Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, rtyu είπε

 

Αυτή είναι προβοκατόρικη απάντηση. Να λείπουν  οι ειρωνείες . Τι θέλω να κάνουν; Να μου παρέχουν λειτουργική συσκευή (μητρική) για τρία χρόνια  που μου υποσχέθηκαν (εγγύηση). Αν δεν μπορούν να μην πουλάνε στην Ελλάδα. 

Mα αυτό προσπάθησαν να κάνουν και εσύ βρήκες την διαδικασία του να τους στείλεις την μητρική...πολύπλοκη. Θες να την επισκευάσουν με teamvviewer?

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η απόφαση μου είναι φυσικά να μην την στείλω για επισκευή. Πόσο μάλλον όταν την έχω αντικαταστήσει.  Η δημοσίευση έγινε για να ξέρετε πως αντιμετωπίζει η MSI τους  πελάτες στην Ελλάδα.

18 λεπτά πριν, Herald είπε

Mα αυτό προσπάθησαν να κάνουν και εσύ βρήκες την διαδικασία του να τους στείλεις την μητρική...πολύπλοκη. Θες να την επισκευάσουν με teamvviewer?

Μάλλον δεν διάβασες σωστά ή διαβάζεις αποσπασματικά. 

Στις 21/3/2023 στις 12:41 ΜΜ, SabotazNic είπε

Δεν θυμάμαι, αλλά έχει σημασία? Έκανα rma μέσω της msi απευθείας 

Ναι έχει , μας έχουν γραμμένους σαν χώρα.

 

8 ώρες πριν, hln3 είπε

Πάντως ο OP νομίζω πως κατάλαβε λάθος, το κατάστημα εδώ του είπε για χρέωση μεταφορικών και κόστος ελέγχου 20 ευρώ αν απορριφθεί το rma

Σωστά κατάλαβες εσύ και εγώ, όμως το κατάστημα έκλεισε, έτσι απευθύνθηκα στην MSI.

 

8 ώρες πριν, hln3 είπε

AIB δεν είδα να του γράφει πουθενά για το κόστος της διαδικασίας. Υποθέτω πως του ζήτησαν τα στοιχεία για να του δώσουν ετικέτα για την μεταφορική.

Μου ζήτησαν  να πληρώσω εγώ τα μεταφορικά προς την  Πολωνία(;). Αυτοί θα πλήρωναν την επιστροφή σε περίπτωση ενεργοποίησης της εγγύησης. 

Επεξ/σία από rtyu
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, rtyu είπε

Ναι έχει , μας έχουν γραμμένους σαν χώρα.

Μα, έκανα επιτυχώς rma στην msi από Ελλάδα 🤔

Για το τυπικο κιολας, και εγω ημουν στην ιδια περιπτωση. (κλειστο μαγαζι, πληρωσα εξ αποστολης)

image.png.bcbb76b46abdc396c4e310b7bbbdf548.png

9 ώρες πριν, hln3 είπε

Αν δεν έχουν ίδιο/παρόμοιο το πιο φιλικο προς τον καταναλωτή θα ήταν να κάνουν δωρεάν το "upgrade"

Θεωρω οτι ειναι scripted αυτο, ωστοσο θα του δωσουν δωρεαν αναβαθμιση. Δεν εντοπισα καπου να γραφει μοντελο μητρικης, αλλα δεν μπορει να μην εχουν am4 tomahawk/mpg/pro/gaming κτλ. Ολες αυτες ειναι στο budget 100-160

Βασικα, σε εμενα μου ειχαν αρνηθει την δυνατοτητα να πληρωσω για καλυτερο προιον

image.png.3ebad3b59f6f789d6ab0f28ef98df74e.png

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Μα, έκανα επιτυχώς rma στην msi από Ελλάδα 🤔

Για το τυπικο κιολας, και εγω ημουν στην ιδια περιπτωση. (κλειστο μαγαζι, πληρωσα εξ αποστολης)

image.png.bcbb76b46abdc396c4e310b7bbbdf548.png

Θεωρω οτι ειναι scripted αυτο, ωστοσο θα του δωσουν δωρεαν αναβαθμιση. Δεν εντοπισα καπου να γραφει μοντελο μητρικης, αλλα δεν μπορει να μην εχουν am4 tomahawk/mpg/pro/gaming κτλ. Ολες αυτες ειναι στο budget 100-160

Εγώ προσωπικά θα σε έβγαζα εκτός εγγύησης μόλις διάβαζα ότι κάνεις 2 μήνες διακοπές. Κάπου ώπα... :P 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, leros2004 είπε

Εγώ προσωπικά θα σε έβγαζα εκτός εγγύησης μόλις διάβαζα ότι κάνεις 2 μήνες διακοπές. Κάπου ώπα... :P 

Χαχαχα, ειχα γυρισει απο το φοιτητικο σπιτι, στο πατρικο :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/3/2023 στις 8:27 ΠΜ, 7nisiotis είπε

2ο. σημειώσεις

Αγορά ακριβών components (άνω των 100€) από Ελλάδα μόνο σε ειδικές περιπτώσεις προσφορών και με το σκεπτικό εφόσον γίνει κατι να έχεις το νόμο στα χέρια και τους πριζεις. Αγορά μόνο από επώνυμες αλυσίδες τουλάχιστον.

η τιμή της μητρικής όταν την αγόρασα ήταν σε προσφορά. 

14 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Θεωρω οτι ειναι scripted αυτο, ωστοσο θα του δωσουν δωρεαν αναβαθμιση. Δεν εντοπισα καπου να γραφει μοντελο μητρικης, αλλα δεν μπορει να μην εχουν am4 tomahawk/mpg/pro/gaming κτλ. Ολες αυτες ειναι στο budget 100-160

Εδώ κρύβετε η πονηριά τους .Με γύριζαν γύρω γύρω και στο τέλος μου ζήτησαν απόδειξη αγοράς. Όταν είδαν την τιμή , μου είπαν να καλύψω εγώ την διαφορά. Που είναι η εγγύηση της MSI; Πουθενά.

Παραθέτω μόνο τις απαντήσεις που έλαβα αφενός γιατί απαντούσα ότι με ρωτούσαν ,αφετέρου για να μην κουράσω.

Απάντηση στο 2ο email μου 14/3 :Dear Customer,How may I help you? Pozdrawiam/Kind Regards,...MSI Polska Sp. z o.o.

Απάντηση στο 3ο email μου 15/3: Dear Customer, Kindly please to provide proof of purchase and serial no. of your device. ....MSI Polska Sp. z o.o.

Απάντηση στο 4ο email μου  15/3 : Notice: Please reply to this email directly, do not remove or modify the subject.Ticket:926752Not working.

Content:Dear****** ******thank you for your response. 
In this case, please contact our RMA team at the following address: Desktop Computer Components RMA: [email protected] to check for any available solutions.
Please let us know whether you have any further questions and we'll do our best to help!Have a great day!
All the best,
MSI Customer Service Team

Απάντηση στο 5ο email μου 15/3: Όπως την προηγούμενη απάντηση. 

Απάντηση στο 6ο email μου 16/3 :Dear Customer,Please be advised that under the normal process, please contact your retailer / distributor for warranty repair.This time we will make an exception and receive warranty repairs directly from you. Remember that:

 1) we will repair or replace your product with the same model under the warranty,

2) If the product is beyond repair, we can offer you a replacement with an upgraded model, but you need to cover the difference between the market price of both products - so we offer a payment conversion (+ shipping, handling, etc.),

3) credit in this situation is impossible.

Note: Please send only Motherboard/VGA for a repair, all Components/accessories (such as manuals, CDs, etc.) attached to MB/VGA will be scrapped – it won’t be sent back if we receive in RMA.

We will issue an RMA, but you need to ship the device at your own expense and we will ship the device after repair at our expense.If you agree, please provide your RMA details below:

Full name and surname:Address:City:Postal Code:Telephone:E-mail:Serial number:Error description:Copy of the invoice / proof of purchase  MSI Polska Sp. z o.o

Απάντηση στο 6ο email μου (παράπονα) 17/3 :Dear Customer,May I ask you what is your concern or complaint?Pozdrawiam/Kind Regards, MSI Polska Sp. z 

 Απάντηση στο 7ο email μου 17/3Dear Customer,If there will be no mechanical damaged done to your device, then your case will be sorted out free of charge – in warranty, according to the presented solutions.Pozdrawiam/Kind Regards, MSI Polska Sp. z o.o

Η απάντηση μου ήταν :This is not accepted :  ''according to the presented solutions.'' ''but you need to cover the difference between the market price of both products - so we offer a payment conversion (+ shipping, handling, etc.)'' .Accepted is to send the M/b , if no mechanical damaged done , you must find a free of charge  solution . I pay for a 3 year warrandy ,MSI  M/B  work only 10 months,  suddenly died.  PC work now with  other M/B same psu ,gpu,ssd, mem,power e.t.c

Απάντηση στο 8ο email μου 20/3 :Dear Customer, This is an optional solution in case, we will be not able to repair your device and there will be no available model to provide as replacement.Pozdrawiam/Kind Regards,MSI Polska Sp. z o.o

 

Ta emai τους ήρθαν από : Desktop Computer Components RMA [EMEA] <[email protected]> και  MSI OCSS <[email protected]>
 
 
Επεξ/σία από rtyu
Δημοσ.
Στις 16/3/2023 στις 6:16 ΜΜ, rtyu είπε

3/7/2021 αγόρασα μια μητρική MSI ,μνήμες ,τροφοδοτικό απο το κατάστημα dotpower. Τον Μάιο του 2022 νέκρωσε ο υπολογιστής. Αγόρασα μια καινούργια μητρική και ως σήμερα είναι όλα εντάξει. Συμπέρασμα φταίει η μητρική. Επικοινώνησα με το dotpower για την επισκευή της MSI και μου έγραψε να στείλω την μητρική σε αυτούς , αυτοί θα την στείλουν στην Γερμανία...

''Να σας ενημερώσουμε πως σε περίπτωση που το προϊόν που το προϊόν σας κριθεί ελαττωματικό και εντός ων όρων εγγυήσεως από το τεχνικό τμήμα της εταιρίας κατασκευής αλλά και από το δικό μας τεχνικό τμήμα, το προϊόν αντικατάστασης που θα λάβετε θα είναι εντελώς δωρεάν και χωρίς έξοδα αποστολής.
Σε περίπτωση που το προϊόν δεν μπορεί να ενταχθεί στην διαδικασία εγγυήσεως καλής λειτουργίας τότε το προϊόν δεν θα αντικατασταθεί αλλά θα αποσταλεί πίσω σε εσάς με τα μεταφορικά έξοδα να βαραίνουν εσάς αλλά και κόστος τεχνικού ελέγχου 20 Ευρώ.
Ο χρόνος ολοκλήρωσης της παραπάνω διαδικασία δεν εξαρτάτε από το κατάστημα μας μόνο καθώς το προϊόν θα ελεγχθεί εντός 2 ημερών και θα αποσταλεί προς ολοκλήρωση του ελέγχου και κάλυψης του εντός των όρων εγγυήσεως στην Γερμανία όπου και βρίσκετε ένα από τα service της εταιρίας κατασκευής.
Σας εξυπηρέτησε ο συνεργάτης με κωδικό 713.
Με εκτίμηση ,Ομάδα Dotpower.gr Τηλ: 210 220 85 85 Site: www.dotpower.gr Email: [email protected]''
Λόγο ότι θα πήγαινα στην Αθήνα αρχές 23 δεν θεώρησα σκόπιμο να ασχοληθώ .Τον Φεβρουάριο 23 όταν πήγα στο κατάστημα dotpower είδα ένα άδειο σαν εγκαταλελειμμένο κτίριο.
Εκανα εγγραφή στην ιστοσελίδα της MSI 3/2023 και σχετικό αίτημα επισκευής ,μου απάντησαν δίνοντας μου ένα εισιτήριο  
MSI OCSS <[email protected]>
Προς:χχχχχχχχ@yahoo.gr
Τρί 14 Μαρ στις 3:05 μ.μ.
Notice: Please reply to this email directly, do not remove or modify the subject.Ticket:
926...Not working.
Content:Dear r....   χχχχχχχ
thank you for contacting us. 
We're sorry to hear you've been experiencing issues with one of our products.
Please be informed that all warranty responsibilities for components such as graphics cards, motherboards, gaming gear, liquid cooling, chassis, are given only to the distributor, which means for end-users that warranty repair requests must be made to the shop where the unit was bought.
If there are any issues with the RMA process, please contact our RMA team at the following address: Desktop Computer Components RMA: [email protected]
Have a great day!
All the best,
MSI Customer Service Team
 For other general inquiries, feel free to visit the FAQ section on our website. We’ll find you the best support options
※This ticket will be closed automatically after 3 days should there be no further comments or responses after it being answered.
※As we really value your feedback, please let us know about your customer experience by filling out the short survey, once the ticket is closed. Thank you!Please do not change the subject if you reply directly, or you can login into account.msi / to reply, Thank you.
Τους απάντησα ότι το κατάστημα έχει κλείσει.
Μου απάντησαν ξανά το ίδιο :We're sorry to hear you've been experiencing issues with one of our products.
Please be informed that all warranty responsibilities for components such as graphics cards, motherboards, gaming gear, liquid cooling, chassis, are given only to the distributor, which means for end-users that warranty repair requests must be made to the shop where the unit was bought.
If there are any issues with the RMA process, please contact our RMA team at the following address: Desktop Computer Components RMA: [email protected]
Have a great day! All the best, MSI Customer Service Team
Τους απάντησα ότι το κατάστημα έχει κλείσει μόνιμα.
Μου απαντάνε :Dear Customer, How may I help you? Pozdrawiam/Kind Regards,Gabriel ......icz . Customer Service Specialist. MSI Polska Sp. z o.o
Τους απαντώ , η μητρική είναι πεθαμένη ,το κατάστημα έχει κλείσει μόνιμα  η μητρική είναι εντός εγγύησης. 
Μου απαντούν :Dear Customer,Kindly please to provide proof of purchase and serial no. of your device.
Τους απαντώ στέλνοντας τους την απόδειξη αγοράς.
Μου απαντούν :
ο χρήστης MSI OCSS <[email protected]> έγραψε:
Notice: Please reply to this email directly, do not remove or modify the subject.Ticket:
926752Not working.Content:Dear r.....   ......
thank you for your response.   In this case, please contact our RMA team at the following address: Desktop Computer Components RMA: [email protected] to check for any available solutions.
Please let us know whether you have any further questions and we'll do our best to help!  Have a great day! All the best,MSI Customer Service Team
 For other general inquiries, feel free to visit the FAQ section on our website. We’ll find you the best support options
※This ticket will be closed automatically after 3 days should there be no further comments or responses after it being answered.
As we really value your feedback, please let us know about your customer experience by filling out the short survey, once the ticket is closed. Thank you!
Τους απαντώ: this process is complex and confusing. Four emails. You are making fun of me . Never again msi
Μου απαντούν:
Desktop Computer Components RMA [EMEA] <[email protected]>
Πέμ 16 Μαρ στις 10:03 π.μ. Dear Customer,  Please be advised that under the normal process, please contact your retailer / distributor for warranty repair.This time we will make an exception and receive warranty repairs directly from you. Remember that:
1) we will repair or replace your product with the same model under the warranty,
2) If the product is beyond repair, we can offer you a replacement with an upgraded model, but you need to cover the difference between the market price of both products - so we offer a payment conversion (+ shipping, handling, etc.),
3) credit in this situation is impossible.
Note: Please send only Motherboard/VGA for a repair, all Components/accessories (such as manuals, CDs, etc.) attached to MB/VGA will be scrapped – it won’t be sent back if we receive in RMA.We will issue an RMA, but you need to ship the device at your own expense and we will ship the device after repair at our expense.
If you agree, please provide your RMA details below:
Full name and surname:
Address:City:Postal Code:Telephone:E-mail:Serial number:Error description:Copy of the invoice / proof of purchase   Pozdrawiam/Kind Regards MSI Polska Sp. z o.o. ........Poland   Wrocławskie
 
ΜΠΛΑ,ΜΠΛΑ,ΜΠΛΑ Χωρίς ουσία ΠΟΤΕ ΠΙΑ MSI .
υ.γ μην γράψετε για ΓΓΚαταναλωτή ...και άλλες μόνο στον τίτλο υπηρεσίες του κράτους.
 
 
 

Περίεργος τρόπος να μας δείξεις ότι α) Δεν έχεις γνώση της αγγλικής γλώσσας για να κατανοήσεις αυτά που σου λένε β) ότι το support της MSI έκανε ό,τι ήταν δυνατόν για να σε βοηθήσει.

Άντε και του χρόνου.

 

Βέβαια σε ένα κομμάτι έχεις δίκιο: 

Τι πάει να πει να πληρώσεις διαφορά; Αντικατασταση με ισοδύναμο προϊόν ή καλύτερο εφοσον το δικο σου δεν ειναι διαθεσιμο. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, thetiesthatbind είπε

Περίεργος τρόπος να μας δείξεις ότι α) Δεν έχεις γνώση της αγγλικής γλώσσας για να κατανοήσεις αυτά που σου λένε β) ότι το support της MSI έκανε ό,τι ήταν δυνατόν για να σε βοηθήσει.

Άντε και του χρόνου.

 

Βέβαια σε ένα κομμάτι έχεις δίκιο: 

Τι πάει να πει να πληρώσεις διαφορά; Αντικατασταση με ισοδύναμο προϊόν ή καλύτερο εφοσον το δικο σου δεν ειναι διαθεσιμο. 

Σπαθιά κατάπιε η msi? Δεν κατάπιε. Άρα foul. 

Αν είχε στείλει τη μητρική αντί για email θα έχει γίνει ήδη η αντικατάσταση 😁

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Δημοσ.

Sorry αλλα δεν ειναι "καταπινω σπαθια" να τηρησει την εγγυηση της μια εταιρεια ,δηλαδη οταν αγοραζουμε ενα προιον σε προσφορα δεν ισχυει η εγγυηση?Το παιδι δεν ηθελε κατι εξαιρετικο ,μια λειτουργικη μητρικη σαν αυτη που αγορασε.

Χαλασε σε λιγοτερο απο ενα ετος και του κανουν τετοιες γυφτιες ,σκεψου να χαλαγε στα 2.5 χρονια.Νεφρο θα του ζηταγαν.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Seldon68 είπε

Sorry αλλα δεν ειναι "καταπινω σπαθια" να τηρησει την εγγυηση της μια εταιρεια ,δηλαδη οταν αγοραζουμε ενα προιον σε προσφορα δεν ισχυει η εγγυηση?Το παιδι δεν ηθελε κατι εξαιρετικο ,μια λειτουργικη μητρικη σαν αυτη που αγορασε.

Χαλασε σε λιγοτερο απο ενα ετος και του κανουν τετοιες γυφτιες ,σκεψου να χαλαγε στα 2.5 χρονια.Νεφρο θα του ζηταγαν.

Mα τι γυφτιές του κάνανε; Του ζήτησαν να την στείλει για να την επισκευάσουν ή να του δώσουν καινούργια...WTF 😮 

Δημοσ.
Στις 23/3/2023 στις 1:51 ΜΜ, thetiesthatbind είπε

Περίεργος τρόπος να μας δείξεις ότι α) Δεν έχεις γνώση της αγγλικής γλώσσας για να κατανοήσεις αυτά που σου λένε β) ότι το support της MSI έκανε ό,τι ήταν δυνατόν για να σε βοηθήσει.

Άντε και του χρόνου.

 

Βέβαια σε ένα κομμάτι έχεις δίκιο: 

Τι πάει να πει να πληρώσεις διαφορά; Αντικατασταση με ισοδύναμο προϊόν ή καλύτερο εφοσον το δικο σου δεν ειναι διαθεσιμο. 

Περίεργος τρόπος ,να βγάζεις μια διαπίστωση: ''ότι το support της MSI έκανε ό,τι ήταν δυνατόν για να σε βοηθήσει'' και στην δεύτερη παράγραφο αυτοαναιρείσαι ''Τι πάει να πει να πληρώσεις διαφορά; Αντικατασταση με ..."

2 ώρες πριν, Seldon68 είπε

Αυτό με το να πληρώσεις την διαφορά δεν το είδες ;

Δεν θέλει να το δει!!

Στις 22/3/2023 στις 9:34 ΜΜ, Herald είπε

Mα αυτό προσπάθησαν να κάνουν και εσύ βρήκες την διαδικασία του να τους στείλεις την μητρική...πολύπλοκη. Θες να την επισκευάσουν με teamvviewer?

Όλα τα κατάλαβες λάθος. Δεν βγήκα την διαδικασία να τους στείλω την μητρική λάθος γιατί δεν φτάσαμε σε αυτό το στάδιο, να στείλω. Η διαδικασία από το ένα mail στο άλλο  ώστε να μου απαντήσουν την πρόταση τους  ήταν πολύπλοκη. 

Δημοσ.

Σοβαρα, βασικη κατανοηση αγγλικων δεν υπαρχει;;

Σου λενε στειλε την και θα γινουν τα εξης:

1) Επισκευη η αντικατασταση με ιδια η παρομοιο μοντελο

2) Αν δεν εχουμε παρομοιο μοντελο , θα δωσεις τη διαφορα για να σου δωσουν καλυτερη μητρικη. Αλλα αυτο προφανως ισχυει μονο αν δεν ισχυσει το 1. Εσυ πας και πηδας κατευθειαν στο 2) και γκρινιαζεις για αυτο.

Μια χαρα ειναι η εγγυηση της MSI. Αν δε μπορειτε να συνεννοειθειτε με greeklish δε φταιει η εταιρεια.

  • Like 5
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Seldon68 είπε

Αυτό με το να πληρώσεις την διαφορά δεν το είδες ;

Δεν ξέρει κανείς σε τι αναφέρονται. Αν τους στείλεις 3070 και έχουν διαθέσιμη μόνο 3080, λογικο να πληρώσεις την διαφορά. Και όλα αυτά όχι εξαιτίας της msi αλλά επειδή δεν υπάρχει ανοιχτό το κατάστημα, αλλιώς απλά θα του επέστρεψαν τα χρήματα. Η msi δεν μπορεί να σου επιστρέψει τα χρήματα που πλήρωσες στο κατάστημα, αυτονόητο. 

 

Πέρα από αυτά βέβαια, αυτή είναι η τελευταία λύση που του δώσανε, του είπανε για επισκευή ή αλλαγή με ίδιο / παρόμοιο μοντέλο. 

 

Ε πραγματικά, τι άλλο να κάνουν οι τύποι

  • Like 1
Δημοσ.

καλα σε εγγυηση το προιον το λογικο ειναι να μην πληρωσεις τιποτα παραπανω. μην αλλαξουμε κ την εννοια της εγγυησης το 2023

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...