Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω βρει ένα πολύ περίεργο case με Fake Reviews στον Skroutz, έχω επικοινωνήσει ήδη μαζί τους και θα ήθελα την γνώμη σας.

 
Mail #1: Βρήκα την περίπτωση και επικοινώνησα με το customer support του Skroutz, το παρακάτω ειναι το email που τους έστειλα:
"Έκανα έρευνα για να αγοράσω ένα πλυντήριο και έριξα μια ματιά στα reviews του καταστήματος : Thesgadget  https://www.skroutz.gr/shop/4854/Thesgadget#shop-reviews.
 
Όπως μπορείτε να δείτε πάρα πολλά απο τα reviews είναι ψεύτικα και εχουν γινει απο fake accounts (Screenshots below). Το υποψιάστηκα γιατί στην 4η σελίδα 3 "χρήστες" ήταν ευχαριστημένοι που τους κουβάλησαν το προιόν με 1-2 μέρες διαφορά. Με μια γρήγορη ματιά βρήκα 7-8 "χρήστες" οι οποίοι έχουν κάνει πάνω απο πολλαπλά θετικά reviews στο κατάστημα ο καθένας. Δεν έχουν καμία άλλη δραστηριότητα. Επίσης, έκαναν το λάθος και κράτησαν το format του username ίδιο: κεφαλαίο ονομα ,underscore, επώνυμο.
 
Φαίνεται πως ξεκίνησαν τα fake reviews στις 16/5/2022 και με μια γρήγορη καταμέτρηση, έκαναν 50 fake reviews και σταμάτησαν στις 4/10/2022.
Πιστεύω θα πρέπει να του αφαιρεθεί άμεσα το Flag του "Top Seller" και η να μηδενιστούν οι κριτικές ή να αποβληθεί απο τον Skroutz.
 
Καλή σας μέρα!!
 
PS: Δεν έχω κάποια κακία με το κατάστημα απλώς επειδή χρησιμοποιώ πολύ την πλατφόρμα του Skroutz, μισώ να βλέπω κάποια καταστήματα που νομίζουν πως θα κοροϊδεύουν τους χρήστες κάνοντας abuse στα reviews."
 
 
Mail #2: Μου απάντησαν το εξής:
"Καλησπέρα σας από το Skroutz.
 
Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως για τις περιπτώσεις που αναφέρατε είχαν ζητηθεί πριν τη δημοσίευση των αξιολογήσεων τα απαραίτητα αποδεικτικά προκειμένου να προβούμε στις απαραίτητες διασταυρώσεις. Ως εκ τούτου, κατόπιν αποστολής των σχετικών αποδεικτικών και έλεγχο αυτών είχαμε προχωρήσει τη διαδικασία δημοσίευσης των αξιολογήσεων και δεν μπορεί να γίνει κάποια περαιτέρω ενέργεια για αυτές τις αξιολογήσεις τη δεδομένη στιγμή.
 
Σε κάθε περίπτωση θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το feedback σας το οποίο έχουμε προωθήσει στην αρμόδια ομάδα για τον έλεγχο αντίστοιχων μελλοντικών περιπτώσεων.
 
Με εκτίμηση, "
 
 
Mail #3: Με εξόργισε λίγο η απάντηση και τους έστειλα:
"Καλησπέρα σας,
 
Επομένως αν εγώ: 
  • ανοίξω αύριο Online κατάστημα και κάνω συνεργασία με τον Skroutz
  • φτιάξω 10 λογαριασμούς στο Skroutz οι οποίοι θα κάνουν κάνουν 5 μικρές αγορές των 2-3 ευρώ ο καθένας μέσα σε λίγους μήνες
  • είμαι λίγο χαζούλης όμως και τους φτιάχνω με ίδιο ακριβώς naming format και δεν κάνω σχόλια για  απολύτως  κανένα άλλο κατάστημα η προιον
  • μετά κάνουν θετικά reviews κάθε δέκα μέρες 
  • στέλνουν σε εσάς  τις μικρές αποδείξεις των 2-3 ευρώ και τα κάνετε approve
  • επομένως θα έχω βαθμολογία 5 αστέρια απο τα 50 αυτα reviews απο τους 10 αυτούς "χρήστες" 
  • θα γίνω top seller, ο κόσμος θα προτιμά εμένα παρόλο που δεν εξυπηρετώ σωστά τους πελάτες μου
Επομένως μου λέτε πως το σενάριο αυτό (που είναι ίδιο με την περίπτωση που εκανα flag)  ειναι αποδεκτό απο εσας??
 
Επειδή κάτι περίεργο συμβαίνει εδώ, ή βαριέστε να ασχοληθείτε με την περίπτωση ή έχετε χρηματικό συμφέρον, λέω αμέσως μετά την απάντησή σας να κάνω την ίδια ερώτηση στον George Hadjigeorgiou, στο insomnia και στο twitter, να δούμε τι θα μου πουν κι εκείνοι.
 
Ευχαριστώ πολυ,"
 
Mail #4: to be updated με την απάντησή τους...
 
 
 
Τι γνώμη έχετε εσείς αναφορικά με αυτό? Θα έπρεπε να τα δέχονται τα reviews αυτά ή όχι? 
 
 
PS: Αντίστοιχο case απο τον satsok2 αλλά στην περίπτωση αυτή αναφέρεται σε προιον :
 

ScreenHunter_559.jpg

ScreenHunter_562.jpg

ScreenHunter_561.jpg

ScreenHunter_560.jpg

Επεξ/σία από vagnit
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το proseller δεν έχει να κάνει μόνο με τις αξιολογήσεις, βαθμολογείται αυτόματα η απόδοση του καταστήματος από το skroutz και αναθεωρείται κάθε μήνα.

Επεξ/σία από sunofG
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν συμφωνώ. Το Top Seller βγαίνει ως εξής: 
 

Tο κατάστημα αυτό ξεχωρίζει για:

  • Υψηλό ποσοστό αποδοχής παραγγελιών
  • Γρήγορη αποδοχή παραγγελιών
  • Χαμηλό ποσοστό επιστροφών λόγω λαθών ή προβληματικών προϊόντων
  • Συνέπεια στη διαθεσιμότητα των προϊόντων

    Αν οι fake παραγγελίες ειναι 50 τότε λογικό ειναι να τις δέχτηκε γρήγορα και να μην έγιναν λάθη....
Επεξ/σία από vagnit
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οπως μπορει ο καθενας να φτασει στο συγκεκριμενο αποτελεσμα απλα κοιτωντας μερικα απο τα reviews... που εφτασε και ο @vagnit
6 reviews https://www.skroutz.gr/u/s6aYM35YuS/shop_reviews
4 reviews  https://www.skroutz.gr/u/SZTtwWLBlr/shop_reviews
7 reviews  https://www.skroutz.gr/u/D9WC6JF5v3/shop_reviews
5 reviewshttps://www.skroutz.gr/u/zMOJbk4jZX/shop_reviews
αυτα ειναι μονο μερικα που ειδα... ολα αφορουν reviews για το ιδιο μαγαζι. Δηλαδη καποιος αγορασε 7 φορες καποιο προιον και εκανε και τις 7 φορες review για το μαγαζι αλλα για καμια για τα προιοντα που αγορασε 
Εμενα προσωπικα μου κανει πολυ περιεργο και υποπτο.
Εντωμεταξυ πως αφου λειτουργει μεσω skroutz ελαχιστες αγορες εχουν γινει απο το skroutz????

 

Επεξ/σία από verylife78
  • Like 1
Δημοσ.

Κάνει μπαμ από 500 χιλιόμετρα ότι οι αξιολογήσεις είναι μαϊμού. Ντροπη για το Σκρουτζ που έχει καταντήσει ναρκοπέδιο. 

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το χειρότερο της περίπτωσης δεν ειναι η ψευτοπονηριά του καταστήματος που πήγε να καλυψει τις αρνητικές με fake γιατί το έκανε με χάλια τρόπο και αργά η γρήγορα θα τον έπιαναν.

Το χειρότερο ειναι η άρνηση του Skroutz να πάρει action σε κάτι που ξεκάθαρα παραβαίνει τους όρους χρήσης και προσπαθεί να κοροιδέψει τους χρήστες.

Στην αρχή έκαναν 2 reviews ανα fake user αλλά μετά πήραν θάρος και έφτασαν τα 5-7 σε κάποιους:

 

Fake User Fake Reviews 
ANAST****_PETRA 7
ZOI_KYRIA**** 6
ANASTASIOS_ITS**** 5
GIORGOS_MASTR**** 5
ANASTASIA_ZIRZ**** 4
APOSTOLOS_KONT**** 4
MADGA_SAR**** 4
MANOLIS_APOST**** 4
PASCHALIS_ZIR**** 3
APOSTOLIS_RISV**** 2
STAMATIS_LETS**** 2
ZOI_KAY**** 2
KONSTANTINOS_DELLI**** 2
Total: 50
Επεξ/σία από vagnit
Δημοσ.

Από την βιασύνη τους και με τόσους λογαριασμούς έγραψαν τη Μάγδα, Μαδγα. Πόσο πιο fake;

Σε λίγο θα δούμε στο Σκρουτζ χρήστες KYRIAKOS_MITSOTAKIS, ALEXIS_TSIPRAS, κλπ. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό γίνεται παντού. Που να δεις efood και Wolt τι γίνεται (καλα σε κάτι καταστήματα του Amazon δεν το συζητώ καν).  Εαν θέλουμε να δούμε αξιολογήσεις ενός μαγαζίου δεν κοιτάζουμε μονο σε 1 πηγή. Εγώ προσωπικά κοιτάζω σίγουρα και google (εαν έχει φυσικό κατάστημα). Και δεν είναι όλα fake reviews. Εχω αφήσει και εγώ πολλές κριτικές σε προιόντα που έχω πάρει. Γενικώς, να μας κόβει και λίγο σαν καταναλωτές. Τώρα γιατί το Σκρουτζ δεν κάνει κάτι δεν το γνωρίζω.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...