korakios Δημοσ. 20 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2023 29 λεπτά πριν, Ins0mniac είπε καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις. επειδή μπήκα στο φόρουμ σίγουρος για το mild και τώρα μόνο αυτό δεν είμαι,μπορείτε να μου πείτε αν αυτή τη στιγμή και θεωρητικά για την επόμενη πενταετία αξίζει mild, hybrid ή plugin? ξαναλέω ότι καθημερινά κάνω λίγα χλμ και με νοιάζει σε εθνική με γεμάτο αμαξι να μπορώ να επιτάχυνω χωρίς να νιώθω ότι σερνω βαρίδια. εδώ δεν ξέρουμε του χρόνου τι θα κάνουν τα τζιμάνια , 5ετία το πας μακρυά . πάρε όποιο σου αρέσει και είναι στο budget σου (plugin ξεφεύγεις αρκετά σε άλλες μεγάλες κατηγορίες)
G.bar Δημοσ. 20 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2023 9 ώρες πριν, Ins0mniac είπε καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις. επειδή μπήκα στο φόρουμ σίγουρος για το mild και τώρα μόνο αυτό δεν είμαι,μπορείτε να μου πείτε αν αυτή τη στιγμή και θεωρητικά για την επόμενη πενταετία αξίζει mild, hybrid ή plugin? ξαναλέω ότι καθημερινά κάνω λίγα χλμ και με νοιάζει σε εθνική με γεμάτο αμαξι να μπορώ να επιτάχυνω χωρίς να νιώθω ότι σερνω βαρίδια. Εφόσον θες βαρύ αυτοκίνητο, και αν δεν είναι πρόβλημα το κόστος, η πρώτη επιλογή είναι plug-in αν έχεις γκαράζ η πυλωτή που μπορείς να τραβήξεις γραμμή, μετά υβριδικό και ιδανικά Toyota που το κατέχουν χρόνια αλλά και τα 11 χρόνια εγγύηση στη μπαταρία παίζουν ρόλο, και μετά αν θες μόνο για να μπαινεις στον δακτύλιο, κάποιο mild, αλλά και πάλι η διαφορά με ένα απλό θερμικό δεν θα είναι μεγάλη. Δεν ξέρω αν αξίζει η διαφορά στην τιμή.
Gl0bAlZer0 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) Το mild ρε παιδιά μη το βάζετε καν στο παιχνίδι. Ο κύριος λόγος ύπαρξης είναι για τους ρύπους όπου συνολικά στις εταιρίες συμφέρει. Το κανονικό το hybrid είναι άλλη ιστορία ειδικά για κάποιον που ζει σε μεγάλη πόλη και κινείται εντός. Στα ταξίδια η διαφορά του full Hybrid με ένα κανονικό είναι μικρή. Δεν είναι μόνο ότι έχει πιο ακριβή τιμή αγοράς αλλά σκέψου ότι πρέπει να συντηρείς 2 διαφορετικά συστήματα. Μπορεί να μη συμβεί τίποτα αλλά στατιστικά οι πιθανότητες αυξάνονται... Ηλεκτρικό για 1ο αυτοκίνητο ακόμα δε θα το αγόραζα παρόλο που έχω γκαράζ. Ναι οι φορτιστές αυξάνονται όπως και οι χρήστες και όταν θα θέλω να πάω ένα ταξίδι δε θέλω να το σκέφτομαι 2 φορές ή να με φάει η ουρά σε κάποιο σταθμό φόρτισης. Για 2ο μέσα στη πόλη και εφόσον έχω γκαράζ; Τότε μάλιστα, ειδικά αν έχεις και κανένα φωτοβολταικό net metering! Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2023 από Gl0bAlZer0
Sakiz105 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2023 7 ώρες πριν, Gl0bAlZer0 είπε Το mild ρε παιδιά μη το βάζετε καν στο παιχνίδι. Ο κύριος λόγος ύπαρξης είναι για τους ρύπους όπου συνολικά στις εταιρίες συμφέρει. Το κανονικό το hybrid είναι άλλη ιστορία ειδικά για κάποιον που ζει σε μεγάλη πόλη και κινείται εντός. Στα ταξίδια η διαφορά του full Hybrid με ένα κανονικό είναι μικρή. Δεν είναι μόνο ότι έχει πιο ακριβή τιμή αγοράς αλλά σκέψου ότι πρέπει να συντηρείς 2 διαφορετικά συστήματα. Μπορεί να μη συμβεί τίποτα αλλά στατιστικά οι πιθανότητες αυξάνονται... είναι απλά μια ακόμα τεχνολογία που έρχονται τα νέα οχήματα. Συνήθως ή δεν μπορείς να το πάρεις χωρίς αυτό 'η ορισμένες εκδόσεις είναι μόνο με αυτό. Στα πιο πολλά, αν όχι σε όλα, mild hybrid, το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ αντικαθιστά την μίζα παρά είναι δεύτερος κινητήρας όπως στα full hybrid. Σαν αξιοπιστεία δεν χάνεις κάτι, αλλά περιπλέκει τυχόν επισκευές εκτός αντιπροσωπείας. Προσωπικά όπως είπα και στο post στην αρχή, δεν βλέπω να προσφέρει κάτι ουσιώδες παρά καλύτερη επιτάχυνση στο sport mode. 1
Zakzam Δημοσ. 20 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2023 Το μεγαλύτερο ψέμα με τα 48v , ότι ποιο άχρηστο. Έχεις ένα έξτρα σύστημα που δεν βοηθάει σε τίποτα αλλά σε επιβαρύνει μελλοντικά στην συντήρηση (αν δεν σου βγάλει βλάβη νωρίτερα). Για πολλά χιλιόμετρα diesel, για νορμάλ βενζίνη. Αυτές είναι οι επιλογές σου. Αν έχεις έξτρα λεφτά πάς σε Toyota υβριδικό, μόνο.
andreas-d Δημοσ. 20 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2023 6 λεπτά πριν, Zakzam είπε Το μεγαλύτερο ψέμα με τα 48v , ότι ποιο άχρηστο. Έχεις ένα έξτρα σύστημα που δεν βοηθάει σε τίποτα αλλά σε επιβαρύνει μελλοντικά στην συντήρηση (αν δεν σου βγάλει βλάβη νωρίτερα). Για πολλά χιλιόμετρα diesel, για νορμάλ βενζίνη. Αυτές είναι οι επιλογές σου. Αν έχεις έξτρα λεφτά πάς σε Toyota υβριδικό, μόνο. To Diesel μη το αναφέρεις καθόλου έχει πεθάνει και δε το έχεις πάρει χαμπάρι. Η ποιο ασύμφορη αγορά είναι εκτός και η Ελλάδα βρίσκεται σε άλλο πλανήτη, στο θέμα μας τώρα, η toyota hybrid σαν μεση λύση(για εμένα η ποιο σωστή) η πλήρης ηλεκτρικό(μειονέκτημα τα μεγάλα ταξίδια) εγώ που έρχομαι οδικώς Γερμανία Ελλάδα και αντίστροφα είναι μεγάλο πρόβλημα αντε να βρω να φορτίσω Σερβία η Σκόπια η μπαίνοντας Ελλάδα στο Κιλκίς, γιαυτό διάλεξα toyota c hr 2.0 hybrid και τέλος βέβαια για Γερμανία θα συνέφερε ηλεκτρικό μόνο.
famas Δημοσ. 21 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2023 Περί Mild hybrid να προσθέσουμε ότι χονδρικά θα είσαι 0,8 με 1,0 πιο κάτω από κατανάλωση, καθότι βοηθάει η 48V μπαταρία τον θερμικό στα χαμηλά.
GoMaR Δημοσ. 21 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2023 Ο αδερφος μου με ford puma mild hybrid και εγω με focus active 1000 125hp ιδιες καταναλωσεις εχουμε πανω κατω και διαφερουν μονο αν αλλαξει ο τροπος οδηγησης. Οποτε βασει εμπειριας παντα, τουλαχιστον στα φορντ δε θεωρω οτι κερδιζεις κατι σε καταναλωση.
famas Δημοσ. 21 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, GoMaR είπε Ο αδερφος μου με ford puma mild hybrid και εγω με focus active 1000 125hp ιδιες καταναλωσεις εχουμε πανω κατω και διαφερουν μονο αν αλλαξει ο τροπος οδηγησης. Οποτε βασει εμπειριας παντα, τουλαχιστον στα φορντ δε θεωρω οτι κερδιζεις κατι σε καταναλωση. Είχα focus 1000 του 2015 για 77.000 χλμ και πήρα Puma 1000 το 2022. Κίνηση πόλη κυρίως είμαι όπως είπα 0,8 λίτρα χαμηλότερα με μέτρηση στην αντλία πάντα. Η διαφορά χαμηλά και μεσαία είναι εμφανής. Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2023 από famas 2
GoMaR Δημοσ. 21 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2023 Δεν αμφισβητω αυτο που λες εννοειται, απλα καταθετω και την δικια μου εμπειρια. 0.8 διαφορα δεν εχω δει ποτε. Μαλιστα καποιες φορες εχω καλυτερη καταναλωση εγω και καποιες ο αδερφος μου. Αλλα για διαφορες της ταξεως 0.1 εως 0.5. Μιλαμε για κοινες βολτες ετσι και τι δειχνει ο υπολογιστης καταναλωση καυσιμου στο αμαξι. Μηπως παιζει ρολο οτι το active ειναι πιο καινουργιο απο το φοκους του 15; δε ξερω. Λογικα ιδιοι κινητηρες ειναι.
famas Δημοσ. 21 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2023 10 λεπτά πριν, GoMaR είπε Μηπως παιζει ρολο οτι το active ειναι πιο καινουργιο απο το φοκους του 15; δε ξερω. Λογικα ιδιοι κινητηρες ειναι. Active ποιο μοντέλο; Ο 1.000 του 2015 δεν είναι ίδιος με τον 1.000 του 2020 ή του 2022.
GoMaR Δημοσ. 21 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2023 Οχι βρε, αφου το εγραψα. 1000αρης με 125. Οπως και το πουμα εχει 125 αλογα απλα ειναι mild hybrid 1
Black Demis Δημοσ. 21 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2023 1 hour ago, GoMaR said: Δεν αμφισβητω αυτο που λες εννοειται, απλα καταθετω και την δικια μου εμπειρια. 0.8 διαφορα δεν εχω δει ποτε. Μαλιστα καποιες φορες εχω καλυτερη καταναλωση εγω και καποιες ο αδερφος μου. Αλλα για διαφορες της ταξεως 0.1 εως 0.5. Μιλαμε για κοινες βολτες ετσι και τι δειχνει ο υπολογιστης καταναλωση καυσιμου στο αμαξι. Μηπως παιζει ρολο οτι το active ειναι πιο καινουργιο απο το φοκους του 15; δε ξερω. Λογικα ιδιοι κινητηρες ειναι. αλλο map έχει εδώ κάνει απλή ανά χαρτογράφηση του ίδιο κινητήρα και νωμιζεις έχεις άλλο αμάξι σκέψου βελτίωση μετά απο τοσα χρονια απο εργοστάσιο 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα