Stratosnis Δημοσ. 20 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2023 https://gameworldobserver.com/2023/07/12/baldurs-gate-3-new-standard-for-rpg-genre-opinions#:~:text=Although the BioWare team at,largely considered a dead genre. Γνώμη για το παραπάνω άρθρο; Όπως είπε και ο Asmo: we dont need next gen graphics we need next gen games.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 20 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Κάθε φορα που βγαίνει ένα εξαιρετικό game, βλέπε Elden Ring, Witcher 3, DOS2, etc, πετάγονται ατάλαντοι/butthurt devs και λένε τις παπαριές τους. Wgaf. Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2023 από {TDi}Dj2k..infc
Mhlogiatros Δημοσ. 20 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2023 Ειδικα οι "developers" της blizzard καλα θα κανουν να το βουλωσουν - τους περιμενουν με πισσα και πουπουλα 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Αυτό το roll evade να μην είχε το game και όλα καλά. Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2023 από {TDi}Dj2k..infc
firepc Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 31 Αυγούστου 🙏 https://store.steampowered.com/app/1436700/Trine_5_A_Clockwork_Conspiracy/ 3
firepc Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Στις 19/7/2023 στις 5:45 ΜΜ, dalan2007 είπε Αν ειναι σαν τα σμερφς που το εκαναν πιο βαρετο απο την λαμψη ας το αφησουν καλυτερα.... Λαχταρούρες για την συνέχεια? Ορίστε λοιπόν, 2 Νοεμβρίου
noFEARgr Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2023 Παει και η techland , δεν θα μεινει ανεξαρτητη εταιρεια καμια . TECHLAND'S NEXT CHAPTER AND THE ROAD AHEAD 1
just_a_dude Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 https://www.dsogaming.com/articles/remnant-2-is-the-first-game-using-ue5-nanite-to-eliminate-geometry-pop-ins/ τα υπολοιπα visuals δεν είναι κατι ιδιαίτερο, αλλα είναι ένα βημα προς τη σωστη κατευθυνση.
noFEARgr Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Τo performance ειναι αθλιο παντως για τον τεχνικο τομεα. Και σιγα το draw distance πια για να εχεις εντονο pop in . 1
just_a_dude Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 3 ώρες πριν, noFEARgr είπε Τo performance ειναι αθλιο παντως για τον τεχνικο τομεα. Και σιγα το draw distance πια για να εχεις εντονο pop in . ισχύει. κυρίως το είπα γιατί μπήκε για πρώτη φορά σε game και δείχνει να δουλεύει σωστά. Βέβαια να δούμε και σε open world που έχεις πολύ μεγαλύτερο field of view σε μακρινές αποστάσεις.
optimus prime Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δεν παιζει ρολο ποσο μεγαλος ειναι ο κοσμος. Οποιο παιχνιδι εχει nanite θα σημαινει αυτοματα τερμα το pop in. Θα πηγαινεις και θα κολλας την καμερα κοντα σε ενα αντικειμενο και αυτο δεν θα θολωνει και δεν θα φαινεται σαν πιξελιασμενο. Θα εχει λεπτομερεια και θα φαινεται σωστα.. Τa draw distances θα μεγαλωσουν πλεον στα παιχνιδια και δεν θα ειναι περιορισμενα οπως τωρα,ουτε θα φαινονται 2d για να γλυτωσουν οι devs πορους... Επισης το Remnant 2 τα σπαει,ειναι πολυ *** παιχνιδι.. 1
stevenfins Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2023 https://www.videogameschronicle.com/news/sources-ubisoft-has-cancelled-its-immortals-fenyx-rising-sequel/ "Sources: Ubisoft has cancelled its Immortals Fenyx Rising sequel"
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα