Justelene235 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Καλημέρα σας, παιρνω το θαρρος να σας ρωτήσω αν γνωρίζετε κάποιον που μπορώ να απευθυνθώ. Θελουμε με την εταιρία μας να φτιάξουμε μια εφαρμογή που να μπορεί κάποιος πελάτης να μπαίνει σε μια εφαρμογή με κωδικό πελάτη και να στέλνει μήνυμα 24/7 ή να συμπληρώνει μια φόρμα με απλεσ Επιλογές βλαβών και να μπορούμε να το βλέπουμε άμεσα σε ένα dashboard για να στέλνουμε το αντίστοιχο συνεργείο.
Venes Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Ίσως να μην είναι και πολύ χρήσιμη η απάντηση μου για τις ανάγκες της εταιρίας, άλλα θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε κάποια έτοιμη πλατφόρμα όπως π.χ. freshdesk. Υπάρχει μια πληθώρα από τέτοια συστήματα με αρκετό support από πίσω. Αφήνω και ένα άρθρο με μερικές παρόμοιες πλατφόρμες https://blog.hubspot.com/service/support-ticketing Τώρα από Ελληνικές software εταιρίες δυστυχώς δεν γνωρίζω.
Justelene235 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 18 Μαρτίου 2023 Γνωρίζεται αν μπορεί κάποιος να στέλνει κάποιος ένα μήνυμα σε έναν αριθμό Viber, αν μπορεί το μήνυμα να πέφτει σε σελίδα να το βλέπουμε σε κάποιο dashboard; δλδ στέλνει κάποιος ένα μήνυμα πχ βλάβη στο κλιματιστικό ή πρόβλημα με ηλεκτρικό ρεύμα στο τάδε σημείο, να εμφανιζεται σε κάποια κεντρική οθόνη; Η να γίνεται αυτό με εφαρμογή
virxen75 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Είναι εφικτό να γίνει , θέλει ένα υπολογιστή με εγκατεστημένο το Viber , μία εφαρμογή να διαβάζει τα μηνύματα ανά 2' περίπου και να στέλνει τα καινούργια σε μία ιστοσελίδα
Ponous Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Στις 18/3/2023 στις 8:42 ΠΜ, Justelene235 είπε να συμπληρώνει μια φόρμα με απλεσ Επιλογές βλαβών και να μπορούμε να το βλέπουμε άμεσα σε ένα dashboard Ναι το έχω κάνει στην προηγούμενη μου εταιρεία. Είναι αρκετά συνηθισμένο και θεωρώ πως σχεδόν κάθε σοβαρή εταιρεία που ασχολείται με υλοποίηση συστημάτων μπορεί να το φτιάξει. 16 ώρες πριν, Justelene235 είπε Γνωρίζεται αν μπορεί κάποιος να στέλνει κάποιος ένα μήνυμα σε έναν αριθμό Viber, αν μπορεί το μήνυμα να πέφτει σε σελίδα να το βλέπουμε σε κάποιο dashboard; δλδ στέλνει κάποιος ένα μήνυμα πχ βλάβη στο κλιματιστικό ή πρόβλημα με ηλεκτρικό ρεύμα στο τάδε σημείο, να εμφανιζεται σε κάποια κεντρική οθόνη; Το αντίθετο είναι εύκολο. Δηλαδή να συμπληρώνει ο πελάτης μια φόρμα (μέσω εφαρμογής για παράδειγμα) και εσύ να λαμβάνεις ένα μήνυμα στο Viber/Email/SMS. Το να στέλνει κάποιος σε αριθμό Viber είναι πιο δύσκολο. Συνήθως αυτό το κάνουν με ένα bot. Παρέχει τέτοιου είδους υπηρεσίες το Viber φυσικά, δεν είναι αδύνατο. Η ιδέα είναι πως κάποιος μπορεί να φτιάξει ένα μικρό bot και να στείλει μετά τη συνομιλία που είχε με τον πελάτη σε εσένα (στο dashboard π.χ.). Αυτό δεν γνωρίζω όμως πολλές εταιρείες που να το κάνουν. Σίγουρα υπάρχουν.. απλά δεν είναι τόσο συνηθισμένο μεταξύ εταιρειών. Κατά την γνώμη μου ούτε θεωρώ πως χρειάζεται κάτι τέτοιο γιατί υποχρεώνεις τον πελάτη να κατεβάσει μια εφαρμογή στο κινητό του, να μπεις στον κόπο να φτιάξεις κάτι περίπλοκο για να επικοινωνεί με το σύστημα σου (dashboard) και να εξαρτάσαι και από μια εφαρμογή που δεν ελέγχεις (αν το Viber κλείσει τι κάνεις;) Προσωπικά θεωρώ πως υπάρχουν καλύτεροι, πιο φθηνοί και πιο ασφαλείς τρόποι να στείλει ο πελάτης κάποιος αίτημα στον διαχειριστή. 16 ώρες πριν, Justelene235 είπε Η να γίνεται αυτό με εφαρμογή Νομίζω είναι η καταλληλότερη λύση. Εκτός του ότι θα είναι πιο εύκολο για όλους (προγραμματιστής, διαχειριστής, πελάτης), δίνει και μεγαλύτερο κύρος στην εταιρεία παρά να στέλνει ο άλλος μήνυμα στο Viber. Όπως πάντα, αυτή είναι η άποψη μου βασισμένη στον προγραμματισμό και όχι στην λειτουργία της εταιρείας.
ΠάρηςΓ Δημοσ. 23 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2023 Στις 19/3/2023 στις 1:14 ΜΜ, Ponous είπε Ναι το έχω κάνει στην προηγούμενη μου εταιρεία. Είναι αρκετά συνηθισμένο και θεωρώ πως σχεδόν κάθε σοβαρή εταιρεία που ασχολείται με υλοποίηση συστημάτων μπορεί να το φτιάξει. Το αντίθετο είναι εύκολο. Δηλαδή να συμπληρώνει ο πελάτης μια φόρμα (μέσω εφαρμογής για παράδειγμα) και εσύ να λαμβάνεις ένα μήνυμα στο Viber/Email/SMS. Το να στέλνει κάποιος σε αριθμό Viber είναι πιο δύσκολο. Συνήθως αυτό το κάνουν με ένα bot. Παρέχει τέτοιου είδους υπηρεσίες το Viber φυσικά, δεν είναι αδύνατο. Η ιδέα είναι πως κάποιος μπορεί να φτιάξει ένα μικρό bot και να στείλει μετά τη συνομιλία που είχε με τον πελάτη σε εσένα (στο dashboard π.χ.). Αυτό δεν γνωρίζω όμως πολλές εταιρείες που να το κάνουν. Σίγουρα υπάρχουν.. απλά δεν είναι τόσο συνηθισμένο μεταξύ εταιρειών. Κατά την γνώμη μου ούτε θεωρώ πως χρειάζεται κάτι τέτοιο γιατί υποχρεώνεις τον πελάτη να κατεβάσει μια εφαρμογή στο κινητό του, να μπεις στον κόπο να φτιάξεις κάτι περίπλοκο για να επικοινωνεί με το σύστημα σου (dashboard) και να εξαρτάσαι και από μια εφαρμογή που δεν ελέγχεις (αν το Viber κλείσει τι κάνεις;) Προσωπικά θεωρώ πως υπάρχουν καλύτεροι, πιο φθηνοί και πιο ασφαλείς τρόποι να στείλει ο πελάτης κάποιος αίτημα στον διαχειριστή. Νομίζω είναι η καταλληλότερη λύση. Εκτός του ότι θα είναι πιο εύκολο για όλους (προγραμματιστής, διαχειριστής, πελάτης), δίνει και μεγαλύτερο κύρος στην εταιρεία παρά να στέλνει ο άλλος μήνυμα στο Viber. Όπως πάντα, αυτή είναι η άποψη μου βασισμένη στον προγραμματισμό και όχι στην λειτουργία της εταιρείας. Δουλεύω σε μια τέτοια εφαρμογή και γενικά η τάση ειναι να υπάρχουν πολλά channels. Ειτε στειλει μεσω facebook/chat/viber/email κτλ πανε σε ενα κεντρικο συστημα. Νομιζω το καλυτερο που μπορει να κανει ειναι να παρει κατι ετοιμο οπως πχ freshdesk που ειπανε και φτιαχνει δικη του εφαρμογη μετα με integration για το πελατη να εχει αλλο exprerience.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα