Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στο φόρουμ,

Γνωρίζοντας ότι θα μου απαντήσουν και άτομα που δεν έχουν ιδέα, ξέρει κανένας εδώ σίγουρα πώς πρέπει να μπαίνεις/βγαίνεις στον κόμβο;

Και εξηγώ: παρακάτω υπάρχουν δυο σχήματα 

Spoiler

FAA43FD7-2BDB-48FA-833C-434F65A34438.jpeg.07a64ee62ac44acbb666196f502fbc18.jpeg

Εγώ ακολουθώ το δεύτερο. Αν θέλω να πάρω την 1η έξοδο μπαίνω στην εξωτερική και βγαίνω στη δεξιά λωρίδα, τη 2η είτε στην εξωτερική και βγαίνω στη δεξιά λωρίδα είτε στην εσωτερική και βγαίνω στην αριστερή λωρίδα και την 3η και την 4η στην εσωτερική και βγαίνω στην αριστερή λωρίδα. Λωρίδες μέσα στον κόμβο προσπαθώ να μην αλλάζω ποτέ.

Υπάρχουν αρκετοί που ακολουθούν το πρώτο σχήμα. Πιάνουν τις ίδιες λωρίδες που πιάνω κι εγώ στην είσοδο αλλά, όταν θέλουν να βγουν, πάντα πάνε στην εξωτερική και βγαίνουν στη δεξιά λωρίδα.

Τελικά τι ισχύει; Έχω φάει (και ρίξει) κόρνες από/σε άτομα που κινούνταν στην εσωτερική, οπότε μπαίνω εγώ στην κενή εξωτερική (σύμφωνα με το δεύτερο σχήμα δεν τους ενοχλω) και αυτοί τελικά θέλουν να ακολουθήσουν το πρώτο σχήμα και είτε με κλείνουν είτε τους κλείνω (άθελά μου).

ΥΓ Αν έχει σημασία, υποθέστε ότι ο κόμβος έχει ανάποδο τριγωνο, οπότε προτεραιότητα έχουν αυτοί που είναι μέσα.

Επεξ/σία από GodzillaCover
  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η ορθότητα και στα δύο σήματα είναι αντικειμενικά έγκυρη. 

Στη μπανανία του ελλαδιστάν κοιτάς να προσαρμοστείς ποιο βολεύει καλυτερα βάση ιδιοσυγκρασίας και οδηγικής παιδείας. .εφόσον δηλαδή είμαστε στη πλειοψηφία ουγκανοι και ΔΕΝ δίνουμε προτεραιότητα, λιγότερο προβληματική εφαρμογή έχει το πρώτο σχήμα μιας και ζητάς *συνεργασία* από οδηγούς από λιγότερες λωρίδες. 

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

οπότε προτεραιότητα έχουν αυτοί που είναι μέσα

προτεραιοτητα εχει αυτος που ειναι απ'το μεγαλυτερο χωριο.

  • Like 2
Δημοσ.

Ο ελληνικός ΚΟΚ είναι ξεκάθαρος, προτεραιότητα έχει ο εισερχόμενος, όντας όχημα από δεξιά, εκτός αν υπάρχει ένδειξη στοπ για αυτόν, στην οποία περίπτωση προτεραιότητα έχει αυτός που είναι ήδη μέσα. Καμία αμφιβολία περί αυτού, άσχετα αν μας αρέσει ή είναι ανάποδο από τον υπόλοιπο πλανήτη. Αούγκανο εγώ θα χαρακτήριζα αυτόν που δεν πάει με βάση τον ΚΟΚ, αφού ουσιαστικά δρα απρόβλεπτα. 

Οι όποιες κόρνες μάλλον σε κάτι τέτοιο οφειλόταν. 

  • Like 14
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για Ελλαδα δεν εχω ιδεα μιας και κανεις δε νοιαζεται. Στο εξωτερικο (Γαλλια και Αμερικη) που ειχα το θεμα και το συζητησα με ντοπιους (και με γαλλο εκπαιδευτη). Οταν μπαινεις σε κυκλικο κομβο και θες να βγεις μετα τη πρωτη εξοδο (οχι δηλαδη στη πρωτη) μπαινεις απο την αριστερη λωριδα και οταν ειναι να βγεις στην εξοδο που θες βγαζεις φλας και ο οδηγος/οι που ειναι ηδη μεσα στο κομβο πρεπει να το σεβαστει και να δωσει προτεραιοτητα. Αλλαζεις λωριδα οταν ειναι να βγεις στην εξοδο που θες.

Αν θες να βγεις στη πρωτη εξοδο τοτε μπαινεις απο τη δεξια λωριδα και με φλας βγαινεις στη πρωτη εξοδο. Αν στο εξωτερικο γινει τρακαρισμα, η τροχαια θα δωσει ευθηνη με βαση αυτη την αρχη.

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 2
Δημοσ.

στο εξωτερικό έχω πετύχει κόμβο που εάν θέλεις να βγεις αποκλειστικά στην ακριβώς επόμενη έξοδο τότε υπάρχει ένας μικρός παρακαμπτήριος που σε βγάζει απευθείας στο ρεύμα εξόδου της επόμενης εξόδου. αποσυμφορεί την κίνηση και κάνει ευκολότερη την μανούβρα μέσα στον κόμβο καθώς αυτοί που μπαίνουν δεν βγαίνουν αμέσως

στους κόμβους στην Ελλάδα είναι πρόβλημα η εσωτερική λωρίδα καθώς και πρέπει να αλλάξεις λωρίδα εντός του κόμβου αλλά παράλληλα να δώσεις και προτεραιότητα σε αυτόν που μπαίνει ενώ έχεις άλλο αυτοκίνητο δίπλα σου

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, vs_skg είπε

Ο ελληνικός ΚΟΚ είναι ξεκάθαρος, προτεραιότητα έχει ο εισερχόμενος, όντας όχημα από δεξιά, εκτός αν υπάρχει ένδειξη στοπ για αυτόν, στην οποία περίπτωση προτεραιότητα έχει αυτός που είναι ήδη μέσα. Καμία αμφιβολία περί αυτού, άσχετα αν μας αρέσει ή είναι ανάποδο από τον υπόλοιπο πλανήτη. Αούγκανο εγώ θα χαρακτήριζα αυτόν που δεν πάει με βάση τον ΚΟΚ, αφού ουσιαστικά δρα απρόβλεπτα. 

Οι όποιες κόρνες μάλλον σε κάτι τέτοιο οφειλόταν. 

Δε διαφωνώ, αλλά δε ρωτάω αυτό. Έκανα και edit. Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει ανάποδο τριγωνο. Προτεραιότητα έχει αυτός που είναι στον κόμβο, λοιπόν. 

Η κόρνα οφειλόταν στο ότι εγώ μπήκα στην εξωτερική, ενώ ο άλλος κινούνταν στην εσωτερική για να πάρει την ίδια έξοδο με εμένα. Εγώ, με βάση το δεύτερο σχήμα, περίμενα ότι εγώ θα έβγαινα στη δεξιά λωρίδα, αυτός στην αριστερη και έτσι ο ένας δεν ενοχλεί τον άλλον. Αυτός ομως ήθελε να αλλάξει λωρίδα στον κόμβο, ώστε να βγει στη δεξιά λωρίδα, όπως ακριβώς δείχνει το πρώτο σχήμα.

Τι είναι λοιπόν το σωστό; 

20 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Για Ελλάδα ρωτάς ή για Ηπα;

Για Ελλάδα ρωτάω, αλλά δε βρήκα κάποιο σχήμα με το τι ισχύει εδώ, για αυτό ρωτάω και στο insomnia μήπως κάποιος γνωρίζει.

ΗΠΑ από όσο κατάλαβα υπάρχουν και τα δυο και είναι δυο διαφορετικά πράγματα.

Δημοσ.

Ερχεσαι ρολλαριστος πριν τον κομβο,ριχνεις μια γρηγορη ματια εαν σε παρνει απο θεμα αποστασης κ εφ'οσων πιστευεις οτι προλαβαινεις,καρφωνεις μια 2α και μπαινεις με τα μπουνια στο κυκλικο κ βγαινεις πριν σε παρουν χαμπαρο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Για Ελλάδα ρωτάω, αλλά δε βρήκα κάποιο σχήμα με το τι ισχύει εδώ, για αυτό ρωτάω και στο insomnia μήπως κάποιος γνωρίζει.

 

Προτεραιότητα έχει αυτός που μπαίνει στον κυκλικό κόμβο πάντα, εκτός αν έχει κάποιο σήμα που το ορίζει διαφορετικά (π.χ. αν έχει στοπ αυτός που μπαίνει, τότε συνεχίζει να κινείται αυτός που είναι μέσα, αλλιώς ο μέσα σταματάει και τον αφήνει να μπει).

Επεξ/σία από kaktos77
  • Like 2
Δημοσ.
11 minutes ago, GodzillaCover said:

Για Ελλάδα ρωτάω, αλλά δε βρήκα κάποιο σχήμα με το τι ισχύει εδώ, για αυτό ρωτάω και στο insomnia μήπως κάποιος γνωρίζει.

Αθήνα πάντως δεν έχουμε σε πολλά σημεία τέτοιους κόμβους, μόνο κάτι πλατείες που συνήθως έχει προτεραιότητα αυτός που μπαίνει στην πλατεία. Κύπρο που είχα κάνει οδηγός φαντάρος ήταν όλοι οι κόμβοι έτσι και ήταν ξεκάθαρο το πως μπαίνεις / βγαίνεις, άσχετα αν κάποιοι δεν το κάνανε. Ηλιούπολη που μένω με τις πολλές πλατείες είναι σχεδόν παντού αντίθετα, αυτός που μπαίνει έχει παντού STOP.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Luciddream είπε

Αθήνα πάντως δεν έχουμε σε πολλά σημεία τέτοιους κόμβους, μόνο κάτι πλατείες που συνήθως έχει προτεραιότητα αυτός που μπαίνει στην πλατεία. Κύπρο που είχα κάνει οδηγός φαντάρος ήταν όλοι οι κόμβοι έτσι και ήταν ξεκάθαρο το πως μπαίνεις / βγαίνεις, άσχετα αν κάποιοι δεν το κάνανε. Ηλιούπολη που μένω με τις πολλές πλατείες είναι σχεδόν παντού αντίθετα, αυτός που μπαίνει έχει παντού STOP.

και στο εξωτερικο αυτος που μπαινει εχει στοπ. Αυτο που ρωταει ειναι για τη κινηση εντος κομβου και κατα την εξοδο

23 λεπτά πριν, james01gr είπε

στο εξωτερικό έχω πετύχει κόμβο που εάν θέλεις να βγεις αποκλειστικά στην ακριβώς επόμενη έξοδο τότε υπάρχει ένας μικρός παρακαμπτήριος που σε βγάζει απευθείας στο ρεύμα εξόδου της επόμενης εξόδου. αποσυμφορεί την κίνηση και κάνει ευκολότερη την μανούβρα μέσα στον κόμβο καθώς αυτοί που μπαίνουν δεν βγαίνουν αμέσως

στους κόμβους στην Ελλάδα είναι πρόβλημα η εσωτερική λωρίδα καθώς και πρέπει να αλλάξεις λωρίδα εντός του κόμβου αλλά παράλληλα να δώσεις και προτεραιότητα σε αυτόν που μπαίνει ενώ έχεις άλλο αυτοκίνητο δίπλα σου

αυτο ειναι η εξαιρεση μιας και λογω....χωρου/εκτασης σπανια θα βρεις τετοια (υπαρχουν βεβαια δημοι που εχουν αρκετους τετοιους σχηματισμους)

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

 ξέρει κανένας εδώ σίγουρα πώς πρέπει να μπαίνεις/βγαίνεις στον κόμβο;

Με τι πάντες

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1 ώρα πριν, vs_skg είπε

Ο ελληνικός ΚΟΚ είναι ξεκάθαρος, προτεραιότητα έχει ο εισερχόμενος, όντας όχημα από δεξιά, εκτός αν υπάρχει ένδειξη στοπ για αυτόν, στην οποία περίπτωση προτεραιότητα έχει αυτός που είναι ήδη μέσα. Καμία αμφιβολία περί αυτού, άσχετα αν μας αρέσει ή είναι ανάποδο από τον υπόλοιπο πλανήτη. Αούγκανο εγώ θα χαρακτήριζα αυτόν που δεν πάει με βάση τον ΚΟΚ, αφού ουσιαστικά δρα απρόβλεπτα. 

Οι όποιες κόρνες μάλλον σε κάτι τέτοιο οφειλόταν. 

Ο ελληνικός ΚΟΚ στο συγκεκριμένο θέμα είναι για γτπκ.Μια ακόμα απόδειξη το ποσο τριτοκοσμική χώρα είμαστε σε θέματα οδήγησης.Και όχι δεν είναι καθόλου ξεκάθαρος,αντιθέτως μόνο σύγχυση δημιουργεί,για αυτόν που είναι μέσα στον κύκλο.

Εξηγούμαι.Παντού στο κόσμο ισχύει ή το ένα ή το άλλο.Σχεδόν πάντα βέβαια προτεραιότητα έχει αυτός που είναι ήδη μέσα στο κύκλο.

Στο Ελλαδιστάν είναι αυτό που είπες.Με ένα κενό.Αυτός που μπαίνει στο κύκλο ΒΛΕΠΕΙ αν υπάρχει το Stop ή το τρίγωνο παραχώρησης προτεραιότητας,

αυτός που είναι ήδη μέσα στο κύκλο πρέπει να μαντέψει ή να καταλάβει τις πινακίδες βλέποντας τες από πίσω,για να ξέρει αν έχει προτεραιότητα.

Σχεδόν παντού βέβαια και εδώ έχει προτεραιότητα αυτός που είναι μέσα στο κύκλο.Με ποια λογική όμως  στον έναν κόμβο είναι έτσι και στον επόμενο αντίστροφα;;;;;;;Γιατί είμαστε Ελλαντα.

Τουλάχιστον ας βάλουν ανάλογες πινακίδες παραχώρησης προτεραιότητας και ΜΕΣΑ στον κύκλο,όπως έχουν ανάλογες ΠΡΙΝ την είσοδο στο κύκλο.

Όποτε το να μπουνε κανόνες Ελλαδα σχετικά με την ερωτηση του TS,είναι επιστημονική φαντασία ακόμα,μιας και ο καθένας κάνει ότι νομίζει.

 

 

Επεξ/σία από jmmys

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...