Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
22 ώρες πριν, gbras είπε

Αν ειναι να φτασεις τα χρηματα του υβριδικου πας κατευεθειαν σε ηλεκτρικο ( Tesla MY LR ) γενικα το υβριδικο δεν εχει κανενα νοημα. Το mild δεν θα το προτεινα. Παρε μηχανικο απλο diesel.

Ίσα ίσα που το υβριδικό έχει κατανάλωση σχεδόν ίδια και φθηνότερη απο το ηλεκτρικό -αν δεν έχεις γκαράζ και φορτιστή σπίτι σου-, συν όλα τα υπόλοιπα προβλήματα που έχουν τα ηλεκτρικά λόγω έλλειψης υποδομών στους δρόμους. Mild σε καμια περίπτωση φυσικά, είναι απλα για να πιάνει το όριο των ρύπων στις μετρήσεις.

  • Like 3
  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, G.bar είπε

Ίσα ίσα που το υβριδικό έχει κατανάλωση σχεδόν ίδια και φθηνότερη απο το ηλεκτρικό -αν δεν έχεις γκαράζ και φορτιστή σπίτι σου-, συν όλα τα υπόλοιπα προβλήματα που έχουν τα ηλεκτρικά λόγω έλλειψης υποδομών στους δρόμους. Mild σε καμια περίπτωση φυσικά, είναι απλα για να πιάνει το όριο των ρύπων στις μετρήσεις.

Σε καποιες περιπτωσεις μπορει και να ισχυει αν φορτιζεις απο DC που ειναι και το πιο ακριβο. Αλλα τελικα παντα το ηλεκτρικο ειναι πιο φθηνο γιατι ειτε θα φορτισεις πιο φθηνα σε AC η και δωρεαν. Ελλειψεις δεν υπαρχουν πλεον σε θεμα υποδομων και οι AC μεσα στις πολεις χρησιμοποιουνται ελαχιστα προς το παρον.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, gbras είπε

Αλλα τελικα παντα το ηλεκτρικο ειναι πιο φθηνο γιατι ειτε θα φορτισεις πιο φθηνα σε AC η και δωρεαν.

Δωρέαν για πάντα, όχι. Διότι πολύ απλά το ρεύμα κοστίζει, με όποιο τρόπο και να παράγεται, οπότε δε γίνεται να παρέχεται δωρεάν για πάντα. Τώρα μέσα στο πλαίσιο προώθησης της ηλεκτροκίνησης υπάρχουν αρκετά σημεία δωρεάν φόρτισης, αλλά αυτό θα πάψει να ισχύει σε 3-5 χρόνια.

Πιο φτηνό σίγουρα, διότι λόγω απόδοσης τα περισσότερα ηλεκτρικά κάνουν 500 χλμ με < 20€ (με τιμές οικιακού ρεύματος 2023). Τώρα αν φορτίσεις αποκλειστικά σε DC (που είναι πολύ πιο ακριβό) αντί για το σπίτι, εκεί δε ξέρω αν έχει νόημα καν ένα ηλεκτρικό.

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Haldol είπε

εκεί δε ξέρω αν έχει νόημα καν ένα ηλεκτρικό

Φυσικα και εχει αλλα ας μην το συνεχιζουμε γιατι ειμαστε εκτος θεματος και τον δημιουργο του θεματος δεν τον ενδιαφερει.

Δημοσ.
Στις 16/3/2023 στις 7:55 ΠΜ, gbras είπε

Αν ειναι να φτασεις τα χρηματα του υβριδικου πας κατευεθειαν σε ηλεκτρικο ( Tesla MY LR ) γενικα το υβριδικο δεν εχει κανενα νοημα. Το mild δεν θα το προτεινα. Παρε μηχανικο απλο diesel.

Σε ηλεκτρικο πας μονο αν δε κανεις μεγαλα ταξιδια και αν εχεις καπου να φορτισεις. Αλλιως το υβριδικο μια χαρα νοημα εχει αν κινεισαι στην πολη και που και που κανεις μεγαλα ταξιδια, εκει βεβαια θα καιει περισσοτερο αλλα ολα εξαρτωνται απο το τι αποστασεις κανεις μεσα στον χρονο και αν ειναι εντος ή εκτος πολης.

Στις 16/3/2023 στις 8:05 ΠΜ, Haldol είπε

Οι περισσότεροι που τους αρέσει η σπορ οδήγηση θεωρούν must το χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ στην πραγματικότητα ισχύει τ' αντίθετο. Must είναι αν θες να driftάρεις. Αλλά σε όλες τις άλλες περιπτώσεις (ακόμα και πίστα) το αυτόματο κινείται πιο γρήγορα και δίνει και περισσότερο έλεγχο (μόνιμα 2 χέρια στο τιμόνι, κ.λπ). Εδώ μέχρι και η F1 αυτόματο σειριακό έχει. Αλλά όχι, ο Σάκης απ' το Πέραμα με το Rallye 106 ξέρει παραπάνω (κι είναι και "χεράς"!)...

:P

Εξαρταται το αυτοματιο κιβωτιο φιλε. Υπαρχουν σοβαρα αυτοματα με sport mode που αλλαζουν ταχυτητες σε κλασματα δευτερολεπτου "καρφωτες" που κανενας χερας δε μπορει να αλλαξει με χειροκινητο. Υπαρχουν ομως και τα αλλα αυτοματα που απλα ειναι για ευκολια στην καθημερινη οδηγηση μεσα στην πολη που προφανως και δεν ειναι σχεδιασμενα για σπορ οδηγηση ουτε για επιδοσεις. 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, merkon είπε

Σε ηλεκτρικο πας μονο αν δε κανεις μεγαλα ταξιδια και αν εχεις καπου να φορτισεις. Αλλιως το υβριδικο μια χαρα νοημα εχει αν κινεισαι στην πολη και που και που κανεις μεγαλα ταξιδια, εκει βεβαια θα καιει περισσοτερο αλλα ολα εξαρτωνται απο το τι αποστασεις κανεις μεσα στον χρονο και αν ειναι εντος ή εκτος πολης.

   Αυτό είναι το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι, νομίζουν οτι καταναλώνει περισσότερο εκτός και λιγότερο εντός, ενώ στην ουσία καταναλώνει περισσότερο όταν βιάζεσαι και οδηγείς νευρικά, είτε είσαι εκτός είτε εντός πόλης. Πχ εντός πόλης η κατανάλωση -σε εμενα τουλάχιστον- είναι κάτω απο 4L\100, και εκτός αν κινείσαι εντός οριων κοκ, αρκετά κάτω απο 5L\100. Με 110χλμ με acc είσαι και κάτω απο 4,5 και αυτά με 1.5 τόνο αυτοκίνητο. Δεν έχω δει πάνω απο 5L/100 ποτέ.
  Αν θες να πηγαίνεις 150χλμ σε εθνική και να είσαι γκάζι φρένο και προσπεράσεις για να φτάσεις πρώτος στο επόμενο κόκκινο μέσα στο κέντρο, ανεβαίνει η κατανάλωση.

  • Like 1
Δημοσ.

Toyota C-HR  GR sport Hybrid 2λιτρο παράγγειλα σήμερα στα 37.000€ 

Πιστεύω να μη το μετανιώσω μιας και πρώτη επαφή με Ιάπωνα θα έχω στα τόσα χρόνια οδήγησης.1992 έβγαλα δίπλωμα και δεν έχω καβαλήσει ποτέ ιαπωνικό αυτοκίνητο 

Πήγαμε για το yaris cross για τη γυναίκα μου και το μάτι έπεσε στο καλό όπως πάντα. Σε κάνα μήνα θα έχω άποψη για την κατανάλωση.

 

  • Like 2
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Toyota C-HR  GR sport Hybrid 2λιτρο παράγγειλα σήμερα στα 37.000€ 

Τίμιο και ενδιαφέρον μοτέρ. Το "περίεργο" είναι το άλλο στο C-HR, στα 1.8 λίτρα με... 100 PS / 140 Nm (λόγω κύκλου Atkinson). Να πεις ότι δεν υπάρχουν και μοτέρ που εναλλάσουν από Atkinson σε Otto, να πω οκ, δε γινόταν αλλιώς, δε το 'χουν καταφέρει ακόμα. Αλλά έχει και η ίδια η Toyota! :P

  • Like 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Haldol είπε

Τίμιο και ενδιαφέρον μοτέρ. Το "περίεργο" είναι το άλλο στο C-HR, στα 1.8 λίτρα με... 100 PS / 140 Nm (λόγω κύκλου Atkinson). Να πεις ότι δεν υπάρχουν και μοτέρ που εναλλάσουν από Atkinson σε Otto, να πω οκ, δε γινόταν αλλιώς, δε το 'χουν καταφέρει ακόμα. Αλλά έχει και η ίδια η Toyota! :P

Δεν είχε ετοιμοπαραδοτο 1.8 και πήγα στα 2.0 έπρεπε να περιμένω 4-6 μήνες και γιαυτό δεν πήρα το yaris cross εντάξει με τα κυβικά εδώ Γερμανία δεν έχεις πρόβλημα έχω και μια μπέμπα 2.5 για γούστα άμα θέλω.

Δημοσ.
Στις 17/3/2023 στις 3:31 ΜΜ, gbras είπε

Φυσικα και εχει αλλα ας μην το συνεχιζουμε γιατι ειμαστε εκτος θεματος και τον δημιουργο του θεματος δεν τον ενδιαφερει.

ίσα ίσα,  το ότι κοιτάζω mild υβριδικά ειναο καθαρά θέμα κόστους, αν αξίζει να πάω σε κατι καλύτερο προφανώς και θα το κοιτάξω. έχω σούπερ μάρκετ κοντά μου με 4 δεη μπλου πχ

 

απλά εμένα με νοιάζει οπότε βγαίνω στην εθνική με φορτωμένο αμαξι να μπορώ να κάνω τις προσπεράσεις μου και να πηγαίνω με την ταχύτητα που θέλω εγώ..

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Ins0mniac είπε

ίσα ίσα,  το ότι κοιτάζω mild υβριδικά ειναο καθαρά θέμα κόστους, αν αξίζει να πάω σε κατι καλύτερο προφανώς και θα το κοιτάξω. έχω σούπερ μάρκετ κοντά μου με 4 δεη μπλου πχ

δες αν είναι δωρεάν και δεν είναι καβαντζωμένοι συχνά , άποψή μου είναι αν δεν έχεις γκαράζ μην το κοιτάς

8 ώρες πριν, Ins0mniac είπε

απλά εμένα με νοιάζει οπότε βγαίνω στην εθνική με φορτωμένο αμαξι να μπορώ να κάνω τις προσπεράσεις μου και να πηγαίνω με την ταχύτητα που θέλω εγώ..

θα μπορείς αλλά για λίγα χλμ

αν θες και για δακτύλιο , δες σε φυσικό αέριο κανα octavia/leon ,βέβαια ξεφύγαν σε τιμές και είναι με 9λίτρα βενζίνης αν και  βενζινάδικο βρίσκεις παντού για κινήσεις εκτός δικτύου (μπες στο νήμα για cng για λεπτομέρειες )

ή υβριδικό της toyota (το κάνεις και υγραέριο μετά για μεγαλύτερη οικονομία)

Δημοσ.

Δωρεάν δε θα είναι για πολύ η φορτίσεις είναι το δόλωμα αυτό για μετάβαση σε ηλεκτρικό. Στην πορεία θα αλλάξει σίγουρα και τότε να δούμε.

Αγορα κάνουμε ανάλογα τη σηκώνει η τσέπη μας ο τζαμπας έχει πεθάνει.

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Δωρεάν δε θα είναι για πολύ η φορτίσεις είναι το δόλωμα αυτό για μετάβαση σε ηλεκτρικό. Στην πορεία θα αλλάξει σίγουρα και τότε να δούμε.

Αγορα κάνουμε ανάλογα τη σηκώνει η τσέπη μας ο τζαμπας έχει πεθάνει.

εννοείται και λογικό είναι να σταματήσει η δωρεάν φόρτιση , απλά επειδή ανέφερε ΔΕΗ blue φορτιστές είχα διαβάσει οτι (εδώ χρόνο) ,δεν είναι δωρεάν , δεν ξέρω αν στο σουπερμάρκετ ισχύει , αλλά ας το τσεκάρει μιας και αλλιώς θα του βγαίνει 8+€/100χλμ το κόστος

Δημοσ.

καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

επειδή μπήκα στο φόρουμ σίγουρος για το mild και τώρα μόνο αυτό δεν είμαι,μπορείτε να μου πείτε αν αυτή τη στιγμή και θεωρητικά για την επόμενη πενταετία αξίζει mild, hybrid ή plugin? 

ξαναλέω ότι καθημερινά κάνω λίγα χλμ και με νοιάζει σε εθνική με γεμάτο αμαξι να μπορώ να επιτάχυνω χωρίς να νιώθω ότι σερνω βαρίδια.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια χαρά είναι το mild. Αυτό το αφήγημα ("είναι απλά για να μπαίνεις δακτύλιο" και άλλα τέτοια) δεν ισχύει. Αισθητή διαφορά θα δεις εντός πόλης προφανώς - σε σχέση πχ με το αντίστοιχο μοντέλο της ίδιας εταιρείας, χωρίς ηλεκτρική υποβοηθηση - και όχι εκτός.

Έχω mild και το λέω μετά βεβαιότητας.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...