Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Ins0mniac είπε

καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

επειδή μπήκα στο φόρουμ σίγουρος για το mild και τώρα μόνο αυτό δεν είμαι,μπορείτε να μου πείτε αν αυτή τη στιγμή και θεωρητικά για την επόμενη πενταετία αξίζει mild, hybrid ή plugin? 

ξαναλέω ότι καθημερινά κάνω λίγα χλμ και με νοιάζει σε εθνική με γεμάτο αμαξι να μπορώ να επιτάχυνω χωρίς να νιώθω ότι σερνω βαρίδια.

εδώ δεν ξέρουμε του χρόνου τι θα κάνουν τα τζιμάνια , 5ετία το πας μακρυά .

πάρε όποιο σου αρέσει και είναι στο budget σου (plugin ξεφεύγεις αρκετά σε άλλες μεγάλες κατηγορίες)

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Ins0mniac είπε

καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

επειδή μπήκα στο φόρουμ σίγουρος για το mild και τώρα μόνο αυτό δεν είμαι,μπορείτε να μου πείτε αν αυτή τη στιγμή και θεωρητικά για την επόμενη πενταετία αξίζει mild, hybrid ή plugin? 

ξαναλέω ότι καθημερινά κάνω λίγα χλμ και με νοιάζει σε εθνική με γεμάτο αμαξι να μπορώ να επιτάχυνω χωρίς να νιώθω ότι σερνω βαρίδια.

 

  Εφόσον θες βαρύ αυτοκίνητο, και αν δεν είναι πρόβλημα το κόστος, η πρώτη επιλογή είναι plug-in αν έχεις γκαράζ η πυλωτή που μπορείς να τραβήξεις γραμμή, μετά υβριδικό και ιδανικά Toyota που το κατέχουν χρόνια αλλά και τα 11 χρόνια εγγύηση στη μπαταρία παίζουν ρόλο, και μετά αν θες μόνο για να μπαινεις στον δακτύλιο, κάποιο mild, αλλά και πάλι η διαφορά με ένα απλό θερμικό δεν θα είναι μεγάλη. Δεν ξέρω αν αξίζει η διαφορά στην τιμή. 
  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το mild ρε παιδιά μη το βάζετε καν στο παιχνίδι. Ο κύριος λόγος ύπαρξης είναι για τους ρύπους όπου συνολικά στις εταιρίες συμφέρει. 

Το κανονικό το hybrid είναι άλλη ιστορία ειδικά για κάποιον που ζει σε μεγάλη πόλη και κινείται εντός. Στα ταξίδια η διαφορά του full Hybrid με ένα κανονικό είναι μικρή. Δεν είναι μόνο ότι έχει πιο ακριβή τιμή αγοράς αλλά σκέψου ότι πρέπει να συντηρείς 2 διαφορετικά συστήματα. Μπορεί να μη συμβεί τίποτα αλλά στατιστικά οι πιθανότητες αυξάνονται...

Ηλεκτρικό για 1ο αυτοκίνητο ακόμα δε θα το αγόραζα παρόλο που έχω γκαράζ. Ναι οι φορτιστές αυξάνονται όπως και οι χρήστες και όταν θα θέλω να πάω ένα ταξίδι δε θέλω να το σκέφτομαι 2 φορές ή να με φάει η ουρά σε κάποιο σταθμό φόρτισης. Για 2ο μέσα στη πόλη και εφόσον έχω γκαράζ; Τότε μάλιστα, ειδικά αν έχεις και κανένα φωτοβολταικό net metering!

Επεξ/σία από Gl0bAlZer0
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Gl0bAlZer0 είπε

Το mild ρε παιδιά μη το βάζετε καν στο παιχνίδι. Ο κύριος λόγος ύπαρξης είναι για τους ρύπους όπου συνολικά στις εταιρίες συμφέρει. 

Το κανονικό το hybrid είναι άλλη ιστορία ειδικά για κάποιον που ζει σε μεγάλη πόλη και κινείται εντός. Στα ταξίδια η διαφορά του full Hybrid με ένα κανονικό είναι μικρή. Δεν είναι μόνο ότι έχει πιο ακριβή τιμή αγοράς αλλά σκέψου ότι πρέπει να συντηρείς 2 διαφορετικά συστήματα. Μπορεί να μη συμβεί τίποτα αλλά στατιστικά οι πιθανότητες αυξάνονται...

είναι απλά μια ακόμα τεχνολογία που έρχονται τα νέα οχήματα. Συνήθως ή δεν μπορείς να το πάρεις χωρίς αυτό 'η ορισμένες εκδόσεις είναι μόνο με αυτό. 

Στα πιο πολλά, αν όχι σε όλα, mild hybrid, το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ αντικαθιστά την μίζα παρά είναι δεύτερος κινητήρας όπως στα full hybrid. Σαν αξιοπιστεία δεν χάνεις κάτι, αλλά περιπλέκει τυχόν επισκευές εκτός αντιπροσωπείας.

Προσωπικά όπως είπα και στο post στην αρχή, δεν βλέπω να προσφέρει κάτι ουσιώδες παρά καλύτερη επιτάχυνση στο sport mode. 

  • Like 1
Δημοσ.

Το μεγαλύτερο ψέμα με τα 48v , ότι ποιο άχρηστο. Έχεις ένα έξτρα σύστημα που δεν βοηθάει σε τίποτα αλλά σε επιβαρύνει μελλοντικά στην συντήρηση (αν δεν σου βγάλει βλάβη νωρίτερα). Για πολλά χιλιόμετρα diesel, για νορμάλ βενζίνη. Αυτές είναι οι επιλογές σου. Αν έχεις έξτρα λεφτά πάς σε Toyota υβριδικό, μόνο.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Zakzam είπε

Το μεγαλύτερο ψέμα με τα 48v , ότι ποιο άχρηστο. Έχεις ένα έξτρα σύστημα που δεν βοηθάει σε τίποτα αλλά σε επιβαρύνει μελλοντικά στην συντήρηση (αν δεν σου βγάλει βλάβη νωρίτερα). Για πολλά χιλιόμετρα diesel, για νορμάλ βενζίνη. Αυτές είναι οι επιλογές σου. Αν έχεις έξτρα λεφτά πάς σε Toyota υβριδικό, μόνο.

To Diesel μη το αναφέρεις καθόλου έχει πεθάνει και δε το έχεις πάρει χαμπάρι. Η ποιο ασύμφορη αγορά είναι εκτός και η Ελλάδα βρίσκεται σε άλλο πλανήτη, στο θέμα μας τώρα, η toyota hybrid σαν μεση λύση(για εμένα η ποιο σωστή) η πλήρης ηλεκτρικό(μειονέκτημα τα μεγάλα ταξίδια) εγώ που έρχομαι οδικώς Γερμανία Ελλάδα και αντίστροφα είναι μεγάλο πρόβλημα αντε να βρω να φορτίσω Σερβία η Σκόπια η μπαίνοντας Ελλάδα στο Κιλκίς, γιαυτό διάλεξα toyota c hr 2.0 hybrid και τέλος βέβαια για Γερμανία θα συνέφερε ηλεκτρικό μόνο.

Δημοσ.

Περί Mild hybrid να προσθέσουμε ότι χονδρικά θα είσαι 0,8 με 1,0 πιο κάτω από κατανάλωση, καθότι βοηθάει η 48V μπαταρία τον θερμικό στα χαμηλά.

Δημοσ.

Ο αδερφος μου με ford puma mild hybrid και εγω με focus active 1000 125hp 
ιδιες καταναλωσεις εχουμε πανω κατω και διαφερουν μονο αν αλλαξει ο τροπος οδηγησης.

Οποτε βασει εμπειριας παντα, τουλαχιστον στα φορντ δε θεωρω οτι κερδιζεις κατι σε καταναλωση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Ο αδερφος μου με ford puma mild hybrid και εγω με focus active 1000 125hp 
ιδιες καταναλωσεις εχουμε πανω κατω και διαφερουν μονο αν αλλαξει ο τροπος οδηγησης.

Οποτε βασει εμπειριας παντα, τουλαχιστον στα φορντ δε θεωρω οτι κερδιζεις κατι σε καταναλωση.

Είχα focus 1000 του 2015 για 77.000 χλμ και πήρα Puma 1000 το 2022. Κίνηση πόλη κυρίως είμαι όπως είπα 0,8 λίτρα χαμηλότερα με μέτρηση στην αντλία πάντα. Η διαφορά χαμηλά και μεσαία είναι εμφανής.

 

Επεξ/σία από famas
  • Like 2
Δημοσ.

Δεν αμφισβητω αυτο που λες εννοειται, απλα καταθετω και την δικια μου εμπειρια. 
0.8 διαφορα δεν εχω δει ποτε. Μαλιστα καποιες φορες εχω καλυτερη καταναλωση εγω και καποιες ο αδερφος μου. Αλλα για διαφορες της ταξεως 0.1 εως 0.5. Μιλαμε για κοινες βολτες ετσι και τι δειχνει ο υπολογιστης καταναλωση καυσιμου στο αμαξι.
Μηπως παιζει ρολο οτι το active ειναι πιο καινουργιο απο το φοκους  του 15; δε ξερω. Λογικα ιδιοι κινητηρες ειναι.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, GoMaR είπε

 
Μηπως παιζει ρολο οτι το active ειναι πιο καινουργιο απο το φοκους  του 15; δε ξερω. Λογικα ιδιοι κινητηρες ειναι.

Active ποιο μοντέλο; Ο 1.000 του 2015 δεν είναι ίδιος με τον 1.000 του 2020 ή του 2022.

Δημοσ.
1 hour ago, GoMaR said:

Δεν αμφισβητω αυτο που λες εννοειται, απλα καταθετω και την δικια μου εμπειρια. 
0.8 διαφορα δεν εχω δει ποτε. Μαλιστα καποιες φορες εχω καλυτερη καταναλωση εγω και καποιες ο αδερφος μου. Αλλα για διαφορες της ταξεως 0.1 εως 0.5. Μιλαμε για κοινες βολτες ετσι και τι δειχνει ο υπολογιστης καταναλωση καυσιμου στο αμαξι.
Μηπως παιζει ρολο οτι το active ειναι πιο καινουργιο απο το φοκους  του 15; δε ξερω. Λογικα ιδιοι κινητηρες ειναι.

αλλο map έχει εδώ κάνει απλή ανά χαρτογράφηση του ίδιο κινητήρα και νωμιζεις έχεις άλλο αμάξι σκέψου βελτίωση μετά απο τοσα χρονια απο εργοστάσιο

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...