andreasgt21 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα παιδιά, σήμερα το πρωί επικοινωνήσα με ΔΥΠΑ για μία θέση εργασία μέσα από το πρόγραμμα της προεργασίας και τους ανέφερα πως είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής και άρα δε μπορώ να συμμετάσχω στο εν λόγω πρόγραμμα απασχόλησης. Ο υπάλληλος, λοιπόν, μου ανακοινώνει πως δε δικαιούμαι τότε κάρτα ανεργίας, καθώς δε φαινόταν να έχω δουλέψει τα τελευταία τρία χρόνια, καθώς και ότι σπουδάζω ακόμα. Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει περίπτωση να κάνει κάποιο λάθος εκείνος και, επίσης, πριν έναν μήνα τελείωσα ένα πρόγραμμα voucher ανέργων, θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με το να πάρω τα λεφτά της επιδότησης; Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2023 από andreasgt21
Μακιαβέλλι Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Στις 16/3/2023 στις 12:52 ΜΜ, andreasgt21 είπε Καλησπέρα παιδιά, σήμερα το πρωί επικοινωνήσα με ΔΥΠΑ για μία θέση εργασία μέσα από το πρόγραμμα της προεργασίας και τους ανέφερα πως είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής και άρα δε μπορώ να συμμετάσχω στο εν λόγω πρόγραμμα απασχόλησης. Ο υπάλληλος, λοιπόν, μου ανακοινώνει πως δε δικαιούμαι τότε κάρτα ανεργίας, καθώς δε φαινόταν να έχω δουλέψει τα τελευταία τρία χρόνια, καθώς και ότι σπουδάζω ακόμα. Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει περίπτωση να κάνει κάποιο λάθος εκείνος και, επίσης, πριν έναν μήνα τελείωσα ένα πρόγραμμα voucher ανέργων, θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με το να πάρω τα λεφτά της επιδότησης; Ως φοιτητής δεν θεωρείσαι άνεργος, δεν δικαιούσαι κάρτα ανεργίας και συνεπώς δεν δικαιούσαι να συμμετέχεις σε προγράμματα ανέργων. Κάνεις σχετική υπεύθυνη δήλωση κατά την έκδοση της κάρτας ανεργίας. Στη θεωρία αυτά, στην πράξη πολύ συχνά φοιτητές εγγράφονται ως άνεργοι, χωρίς να δηλώνουν ότι είναι φοιτητές.