kaktos77 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 30 λεπτά πριν, jmmys είπε Ο ελληνικός ΚΟΚ στο συγκεκριμένο θέμα είναι για γτπκ.Μια ακόμα απόδειξη το ποσο τριτοκοσμική χώρα είμαστε σε θέματα οδήγησης.Και όχι δεν είναι καθόλου ξεκάθαρος,αντιθέτως μόνο σύγχυση δημιουργεί,για αυτόν που είναι μέσα στον κύκλο. Εξηγούμαι.Παντού στο κόσμο ισχύει ή το ένα ή το άλλο.Σχεδόν πάντα βέβαια προτεραιότητα έχει αυτός που είναι ήδη μέσα στο κύκλο. Στο Ελλαδιστάν είναι αυτό που είπες.Με ένα κενό.Αυτός που μπαίνει στο κύκλο ΒΛΕΠΕΙ αν υπάρχει το Stop ή το τρίγωνο παραχώρησης προτεραιότητας, αυτός που είναι ήδη μέσα στο κύκλο πρέπει να μαντέψει ή να καταλάβει τις πινακίδες βλέποντας τες από πίσω,για να ξέρει αν έχει προτεραιότητα. Σχεδόν παντού βέβαια και εδώ έχει προτεραιότητα αυτός που είναι μέσα στο κύκλο.Με ποια λογική όμως στον έναν κόμβο είναι έτσι και στον επόμενο αντίστροφα;;;;;;;Γιατί είμαστε Ελλαντα. Τουλάχιστον ας βάλουν ανάλογες πινακίδες παραχώρησης προτεραιότητας και ΜΕΣΑ στον κύκλο,όπως έχουν ανάλογες ΠΡΙΝ την είσοδο στο κύκλο. Όποτε το να μπουνε κανόνες Ελλαδα σχετικά με την ερωτηση του TS,είναι επιστημονική φαντασία ακόμα,μιας και ο καθένας κάνει ότι νομίζει. Δεν νομίζω ότι είναι ότι να 'ναι, έχω δίπλωμα 11 χρόνια. Όποιο έγγραφο ή ερώτηση πέφτει σε εξετάσεις σημάτων κάνει ξεκάθαρο το ότι προτεραιότητα έχει αυτός που μπαίνει (συμφωνώ ότι είναι μη λογικό, αλλά έτσι είναι, δεν ξέρω τι κάνουν στο εξωτερικό, αλλά εδώ αυτό ισχύει). Εγώ πάντα όταν πλησιάζω κυκλικό κόμβο επιβραδύνω τσεκάρω για στοπ ή οποιοδήποτε άλλο σήμα και σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάτι, αναμένω από αυτόν που κινείται μέσα στον κόμβο να σταματήσει και να μπω ή τέλος πάντων μπαίνω όταν δεν έρχεται κάποιος μιας και πολλοί δεν γνωρίζουν όντως ποιος έχει προτεραιότητα. Από την άλλη κινούμενος σε κυκλικό, αφήνω όποιον προσπαθεί να μπει κανονικά, εκτός και αν έχει στοπ ή σήμα που μου παραχωρεί προτεραιότητα. Δεν νομίζω ότι είναι καμιά πυρηνική φυσική για έναν mid-level οδηγό. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, kaktos77 είπε Δεν νομίζω ότι είναι ότι να 'ναι, έχω δίπλωμα 11 χρόνια. Όποιο έγγραφο ή ερώτηση πέφτει σε εξετάσεις σημάτων κάνει ξεκάθαρο το ότι προτεραιότητα έχει αυτός που μπαίνει (συμφωνώ ότι είναι μη λογικό, αλλά έτσι είναι, δεν ξέρω τι κάνουν στο εξωτερικό, αλλά εδώ αυτό ισχύει). Εγώ πάντα όταν πλησιάζω κυκλικό κόμβο επιβραδύνω τσεκάρω για στοπ ή οποιοδήποτε άλλο σήμα και σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάτι, αναμένω από αυτόν που κινείται μέσα στον κόμβο να σταματήσει και να μπω ή τέλος πάντων μπαίνω όταν δεν έρχεται κάποιος μιας και πολλοί δεν γνωρίζουν όντως ποιος έχει προτεραιότητα. Από την άλλη κινούμενος σε κυκλικό, αφήνω όποιον προσπαθεί να μπει κανονικά, εκτός και αν έχει στοπ ή σήμα που μου παραχωρεί προτεραιότητα. Δεν νομίζω ότι είναι καμιά πυρηνική φυσική για έναν mid-level οδηγό. Αυτό κάνω και εγώ και φυσικά έτσι είναι εδώ.Απλά είναι παράλογο,στον έναν κόμβο να ισχύει το ένα και στον αμέσως επόμενο ακριβώς ίδιο κόμβο,να ισχύει το αντίστροφο.Και θα έπρεπε να υπάρχει και μέσα στο κόμβο ανάλογο σήμανση για παραχώρηση προτεραιότητας. Από εκεί και πέρα,όπως σωστά είπες, παντα κόβεις ταχύτητα σε τέτοια σημεία ή παρόμοια,άσχετα προτεραιότητα ή όχι. Τέλος το άλλο παράλογο ότι ο ΚΟΚ λεει προτεραιότητα έχει αυτός που μπαίνει,εκτός αν υπάρχει σήμανση που το απαγορεύει.Δηλαδή βάση ΚΟΚ αυτό είναι το συνηθες,αλλα στην πραγματικότητα αυτό είναι η εξαίρεση,δηλαδή σχεδόν παντού πλέον υπάρχει σήμανση παραχώρησης προτεραιότητας για αυτόν που μπαίνει. 24 λεπτά πριν, kaktos77 είπε Δεν νομίζω ότι είναι καμιά πυρηνική φυσική για έναν mid-level οδηγό. Δεν είναι όμως όλοι έτσι,αντιθέτως,έπειτα υπάρχουν και πολλοί τουρίστες.Και αυτός που είναι μέσα νομίζει ότι έχει προτεραιότητα και μπαίνει αέρα πατέρα ο από δεξιά και τον χτυπάει.Σε αυτήν την σπάνια περίπτωση δεν θα έπρεπε να υπάρχει μέσα στο κύκλο ανάλογη σήμανση; Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2023 από jmmys
nzeppos Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) Περί εξόδων από κυκλικό κόμβο: όποιος έχει οδηγήσει σε αυτό εδώ το σημείο (Δαχτυλίδι Κηφισίας προς βορρά), τότε γνωρίζει πως στην Ελλάδα και δη στην Αθήνα τα πάντα είναι πιθανά. Θεωρητικά η έξοδος έχει 2 λωρίδες, ωστόσο: είναι πολλοί που κινούνται τέρμα δεξιά αλλά δεν βγαίνουν καν στην έξοδο και συνεχίζουν πάνω στο δαχτυλίδι άλλοι κινούνται στη δεύτερη λωρίδα (από δεξιά) και στρίβουν στην έξοδο (με κίνδυνο να πέσουν πάνω σε αυτούς που δεν έστριψαν) άλλοι βουτάνε από την τρίτη-τέταρτη λωρίδα (αριστερά) στην έξοδο τελευταία στιγμή ως νέοι καμικάζι, ελπίζοντας ότι όσοι έρχονται πίσω δεξιά θα σταματήσουν Και γενικά τα πάντα είναι πιθανά. Κάθε απόγευμα που περνούσα από εκεί έπρεπε να έχω αυτοσυγκέντρωση παρόμοια με του Ayrton Senna στο Μονακό. ps: το αποκορύφωμα ήταν μια φορά πριν χρόνια που βγήκα στον κόμβο από Αττική Οδό μετά από 2 ώρες ασύλληπτου μποτιλιαρίσματος (ακριβώς στα δεξιά της παραπάνω φωτό αν στρίψετε λίγο την κάμερα) και γινόταν τέτοιος χαμός που μην έχοντας καμία επιλογή κυριολεκτικά βρέθηκα αντικριστά με αυτοκίνητα που κοιτούσαν προς την αντίθετη κατεύθυνση. Μείναμε να κοιτάμε οι μεν τους δε και να απορούμε πως γίνεται να κινούνται ταυτόχρονα αυτοκίνητα και αριστερόστροφα και δεξιόστροφα πάνω στον κόμβο. Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2023 από nzeppos 1 1
dkstopo Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) οι δύο κόμβοι είναι διαφορετικοί μεταξύ τους, με σωστή σήμανση που οριζει τι πρέπει να κανει ο καθενας αναλογα από που μπαίνει και που θελει να παει. Ακολούθα την εκάστοτε σήμανση και μην κάνεις ότι εσύ θέλεις. Επίσης οι κκ έχουν μια μαγική ιδιότητα που οι περισσότεροι δεν την εκμεταλλεύονται, αν για καποιον λόγο σου ειναι δύσκολο να παρεις την έξοδο που θέλεις μπορείς να συνεχίσεις μεσα σε αυτή και να την πιάσεις στην επόμενη βόλτα με ασφάλεια, το κάνω αρκετες φορές σε φορτωμένους κόμβου που δεν τους ξέρω. Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2023 από dkstopo 3
GodzillaCover Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, dkstopo είπε οι δύο κόμβοι είναι διαφορετικοί μεταξύ τους, με σωστή σήμανση που οριζει τι πρέπει να κανει ο καθενας αναλογα από που μπαίνει και που θελει να παει. Δηλαδή; Υπάρχουν και τα δυο είδη κόμβων της εικόνας στην Ελλάδα; Δεν έχω δει πουθενά να υπάρχει διαχωρισμός. Αν έχεις ένα παράδειγμα από το καθένα και δε σου είναι κόπος, θα ήθελα να το δω. Όσο για τη σήμανση, πολλές φορές δεν υπάρχει καν αλλά, και όταν υπάρχει, δεν είναι με τρόπο που να είσαι 100% σίγουρος πώς ακριβώς πρέπει να βγεις από τον κόμβο. Έστω δηλαδή ότι η σήμανση κάτω λέει ότι για να πάρω την 3η έξοδο πρέπει να μπω στην εσωτερική λωρίδα. Αυτό σημαίνει να ακολουθήσω το δεύτερο σχήμα, όπως καταλαβαίνω εγώ, ή μήπως ότι πρέπει να μπω στην εξωτερική πριν βγω; 1 ώρα πριν, kaktos77 είπε Δεν νομίζω ότι είναι ότι να 'ναι, έχω δίπλωμα 11 χρόνια. Όποιο έγγραφο ή ερώτηση πέφτει σε εξετάσεις σημάτων κάνει ξεκάθαρο το ότι προτεραιότητα έχει αυτός που μπαίνει (συμφωνώ ότι είναι μη λογικό, αλλά έτσι είναι, δεν ξέρω τι κάνουν στο εξωτερικό, αλλά εδώ αυτό ισχύει). Δε θέλω να βγούμε off-topic (η ερώτησή μου δεν είχε να κάνει με αυτό) αλλά όντως είναι λίγο ό,τι να ναι. Ξέρω κόμβο με 4 εισοδους, στις 2 εκ των οποίων υπάρχει STOP ενώ στις άλλες 2 όχι. Καλά, εννοείται προσεχείς και όταν μπαίνεις και όταν είσαι μέσα και όταν βγαίνεις, οπότε δύσκολα να συμβεί ατύχημα, όμως γίνεται ενα μπάχαλο με τις προτεραιότητες αν δεν ξέρεις τον κόμβο. Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2023 από GodzillaCover
Luciddream Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Το πιο τραγικό πάντως που έχω δει είναι στην Αργυρούπολη που έχουν βάλει φανάρια και καμια 15αριά σήματα για να μας πείσουν ότι δεν είναι πλατεία. Πάλι καλά δεν περνάω απο εκεί γιατι εκνευρίζομαι μόνο που το βλέπω. 2
great Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 2 ώρες πριν, jmmys είπε Ο ελληνικός ΚΟΚ στο συγκεκριμένο θέμα είναι για γτπκ.Μια ακόμα απόδειξη το ποσο τριτοκοσμική χώρα είμαστε σε θέματα οδήγησης.Και όχι δεν είναι καθόλου ξεκάθαρος,αντιθέτως μόνο σύγχυση δημιουργεί,για αυτόν που είναι μέσα στον κύκλο. Εξηγούμαι.Παντού στο κόσμο ισχύει ή το ένα ή το άλλο.Σχεδόν πάντα βέβαια προτεραιότητα έχει αυτός που είναι ήδη μέσα στο κύκλο. Στο Ελλαδιστάν είναι αυτό που είπες.Με ένα κενό.Αυτός που μπαίνει στο κύκλο ΒΛΕΠΕΙ αν υπάρχει το Stop ή το τρίγωνο παραχώρησης προτεραιότητας, αυτός που είναι ήδη μέσα στο κύκλο πρέπει να μαντέψει ή να καταλάβει τις πινακίδες βλέποντας τες από πίσω,για να ξέρει αν έχει προτεραιότητα. Σχεδόν παντού βέβαια και εδώ έχει προτεραιότητα αυτός που είναι μέσα στο κύκλο.Με ποια λογική όμως στον έναν κόμβο είναι έτσι και στον επόμενο αντίστροφα;;;;;;;Γιατί είμαστε Ελλαντα. Τουλάχιστον ας βάλουν ανάλογες πινακίδες παραχώρησης προτεραιότητας και ΜΕΣΑ στον κύκλο,όπως έχουν ανάλογες ΠΡΙΝ την είσοδο στο κύκλο. Όποτε το να μπουνε κανόνες Ελλαδα σχετικά με την ερωτηση του TS,είναι επιστημονική φαντασία ακόμα,μιας και ο καθένας κάνει ότι νομίζει. Βασικά να δεχτω τα περι μπανανιας και ελαδισταν αλλα για τον ΚΟΚ στο θεμα δεν ειναι οτι ναναι, ξεκαθαρος. αυτος που παει να μπει μεσα εχει προτεραιοτητα, δηλαδη ο μεσα πρεπει να σταματησει. Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ με το οτι για καποιο λογο, ανικουστο υπαρχουν ΣΤΟΠ και τριγωνα με παραχωρηση προτεραιοτητας και γινετε της μουρλης, δεν καταλαβαινω γιατι. Και πολυ σωστο αυτο που λες οτι τελικα στο τελος ο μέσα δεν ξερει τι του γινεται οποτε αναγκαστικα για να μην πληρωνεις το αυτοκινητο σταματας συνεχεια (εκτος και αν ξερεις τον κομβο) Παρανοια. Επισης, εχω την εντυπωση θυμαμαι ισως μπορει να λεω μπουρδες οτι παλια οταν ειμουνα πιτσιρικος (80s) ισχυε το αντιτθετο και μετα το αλλαξαν, κατι τετοιο θυμαμαι να μου ειχε πει ο δασκαλος μου. 37 λεπτά πριν, dkstopo είπε Επίσης οι κκ έχουν μια μαγική ιδιότητα που οι περισσότεροι δεν την εκμεταλλεύονται, αν για καποιον λόγο σου ειναι δύσκολο να παρεις την έξοδο που θέλεις μπορείς να συνεχίσεις μεσα σε αυτή και να την πιάσεις στην επόμενη βόλτα με ασφάλεια, το κάνω αρκετες φορές σε φορτωμένους κόμβου που δεν τους ξέρω. ισχυει,εχω κανει τρεις βολτες γυρω γυρω σαν τον mr bean σε πλατεια που γινοταν της κακομοιρας γιατι δεν ηξερα που να βγω και ποιος ειχε προτεραιοτητα. Μαγικο κόλπο!
Ukforthemoment Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 3 ώρες πριν, GodzillaCover είπε Για Ελλάδα ρωτάω, αλλά δε βρήκα κάποιο σχήμα με το τι ισχύει εδώ, για αυτό ρωτάω και στο insomnia μήπως κάποιος γνωρίζει. ΗΠΑ από όσο κατάλαβα υπάρχουν και τα δυο και είναι δυο διαφορετικά πράγματα. Ηπα έχουν αλλους νόμους,του στυλ στρίβεις δεξιά σε διασταυρωση ακόμα και αν έχεις κόκκινο και τέτοια. Αγγλία όταν πρέπει να πάρω την πρώτη έξοδο κρατάω εξωτερική,για τις επόμενες εξόδους κρατάω εσωτερική και μετά την προηγούμενη έξοδο παίρνω εξωτερική (αφού αυτοί που έπρεπε να βγουν έχουν βγει),πάντα με φλας. 1 ώρα πριν, kaktos77 είπε Δεν νομίζω ότι είναι ότι να 'ναι, έχω δίπλωμα 11 χρόνια. Όποιο έγγραφο ή ερώτηση πέφτει σε εξετάσεις σημάτων κάνει ξεκάθαρο το ότι προτεραιότητα έχει αυτός που μπαίνει (συμφωνώ ότι είναι μη λογικό, αλλά έτσι είναι, δεν ξέρω τι κάνουν στο εξωτερικό, αλλά εδώ αυτό ισχύει). Εγώ πάντα όταν πλησιάζω κυκλικό κόμβο επιβραδύνω τσεκάρω για στοπ ή οποιοδήποτε άλλο σήμα και σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάτι, αναμένω από αυτόν που κινείται μέσα στον κόμβο να σταματήσει και να μπω ή τέλος πάντων μπαίνω όταν δεν έρχεται κάποιος μιας και πολλοί δεν γνωρίζουν όντως ποιος έχει προτεραιότητα. Από την άλλη κινούμενος σε κυκλικό, αφήνω όποιον προσπαθεί να μπει κανονικά, εκτός και αν έχει στοπ ή σήμα που μου παραχωρεί προτεραιότητα. Δεν νομίζω ότι είναι καμιά πυρηνική φυσική για έναν mid-level οδηγό. αυτός που μπαίνει έχει προτεραιότητα επειδή έρχεται απο δεξιά και ισχύει αν δεν υπάρχει άλλη σήμανση. 2
agnostos13 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 2 ώρες πριν, jmmys είπε Ο ελληνικός ΚΟΚ στο συγκεκριμένο θέμα είναι για γτπκ.Μια ακόμα απόδειξη το ποσο τριτοκοσμική χώρα είμαστε σε θέματα οδήγησης.Και όχι δεν είναι καθόλου ξεκάθαρος,αντιθέτως μόνο σύγχυση δημιουργεί,για αυτόν που είναι μέσα στον κύκλο. Εξηγούμαι.Παντού στο κόσμο ισχύει ή το ένα ή το άλλο.Σχεδόν πάντα βέβαια προτεραιότητα έχει αυτός που είναι ήδη μέσα στο κύκλο. Στο Ελλαδιστάν είναι αυτό που είπες.Με ένα κενό.Αυτός που μπαίνει στο κύκλο ΒΛΕΠΕΙ αν υπάρχει το Stop ή το τρίγωνο παραχώρησης προτεραιότητας, αυτός που είναι ήδη μέσα στο κύκλο πρέπει να μαντέψει ή να καταλάβει τις πινακίδες βλέποντας τες από πίσω,για να ξέρει αν έχει προτεραιότητα. Σχεδόν παντού βέβαια και εδώ έχει προτεραιότητα αυτός που είναι μέσα στο κύκλο.Με ποια λογική όμως στον έναν κόμβο είναι έτσι και στον επόμενο αντίστροφα;;;;;;;Γιατί είμαστε Ελλαντα. Τουλάχιστον ας βάλουν ανάλογες πινακίδες παραχώρησης προτεραιότητας και ΜΕΣΑ στον κύκλο,όπως έχουν ανάλογες ΠΡΙΝ την είσοδο στο κύκλο. Όποτε το να μπουνε κανόνες Ελλαδα σχετικά με την ερωτηση του TS,είναι επιστημονική φαντασία ακόμα,μιας και ο καθένας κάνει ότι νομίζει. Η λογική στον κυκλικό κόμβο στον ΚΟΚ ακολουθεί τη λογική της προτεραιότητας από δεξιά. Άρα αν υπάρχει κάποιος στα δεξιά σου κοιτάς αν έχει STOP ή ανάποδο τρίγωνο (στην περίπτωση που δεν υπάρχει φανάρι ή τροχονόμος πάντα) και καταλαβαίνεις αν έχεις προτεραιότητα. Κατά τα λοιπά και εγώ το είχα απορία πως δεν μπερδεύονται οι ξένοι αλλά πρόσεξα οτι σε τουριστικές περιοχές γίνεται χρήση STOP ή ανάποδου τριγώνου πριν την είσοδο στον κόμβο, άρα εναρμονίζεται η λογική με τη διεθνή πρακτική. 1
Rpanagos Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 3 ώρες πριν, vs_skg είπε εκτός αν υπάρχει ένδειξη στοπ για αυτόν Η παραχώρησης προτεραιότητας θα προσθέσω εγω
NTC Labs Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 4 ώρες πριν, vs_skg είπε Ο ελληνικός ΚΟΚ είναι ξεκάθαρος, προτεραιότητα έχει ο εισερχόμενος, όντας όχημα από δεξιά, εκτός αν υπάρχει ένδειξη στοπ για αυτόν, στην οποία περίπτωση προτεραιότητα έχει αυτός που είναι ήδη μέσα. Καμία αμφιβολία περί αυτού, άσχετα αν μας αρέσει ή είναι ανάποδο από τον υπόλοιπο πλανήτη. Αούγκανο εγώ θα χαρακτήριζα αυτόν που δεν πάει με βάση τον ΚΟΚ, αφού ουσιαστικά δρα απρόβλεπτα. Οι όποιες κόρνες μάλλον σε κάτι τέτοιο οφειλόταν. Αλλη είναι η ερώτηση του θέματος 3
mary Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Στην Ελλάδα η πλειοψηφία των κυκλικών κόμβων έχει σήμα στοπ για να μπεις. Οπότε προχωράς με βάση την σήμανση.
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 o KOK στην Ελλάδα λέει πως μπορείς να είσαι στην εξωτερική λωρίδα και να μη χρησιμοποιήσεις την έξοδο εκτός φυσικά και αν υποδεικνύεται αλλιώς από τα βέλη υποχρεωτικής πορείας. (στην αγγλία αν είσαι στην εξωτερική, τότε, πρέπει να χρησιμοποιήσεις την εξόδο.)
GodzillaCover Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 2 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε o KOK στην Ελλάδα λέει πως μπορείς να είσαι στην εξωτερική λωρίδα και να μη χρησιμοποιήσεις την έξοδο εκτός φυσικά και αν υποδεικνύεται αλλιώς από τα βέλη υποχρεωτικής πορείας. (στην αγγλία αν είσαι στην εξωτερική, τότε, πρέπει να χρησιμοποιήσεις την εξόδο.) Μπορώ όμως από την εσωτερική να βγω στην έξοδο;
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 7 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε Μπορώ όμως από την εσωτερική να βγω στην έξοδο; Δεν θυμάμαι Σίγουρα ναι αν το βέλος το υποδεικνύει (ευθεία και δεξιά) 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα