Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v4


Malthador

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως όσο αναφορά το Starfield δεν με βλέπω να το παίζω στην παρούσα φάση.

Είναι πολύ φιλόδοξο project και νομίζω ότι ο χρόνος θα το κάνει πολύ καλύτερο (όπως όλα τα Bethesda rpg's). Δεν θα με πείραζε να περιμένω μέχρι και καινούργιο Xbox hw για να το παίξω στα 60fps με μια "ultimate edition" που να περιλαμβάνει και όλα τα πιθανά dlc που μπορεί να βγουν μέχρι τότε. Βέβαια μπορεί να μιλάμε για 2-3 χρόνια από τώρα αλλά το potential είναι μεγάλο. Σίγουρα θα βελτιωθούν και θα αλλάξουν πολλά πράγματα σε αυτό το παιχνίδι στην πορεία.

Το Forza το περιμένω πως και πως. Έχω προπαραγγείλει ήδη και βλέπω ότι θα έχει και early access ένα 5ήμερο πριν την επίσημη κυκλοφορία. Περιμένω να είναι ό,τι πιο προηγμένο υπάρχει στην κονσόλα εκείνη την περίοδο αν και θα προτιμούσα να έδειχναν λίγο παραπάνω gameplay στην παρουσίαση με το UI κατά το racing, το career menu κλπ. Χαίρομαι όμως που βλέπω ότι επενδύουν σε καινούργια, μοντέρνα οχήματα και δεν παραμένουν στο κλασικό "παλιό" roster όπως το GT7. ΟΚ, να υπάρχουν κάποια παλιά οχήματα-θρύλοι αλλά να δούμε και τίποτα πιο πρόσφατο από mass production performance cars. Όπως τις τελευταίες εκδόσεις για παράδειγμα RS6, RS7, M3, M5, 911 GT3 κλπ. 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2 σκέψεις ανθρώπου που δεν έχει Xbox . 1) Σίγουρα από τα καλύτερα showcase της MS (μόνο επί 360 είχε καλύτερα), με πολλά και διαφορετικά είδη για κάθε ενδιαφερόμενο. 2) Το Starfield είναι do or die περίπτωση και φαίνεται απο το scope. Αν καταφέρει να παραδώσει όσα έδειξαν σε playable μορφη χωρίς τα άπειρα day one Bethesda bugs θα μιλάμε για milestone στα open world και ας μην πυροβολάει οπτικά. Το παιχνίδι φαίνεται να είναι 3-4 genres μαζι σε ένα μεγάλο αχανή κόσμο και έχει τη δυνατότητα να αφήσει ιστορία ΑΛΛΆ όλα αυτά προυποθέτουν ότι θα βγεί όπως διαφημίζεται και το πρόσφατο παράδειγμα του cyberpunk δείχνει τι γίνεται στην αντίθετη περίπτωση. Το παιχνίδι μπορεί μετα απο 3 χρόνια με 200 πατς να είναι όπως στο τρειλερ άλλα η 1η εντύπωση είναι τρομερά σημαντική για τα sales ,την αξιοπιστία της εταιρίας και φυσικά τη γνώμη του κοινού. H σύγκριση με Elder Scrolls δεν έιναι απόλυτα σωστή καθώς το fantasy έχει απείρως μεγαλύτερη gaming απήχηση απο το Sci-Fi (μαγικά σπαθιά >>> laser pistol για τους περισσότερους) και δεν κουβαλάει και ένα playerbase στιβαρό όσο τα Elder Scrolls. Kακά τα ψέματα όσοι ακολουθούμε χρόνια τη σειρά ,ξέρουμε τι περιμένουμε απο bugs αλλά και ποσο εύκολα μοντάρει το community τα προβλήματα. Η πλειοψηφία του κόσμου όμως θέλει κάτι να παίζει out of the box και δεν θα περιμένει 2-3 χρόνια να "στρώσει". Η MS φαινεται ότι ποντάρει πολλά στο Starfield και αν της βγεί ,θα μιλάμε για ένα απο τα σημαντικότερα παιχνίδια ολης της γενιάς και έναν καινοτόμο στα open world παιχνίδια γενικά. 

Επεξ/σία από tliako
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μιλήσουμε σοβαρά.... 

1. Σε 9 μήνες από χθες, οι κάτοχοι Xbox θα έχουν περισσότερα παιδιά! 

2. Το Σεπτέμβριο του 23...

IMG_20230612_111517.jpg.bc5434d76ace5f2af2423b2f952933ff.jpg

αυξάνονται θεαματικά τα διαζύγια! 

3. Τον Οκτώβριο του 23 με το Forza μεγάλο κύμα θανάτων από ασιτία με ένα controller στο χέρι μετά από συνεχόμενες μέρες Gaming! 

Το διαβάσατε πρώτοι εδώ! 😉

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, CarbonFibre είπε

Από τη Guerilla πρέπει να ζητήσουν βοήθεια αλλά τέλος πάντων! 😁

 

Αν θυμάμαι καλά από παλιά συνέντευξη, ο Tod Howard είχε κάνει νύξη ότι από ES6 θα αλλάξει η μηχανή γραφικών. Αν τη βρω να την ποστάρω.

Edit : Τελικά δεν θυμόμουν καλά. Την ίδια θα έχει με Starfield.

https://www.gameinformer.com/2021/06/29/the-elder-scrolls-6-will-use-creation-engine-2-like-starfield-but-its-still-a-long-ways

Από τη Guerrila να ζητήσουν βοήθεια γιατι.Να τους μάθουν πώς να βγαίνουν τα παιχνίδια και να έχεις εγγυημένη τύφλωση από τα shimmering 😂😂.Στα σοβαρά τώρα ,δεν ειναι δυνατό να συγκρίνεται το Σταρφιλντ που είναι ένα massive project που όμοιο του δεν έχει υπάρξει με άλλα παιχνίδια είτε rpg ,είτε πολύ περισσότερο με linear μόνοκαμερα .Προφανώς και οι τεχνικές απαιτήσεις και το scale του παιχνιδιού είναι πολύ μεγαλες .Το παιχνίδι το φτιαχνουν χρόνια και είναι κάτι που όμοιο του δεν έχει ξαναυπαρξει..Προφανώς δεν είναι τόσο απλό να πετάξουν ένα 1080p 60ρι.Κακο ;σίγουρα ναι;Αλλά μιλάμε για παιχνίδι που θα παίζεται για χρόνια θα παιχτεί και  σε προ μοντέλο θα παιχτεί στο επόμενο xbox,θα παιχτεί και στα pc.Δε μπορεί να μπαίνει στην ίδια κατηγορία με το 99% των παιχνιδιών που τα παίζεις μια βδομάδα και μετά δε θυμάσαι αν τα παιξες.

Επεξ/σία από jimtriol
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, jimtriol είπε

Από τη Guerrila να ζητήσουν βοήθεια γιατι.Να τους μάθουν πώς να βγαίνουν τα παιχνίδια και να έχεις εγγυημένη τύφλωση από τα shimmering 😂😂.Στα σοβαρά τώρα ,δεν ειναι δυνατό να συγκρίνεται το Σταρφιλντ που είναι ένα massive project που όμοιο του δεν έχει υπάρξει με άλλα παιχνίδια είτε rpg ,είτε πολύ περισσότερο με linear μόνοκαμερα .Προφανώς και οι τεχνικές απαιτήσεις και το scale του παιχνιδιού είναι πολύ μεγαλες .Το παιχνίδι το φτιαχνουν χρόνια και είναι κάτι που όμοιο του δεν έχει ξαναυπαρξει..Προφανώς δεν είναι τόσο απλό να πετάξουν ένα 1080p 60ρι.Κακο ;σίγουρα ναι;Αλλά μιλάμε για παιχνίδι που θα παίζεται για χρόνια θα παιχτεί και  σε προ μοντέλο θα παιχτεί στο επόμενο xbox,θα παιχτεί και στα pc.Δε μπορεί να μπαίνει στην ίδια κατηγορία με το 99% των παιχνιδιών που τα παίζεις μια βδομάδα και μετά δε θυμάσαι αν τα παιξες.

Ναι, ναι ξέρουμε. 16 times the detail! 😂

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, CarbonFibre είπε

Ναι, ναι ξέρουμε. 16 times the detail! 😂

 

H Bethesda ειναι το μεγαλύτερο studio RPG στον κοσμο. Ξέρεις γιατι θυμασαι αυτη την ατακα; Γιατι το scope της Bethesda, αυτόματα μεγαλώνει και τα λαθη της. Χρειάστηκε να κάνω google search για να βρω τα bugs του Forbidden West. Ξέρεις γιατι; Γιατι ενω ηταν πολλά, κανενας δεν ασχολειται με το FW. Τα παιχνιδια της Bethesda ειναι generation defining moments που ακομα και σημερα κοσμος παιζει παιχνιδια 20ετιας. Και μεσα σε ολα τα generation defining games εβγαλε και ενα που δεν ηταν καλο. Βεβαια πλεον το εχει εμπλουτισει και εχει πολυ κοσμο το 76 αλλα τι μας νοιαζει αυτο. Καλύτερα να ειχε τρομερα facial animations και ας το ξεχνουσαμε ολοι 7 μερες μετα. Ετσι δεν ειναι; Αυτο δεν μετράει μονο;

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη γινεται πολυ κουβεντα για τα γραφικα. 

Δε νομιζω οτι σε καθε γενια βγαινουν πολλα παιχνιδια που να εχουν τα τρελα γραφικα. Τα περισσοτερα δεν ειναι ετσι, οποτε δεν καταλαβαινω γιατι φαινεται να υπαρχει προσμονη για κατι τετοιο. 

Αν μιλαμε τωρα για exclusives τα forza και flight simulator ειναι ηδη αυτης της κατηγοριας και ειμαι σιγουρος οτι το ιδιο υψηλο επιπεδο θα εχει το Hellblade, το νεο παιχνιδι της Id οποτε το δουμε και σιγουρα και το επομενο Gears. Και πιθανοτατα θα ακολουθησουν και αλλα. Δεν γινεται ομως καθε παιχνιδι να ειναι ετσι. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, xavier είπε

Μάλιστα...

Πάλι καλά που ο Aaron, άλλα έλεγε πίσω στο 2020. Καλά πήγαν και τα console wars με τα Teraflops(τα ίδια και για την Sony με τον πιο γρήγορο δισκο τρομάρα της,άλλα γελια απο εκει).

Αρα αναμένουμε τον Σεπτέμβριο τις κριτικές/εντυπώσεις να δούμε τελικά τι λέει το παιχνιδι, και αν βγει όντως πολύ καλό, μονόδρομος στο PC.

Ευτυχώς που το Forza θα παίζει πένα στην κονσόλα. Και η παρουσίαση συνολικά έδειξε υλικό και ήταν πετυχημένη(σε σχέση με τον πάτο της Sony).

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, TutaKachun είπε

H Bethesda ειναι το μεγαλύτερο studio RPG στον κοσμο. Ξέρεις γιατι θυμασαι αυτη την ατακα; Γιατι το scope της Bethesda, αυτόματα μεγαλώνει και τα λαθη της. Χρειάστηκε να κάνω google search για να βρω τα bugs του Forbidden West. Ξέρεις γιατι; Γιατι ενω ηταν πολλά, κανενας δεν ασχολειται με το FW. Τα παιχνιδια της Bethesda ειναι generation defining moments που ακομα και σημερα κοσμος παιζει παιχνιδια 20ετιας. Και μεσα σε ολα τα generation defining games εβγαλε και ενα που δεν ηταν καλο. Βεβαια πλεον το εχει εμπλουτισει και εχει πολυ κοσμο το 76 αλλα τι μας νοιαζει αυτο. Καλύτερα να ειχε τρομερα facial animations και ας το ξεχνουσαμε ολοι 7 μερες μετα. Ετσι δεν ειναι; Αυτο δεν μετράει μονο;

Παίζω παιχνίδια της Bethesda από τη δεκαετία του 90 οπότε κάπου τη γνωρίζω και μαθήματα ιστορίας δεν είναι αναγκαία.

Επίσης μίλησα αποκλειστικά και μόνο για τη μηχανή γραφικών. Οποιος τώρα πιστεύει ότι οπτικά είναι καλύτερα τα παιχνίδια της Bethesda από της Guerilla καλό είναι να το πιστεύει...

Τελευταίο παιχνίδι της Bethesda που μου άρεσε ήταν το Skyrim το οποίο είναι από τα αγαπημένα μου παιχνίδια. Από εκεί και μετά νιώθω ότι κάνουν το ίδιο παιχνίδι συνέχεια. Σερί το οποίο ελπίζω να σπάσουν με το Starfield.

Ενημερωτικά ούτε τα παιχνίδια της Guerilla μου αρέσουν γιατί βρίσκω βαρετό το gameplay τους και τα γραφικά δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα  μου.

 

Είμαι σίγουρος πάντως ότι το παιχνίδι του Κοτζίμα που φτιάχνει για την MS θα σας αρέσει. Τη μηχανή της Guerilla δεν έχει κάνει lisence η Kojima Productions; 😁

Επεξ/σία από CarbonFibre
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Fulgore είπε

Μάλιστα...

Πάλι καλά που ο Aaron, άλλα έλεγε πίσω στο 2020. Καλά πήγαν και τα console wars με τα Teraflops(τα ίδια και για την Sony με τον πιο γρήγορο δισκο τρομάρα της,άλλα γελια απο εκει).

Αρα αναμένουμε τον Σεπτέμβριο τις κριτικές/εντυπώσεις να δούμε τελικά τι λέει το παιχνιδι, και αν βγει όντως πολύ καλό, μονόδρομος στο PC.

Ευτυχώς που το Forza θα παίζει πένα στην κονσόλα. Και η παρουσίαση συνολικά έδειξε υλικό και ήταν πετυχημένη(σε σχέση με τον πάτο της Sony).

Ας ετρεχε το Starfiled 4k@30 που είπε ο Todd και ας είχε και επιλογή για 1080p@60 ή 2K@60 ή Τουλάχιστον dynamic performance mode. Με το VRR του Xbox έιμαι σίγουρος οτι τα 45fps (ή και παραπάνω) θα τα έπιανε.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά showcase για όλα τα γούστα και έχει καταλήξει το gp χρυσορυχείο ότι genre και να θες να παίξεις .Εγώ για κακή μου τύχη ασχολούμαι πλέον με όλα...Αλλά το Starfield θα μονοπωλήσει το χρόνο μου (ελπίζω να έχω τελειώσει το Zelda μέχρι τότε...γιατί με 5 ώρες την εβδομάδα, δύσκολα τα πράγματα).Πάντως και εγώ ως χρόνια bethesda υποστηρικτής, περιμένω να παίξω ένα game φουλ στα bugs αλλά φαίνεται δυνατή εμπειρία, έχει gameplay mechanics για όλα τα γούστα, μου φαίνεται ένα sandbox colony builder για resources κτλ. με κάποια plot quests.Όσο έβλεπα το Starfield showcase μου θύμιζε όλο και πιο πολύ One Piece εντωμεταξύ...δεν ξέρω γιατί...και σκέφτηκα μια τέτοια εμπειρία pirate σε στύλ crew builder σε διαφορετικά biomes με διαφορετικά story lines...Θα ήταν epic...A και το spaceship building, απλά περιμένω και τα mods.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Περιμένω Starfield!!!!!!!

 

ΥΓ εκανα ετικέτα για να στείλω ενα controller για επισκευή με UPS...Ομως ποιο τηλέφωνο καλώ?Με ποια εταιρεια συνεργάζεται?

έρχονται και το παίρνουν εκείνοι. θα σε καλέσουν στο τηλέφωνο που έδωσες στη Microsoft, αλλιώς θα σου στείλουν mail. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jimtriol είπε

Από τη Guerrila να ζητήσουν βοήθεια γιατι.Να τους μάθουν πώς να βγαίνουν τα παιχνίδια και να έχεις εγγυημένη τύφλωση από τα shimmering 😂😂.

Εντάξει το παράδειγμα της Guerilla δεν κολλάει με το Xbox και κακώς έγινε αλλά όσο αναφορά το Forbidden West και το shimmering, όχι μόνο διορθώθηκε εντελώς αλλά η ποιότητα του performance mode είναι εφάμιλλη πλέον με του quality. Δεν το παράτησαν στη μοίρα του το παιχνίδι ούτε υποσχέθηκαν πράγματα που δεν έγιναν.

Ας αφήσουμε τις συγκρίσεις με τα στουντιο της Sony γιατί το μόνο που κάνουν είναι να δημιουργούν flame. 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, CarbonFibre είπε

Παίζω παιχνίδια της Bethesda από τη δεκαετία του 90 οπότε κάπου τη γνωρίζω και μαθήματα ιστορίας δεν είναι αναγκαία.

Επίσης μίλησα αποκλειστικά και μόνο για τη μηχανή γραφικών. Οποιος τώρα πιστεύει ότι οπτικά είναι καλύτερα τα παιχνίδια της Bethesda από της Guerilla καλό είναι να το πιστεύει...

Τελευταίο παιχνίδι της Bethesda που μου άρεσε ήταν το Skyrim το οποίο είναι από τα αγαπημένα μου παιχνίδια. Από εκεί και μετά νιώθω ότι κάνουν το ίδιο παιχνίδι συνέχεια. Σερί το οποίο ελπίζω να σπάσουν με το Starfield.

Ενημερωτικά ούτε τα παιχνίδια της Guerilla μου αρέσουν γιατί βρίσκω βαρετό το gameplay τους και τα γραφικά δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα  μου.

 

Είμαι σίγουρος πάντως ότι το παιχνίδι του Κοτζίμα που φτιάχνει για την MS θα σας αρέσει. Τη μηχανή της Guerilla δεν έχει κάνει lisence η Kojima Productions; 😁

 Μα δεν έκανα εγώ σύγκριση...Αυτό που είπα είναι ότι συγκρίνονται φρούτα με ψάρια. Το starfield είναι μοναδικό project ,αν υπαρξει από τον ανταγωνισμό κάτι παρόμοιο και τρέχει στα 60 θα πούμε μπράβο.Αλλα Bethesda vs Guerrilla είναι σύγκριση Μέσσι vs Μανταλος.

16 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Εντάξει το παράδειγμα της Guerilla δεν κολλάει με το Xbox και κακώς έγινε αλλά όσο αναφορά το Forbidden West και το shimmering, όχι μόνο διορθώθηκε εντελώς αλλά η ποιότητα του performance mode είναι εφάμιλλη πλέον με του quality. Δεν το παράτησαν στη μοίρα του το παιχνίδι ούτε υποσχέθηκαν πράγματα που δεν έγιναν.

Ας αφήσουμε τις συγκρίσεις με τα στουντιο της Sony γιατί το μόνο που κάνουν είναι να δημιουργούν flame. 

 

16 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Εντάξει το παράδειγμα της Guerilla δεν κολλάει με το Xbox και κακώς έγινε αλλά όσο αναφορά το Forbidden West και το shimmering, όχι μόνο διορθώθηκε εντελώς αλλά η ποιότητα του performance mode είναι εφάμιλλη πλέον με του quality. Δεν το παράτησαν στη μοίρα του το παιχνίδι ούτε υποσχέθηκαν πράγματα που δεν έγιναν.

Ας αφήσουμε τις συγκρίσεις με τα στουντιο της Sony γιατί το μόνο που κάνουν είναι να δημιουργούν flame. 

Δεν έκανα εγώ τη συγκριση

Επεξ/σία από jimtriol
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...