Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάθε φορα που βγαίνει ένα εξαιρετικό game, βλέπε Elden Ring, Witcher 3, DOS2, etc, πετάγονται ατάλαντοι/butthurt devs και λένε τις παπαριές τους. Wgaf.

 

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Δημοσ.
Στις 19/7/2023 στις 5:45 ΜΜ, dalan2007 είπε

Αν ειναι σαν τα σμερφς που το εκαναν πιο βαρετο απο την λαμψη ας το αφησουν καλυτερα....

Λαχταρούρες για την συνέχεια?

Ορίστε λοιπόν, 2 Νοεμβρίου

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Τo performance ειναι αθλιο παντως για τον τεχνικο τομεα. Και σιγα το draw distance πια για να εχεις εντονο pop in . 

ισχύει. κυρίως το είπα γιατί μπήκε για πρώτη φορά σε game και δείχνει να δουλεύει σωστά. Βέβαια να δούμε και σε open world που έχεις πολύ μεγαλύτερο field of view σε μακρινές αποστάσεις.

Δημοσ.

Δεν παιζει ρολο ποσο μεγαλος ειναι ο κοσμος.

Οποιο παιχνιδι εχει nanite θα σημαινει αυτοματα τερμα το pop in.

Θα πηγαινεις και θα κολλας την καμερα κοντα σε  ενα αντικειμενο και αυτο δεν θα θολωνει και δεν θα φαινεται σαν πιξελιασμενο.

Θα εχει λεπτομερεια και θα φαινεται σωστα..

Τa draw distances θα μεγαλωσουν πλεον στα παιχνιδια και δεν θα ειναι περιορισμενα οπως τωρα,ουτε θα φαινονται 2d για να γλυτωσουν οι devs πορους...

Επισης το Remnant 2 τα σπαει,ειναι πολυ *** παιχνιδι..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...