Προς το περιεχόμενο

Ρεμπέτικα και παλιά ελληνικά λαϊκά τραγούδια


JennyP

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 194
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφιερωμένο σε όσους έχουν ζηλιάρες γυναίκες.😁

Το συγκεκριμένο τραγούδι έγινε μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό. Ξεκίνησε από Αμερική και συνέχισε σε άλλες χώρες, λόγω μιας ιδιαίτερης εκτέλεσης από ένα μουσικό τρίο τους Christopher Lawrence παραγωγός και δημιουργός του γκρουπ,  Γιώργος Σεμπέπος συνπαραγωγός και Άννα Παϊδούση, Ελληνίδα σοπράνο της Νέας Υόρκης. Το όνομα του γκρουπ ήταν "Annabouboula". 

Σύμφωνα με τον Lawrence, οι Annabouboula ήταν αρχικά ένα πείραμα στην εφαρμοσμένη πολιτισμική ανθρωπολογία. Ο Lawrence ήθελε να χρησιμοποιήσει σύγχρονους μουσικούς της Νέας Υόρκης για να ηχογραφήσει παραδοσιακή ελληνική λαϊκή μουσική και παλαιότερη ελληνική λαϊκή μουσική με σκοπό να ενθαρρύνει τους σύγχρονους Έλληνες ροκ μουσικούς να δημιουργήσουν νέα υβρίδια αντί να μιμούνται δουλικά ξένα στυλ ροκ μουσικής. Στα τέλη της δεκαετίας του 1980, οι Annabouboula ήταν ένα από τα πρώτα αμερικάνικα γκρουπ που θα μπορούσαν να κατηγοριοποιηθούν ως world music ή world beat.    (πηγή wikipedia)

Στο τραγούδι υπάρχουν επηρροές από funky, synthpop και psychedelic μουσικά είδη. 

 

 

Επεξ/σία από JennyP
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 22/8/2023 στις 1:22 ΠΜ, Jiakometi είπε

Ισως να μην ταιριάζει απόλυτα με το νήμα αλλά ναι..είναι «παλιό λαϊκό τραγούδι»

 

Mια χαρά ταιρίαζει! Πολυ ωραίο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη μηχανή του χρόνου

Κι ύστερα θα κάααθεσαι”. Η ατάκα που καθιέρωσε τον Μίμη Φωτόπουλο στην επιθεώρηση και έγινε τραγούδι από τον Βασίλη Τσιτσάνη

Το τραγούδι “Κι ύστερα θα κάθεσαι” του Βασίλη Τσιτσάνη και του Γιάννη Κυριαζή γράφτηκε το 1948 με αφορμή την επιθεώρηση Άνθρωποι Άνθρωποι. Το τραγούδησε η Σωτηρία Μπέλλου τον Αύγουστο της ίδιας χρονιάς.

Σε ένα από τα νούμερα της παράστασης, πρωταγωνιστής ήταν ο Μίμης Φωτόπουλος με εκείνο το φοβερό: “Κι ύστερα θα κάαααθεσαι!”. Ο Φωτόπουλος έψαχνε έναν υπηρέτη να του κάνει τις δουλειές του σπιτιού. Πήγαινε λοιπόν να πιάσει δουλειά και εκείνος τον υποδεχόταν με μια ρομπ ντε σαμπρ, καθισμένος αναπαυτικά στην πολυθρόνα και του εξηγούσε τις καθημερινές του υποχρεώσεις:

Στις έξι το πρωί θα βγάζεις τον σκύλο έξω. Στο γυρισμό θα παίρνεις την εφημερίδα, μετά θα σφουγγαρίζεις, κατόπιν θα φτιάχνεις τον καφέ μου και μετά θα κάαααθεσαι! Στις οχτώ και πέντε θα πηγαίνεις το πρωινό στην κυρία, θα ανοίγεις τα παράθυρα, θα ποτίζεις τα λουλούδια, θα πηγαίνεις στην αγορά για ψώνια. Και μετά θα κάαααθεσαι! Στις εννιά και δέκα, πάντα το πρωί, θα κάνεις ετούτο, εκείνο, το άλλο και μετά θα κάαααθεσαι!

Το νούμερο αυτό είχε τεράστια επιτυχία και έμεινε ιστορικό, ενώ έπαιξε σημαντικό ρόλο στην καθιέρωση του Μιμή Φωτόπουλου ως μείζονα κωμικού ηθοποιού. Τη φράση “κι ύστερα θα κάαααθεσαι” την έχουμε ακούσει από το, Μίμη Φωτόπουλο και σε αρκετές κινηματογραφικές ταινίες.

Το ίδιο καλοκαίρι του 1948 κι ενώ η επιθεώρηση παιζόταν ακόμη, ο Τσιτσάνης κυκλοφόρησε με αφορμή την επιτυχία του Φωτόπουλου, το ομώνυμο τραγούδι. Στους στίχους του τραγουδιού οι δουλειές μένουν σχεδόν ίδιες, μόνο τα πρόσωπα αλλάζουν. Η μελλοντική σύζυγος εξυμνεί στον μέλλοντα σύζυγό της, τις καθημερινές του υποχρεώσεις, τις οποίες πρέπει αδιαμαρτύρητα να δεχτεί, προκειμένου να προχωρήσουν στην εις γάμον κοινωνία.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...