Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κανένας μα κανένας δεν θ αφιερώσει το χρόνο του

σε μια "τζαμπα" διάγνωση,όταν έχει 10 "εύκολα" αυτοκίνητα έξω να περιμένουν

Όπως και κάνενας δεν θα δώσει το 50αρικό της διάγνωσης ,ακομα και αν είναι με τιμολόγιο,που δεν θα είναι

Ο τζάμπας πέθανε για όλους

 

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το πιο ανησυχητικο απο το να δώσω 1300ε για μια βλαβη που τελικα κοστίζει (ανταλλακτικά κ εργασια) 500 είναι πως καποιοι δικαιολογούν την αρχική διάγνωση...

Ευχαριστώ πολυ οσους ασχοληθηκαν και εδωσαν ιδεες για να τις μεταφερω και να γλυτώσω 800ε.

Τελικα η μιζα κομπλαρε πανω στα δόντια του βολαν με αποτέλεσμα να ξεκολλήσει το "στεφανι με τα δοντια". 

Τελικα, βολάν (δυστυχως παει ολο μαζι) , δίσκος πλατο ( επι τη ευκαιρία) και μιζα...στα 600ε

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, fysikos είπε

Το πιο ανησυχητικο απο το να δώσω 1300ε για μια βλαβη που τελικα κοστίζει (ανταλλακτικά κ εργασια) 500 είναι πως καποιοι δικαιολογούν την αρχική διάγνωση...

Ευχαριστώ πολυ οσους ασχοληθηκαν και εδωσαν ιδεες για να τις μεταφερω και να γλυτώσω 800ε.

Τελικα η μιζα κομπλαρε πανω στα δόντια του βολαν με αποτέλεσμα να ξεκολλήσει το "στεφανι με τα δοντια". 

Τελικα, βολάν (δυστυχως παει ολο μαζι) , δίσκος πλατο ( επι τη ευκαιρία) και μιζα...στα 600ε

Για αυτό έγραψα ότι με το αυτί δεν γίνεται διάγνωση.Τουλάχιστον να ξεμπερδευεις  σχετικά αναίμακτα.

  • Like 2
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, fysikos είπε

Το πιο ανησυχητικο απο το να δώσω 1300ε για μια βλαβη που τελικα κοστίζει (ανταλλακτικά κ εργασια) 500 είναι πως καποιοι δικαιολογούν την αρχική διάγνωση...

Ευχαριστώ πολυ οσους ασχοληθηκαν και εδωσαν ιδεες για να τις μεταφερω και να γλυτώσω 800ε.

Τελικα η μιζα κομπλαρε πανω στα δόντια του βολαν με αποτέλεσμα να ξεκολλήσει το "στεφανι με τα δοντια". 

Τελικα, βολάν (δυστυχως παει ολο μαζι) , δίσκος πλατο ( επι τη ευκαιρία) και μιζα...στα 600ε

Φίλε μου πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο... Σου είχε δώσει κάποιο σημάδι ότι η μίζα δεν λειτουργούσε καλά; Το αυτοκίνητο είχε κανένα πρόβλημα;

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, bill999r είπε

Φίλε μου πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο... Σου είχε δώσει κάποιο σημάδι ότι η μίζα δεν λειτουργούσε καλά; Το αυτοκίνητο είχε κανένα πρόβλημα;

Τιποτα και αυτο με παραξενευει οπως το πως γινεται να έχει εμπλοκη η μιζα στα δοντια του βολαν ενω το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει. Θεωρητικά εμπλοκή υπάρχει μονο κατα την έναρξη.

Ίσως έμεινε σε εμπλοκή και παρέδωσε πνεύμα κατα την διαδρομή και ευτυχώς κοντά στο σπίτι 

  • Like 1
Δημοσ.

Το πιο πιθανό σενάριο. Κόλλησε η μίζα κομπλαρισμένη, άναψε μίζα & γρανάζι και ξεκούμπωσε από το βολάν (είναι πρεσαριστό πάνω στο βολάν). Πάλι καλά, γτ μπορεί να είχες πάρει και φωτιά...

  • Like 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, Dr_73 είπε

 

 

Με κατέβασμα, δηλαδή πλανάρισμα του καπακιού , θα ανεβάσει συμπίεση ; 

Συνήθως έβαζαν άλλα έμβολα , με τσέπες για να μη βρίσκουν οι βαλβίδες , οπότε ήθελε άλλο πρόγραμμα , πιθανόν πείραγμα στην τροφοδοσία και εισαγωγή αέρα . Θα πήγαινε το κόστος 5 χιλιάρικα (μπορεί και παραπάνω) για αύξηση ιπποδύναμης σε ατμοσφαιρικό 1.6 που εργοστασιακά είχε 110 άλογα , καμιά 15αριά άλογα παραπάνω ; Αν πουληθεί το αμάξι βρίσκεται ίδιο τούρμπο 1.8 που έχει 150+ εργοστασιακά χωρίς πειραματισμούς. 

Οι κουβέντες σχετικά δεν έχουν τέλος. 

 

ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑΤΟΘΕΤΗ. Αν είναι μίζα, είσαι τυχερός ! Βάζεις μια καινούρια , κάπου 350€ ;;;; Και είσαι πρώτος. 

Κοιτά όσο αφορά το «κατέβασμα» στο καπάκι , ξέρει μόνο ο μηχανικός ( που ασχολείται με τέτοιου είδους ) ποσό να κατέβει σε φυσιολογικά πλαίσια ,, το ίσα που λέμε πάντα ,, όχι για αύξηση ιπποδύναμης θα έλεγα αλλά πιο πολύ να έχει αβανς το μοτερ , να ειναι πιο άμεσο ..υπάρχουν πολύ τρόποι να αυξήσεις την  ατμοσφαιρική ιπποδύναμη .. πχ προπορεια των εκκεντροφόρων , πρόγραμμα , χαμήλωμα στο καπάκι και σε σπάνιες περιπτώσεις αλλαγή μπεκ .. όλα αυτά μπορείς να τα κανεις σε safe πλαίσια …. Βέβαια με τα ίδια χρήματα πας σε τουρμπίνα ,, αλλά φασαρία το ένα , φασαρία και το άλλο .. ανοίγει μεγάλο θέμα μετά :) .. εγώ για παράδειγμα έχω μια alfa gt veloce edition .είναι 1800cc 140 hp .. μετά από ψάξιμο βρήκα από Αγγλία στην auto delta , kit με εκκεντροφορους - μπεκ - ψυγείο λαδιού - ψυγείο αέρα - εγκέφαλο  ετοιμο προγραμματισμένο σε τιμή 4000 ευρώ , όπου θα πήγαινε το αμάξι στα 192hp … αλλά πολλά λεφτά θεωρισα , και το μόνο που έχω κάνει στο δικό μου είναι : προπορεια τους εκκεντροφορους στο μπουμπη , 200 μου πήρε και αναπρογραματισμο στον εγκέφαλο 250 ευρώ και αφερεσα τους προκαταλυτες  ,, το αμάξι τώρα έχει 151 who τροχό που λένε .. η εργασίες στο μοτερ έγιναν από εμένα εκτός του προγραμματισμού .. οποτε έκανα μια βελτίωση σε safe πλαίσια , η κατανάλωση του καυσίμου αυξήθηκε συν πλην 2 λίτρα ( μικρή διαφορά ) αλλά έχει πάρει τα πάνω του το όχημα και το γουστάρω πολύ ,, πωωω πιάσαμε τώρα συζήτηση για κάγκουρες , :) 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, fysikos είπε

Φιλε οτι παραθετω ειναι οτι δεδομένα έχω απο το συνεργείο που εκ προοιμίου ο οποιοσδήποτε πηγαινει καλη τη πίστει...

Τελικα στα νεότερα εχουμε χαλασμενη μιζα (γυρίζει και προς τις δυο μεριες που δεν θα επρεπε) , το μοτερ πηρε μπροστα και το εχει σηκωσει... Ο ηχος βγαινει απο το σασμαν τελικα οποτε θα το ανοιξει να βρει τι εχει συμβει...

https://files.fm/u/jm3thdu2h το βιντεο απο το μοτερ εν λειτουργία 

Αν απο αυτόν τον ήχο σου είπε για αλλαγή μοτέρ δεν κάνει ούτε να αλλάζει λαδια

15 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Για αυτό έγραψα ότι με το αυτί δεν γίνεται διάγνωση.Τουλάχιστον να ξεμπερδευεις  σχετικά αναίμακτα.

Στις περισσότερες περιπτώσεις γίνεται αλλά χρειάζεται σίγουρα και επιβεβαίωση αλλωστε οι πιο πολλοί έμπειροι μηχανικοί το κάνουν ας πουμε για μια πρώτη εικόνα..  τώρα επειδή άκουσα τον μεταλλικό ήχο στο βίντεο το να μιλας για αλλαγή μοτερ 2 πράγματα συμβαίνουν η δεν έχεις καθόλου εμπειρία η απλα θες να φας τον άλλον (μεταξύ μας δεν πιστευω να είναι το πρωτο)

Επεξ/σία από Ducatista
Δημοσ.

Σε άλλα νέα αγόρασα νέα μιζα επώνυμη στα 120ε δλδ όσο περίπου θα κόστιζε η ανακατασκευασμενη με επιστροφή της δικής μου και σκέφτηκα και αγόρασα και ιμάντα χρονισμου+αντλία νερού Inna (90€ ολα) με το σκεπτικό να τον αλλάξω ώστε να έχω μια σειρά στο αυτοκίνητο αλλά μου ζητάει +120 για να τα τοποθετησει (ιμάντα αντλια) όταν στο autoduder μπορώ να κλείσω ραντεβού για αλλαγή ιμάντα χρονισμού από 100ε με το ανταλλακτικό στην τιμή....

Δημοσ.
5 minutes ago, fysikos said:

Σε άλλα νέα αγόρασα νέα μιζα επώνυμη στα 120ε δλδ όσο περίπου θα κόστιζε η ανακατασκευασμενη με επιστροφή της δικής μου και σκέφτηκα και αγόρασα και ιμάντα χρονισμου+αντλία νερού Inna (90€ ολα) με το σκεπτικό να τον αλλάξω ώστε να έχω μια σειρά στο αυτοκίνητο αλλά μου ζητάει +120 για να τα τοποθετησει (ιμάντα αντλια) όταν στο autoduder μπορώ να κλείσω ραντεβού για αλλαγή ιμάντα χρονισμού από 100ε με το ανταλλακτικό στην τιμή....

22 hours ago, greekfragma said:

 

ο ίδιος μηχανικός που είπε να σου βάλει νέο μοτέρ είναι;

 

22 hours ago, fysikos said:

Δυστυχώς...

 

22 hours ago, greekfragma said:

να τον χαίρεσαι :)

 

Swipe Up GIF

Δημοσ.
Στις 18/3/2023 στις 8:43 ΜΜ, filipprin είπε

Ο προβληματισμος σου ειναι αυτος μιας και ανέφερες και τη γνωση της γλώσσας . Απο εκει και περα αν δεν εμπιστευεσε το μηχανικο πας αλλου .

Αν θες να σου λυσουν τον κινητηρα παλι πληρώνεις και στον λύνουν.

Ειμαι πολυ ξεκάθαρος σε οτι λεω.

 

Εχει ΚΑΔΕΝΑ και ειναι μαλλον ο FSI οποτε τα εχει καρφωσει ολα.Κανει δε χαρακτηριστικό θορυβο.Εχει τυχει και αλλες φορές σε FSI την ωρα που σβηνει ο κινητηρας να πηδαει δοντια η καδενα και να τα κανει σπαραλια ολα.ΑΣ επιβεβαιώσει τις υποθέσεις μου ο νηματοθετης περι καδενας και FSI`

ΑΝ εχει καρφωσει και θελει επισκευη καπακι+βαλβιδες+ φλαντζες+εργασια στα 250 χλμ + οτι θα πρεπει να βάλεις και ελατηρια +μεταλα στο μπλοκ γιατι θα τα βρεις μετα μπροστα σου και θα βρίζεις τον μαστορα καλα σου ειπε για κινητηρα φτηνότερα.

Για την καδενα ετσι και αλλιως θα πρεπει να την αλλαξεισ και στον μεταχειρησμενο.Κοινός μια χαρα στα ειπε ο μαστορας

Α) Η καδένα δεν αλλάζει, αυτος ειναι ο σκοπός της εξαρχής, αλλιώς έβαζαν ιμάντα.  Σε περίπτωση που αλλάξει καδένα, του εγγυάσαι εσυ ότι δεν θα ξαναχαλασει? 

Β) Ο μάστορας που το πήγε είναι καθυστερημενος. Διάγνωση με το αυτί δεν κάνεις, εκτος αν είσαι ο Θεός. Το σωστό είναι να του πει "για να σου κάνω διάγνωση πρέπει να ανοίξω μοτέρ, με κόστος Χ€. Θέλεις?" 

Τα υπόλοιπα που λες είναι να χαμε να λέγαμε. Από άχρηστους μάστορες έχει βρωμίσει ο τόπος. 

 

Υ. Γ: Μου χε κάνει κι εμένα διάγνωση με το αυτί ένας μάστορας, για έναν ήχο κάθε φορά που φρεναρα. Το αυτί του έλεγε σινεμπλοκ κινητήρα, τα οποία κι αλλαχθηκα για 60-70€. Αφού δεν έπιασε αυτό, το αυτί του έλεγε για καταλύτη (400€ κόστος). Προφανως και το πήγα αλλού, πριν προχωρήσω σε αλλαγή καταλύτη καθώς ήμουν μπατιρης. Ο αλλος μάστορας το οδήγησε, κι αφού επέστρεψε από τη βόλτα διέγνωσε πρόβλημα στα τακακια. Κόστος αλλαγής 40€, εξαφανίστηκε ο ήχος. Αυτά περί διαγνωσεων με το "αυτι". 

 

 

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, panos spain είπε

Α) Η καδένα δεν αλλάζει, αυτος ειναι ο σκοπός της εξαρχής, αλλιώς έβαζαν ιμάντα.  Σε περίπτωση που αλλάξει καδένα, του εγγυάσαι εσυ ότι δεν θα ξαναχαλασει? 

Β) Ο μάστορας που το πήγε είναι καθυστερημενος. Διάγνωση με το αυτί δεν κάνεις, εκτος αν είσαι ο Θεός. Το σωστό είναι να του πει "για να σου κάνω διάγνωση πρέπει να ανοίξω μοτέρ, με κόστος Χ€. Θέλεις?" 

Τα υπόλοιπα που λες είναι να χαμε να λέγαμε. Από άχρηστους μάστορες έχει βρωμίσει ο τόπος. 

 

Υ. Γ: Μου χε κάνει κι εμένα διάγνωση με το αυτί ένας μάστορας, για έναν ήχο κάθε φορά που φρεναρα. Το αυτί του έλεγε σινεμπλοκ κινητήρα, τα οποία κι αλλαχθηκα για 60-70€. Αφού δεν έπιασε αυτό, το αυτί του έλεγε για καταλύτη (400€ κόστος). Προφανως και το πήγα αλλού, πριν προχωρήσω σε αλλαγή καταλύτη καθώς ήμουν μπατιρης. Ο αλλος μάστορας το οδήγησε, κι αφού επέστρεψε από τη βόλτα διέγνωσε πρόβλημα στα τακακια. Κόστος αλλαγής 40€, εξαφανίστηκε ο ήχος. Αυτά περί διαγνωσεων με το "αυτι". 

 

 

 

 

 

 

Απλα σκέφτομαι πραγματικά το ποσο θα έπρεπε τετοια περιστατικα να περιγράφονται στις αξιολογησεις που πλεον υπάρχουν στο google για καθε επιχείρηση. Σκεφτείτε εκει που πηγε εχει 4.9 σε 50 αξιολογήσεις 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, panos spain είπε

Α) Η καδένα δεν αλλάζει, αυτος ειναι ο σκοπός της εξαρχής, αλλιώς έβαζαν ιμάντα.  Σε περίπτωση που αλλάξει καδένα, του εγγυάσαι εσυ ότι δεν θα ξαναχαλασει? 

Β) Ο μάστορας που το πήγε είναι καθυστερημενος. Διάγνωση με το αυτί δεν κάνεις, εκτος αν είσαι ο Θεός. Το σωστό είναι να του πει "για να σου κάνω διάγνωση πρέπει να ανοίξω μοτέρ, με κόστος Χ€. Θέλεις?" 

Τα υπόλοιπα που λες είναι να χαμε να λέγαμε. Από άχρηστους μάστορες έχει βρωμίσει ο τόπος. 

 

Υ. Γ: Μου χε κάνει κι εμένα διάγνωση με το αυτί ένας μάστορας, για έναν ήχο κάθε φορά που φρεναρα. Το αυτί του έλεγε σινεμπλοκ κινητήρα, τα οποία κι αλλαχθηκα για 60-70€. Αφού δεν έπιασε αυτό, το αυτί του έλεγε για καταλύτη (400€ κόστος). Προφανως και το πήγα αλλού, πριν προχωρήσω σε αλλαγή καταλύτη καθώς ήμουν μπατιρης. Ο αλλος μάστορας το οδήγησε, κι αφού επέστρεψε από τη βόλτα διέγνωσε πρόβλημα στα τακακια. Κόστος αλλαγής 40€, εξαφανίστηκε ο ήχος. Αυτά περί διαγνωσεων με το "αυτι". 

 

 

 

 

 

 

Έχει ειπωθεί αρκετές φορές περί αλλαγής καδένας .

Ρόλο στη ζωή της καδένας παίζει το λιπαντικό και οι αλλαγές πότε γίνονται 

Σαφώς στα τεχνικά εγχειρια δίνει ορια μετρησης. Ξεχειλωνουν οι καδενες και φθείρονται οι γλυστρες 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αξιολογηση που θα ανεβασω στο google

Πήγα το αυτοκίνητο στο συγκεκριμένο συνεργείο με οδικη βοήθεια επειδή φτάνοντας στο σπίτι ακουγόταν στα τελευταια μετρα μεταλλικος θορυβος. Το έσβησα & μετα δεν εκκινουσε.Μου το σύστησε γείτονας. Η μεταφορά πραγματοποιήθηκε Παρασκευή πρωί. Το μεσημέρι της ίδιας ημερας μου καλουν και μου3 λενε πως μαλλον εχει σπασει ο ιμάντα χρονισμού και εχει κολλησει η μηχανη και μου λενε οτι θα ψαξουν για άλλη μηχανη οποτε μετα απο λιγο μου ανακοινωνουν οτι βρήκαν στα 750€ & μαζι με την εργασία η τιμή έφτανε στα 1300€. Περνάω ολο το σ/κ τρελαμένος να ψάχνω λυσεις κ το πρωι της Δευτέρας πηγαινω στο συνεργείο. Ειχαν βγάλει το καπακι του ιμαντα χρονισμου και δεν είχε κοπει ο ιμαντας αλλα δεν με καλεσαν να με ενημερωσουν οτι θα ψάξουν μηπως φταιει κατι αλλο. Φευγω με την προοπτικη οτι θα το ψαξουν περισσότερο. Το μεσημερι με καλουν & λενε πως ο θορυβος εντοπιζεται στο σασμαν κ το ανοιγουν οποτε εντοπιζεται το πρόβλημα στον σφονδυλο του βολαν που ειχε επηρεαστει απο την μιζα (τωρα πως γινεται να εμπλακει η μιζα εν κινηση με τον σφονδυλο...). Τελικα, αλλαζουμε μιζα, σφονδυλο και δισκο πλατό. Κοστος ανταλλακτικων στο διαδικτυο βασει των κωδικων που ειχαν τα κουτια τους περιπου 200ε αλλα οκ, εγω διεθεσα 340ε βασει της αποδειξης του προμηθευτή των ανταλλακτικών (large). Κατα την ολοκληρωση της επισκευής εσπασε ενα κλιπσακι και το ανεφερα ώστε να επιδιορθωθεί (υπονοωντας απλα να μπει ενα δετικο) οπου τότε δεχομαι μια λεκτική επιθεση οτι τους εχω ζαλισει τοσε μερες και δεν τους εμπιστεύομαι και βγες εξω (ενω το αυτοκίνητο μου ειναι μεσα και επισκευαζεται) κτλ κτλ...προφανως απαντησα με ηρεμια παραθέτοντας τα πεπραγμενα οποτε η επισκευη ολοκληρωθηκε, τα χρήματα τα εδωσα στον συνεργάτη που σε ολη την διαρκεια της "συνεργασία" ηταν ΑΨΟΓΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΊΑΣ και ο ιδιοκτήτης δεν μου ξαναμιλησε. Αν μπορουσα θα εβαζα 0 και για τον συνεργατη 5/5.

Συνολικο κοστος 140ε μιζα (αγορασμενη απο εμενα)

500ε συνεργειο (340ε ανταλλακτικα +160ε εργασια) 

Επεξ/σία από fysikos
  • Like 3

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...