Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θελω να αγοράσω ένα οικογενειακό αμαξι, και τείνω στο tucson. παράλληλα κοιτάω και το sportage και το 3008. 

 Eπειδή η έκδοση hybrid ξεφεύγει από το budget μου ,κοιτάω την ήπια υβριδική 48V. 

θέλω να ρωτήσω οποιον/α έχει ήπια υβριδική έκδοση σε κάποια μάρκα, αν είναι ικανοποιημένος από τις αποδόσεις και την κατανάλωση, αν δικαιούται να περνάει από δακτύλιο ανεξάρτητα με τη μέρα, και αν αξίζει η MANUAL έκδοση συγκριτικά με την κατά 3-4 χιλιάρικα αυτόματη τετρακίνητη . ευχαριστώ προκαταβολικά. 

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Επειδή κάθε mild hybrid είναι διαφορετική με βάση τον κατασκευαστή, στα hyundai τουλάχιστον λειτουργεί υποβοηθώντας στην επιτάχυνση για μικρότερη κατανάλωση ή για καλύτερες επιδόσεις, όπως το βλέπει κανείς (συγκεκριμένα στο 1.5 tgdi 48v σε μένα γράφει 12kw(16hp) και 55nm ροπή). Τα καταλαβαίνεις και αρκετά μάλιστα ειδικά όταν πας από eco σε sport. Από επιδόσεις δλδ θα μείνεις ευχαριστημένος. Από κατανάλωση, ότι γράφουν τα reviews, λίγο λιγότερο αν δεν είσαι τόσο μέσα στην πόλη. Καμία σχέση με τα hybrid σε εξοικονόμηση καυσίμου.

Εγώ πήρα μηχανικό και είναι τρομερό. Εϊχα ακούσει καλά σχόλια γενικότερα για το νέο imt αλλά μέχρι να το πιάσεις και να δεις δεν μπορείς να κρίνεις. Αντίθετα, η επιμονή της hyundai στο dct, θεωρώ σε κάνει να μην το κοιτάς καθόλου σαν επιλογή σε αυτόματο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ins0mniac είπε

θέλω να ρωτήσω οποιον/α έχει ήπια υβριδική έκδοση σε κάποια μάρκα, αν είναι ικανοποιημένος από τις αποδόσεις και την κατανάλωση, αν δικαιούται να περνάει από δακτύλιο ανεξάρτητα με τη μέρα, και αν αξίζει η MANUAL έκδοση συγκριτικά με την κατά 3-4 χιλιάρικα αυτόματη τετρακίνητη . ευχαριστώ προκαταβολικά. 

Αν αξίζει ή όχι σε σχέση με τα λεφτά που καλείσαι να δώσεις, το ξέρεις εσύ. Συνήθως οι "ήπιες" υβριδικές δε βγάζουν τα λεφτά τους, αλλά σε ορισμένα μοντέλα ενδέχεται το ήπιο υβριδικό σύστημα να'ναι κάτι περισσότερο από ένα beefy starter. 

Για το θέμα του δακτυλίου, μπαίνουν ελεύθερα τα ηλεκτρικά, τα υβριδικά (και τα "ήπια" υβριδικά), όσα είναι με αέριο καύσιμο απ' το εργοστάσιο, αλλά και τα "απλά", αλλά τεχνολογίας Euro 6 με κάτω από 120 gr/χμ (NEDC) ή 145 gr/χλμ (WLTP). Φυσικά, στο μπανανιστάν, αυτό μπορεί ν' αλλάξει σε 6 μήνες. Προς το παρόν εγώ μπαίνω αέρα - πατέρα με αμάξι του 2018. Αλλά ποτέ δε ξέρεις, όπως είπα.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Sakiz105 είπε

Επειδή κάθε mild hybrid είναι διαφορετική με βάση τον κατασκευαστή, στα hyundai τουλάχιστον λειτουργεί υποβοηθώντας στην επιτάχυνση για μικρότερη κατανάλωση ή για καλύτερες επιδόσεις, όπως το βλέπει κανείς (συγκεκριμένα στο 1.5 tgdi 48v σε μένα γράφει 12kw(16hp) και 55nm ροπή). Τα καταλαβαίνεις και αρκετά μάλιστα ειδικά όταν πας από eco σε sport. Από επιδόσεις δλδ θα μείνεις ευχαριστημένος. Από κατανάλωση, ότι γράφουν τα reviews, λίγο λιγότερο αν δεν είσαι τόσο μέσα στην πόλη. Καμία σχέση με τα hybrid σε εξοικονόμηση καυσίμου.

Εγώ πήρα μηχανικό και είναι τρομερό. Εϊχα ακούσει καλά σχόλια γενικότερα για το νέο imt αλλά μέχρι να το πιάσεις και να δεις δεν μπορείς να κρίνεις. Αντίθετα, η επιμονή της hyundai στο dct, θεωρώ σε κάνει να μην το κοιτάς καθόλου σαν επιλογή σε αυτόματο.

γενικά αυτή τη στιγμή στα χρήματά του προσφέρει τα μέγιστα σε σχέση με τσ υπόλοιπα, δεν ξέρω αν το κοντράρει άλλο. από κριτικές διαβάζω ότι το αυτόματα προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και κατανάλωση αλλά δε ξέρω κατά πόσο θα αποσβέσεις τα 4000 διαφοράς. κατά τα άλλα είσαι ευχαριστημένος? 

 

Haldol, αυτό είναι που φοβάμαι, έχω αμάξι του 17 με 97 ρύπους και στηρίζομαι στο να περνάω το κέντρο.

Δημοσ.
11 hours ago, Ins0mniac said:

Θελω να αγοράσω ένα οικογενειακό αμαξι, και τείνω στο tucson. παράλληλα κοιτάω και το sportage και το 3008. 

 Eπειδή η έκδοση hybrid ξεφεύγει από το budget μου ,κοιτάω την ήπια υβριδική 48V. 

θέλω να ρωτήσω οποιον/α έχει ήπια υβριδική έκδοση σε κάποια μάρκα, αν είναι ικανοποιημένος από τις αποδόσεις και την κατανάλωση, αν δικαιούται να περνάει από δακτύλιο ανεξάρτητα με τη μέρα, και αν αξίζει η MANUAL έκδοση συγκριτικά με την κατά 3-4 χιλιάρικα αυτόματη τετρακίνητη . ευχαριστώ προκαταβολικά. 

Οι διαφορες σε επιδοσεις και καταναλωση σε ενα 48V συστημα ειναι κυριως ψυχολογικες, το θεμα του δακτυλιου σοβαρο, οποτε εκει ειναι και το μοναδικο συν που βλεπω προς το παρον. Δεν αποκλειεται να αλλαξει βεβαια στο μελλον και τα ηπια υβριδικα να βγουν εκτος.

Οσον αφορα το αυτοματο και επειδη εδω και λιγο καιρο οδηγω και τα δυο. Αν δε μιλαμε για καποια ειδικη εκδοση σπορ αυτοκινητου στο οποιο να εχει νοημα το manual, τοτε αυτοματο καθε μερα. Αν κινεισαι και Αθηνα, ακομα περισσοτερο.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, Ins0mniac είπε

Eπειδή η έκδοση hybrid ξεφεύγει από το budget μου ,κοιτάω την ήπια υβριδική 48V.

Αν ειναι να φτασεις τα χρηματα του υβριδικου πας κατευεθειαν σε ηλεκτρικο ( Tesla MY LR ) γενικα το υβριδικο δεν εχει κανενα νοημα. Το mild δεν θα το προτεινα. Παρε μηχανικο απλο diesel.

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, doctorkostis είπε

Αν δε μιλαμε για καποια ειδικη εκδοση σπορ αυτοκινητου στο οποιο να εχει νοημα το manual, τοτε αυτοματο καθε μερα. Αν κινεισαι και Αθηνα, ακομα περισσοτερο.

Οι περισσότεροι που τους αρέσει η σπορ οδήγηση θεωρούν must το χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ στην πραγματικότητα ισχύει τ' αντίθετο. Must είναι αν θες να driftάρεις. Αλλά σε όλες τις άλλες περιπτώσεις (ακόμα και πίστα) το αυτόματο κινείται πιο γρήγορα και δίνει και περισσότερο έλεγχο (μόνιμα 2 χέρια στο τιμόνι, κ.λπ). Εδώ μέχρι και η F1 αυτόματο σειριακό έχει. Αλλά όχι, ο Σάκης απ' το Πέραμα με το Rallye 106 ξέρει παραπάνω (κι είναι και "χεράς"!)...

:P

  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, gbras είπε

Αν ειναι να φτασεις τα χρηματα του υβριδικου πας κατευεθειαν σε ηλεκτρικο ( Tesla MY LR ) γενικα το υβριδικο δεν εχει κανενα νοημα. Το mild δεν θα το προτεινα. Παρε μηχανικο απλο diesel.

ηλεκτρικό 2  προϋποθέσεις εχει τωρα

δικό σου γκαράζ να βάλεις φορτιστή (εμενα αυτό με φρέναρε το περκερνο στα στενά γύρο απο το σπιτι)
και να μην κάνεις μεγάλα ταξιδια

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Black Demis είπε

δικό σου γκαράζ να βάλεις φορτιστή (εμενα αυτό με φρέναρε το περκερνο στα στενά γύρο απο το σπιτι)

Ναι εκτος και αν εχεις φορτιστες κοντα σου, οποτε ετσι θα εχεις και παρκιγκ ουσιαστικα ( για οση ωρα φορτιζεις).

βεβαια ετσι χανεις το πλεονεκτημα της φθηνης φορτισης αλλα και παλι ειναι πιο φθηνο . Τα τεσλα βεβαια ακομα φορτιζουν δωρεαν στο δικο τους δικτυο.

 

 

17 λεπτά πριν, Black Demis είπε

και να μην κάνεις μεγάλα ταξιδια

Να μην κανεις μεγαλα ταξιδια με πολυ υψηλη ταχυτητα >130 αλλιως δεν υπαρχει κανενα προβλημα οταν μιλαμε για αυτοκινητο οπως το MY LR.

Επεξ/σία από gbras
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Haldol είπε

Οι περισσότεροι που τους αρέσει η σπορ οδήγηση θεωρούν must το χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ στην πραγματικότητα ισχύει τ' αντίθετο. Must είναι αν θες να driftάρεις. Αλλά σε όλες τις άλλες περιπτώσεις (ακόμα και πίστα) το αυτόματο κινείται πιο γρήγορα και δίνει και περισσότερο έλεγχο (μόνιμα 2 χέρια στο τιμόνι, κ.λπ). Εδώ μέχρι και η F1 αυτόματο σειριακό έχει. Αλλά όχι, ο Σάκης απ' το Πέραμα με το Rallye 106 ξέρει παραπάνω (κι είναι και "χεράς"!)...

:P

ναι αλλα καμια σχεση το σειριακο της F1 με το αυτοματο-σειριακο που βγαζει στο yaris :P

τα καλα αυτοματα ειναι οντως καλα, αλλα και πανακριβα.

στα φτηνα αυτοκινητα, οι αλλαγες ειναι πιο αργες κι απο τον επιταφιο πολλες φορες.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

τα φτηνα αυτοκινητα, οι αλλαγες ειναι πιο αργες κι απο τον επιταφιο πολλες φορες

Ειχα οδηγησει ενα up αυτοματο ενα καιρο .Χιλιες φορες το χειροκινητο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

στα φτηνα αυτοκινητα, οι αλλαγες ειναι πιο αργες κι απο τον επιταφιο πολλες φορες.

Σίγουρα, αλλά όταν μιλάμε για sport οδήγηση, μιλάμε και για sport αμάξι. Όχι για το Yaris. :P

Δημοσ.
1 ώρα πριν, gbras είπε

Ναι εκτος και αν εχεις φορτιστες κοντα σου, οποτε ετσι θα εχεις και παρκιγκ ουσιαστικα ( για οση ωρα φορτιζεις).

βεβαια ετσι χανεις το πλεονεκτημα της φθηνης φορτισης αλλα και παλι ειναι πιο φθηνο . Τα τεσλα βεβαια ακομα φορτιζουν δωρεαν στο δικο τους δικτυο.

 

 

Να μην κανεις μεγαλα ταξιδια με πολυ υψηλη ταχυτητα >130 αλλιως δεν υπαρχει κανενα προβλημα οταν μιλαμε για αυτοκινητο οπως το MY LR.

130 Θεσσαλονίκη Αθήνα δεν πας ούτε κάποια περιοχή πίσω μπρος που ξεπερνάει στο σύνολο τα 450 πίσω μπρος.

Αν και αυτό δεν με σταματούσε καθος θα ενοικιάζα αμάξι για να πάω ταξίδι. Όλο το θέμα μου ήταν επειδή δεν είχα parking

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Black Demis είπε

130 Θεσσαλονίκη Αθήνα δεν πας ούτε κάποια περιοχή πίσω μπρος που ξεπερνάει στο σύνολο τα 450 πίσω μπρος.

Αν και αυτό δεν με σταματούσε καθος θα ενοικιάζα αμάξι για να πάω ταξίδι. Όλο το θέμα μου ήταν επειδή δεν είχα parking

Και σε αυτη την διαδρομη δεν θα σταματησεις για 10-20 λεπτα τουλαχσιτον μια φορα? Εγω χρειαζομαι δυο στασεις σιγουρα. Αλλα οκ ο καθενας με τα τι θελει ( και μπορει).

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Haldol είπε

Οι περισσότεροι που τους αρέσει η σπορ οδήγηση θεωρούν must το χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ στην πραγματικότητα ισχύει τ' αντίθετο. Must είναι αν θες να driftάρεις. Αλλά σε όλες τις άλλες περιπτώσεις (ακόμα και πίστα) το αυτόματο κινείται πιο γρήγορα και δίνει και περισσότερο έλεγχο (μόνιμα 2 χέρια στο τιμόνι, κ.λπ). Εδώ μέχρι και η F1 αυτόματο σειριακό έχει. Αλλά όχι, ο Σάκης απ' το Πέραμα με το Rallye 106 ξέρει παραπάνω (κι είναι και "χεράς"!)...

:P

φυσικά και είναι πιο γρήγορο το αυτόματο. Από θέμα αξιοπιστείας δεν το προτείνω στα hyundai και ας πήρα hyundai. (Είπες Σάκης και έγινα offended αμέσως χαχαχαχα)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...