματα που δεν χρειάζονται ή αξίζουν λιγότερο(όπως συμβαίνει με υδραυλικούς, δικηγόρους κλπ.) ή να του δώσει μεσοβέζικες λύσεις που δεν αντέχουν για να τον χρεώνει ξανά και ξανά.

3) Μετά θίγει το ζήτημα των επαγγελματιών ιδιωτών reviewers. Πρόκειται για έναν μηχανισμό που ανέπτυξε αυθόρμητα η αγορά για την καλύτερη πληροφόρηση του καταναλωτή με κίνητρο το κέρδος από την αντικειμενική πληροφόρηση. Εδώ εντοπίζει τα εξής προβλήματα: 

Κίνητρο για μεροληψία. Θεωρητικά ο reviewer έχει κίνητρο να είναι ειλικρινής για να κρατήσει την πελατεία του. Πρακτικά όμως υπερισχύουν τα οφέλη από το μη δυσαρέστηση της βιομηχανίας. Μην χάσεις προνόμια όπως early access reviews, συμμετοχή σε διοργανώσεις, αποκλειστικές συνεντεύξεις που θα δώσουν ώθηση στην καριέρα σου κ.α.
Συντήρηση του confirmation bias των gamers. Αν το κοινό ενός reviewer έχει πάθος με κάποιο συγκεκριμένο game ή μια εταιρεία(π.χ. AMD) ο reviewer φοβάται να δείξει αντικειμενικότητα υπό τον φόβο ότι έτσι θα χάσει πελάτες άρα και έσοδα. Κάτι που κανένας κρατικός οργανισμός(π.χ. FDA των ΗΠΑ) δεν θα λάμβανε ποτέ υπόψη του. Άλλη μια αδυναμία των ιδιοτελών agents της αγοράς.
Πίεση χρόνου(προφανώς για το κέρδος) που καταλήγει σε χαμηλότερης ποιότητας reviews.
4) Αρχικά βέβαια δεν χάνει την ευκαιρία να επιτεθεί στους ίδιους τους εργαζόμενους λέγοντας ότι συνέχεια προσπαθούν να βρουν δικαιολογίες για να μην διορθώσουν κάτι.

Εδώ έχω τις αμφοβολίες μου. Ο επιχειρηματίας είναι το απόλυτο αφεντικό. Αν δεν έχεις νοοτροπία Doer παίρνεις πόδι από την εταιρεία. Games με τραγικά προβλήματα optimization είναι αποτέλεσμα καθαρά αποφάσεων της ανώτερης διοίκησης.

 

Καλά πλέον και οι κρατικοί μηχανισμοί αλλά και οι ίδιες οι κυβερνήσεις έχουν γίνει όργανα των ιδιωτών.

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Armoral είπε

Καλά πλέον και οι κρατικοί μηχανισμοί αλλά και οι ίδιες οι κυβερνήσεις έχουν γίνει όργανα των ιδιωτών.

για να μην το διαλύσουμε το νήμα απλά να πω ότι δεν υπάρχει ελεύθερη αγορά αλλά ιδίως στην Ελλάδα αλλά και σε πιο μικρο βαθμό στο εξωτερικό ένα σύστημα που παίρνεις δουλειές βάσει της σχέσης σου με το πολιτικό χώρο που κυβερνάει χωρίς κανένα κανόνα ανταγωνισμού και γενικά με κανόνες που γίνονται λάστιχο για να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα.

Kαι όταν από πάνω δεν υπάρχει και κανένας έλεγχος με πλήρη ασυδοσία σε έχουμε το φαινόμενο ελλάδας που η αγορά λειτουργεί καθαρά ως ληστρική προς τον καταναλωτή με τιμές στα προϊόντα σε επίπεδα αισχροκέρδιας. 

Ολο αυτό δεν είναι ελεύθερη αγορά αλλά μπανανία. 

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, chek2fire είπε

για να μην το διαλύσουμε το νήμα απλά να πω ότι δεν υπάρχει ελεύθερη αγορά αλλά ιδίως στην Ελλάδα αλλά και σε πιο μικρο βαθμό στο εξωτερικό ένα σύστημα που παίρνεις δουλειές βάσει της σχέσης σου με το πολιτικό χώρο που κυβερνάει χωρίς κανένα κανόνα ανταγωνισμού και γενικά με κανόνες που γίνονται λάστιχο για να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα.

Kαι όταν από πάνω δεν υπάρχει και κανένας έλεγχος με πλήρη ασυδοσία σε έχουμε το φαινόμενο ελλάδας που η αγορά λειτουργεί καθαρά ως ληστρική προς τον καταναλωτή με τιμές στα προϊόντα σε επίπεδα αισχροκέρδιας. 

Ολο αυτό δεν είναι ελεύθερη αγορά αλλά μπανανία. 

Δεν έχεις άδικο, πάει αλλού η συζήτηση. Οπότε ας μείνουμε μόνο στα του gaming που είναι και αυτό που αφορά το video.

Δημοσ.

Κυκλοφόρησαν demo στο Steam για τα Talos Principle 2 (23GB) και Robocop: Rogue City (49GB).

Για το Talos γράψτε αυτό στο address bar του browser και θα ανοίξει το Steam:

steam://install/2312690

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...