Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση) v2


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, enable_your_mind είπε

Διακλαδωσεις ιστοριας ; Στο BG 3  ακομα και αν πας για χεσιμο που λεει ο λογος , κατι θα συμβει και ανατρεψει-δημιουργησει κατι ( δεν υπαρχει αυτο που εχουν φτιαξει σε θεματα διαδραστικοτητα, χαρακτηρες , ιστορια κλπ ) ...Αλλα ας μην ειμαστε  off topic..

Ένα τελευταίο off topic:

Αυτά βλέπουμε και γελάμε με την cd project και τα ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ life paths στο cyberbug και τα quests που θα άλλαζαν την ιστορία. Απλώς γελοία εταιρία. Βιβα Λαριαν! Καλά που υπάρχει αυτή η εταιρεία να λέμε και τα χρήματα που ζητάνε τα αξίζουν!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 hours ago, pirmen56 said:

Αυτό που κατάφεραν δεν το μπορεί κανένας να το μετουσιώσει(μάλλον ούτε και η Larian, γιατί θα το είχε ήδη κάνει) σε open world action RPG. Αν μας λέει κάτι αυτό για την δυσκολία του εγχειρήματος σε τίτλους όπως το FO New Vegas, που είναι ίσως μοναδικό στο είδος του.

Γιατί να το κάνει αυτό? Σχεδόν κανείς δεν θέλει ένα Baldur's Gate που θα είναι action όπως το έχεις στο μυαλό σου. 

Αντίθετα με ότι πιστεύεις δεν είναι ανώτερο ένα real time σύστημα μάχης σε σχέση με ένα turn based. Είναι απλά διαφορετικό. 

Ούτε η Bethesda ήταν ικανή να φτιάξει κάτι σαν το Fallout 2 και για αυτό έφτιαξε το 3, ένα Oblivion σε setting fallout. 

5 hours ago, pirmen56 said:

Αν είναι τόσο εύκολο σαν φόρμουλα το open world action RPG γιατί κανένας δεν μπορεί να φτάσει το FO New Vegas, μετά από τόσα χρόνια.

Witcher 3. 

Μόλις το 3ο παιχνίδι μιας μικρής εταιρείας με μεγαλύτερο metacritic score από το New Vegas. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, NickTG είπε

Γιατί να το κάνει αυτό? Σχεδόν κανείς δεν θέλει ένα Baldur's Gate που θα είναι action όπως το έχεις στο μυαλό σου. 

Αντίθετα με ότι πιστεύεις δεν είναι ανώτερο ένα real time σύστημα μάχης σε σχέση με ένα turn based. Είναι απλά διαφορετικό. 

Ούτε η Bethesda ήταν ικανή να φτιάξει κάτι σαν το Fallout 2 και για αυτό έφτιαξε το 3, ένα Oblivion σε setting fallout. 

Το turn based ξεκίνησε από τα επιτραπέζια γιατί δεν γινόταν διαφορετικά. Το σκάκι είναι ο βασιλιάς του είδους αλλά απευθύνεται σε ιδιαίτερο κοινό. Ο μέσος άνθρωπος προτιμάει real-time γιατί είναι στη φύση του, θέλει γρήγορα rewards(π.χ ικανοποίηση από ένα headshot) και γιατί θέλει απλά να διασκεδάσει. Όχι να κάψει εγκέφαλο όπως ένας σκακιστής που βλέπει ασκητικά την όλη φάση.

Αναφορά σε κείμενο

 

Witcher 3. 

Μόλις το 3ο παιχνίδι μιας μικρής εταιρείας με μεγαλύτερο metacritic score από το New Vegas. 

 

Σκέφτηκες μόνο το W3 που είναι επίσης από τα ελάχιστα δακτυλοδεικτούμενα δείγματα του είδους και πάλι διαφέρει αρκετά από τα bethesda στο όλο στήσιμο. Δεν υπάρχουν settlements, εκτεταμένο crafting, factions, διαφορετικές παράλληλες ιστορίες(π.χ. Dark Brotherhood), τεράστια ποικιλία builds(με έμφαση και στο stealth) π.χ.. Είναι προς το πιο απλουστευμένο action rpg είδος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 minutes ago, pirmen56 said:

Το turn based ξεκίνησε από τα επιτραπέζια γιατί δεν γινόταν διαφορετικά. Το σκάκι είναι ο βασιλιάς του είδους αλλά απευθύνεται σε ιδιαίτερο κοινό. Ο μέσος άνθρωπος προτιμάει real-time γιατί είναι στη φύση του, θέλει γρήγορα rewards(π.χ ικανοποίηση από ένα headshot) και γιατί θέλει απλά να διασκεδάσει. Όχι να κάψει εγκέφαλο όπως ένας σκακιστής που βλέπει ασκητικά την όλη φάση.

 

Γιατί να μας νοιάζει τι θέλει ο μέσος άνθρωπος? Ο μέσος gamer παίζει και call of duty. Μήπως έπρεπε το Baldur's Gate να είναι σαν το call of duty? 

Επίσης από πότε επειδή κάτι το θέλει ο μέσος άνθρωπος το κάνει καλύτερο? 

Στην τελική αν είναι όπως τα λες θα πατώσει και θα αναγκαστούν να κάνουν κάτι άλλο. Σωστά? 

35 minutes ago, pirmen56 said:

Σκέφτηκες μόνο το W3 που είναι επίσης από τα ελάχιστα δακτυλοδεικτούμενα δείγματα του είδους και πάλι διαφέρει αρκετά από τα bethesda στο όλο στήσιμο. Δεν υπάρχουν settlements, εκτεταμένο crafting, factions, διαφορετικές παράλληλες ιστορίες(π.χ. Dark Brotherhood), τεράστια ποικιλία builds(με έμφαση και στο stealth) π.χ.. Είναι προς το πιο απλουστευμένο action rpg είδος.

Βλέπω μεγαλύτερο metacritic score, εσύ έβαλες το metacritic μέσα να θυμίσω, άρα είναι καλύτερο. 

Επίσης ένα παράδειγμα αρκεί. Είπες πως δεν έχει περάσει κάτι το New Vegas. Όχι πως δεν έχουν περάσει 10 παιχνίδια το New Vegas. 

Επίσης μιας και μιλάμε για αυτό δεν το κάνει καλό παιχνίδι το σύστημα μάχης του. Δεν συνεισφέρει πουθενά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το turn based ξεκίνησε από τα επιτραπέζια γιατί δεν γινόταν διαφορετικά. Το σκάκι είναι ο βασιλιάς του είδους αλλά απευθύνεται σε ιδιαίτερο κοινό. Ο μέσος άνθρωπος προτιμάει real-time γιατί είναι στη φύση του, θέλει γρήγορα rewards(π.χ ικανοποίηση από ένα headshot) και γιατί θέλει απλά να διασκεδάσει. Όχι να κάψει εγκέφαλο όπως ένας σκακιστής που βλέπει ασκητικά την όλη φάση.

Αν ίσχυε αυτό ο βασιλιάς των strategy games δεν θα ήταν η σειρά Total War. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εννοεί ''κανονικό'' release και όχι DLC. Αρχικά στα πλάνα ήταν να βγει ως DLC του MW2.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, Arkin είπε

Οχι ρε συ το hogwarts ειναι απο τα πιο τιμια open world της δεκαετιας μας σιγουρα οχι βαρετο. Εγω περιμενω να πεσει η τιμη στο 20αρικο το εχω τσιμπησει αμεσα. Linear εχουμε πολλα παιχνιδια μην εχουμε παραπονο. Απλα ο κοσμος ξενιζει αν ακουσει 10 ωρες παιχνιδι linear. Ενω ενα open world 100 ωρων ακουγετε αλλιως λες θα δωσω 20-30-40 ευρω αλλα θα εχω 100 ωρες παιχνιδι. Ενω αντε να δωσεις 40 ευρω για καποιο linear 5 6 ωρων. 

Άλλο πράγμα πληρώνεις στο linear και για άλλο στο open world.

Στο linear προσωπικά διαλέγεις το μικρό μέγεθος αλλά την πιο cinematic εμπειρια με πολύ πιο εντυπωσιακά γραφικά συνήθως, στο open world την απασχόληση για μεγάλο διάστημα.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/8/2023 στις 6:56 ΠΜ, pirmen56 είπε

Όσο τέλειο και να είναι το BG3 δεν μπορώ να καταλάβω πώς την βρίσκουν τόσοι άνθρωποι με turn based combat εν έτει 2023. Να σκέφτεσαι με τις ώρες για να κάνεις μια κίνηση και να είναι όλα στατιστικά.

Δεν μπορώ να φανταστώ στο Starfield ας πούμε να ρίχνεις ζάρι για να δεις αν θα πετύχει το headshot. Στο FO4 υπάρχει το VATS αλλά το έχουν ενσωματώσει σε  real-time gameplay με χρονικό περιορισμό. Λειτουργεί συμπληρωματικά(π.χ. για να σακατέψεις τα άκρα του εχθρού και να τον αποδυναμώνεις για την μετέπειτα real-time μάχη) και είναι πολύ εθιστικό.

Μα και το fallout έτσι ξεκίνησε από τον πατριάρχη του είδους (την OG Bioware - όχι το σημερινό έκτρωμα). Btw πολλοί θεωρούν τα Fallout 1/2 ανώτερα από τα 3/4 ακόμα και σήμερα.

Και εγώ ήμουν πολύ σκεπτικός όσο αναφορά το στεγνό TB στο BG3 (δεν είχα παίξει και τα DOS κιόλας), αλλά αν δεις τους κανόνες της 5e σε σχέση με την 2.5e που ήταν τα δύο πρώτα games, θα καταλάβεις γιατί έπρεπε να είναι καθαρά TB αντί για ψευτό-RT with pause. Θα χανόταν η μπάλα εντελώς με κάθε χαρακτήρα να έχει 800 spells/cantrips/abilities/items/reactions/bonus actions κλπ κλπ. Αν έκανες στα ζόρικα 10-20 pause στο BG2, εδώ με το χέρι κολλημένο στο spacebar θα έμενες ακόμα και για την πιο απλή μάχη οπότε ποιο το νόημα.

Επίσης γιατί την βρίσκουν κάποιοι με TB (btw παίζω ακόμα και σήμερα HOMM3 μετά από 25 χρόνια), δεν μπορώ να στο εξηγήσω εύκολα.🤣 Κάποια games είναι τόσο μοναδικά σαν gameplay που ακόμα και αν πάνε να τα αντιγραφούν σήμερα δεν είναι το ίδιο πράγμα. Το BG2 μαζί με το Throne of Bhaal ήταν για μένα το καλύτερο crpg όλων των εποχών. Η Larian με το sequel όχι μόνο δεν απογοήτευσε, αλλά μάλλον θα καταφέρει και να το ξεπεράσει. Ακόμα ACT I είμαι και έχω πάθει πλάκα με το πόσο συμπαγές και κατ' επέκταση τεράστιο είναι το game. Ξεκινάς να κάνεις ένα side ή companion quest στη διπλανή περιοχή και ξαφνικά μπορεί να εξερευνάς το Underdark μετά από λίγο και να κάνεις πράγματα για το main quest...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και 'γω θεωρώ το turn-based ''immersion breaker''. Με λίγα λόγια δεν γίνονται real-time τα πράγματα και με βγάζει ''εκτός''. Αυτό βέβαια είναι προσωπική άποψη, όπως πάντα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/8/2023 στις 6:22 ΜΜ, NickTG είπε

 

Γιατί να μας νοιάζει τι θέλει ο μέσος άνθρωπος? Ο μέσος gamer παίζει και call of duty. Μήπως έπρεπε το Baldur's Gate να είναι σαν το call of duty? 

Επίσης από πότε επειδή κάτι το θέλει ο μέσος άνθρωπος το κάνει καλύτερο? 

Στην τελική αν είναι όπως τα λες θα πατώσει και θα αναγκαστούν να κάνουν κάτι άλλο. Σωστά? 

Είναι μαγκιά για έναν δημιουργό να φτιάξει κάτι πιασάρικο(με ευρεία αποδοχή) που να είναι ταυτόχρονα και ποιοτικό. Π.χ. γιατί όχι ένα call of duty με RPG στοιχεία; Δηλαδή κάτι που θα πάει και τα δύο είδη ένα βήμα πιο πέρα, αντί για επανάληψη μιας συνταγής που προέρχεται από τα 70s και ίσως και πιο πίσω.

Το BG3 όντως πέτυχε και θα ήθελα να δω μήπως έχει κάτι πέρα από το σύστημα μάχης που να αξίζει τόσο. Απλά είμαι τύπος gamer που θεωρώ το gameplay το 80%+ της όλης εμπειρίας. Δεν με νοιάζει story, χαρκακτήρες κτλ. αν ο πυρήνας του gameplay μου προκαλεί αυτοκτονικές τάσεις.

Αναφορά σε κείμενο

 

Βλέπω μεγαλύτερο metacritic score, εσύ έβαλες το metacritic μέσα να θυμίσω, άρα είναι καλύτερο. 

Επίσης ένα παράδειγμα αρκεί. Είπες πως δεν έχει περάσει κάτι το New Vegas. Όχι πως δεν έχουν περάσει 10 παιχνίδια το New Vegas. 

Επίσης μιας και μιλάμε για αυτό δεν το κάνει καλό παιχνίδι το σύστημα μάχης του. Δεν συνεισφέρει πουθενά. 

 

Έγινε παρανόηση. Σκορ metacritic ανέφερα για να δείξω ότι είναι εύκολο να βγάλει κανείς ενδιαφέροντα pen n paper RPGs. Το FONW έχει λίγο χαμηλό metacritic εξαιτίας των αρχικών bugs. Μεταγενέστερα το αποθέωσαν και το θεωρούν μέχρι και σήμερα το τελειότερο bethesdοειδές. Από wiki:

"Reappraisal
Despite its technical problems at launch, in the years since its release Fallout: New Vegas has been critically acclaimed, with praise given to its story, role-playing elements and improvements on its predecessor."

Το TW3 ούτε που συγκρίνεται γιατί δεν έχει το χαρακτηριστικό sandbox gameplay της σειράς(π.χ. pure stealth build με τέρμα dialogue skills και-σχεδόν-κανένα kill) με τον κόσμο και τις ιστορίες του στο επίκεντρο. Κανένας δεν κατάφερε να μιμηθεί αποτελεσματικά αυτό το είδος(Fallout και TES), πλην της ανεξαρτητοποιημένης Obsidian σε αστεία κλίμακα(Outer Worlds). Πόσω μάλλον να συγκριθεί ώστε το ξεπεράσει. Δεν ξέρω αν μας λέει κάτι αυτό.

υ.γ.: Τέλος το offtopic.

@ilos 

Διάβασα μετά το σχόλιό σου. Ήθελα να ρωτήσω αν μπορείς να προτείνεις ένα εύπεπτο tb RPG προ του 2010(για αδύναμο laptop) έτσι για να το δοκιμάσω στις διακοπές.

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, pirmen56 είπε

@ilos 

Διάβασα μετά το σχόλιό σου. Ήθελα να ρωτήσω αν μπορείς να προτείνεις ένα εύπεπτο tb RPG προ του 2010(για αδύναμο laptop) έτσι για να το δοκιμάσω στις διακοπές.

Πόσο εύπεπτο? Western ή JRPG (από αυτά δεν έχω και πολύ εμπειρία). Αληθινό ΤΒ ή και RT με pause (όπως όλα τα old bioware games). Στη δεύτερη περίπτωση θα σου πρότεινα πχ να παίξεις το πρώτο icewind dale για αρκετούς λόγους.

  1. Θα σε εξοικείωνε και θα σε έβαζε στο κλίμα της infinity engine ώστε να δοκιμάσεις μετέπειτα τα αληθινά αριστουργήματα (Baldurs Gate 1 και 2, Fallout 1 και 2 και φυσικά το Planescape Torment που είναι ίσως και το πιο καλογραμμένο game ever αρκεί να έχεις τέρμα όρεξη για διάβασμα).
  2. Είναι πιο πολύ combat focus παρά rp/story focus. Έχει δηλαδή το μισό διάβασμα σε σχέση με τα Baldurs Gate και το 1/100 από το Torment. Τουτέστιν έχει πιο straightforward και λιτό main story χωρίς πολλά sidequests και παρακάμψεις. Μπορείς να φτιάξεις εξαρχής ΟΛΟ το party σου όπως εσύ το γουστάρεις (από 1-6 party members) και λίγο πολύ να αδιαφορήσεις για τους NPC γύρω σου που δεν είναι και πολλοί tbh, Δε σε νοιάζει αν θα δυσαρεστήσεις κανέναν και θα τον χάσεις από party member ή ακόμα και να σε προδώσει και να στην πέσει μαζί με τους εχθρούς στη μέση της μάχης όπως μπορεί να συμβεί πχ σε κάποιες περιπτώσεις στα Baldurs Gate.
  3. Από πλευράς Lore και χρονολογίας εκτυλίσσεται νωρίτερα από τα Baldurs Gate. Αν θες να τα πιάσεις όλα με την σειρά.

Από JRPG μπορείς να πας στα κλασικά final fantasy, chrono cross, persona κλπ. Ειδικά το switch έχει άπειρα.

Βέβαια αν έχεις όρεξη για πιο μερακλίδικες καταστάσεις μπορείς να ασχοληθείς και με το mount and blade warband που δεν είναι ακριβώς turn based και δεν είναι και καθαρόαιμο RPG.🤣 Είναι φάση build your own army σε μεσαιωνικό sandbox setting. Το Bannerlord είναι ακόμα καλύτερο, αλλά δε νομίζω να την παλέψει το λαπτόπι.

Άλλα πολύ καλά turn based παιχνίδια πιο πολύ σε strategy.

  • Heroes Of Might And Magic 3 (η κλασική Complete GOG έκδοση - όχι η HD). Μαζί με τα HOTA και HOMM3 HD mods.
  • XCOM 1+2. Λίγο βαριά βέβαια. Ειδικά το 2 με το War Of The Chosen DLC και το Long War Of The Chosen είναι chef's kiss.
  • Civilization 5.
  • Darkest Dungeon. Αν και είναι λίγο για μαζοχιστές. Δεν έχω παίξει το δεύτερο που άλλαξε την φόρμουλα κάπως.
  • FTL. Πραγματικό διαμάντι. Ίσως το καλύτερο indie ever. Είναι RT με pause οι μάχες.
  • Slay the spire. Πολύ καλό deck build rogue like.
  • Monster train. Ομοίως.
  • Into the breach. Από τους δημιουργούς του FTL, TB mech combat puzzle game. Πιο απλό σαν game σε σχέση με το FTL.
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...