Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση) v2


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παμε μια φουρνια ακομα με 5 αξιολογα καθε λογης genre demo να δουμε τι ερχεται. 

Rose Cottage. Point and click πανεμορφο παιχνιδι για να μην ξεχναμε και αυτο το genre. Βικτωριανη ατμοσφαιρα σε μια μεγαλη βιλα σε μια ιστορια φαντασματων με πολυ μυστηριο το καθε τι ειναι σχεδιασμενο στο χερι εχει γινει πολυ ομορφη δουλεια στα γραφικα και δεν λειπει και το χιουμορ μεσα σε αυτη την τρομακτικη ατμοσφαιρα μαζι με την ωραια της μουσικη. Εφικτοι γριφοι τουλαχιστον στο demo ωραια εξελιξη που μοιαζει σαν παραμυθακι με το narration που ανακαλυπτουμε σιγα σιγα. Πληθωρικο το demo αρκετα μεγαλο δεν ξερω ποσο μεγαλυτερο θα ειναι το βασικο παιχνιδι αλλα φαινεται το μερακι τους ειδικα ως πρωτη προσπαθεια των developers. Δωστε του μια ευκαιρια οι των point and click λατρεις.

 

 

Συνεχιζουμε με το Caravan Sandwitch. Κατι που θυμιζει μια zen εμπειρια μιας και δεν υπαρχουν κακοι ο κοσμος συνυπαρχει αρμονικα με μονο εμποδιο τη φυση οπως δειχνει να εννοηθει το demo αλλα και το αντικτυπο των ανθρωπων σε αυτη. Αναζητουμε την αδερφη μας και με την βοηθεια του τζιπακιου μας θα περιπλανηθουμε σε εναν κοσμο οπου θυμιζει sci-fi εναν κοσμο που οι developers τον ονομασαν Cigalo γεματο χρωματα και ετοιμος για εξερευνηση. Δειχνει να ειναι για πιο μικρες ηλικιες τουλαχιστον απο το demo απο το μισαωρο παντως που τελειωνει το demo βγαζει μια ξεγνοιασια χωρις να σε κυνηγαει καποιος κατι που ειναι πολυ χαλαρωτικο. Wishlist για κατι που πιστευω θα συναρπασει τα μικρα παιδια <12. 

 

 

Παμε στο Steel Seed. Unreal engine 5 με ενδιαφερον γραφικα σε εναν meta sci-fi κοσμο αναλαμβανουμε το χαρακτηρα της Zoe οπου μαζι της ο Koby ενα ρομποτακι που πεταει και θα μας βοηθησει να περασουμε σημεια που δεν γινεται αλλιως στην αναζητηση της επιβιωσης της ανθρωποτητας απο τα κακα ρομποτ σε ενα υπογειο κεντρο των ρομποτ. Τιμιο combat μπολικο σκαρφαλωμα καταιγιστικος κοσμος. Δεν λειπουν τα skils οπου πρεπει να σκοτωσουμε με συγκεκριμενο τροπο καποιους εχθρους για να ξεκλειδωθουν οπως και το stealth κομματι ειναι ενα μεγαλο μερος του demo. Στο cinematic τα graphics το performance ειναι ενα ματσο χαλι. Θελει ενα σκαλι κατω δειχνει ακριβως το ιδιο και τρεχει πολυ καλυτερα αλλα για το τελικο release τι θελει τι δουλιτσα του δεν μπορει να βγει ετσι οπως ειναι το demo στο performance.

 

 

Tiny Glade. Ο ορισμος του χαλαρωτικου παιχνιδιου μεσα απο το χτισιμο απεραντων καστρων σπιτιων λιμνων και οτι αλλο θελησετε. Δεν υπαρχει κατι αλλο να κανουμε στο παιχνιδι. Το demo μας δινει ενα μικρο χωρο για να δουμε τα mechanics του παιχνιδιου και η προσοχη στη λεπτομερεια αλλα και το πανεμορφο περιβαλλον ειναι απο τα πρωτα πραγματα που τραβανε την προσοχη. Χρειαζονται τοσο χαλαρωτικα παιχνιδια που και που χωρις να σκεφτεσαι τι και πως απλα φτιαχνεις ενα κοσμο φτιαγμενο απο παραμυθια η οπως τον εχει ο καθενας στο μυαλο του. Τεραστια παραμετροποιηση στα παντα και το πρωτο παιχνιδι της Pounce Light. 

 

 

 

Bō Path Of The Teal Lotus. Ακομα μια ευχαριστη εκπληξη στα προτυπα του Hollow Knight ενα δυσκολο αλλα rewarding metroidvania οπου απο την αρχη φαινεται ο βαθμος δυσκολιας του. Μολις ειδα humble bundle παραγωγος λεω εδω ειμαστε δεν περιμενα τιποτα λιγοτερο απο ενα αρτιο και περιτεχνο παιχνιδι. Ιαπωνικη μυθολογια ο χαρακτηρας μας Bō  μεσα σε ενα παραμυθενιο γεματο μυστηριο κοσμο πολεμαει τις δυναμεις του κακου. Το demo μεγαλο 1.20 ωριτσας ειδα πηγε 8.5% το progression οποτε μιλαμε για πολυ καλη διαρκεια για το επισημο release. Εχει καποια θεματακια ειδικα με το jump δεν πιανει παντα αλλα θα διορθωθουν σιγουρα για αυτο υπαρχουν και τα demo. Wishlist οι λατρεις των metroidvania.

 

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

According to an online survey, Monolith's Wonder Woman will feature Circe invading Themyscira with an army of monsters. Players will meet iconic DC characters (like Cheetah) & unique enemies using the Nemesis System, engage in fast-paced combat, & explore Themyscira's open world.

Η Monolith έχει δείξει τρομερά καλά δείγματα στο πρόσφατο παρελθόν (Shadow of Mordor, Shadow of War - που ήταν πιο fun και λιγότερο σοβαρό αλλά είχε τις τσαχπινιές του)

 

 

GQNloFKXIAEOuGa.jpg

GQNlnYyWgAEpca4.jpg

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα τους κανουν,ετσι λουκετο.

Εαν δεν μπορουν να φτιαξουν ενα παιχνιδι της προκοπης δεν υπαρχει λογος να συνεχιζουν..

Η βιομηχανια ειναι πολυ ανταγωνιστικη,δεν υπαρχει χωρος πλεον για μετριοτητες...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λεφτα που δαπανουν σε κατι τετοια project θα μπορουσαν καλιστα να τα δινουν σε αλλα στουντιο που ετοιμαζουν πιο αρτια παιχνιδια...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδαμε πως αντιμετώπισε και τα υπόλοιπα studios που αγόρασε η Embacer, ειδικά μετά την κατάρρευση του deal με τους Σαουδάραβες. Επίσης, όταν ένα στούντιο υπάρχει ήδη από το 2007, σημαίνει πως πάρθηκαν λάθος αποφάσεις από ψηλά πρόσφατα. 

Που και αυτοί να έφταιγαν και όχι η Embracer, δεν καταλαβαίνω πως εμάς μπορεί να μας κάνει καλό το γεγονός ότι έχασαν τόσοι άνθρωποι τη δουλειά τους. Ή μήπως θα δουλέψουν καλύτερα, όσοι παραμένουν στις άλλες ομάδες και ξέρουν πλέον ότι με την πρώτη στραβή που γίνεται, χάνουν και το κεφάλι τους;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eτσι ειναι φιλε οταν εισαι εργαζομενος σε μια εταιρια στην οποια εμπλεκονται εκατομμυρια.

Αυτη ειναι η πραγματικοτητα ασχετα εαν πολλοι ζουν στον δικο τους φανταστικο κοσμο και τα βλεπουν ολα πιο ΄΄ρομαντικα΄΄.

Και εγω στην δικη μου την δουλεια σαν εργαζομενος εαν κανω λαθος και αυτο κοστισει στην εταιρια καμποσες χιλιαδες ευρω θα μου δειξουν την πορτα της εξοδου.

Ποσο μαλλον οταν μιλαμε για στουντιο τα οποια τους κοστιζουν δεκαδες εκατομμυρια..

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το προβλημα οτι το λαθος δεν το εκανε ο map designer και εβαλε μια πολυ αποτομη στροφη στο χαρτη και επεσε οξω η εταιρεια μερικα μυρια. το λαθος το εκανε καποιος μανατζα-οχι-και-τοσο-οραιος, και την τρωει στον πωπωπω και ο map designer λεμε τωρα. και βασικα δεν ηταν μονο ενας πιθανοτητα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Eτσι ειναι φιλε οταν εισαι εργαζομενος σε μια εταιρια στην οποια εμπλεκονται εκατομμυρια.

Αυτη ειναι η πραγματικοτητα ασχετα εαν πολλοι ζουν στον δικο τους φανταστικο κοσμο και τα βλεπουν ολα πιο ΄΄ρομαντικα΄΄.

Και εγω στην δικη μου την δουλεια σαν εργαζομενος εαν κανω λαθος και αυτο κοστισει στην εταιρια καμποσες χιλιαδες ευρω θα μου δειξουν την πορτα της εξοδου.

Ποσο μαλλον οταν μιλαμε για στουντιο τα οποια τους κοστιζουν δεκαδες εκατομμυρια..

Σε κλεισιματα στουντιο που σχετιζονται με Embracer το θεμα ειναι πιο συνθετο.
Δεν διαφωνω μαζι σου οσο αφορα πολλα αλλα στουντιο της ΑΑΑ βιομηχανιας που απορει κανεις πως και δεν εχουν φαει κλεισιμο.
Απλα σε αυτα που σχετιζονται με Embracer παιζουν και θεματα τρελης κακοδιαχειρισης απο πλευρας Embracer.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, negator2vc said:

Σε κλεισιματα στουντιο που σχετιζονται με Embracer το θεμα ειναι πιο συνθετο.
Δεν διαφωνω μαζι σου οσο αφορα πολλα αλλα στουντιο της ΑΑΑ βιομηχανιας που απορει κανεις πως και δεν εχουν φαει κλεισιμο.
Απλα σε αυτα που σχετιζονται με Embracer παιζουν και θεματα τρελης κακοδιαχειρισης απο πλευρας Embracer.

Δεν εχει να κανει φιλε,παντα ο υπαλληλακος τα χρεωνεται ολα..

Ετσι ειναι το συστημα..

Ποσο μαλλον οταν δεν κανει και καλα την δουλεια του.

Οι executives δεν καθονται μπροστα απο τον υπολογιστη π.χ να φτιαξουν combat systems και να κανουν optimize..

Οι devs ειναι αυτοι που κατα 95% εχουν ευθυνη για το τελικο game,ολα τα αλλα ειναι της χαλιμας..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι έχετε παίξει το forzamotorsport, πως ακριβώς το συγκεκριμένο παιχνίδι, ενθαρρύνει το κοινωνικό καλό και την ευαισθητοποιηση? 

Αναφέρομαι στη παρακάτω εικόνα του gamepass

 

2024-06-17224656.jpe.5681aedcc5f8b14592a59a964014ebfc.jpe

  • Like 1
  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...