noFEARgr Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δεν σου αρεσουν τα narrative focused παιχνιδια , το καταλαβαμε 2
naruto14 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Το Digital-only δεν είναι κάτι που απασχολεί ιδιαίτερα εμάς τους PC Gamers με την ελευθερία που προσφέρει αυτή η πλατφόρμα. Και το Alan Wake 2 βγήκε έτσι και ήταν μια χαρά παιχνιδάρα και με πολύ χορταστική διάρκεια. Ο προβληματισμός μου εμένα αφορά το scope του παιχνιδιού που δεν φαίνεται να έχει μεγαλώσει. Πάνε να κάνουν μια συνέχεια στο ίδιο πρότυπο του πρώτου τίτλου. Φυσικά αυτό δεν είναι καθόλου αρνητικό, καθώς αυτό που προσπάθησε να κάνει το πρώτο Hellblade το έκανε άψογα. Απλά το marketing όλα αυτά τα χρόνια με τις πλάτες της Microsoft με είχαν κάνει να πιστεύω πως θα δούμε ένα πολύ πλουσιότερο sequel στο σύνολο του.
Arkin Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Λιγα για το Hellblade ετσι. Επικο παιχνιδι και με ακουστικα μια κανονικη εμπειρια. Και ισως το καλυτερο parry impact που το ενιωθες σαν πραγματικο στις μαχες. 5
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 3 ώρες πριν, Fulgore είπε Εκεί δηλαδή που όλοι συμφωνούν ότι οπτικά, ηχητικά και σε χαρακτήρα/voice acting το παιχνίδι είναι πολύ ωραίο, χάνει στο gameplay κομμάτι, της μάχης, των γρίφων και του walking simulator. Ποιοι είναι οι "όλοι"?! Το combat system είναι από τα καλύτερα στο είδος. Αυτοί που λένε για κακό combat system, δεν ασχολήθηκαν να μάθουν τα move sets, γιατί δεν τους τα έδωσε το game στο πιάτο και απλά κατέληξαν να spam buttons. Εδώ παραπονιόνταν κόσμος για την δυσκολία και από όλο το game μονο σε ένα sequence μπορείς να πεθάνεις. 3
hocico0777 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 49 minutes ago, Arkin said: Λιγα για το Hellblade ετσι. Επικο παιχνιδι και με ακουστικα μια κανονικη εμπειρια. Και ισως το καλυτερο parry impact που το ενιωθες σαν πραγματικο στις μαχες. Οι οποίες δεν είχαν και κανένα νόημα και κουραστικά επαναλαμβανόμενες από 1 σημείο και μετά. 1
Fulgore Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Το combat system είναι από τα καλύτερα στο είδος. Αυτοί που λένε για κακό combat system, δεν ασχολήθηκαν να μάθουν τα move sets, γιατί δεν τους τα έδωσε το game στο πιάτο και απλά κατέληξαν να spam buttons. Για ποιο λόγο να καθήσεις να μάθεις στο συγκεκριμένο παιχνίδι Move sets, αφού το focus του παιχνιδιού είναι πάνω στην κεντρική ηρω ιδα, στην ατμόσφαιρα και στον ήχο, και τον περισσότερο χρόνο δεν τον περνάς στις μάχες, αλλά με γρίφους ή περπατώντας? Δεν είναι devil may cry/bayonetta κλπ, για να καθήσεις να μαθαίνεις κινήσεις. Μην πω τίποτα για την κάμερα, τι ωραία εμπειρία που ήταν όταν στην έπεφταν παραπάνω εχθροί. Αυτό είναι το μεγαλύτερο παράπονο πάνω στην μάχη από τους περισσότερους, όπως και κλασσικά η πολύ μικρή ποικιλία στους εχθρούς(είπαμε δεν είναι καθαρό action hack n slash). 2 ώρες πριν, Arkin είπε Λιγα για το Hellblade ετσι. Επικο παιχνιδι και με ακουστικα μια κανονικη εμπειρια. Και ισως το καλυτερο parry impact που το ενιωθες σαν πραγματικο στις μαχες. Γιατί λίγα λόγια συμφορουμίτη? Για το hellblade μιλάμε με 81/100 στο metacritic. Δεν θίξαμε το παιχνίδι της 50ετίας επειδή δεν το βγάλαμε αριστούργημα. Και στο φετινό Goty, το Baldurs gate 3, τίγκα στα 10ριά, σε ορισμένους δεν άρεσε τόσο το gameplay με τα ζάρια. Η άλλοι κάνανε παράπονα για το performance του. Δεν μιλάγανε όλοι μόνο για αριστούργημα. Η στα παιχνίδια της Rockstar, που και αυτά βαράνε 10ρια, σε πολλούς τους χαλάει το ''old school gameplay'' της εταιρείας. Να είσαστε ανοιχτοί σε διαφορετικές απόψεις/κριτική και άρα και στον αντίλογο. Είδες και στο πρόσφατο Avatar, που σε κέρδισε ενώ πολλοί άλλοι το παράτησαν ή δεν τους άρεσε τόσο. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου από Fulgore
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, Fulgore είπε Για ποιο λόγο να καθήσεις να μάθεις στο συγκεκριμένο παιχνίδι Move sets, αφού το focus του παιχνιδιού είναι πάνω στην κεντρική ηρω ιδα, στην ατμόσφαιρα και στον ήχο, και τον περισσότερο χρόνο δεν τον περνάς στις μάχες, αλλά με γρίφους ή περπατώντας? Το ότι το game δεν επικεντρώνεται στο combat, δεν αναιρεί ότι είναι από τα καλύτερα στο είδος. Μάθε μονο τα μισά από την λίστα και έλα μετά να μου πεις ότι το combat δεν είναι καλο. Όπως και είπα πριν, το λάθος τους ήταν ότι δεν έβαλαν tutorial και λίστα in-game.
Fulgore Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Το ότι το game δεν επικεντρώνεται στο combat, δεν αναιρεί ότι είναι από τα καλύτερα στο είδος. Μάθε μονο τα μισά από την λίστα και έλα μετά να μου πεις ότι το combat δεν είναι καλο. Όπως και είπα πριν, το λάθος τους ήταν ότι δεν έβαλαν tutorial και λίστα in-game. Δεν έγραψα κάπου ότι το combat είναι κακό. Είπα ότι το παιχνίδι είχε περισσότερα θετικά σχόλια για τον οπτικό τομέα, την ατμόσφαιρα και τον ήχο, παρά για το gameplay και το σύστημα μάχης(κυρίως στην κακή κάμερα όταν είχες πολλαπλούς εχθρούς και στην μικρή ποικιλία εχθρών). Ωριστε μια σχετική κουβέντα καθαρά πάνω στο σύστημα μάχης https://www.resetera.com/threads/lets-talk-about-hellblades-combat.159920/ Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου από Fulgore
G.TH. Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 7 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Ποιοι είναι οι "όλοι"?! Το combat system είναι από τα καλύτερα στο είδος. Αυτοί που λένε για κακό combat system, δεν ασχολήθηκαν να μάθουν τα move sets, γιατί δεν τους τα έδωσε το game στο πιάτο και απλά κατέληξαν να spam buttons. Εδώ παραπονιόνταν κόσμος για την δυσκολία και από όλο το game μονο σε ένα sequence μπορείς να πεθάνεις. Αυτό ήταν το κομμάτι που με ενόχλησε. Δε γίνεται να χειρίζεσαι μια ήδη φτασμένη πολεμίστρια σύμφωνα με το σενάριο και να μην υπάρχει μια αρένα ώστε να φτάσεις σ'ένα καλό επίπεδο. Πάλι χρόνο θα σπατάλαγα για να γίνω καλύτερος. Μάλιστα σε κορόιδευε το παιχνίδι, μετά από αρκετούς θανάτους, «αν θες κατέβασε τη δυσκολία»
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Fulgore είπε Ωριστε μια σχετική κουβέντα καθαρά πάνω στο σύστημα μάχης Αν και δεν πάω μια το reholera, διάβασα την πρώτη σελίδα, από τα 50 posts, μονο δυο πρόσεξα να αναφέρουν το moveset, τα περισσότερα λένε basic, simple και repetitive. Οποτε καταλαβαίνεις. Προσωπικά το combat είναι το μονο που μου έμεινε από το game. Aμα είχε dismemberment, μπορεί να το έλεγα και το καλύτερο ever στο είδος. 8 λεπτά πριν, G.TH. είπε Αυτό ήταν το κομμάτι που με ενόχλησε. Δε γίνεται να χειρίζεσαι μια ήδη φτασμένη πολεμίστρια σύμφωνα με το σενάριο και να μην υπάρχει μια αρένα ώστε να φτάσεις σ'ένα καλό επίπεδο. Πάλι χρόνο θα σπατάλαγα για να γίνω καλύτερος. Μάλιστα σε κορόιδευε το παιχνίδι, μετά από αρκετούς θανάτους, «αν θες κατέβασε τη δυσκολία» Συμφωνώ, όπως και είπα. Θα μπορούσαν να κάνουν φάση flashback η απλά να το φαντάζεται. Η τουλάχιστον βάλε το combat list στα options ffs. Όπως είπα και στον φίλο πιο πάνω, μπορείς να παίξεις το πρώτο encounter ως tutorial. Τώρα για τους θανάτους που λες, δεν θυμάμαι, νομίζω auto το είχα, αλλα έτσι κι αλλιώς δεν μπορείς να πεθάνεις στην μάχη. Μονο σε ένα section με φωτιά. Οποτε το black rot ήταν επίσης πρόλογος, αλλα μου άρεσε. Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου από {TDi}Dj2k..infc
just_a_dude Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Αυριο που θα έχω χρόνο θα αντιμετωπίσω το πρώτο boss, αυτό με τη φωτιά. Δοκίμασα κάποια moves στους μικρούς εχθρούς και σε normal diff πέφτουν σχετικά εύκολα. Να δω πως θα πάει με το boss. 1
Fulgore Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Σε άλλα νέα Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου από Fulgore 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα