Προς το περιεχόμενο

MSI Εγγύηση, επισκευή μητρικής.


rtyu

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλε μου, όταν σου λένε να δώσεις την διαφορά σε "market price", σε περίπτωση "αναγκαστικού" model upgrade δεν εννοούν ποτέ την τιμή στην οποία την αγόρασες εσύ.

Δηλαδή αν την είχες αγοράσει πολύ ακριβά, θα σου δίνανε ρέστα?

Ψάχνεις να βρεις πονηριά στο ότι σου ζητάνε την απόδειξη και προσπαθείς να βρεις πρόβλημα πριν κάν προκύψει.

Στείλε τη ρημάδα να σου πουν και μετά αποφασίζεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 24/3/2023 στις 3:36 ΜΜ, Dantε είπε

Σοβαρα, βασικη κατανοηση αγγλικων δεν υπαρχει;;

Σου λενε στειλε την και θα γινουν τα εξης:

1) Επισκευη η αντικατασταση με ιδια η παρομοιο μοντελο

2) Αν δεν εχουμε παρομοιο μοντελο , θα δωσεις τη διαφορα για να σου δωσουν καλυτερη μητρικη. Αλλα αυτο προφανως ισχυει μονο αν δεν ισχυσει το 1. Εσυ πας και πηδας κατευθειαν στο 2) και γκρινιαζεις για αυτο.

Μια χαρα ειναι η εγγυηση της MSI. Αν δε μπορειτε να συνεννοειθειτε με greeklish δε φταιει η εταιρεια.

Οκ ευχαριστώ για την μετάφραση . 

Πριν μου δώσουν κωδικό ή άλλο για την αποστολή της μητρικής ή ακόμα κι αν πλήρωνα εγώ την αποστολή , θα έπρεπε να ορίσουμε κάθε λεπτομέρεια της συναλλαγής  . Αγόρασα ένα προϊόν και ο νόμος της EU ορίζει τους όρους της συναλλαγής -εγγύησης.  Δεν υπάρχει σε αυτό χρηματικό θέμα διότι το ζήτημα είναι η λειτουργία του αντικειμένου για το χρονικό διάστημα της εγγύησης . Η MSI καλείτε να καλύψει αυτή την υποχρέωση ,την εμπορική εγγύηση.  Δεν υποχρεούμαι να πληρώσω κάποιο αντίτιμο. Η MSI πουθενά δεν εγγυήθηκε την δωρεάν κάλυψη με τουλάχιστο ίδιων προδιαγραφών  μητρική. Η απάντηση σου έχει αφελή σκεπτικό .

Στις 26/3/2023 στις 10:43 ΜΜ, babisflou7 είπε

καλα σε εγγυηση το προιον το λογικο ειναι να μην πληρωσεις τιποτα παραπανω. μην αλλαξουμε κ την εννοια της εγγυησης το 2023

Δυστυχώς πρέπει να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Εχω την εντύπωση πως υπάρχουν άνθρωποι της MSI μέσα εδώ

Στις 27/3/2023 στις 12:43 ΠΜ, Teddy77 είπε

Φίλε μου, όταν σου λένε να δώσεις την διαφορά σε "market price", σε περίπτωση "αναγκαστικού" model upgrade δεν εννοούν ποτέ την τιμή στην οποία την αγόρασες εσύ.

Δηλαδή αν την είχες αγοράσει πολύ ακριβά, θα σου δίνανε ρέστα?

Ψάχνεις να βρεις πονηριά στο ότι σου ζητάνε την απόδειξη και προσπαθείς να βρεις πρόβλημα πριν κάν προκύψει.

Στείλε τη ρημάδα να σου πουν και μετά αποφασίζεις.

Εντελώς αυθαίρετο το συμπέρασμά σου διότι βασίζεται σε αόριστα δεδομένα. Όταν σου απαντούν , πιθανό θα την επισκευάσουμε , πιθανό θα σου στείλουμε άλλη την ίδια , πιθανό θα πληρώσεις για να σου στείλουμε ότι έχουμε,  εσύ το βλέπεις σαν κάλυψη εγγύησης ; 

Τέλος πάντων  εγώ εξέθεσα την άποψή μου και τα γεγονότα ,ο κάθε ένας να κάνει ότι καταλαβαίνει.

Στην παρακάτω παράθεση μην βιαστείτε να γράψετε για το 5 '' επί πληρωμή'' γιατί η MSI σύμφωνα με την παράγραφο 6 θα έπρεπε να το δηλώσει από πριν (αγορά) αν η εμπορική εγγύηση έχει κάποιο αντίτιμο χρηματικό . 

Έχουμε δυο ενδεχόμενα ,διαλέξτε: α)H msi παραβιάζει (1)τον νόμο β) η msi δεν παρέχει (3)(4) καμία εμπορική εγγύηση στην Ελλάδα.

https://www.gov.gr/sdg/goods/defective-products/general/warranties

Εμπορική εγγύηση

  1. Τι είναι η εμπορική εγγύηση;

Η εμπορική εγγύηση παρέχεται επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό προς τον καταναλωτή, και αφορά επισκευή ή συντήρηση ή αντικατάσταση προϊόντος, ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης.

  1. Ποιος μπορεί να παρέχει την εμπορική εγγύηση;

Ο πωλητής ή ο παραγωγός. Ο καταναλωτής θα πρέπει να ανατρέξει στο κείμενο της εγγύησης για τον προσδιορισμό  του εγγυητή.

  1. Τι ισχύει για την εμπορική εγγύηση όσον αφορά στην ανθεκτικότητα ορισμένων αγαθών για ορισμένο χρονικό διάστημα; Ποιος είναι υπεύθυνος έναντι του καταναλωτή;

Όταν ένας παραγωγός παρέχει στον καταναλωτή εμπορική εγγύηση όσον αφορά στην ανθεκτικότητα ορισμένων αγαθών για ορισμένο χρονικό διάστημα, ο παραγωγός είναι άμεσα υπεύθυνος έναντι του καταναλωτή, καθ’ όλη τη διάρκεια της εμπορικής εγγύησης όσον αφορά στην ανθεκτικότητα, για την επισκευή ή την αντικατάσταση των αγαθών σύμφωνα με το άρθρο 542 του Αστικού Κώδικα. Ο παραγωγός δύναται να προσφέρει στον καταναλωτή πιο ευνοϊκές συνθήκες στη δήλωση εμπορικής εγγύησης όσον αφορά στην ανθεκτικότητα.

  1. Εάν οι προϋποθέσεις που ορίζονται στη δήλωση εμπορικής εγγύησης είναι λιγότερο ευνοϊκές για τον καταναλωτή από τις προϋποθέσεις που ορίζονται στη σχετική διαφήμιση τι ισχύει για την εμπορική εγγύηση;

Εάν οι προϋποθέσεις που ορίζονται στη δήλωση εμπορικής εγγύησης είναι λιγότερο ευνοϊκές για τον καταναλωτή από τις προϋποθέσεις που ορίζονται στη σχετική διαφήμιση, η εμπορική εγγύηση είναι δεσμευτική βάσει των προϋποθέσεων που ορίζονται στη διαφήμιση σχετικά με την εμπορική εγγύηση, εκτός εάν πριν από τη σύναψη της σύμβασης πώλησης η σχετική διαφήμιση είχε διορθωθεί με τον ίδιο ή παρόμοιο τρόπο με αυτόν που πραγματοποιήθηκε.

  1. Η εμπορική εγγύηση είναι δωρεάν;

Η εμπορική εγγύηση μπορεί να παρέχεται είτε δωρεάν είτε επί πληρωμή.

  1. Η εμπορική εγγύηση πρέπει να παρέχεται εγγράφως;

Πρέπει να παρέχεται εγγράφως ή πάνω σε άλλο σταθερό μέσο διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κάτι άσχετο. Το dotpower έχει κλείσει; Είχα αγοράσει κάποια πραγματάκια από αυτούς πριν 2 χρόνια και τώρα βλέπω πως το site λειτουργεί κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...