Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v4


Malthador

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 minutes ago, Malthador said:

Είναι -κυριολεκτικά- η πρώτη πρόταση στο λινκ:

«Black Myth: Wukong reportedly did not pass Xbox’s bug detection tests due to a ‘memory leak’ issue and has been ‘indefinitely delayed’ for the console.»

Εντάξει προφανώς δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση από τους devs, αλλά ο leaker θεωρείται έμπιστος. Σε κάθε περίπτωση από την στιγμή που παρουσιάζει παρόμοια θέματα η PS5 έκδοση, υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι κατά πάσα πιθανότητα ισχύει.

Άλλο πράγμα ένα παιχνίδι να μη πέρασε ένα συγκεκριμένο test και άλλο πράγμα να λέμε ότι στην ουσία η MS κινητοποιήθηκε για να κόψει το παιχνίδι.

Εδώ το Forza Motorsport μετά από ένα χρόνο πχ ακόμα κάνει crash στο home menu μετά από μερικούς αγώνες (και μακάρι να ήταν μόνο αυτό το πρόβλημα) αλλά το QC εκεί το πέρασε μια χαρά.  

Εγώ δεν νομίζω ότι θα την πείραζε (MS) να κυκλοφορήσει το παιχνίδι εχθές με δεδομένο την πολύ μεγάλη επιτυχία του σε πωλήσεις. Δεν θα είναι ούτε το πρώτο, ούτε το τελευταίο broken παιχνίδι στην πλατφόρμα που θα χρειαστεί patches να στρώσει.

Θεωρώ ότι ο λόγος που ο dev δυσκολεύεται είναι το Series S το οποίο προφανώς και έχει πολύ μικρότερη μνήμη από SX/PS5. 

Επίσης θα έλεγα να μην τα ρίχνουμε όλα σε "κακογραμμένο κώδικα" επειδή το παιχνίδι δεν μπορεί να τρέξει εύκολα σε hardware πατάτας. Και μάλιστα ο συγκεκριμένος τίτλος πραγματικά ρίχνει σαγόνια σε τεχνικό επίπεδο.

Τέλος, (αναφορικά για το SS) δεν μιλάμε πχ για το "tech demo" Hellblade ΙΙ όπου απλώς πας αργά σαν τεθωρακισμένο σε μονοπάτια αντιμετωπίζοντας 1-2 εχθρούς σε στυλ quick time actions. Πρόκειται για semi-open world action με ταχύτατη δράση άρα οι απαιτήσεις σε HW είναι πολύ πιο υψηλές. 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

PS:

Και για να το αναπτύξω λίγο ακόμα, ένα παιχνίδι με ξεκάθαρα "κακογραμμένο κώδικα" είναι το Elden Ring.

Γιατί? Για τον απλούστατο λόγο, όταν το παιχνίδι σου δείχνει dated 10 χρόνια πίσω ενώ ταυτόχρονα το performance στα SX/PS5 είναι μεταξύ 40-55fps, τότε σημαίνει ότι ζητάει πάρα πολλά από το hardware σε σχέση με αυτά που προσφέρει οπτικά και άρα μιλάμε όντως για κακογραμμένο κώδικα.

Στην περίπτωση του Wukong, δεν μπορούμε να έχουμε και την πίτα ολόκληρη και το Series S χορτάτο. Φαντάζομαι θα γίνουν πολλές θυσίες στον οπτικό τομέα ίσα για να τρέξει στο συγκεκριμένο HW.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι δεν το βγαζουν μονο για X και οχι για S ?
(Μην πουμε για τον αριθμο χρηστων του S, γιατι τοτε αν τους ενδιαφερει αυτος ο αριθμος, θα δουλεψουν να πετσοκοψουν το παιχνιδι αναλογα).
Υπαρχει καποια ρητρα στους εκδοτες για αναγκαστικη εκδοση S παραλληλα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 minutes ago, fagoura said:

Υπαρχει καποια ρητρα στους εκδοτες για αναγκαστικη εκδοση S παραλληλα?

Ναι, η MS υποχρεώνει τους publishers να έχουν parity μεταξύ των δύο SKU's. Το ίδιο θα κάνει και η Sony, όταν θα βγει το PS5 Pro, όπως έκανε και με το PS4 Pro.

Κακώς, κατά την γνώμη μου, but it is what it is. Ας ελπίσουμε ότι θα αφαιρέσουν την ρήτρα κάποια στιγμή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/8/2024 στις 5:59 ΜΜ, Malthador είπε

Δεν υπάρχει κανένα double standard, η Ν δεν έταξε ποτέ της 120 καρέ, 4Κ60, RT και λοιπά παραμύθια. Επίσης δεν έχει βγει ποτέ dev της να δηλώσει χαζοχαρουμενιές του τύπου «τα 30 καρέ είναι πιο κινηματογραφικά», «τι να κάνετε τα πολλά καρέ σε FPS» κλπ.

Αλλά ακόμα και η Ν που σου πουλάει τεχνολογία δεκαετίας, το Metroid Prime Remastered (και το MP4 απ' ότι δείχνουν τα videos) δεν τόλμησε να το σερβίρει σε λιγότερα από 60 καρέ. Γιατί ωραία τα πολλά γραφικά, αλλά να μην κάνουμε και εμετό όταν παίζουμε ξέρω 'γω. Είναι το bare minimum σε παιχνίδια πρώτου προσώπου.

μα ο dev εχει βγει ηδη και λεει ξεκαθαρα οτι θα τρεχει στα 30fps το παιχνιδι του. Ασχετα με την γελοια δικαιολογια του, τουλαχιστον ειναι ειλικρινης και δεν προσπαθει να παραπλανησει τον πελατη. Οπως και με την ΝΙΝ, ξερεις τι θα αγορασεις.

9 ώρες πριν, Malthador είπε

lol

Μάλλον τα δύο SKU's φταίνε και για το memory leak, όχι ο κακογραμμένος κώδικας I guess.

Το ίδιο πράγμα παρατηρείται και στο PS5 απ' ότι διαβάζω με το game να απαιτεί reboot κάθε τόσο. Περίεργο πως πέρασε το QC της Sony, αλλά η MS το έκοψε.

 

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
6 minutes ago, KilliK said:

μα ο dev εχει βγει ηδη και λεει ξεκαθαρα οτι θα τρεχει στα 30fps το παιχνιδι του. Ασχετα με την γελοια δικαιολογια του, τουλαχιστον ειναι ειλικρινης και δεν προσπαθει να παραπλανησει τον πελατη.

Κατ' αρχάς ο dev είναι 1st-party studio, δεν είναι 3rd-party, αυτό λέει αρκετά από μόνο του.

Από εκεί και πέρα δεν λέω ότι προσπαθεί να μας παραπλανήσει, λέω μόνο ότι το bare minimum σε FPS για να μην ξερνάμε από τα μάτια είναι τα 60 καρέ. Φαίνεται κι από τα videos του game αυτό, προσωπικά με πιάνει αναγούλα όταν περιστρέφεται η κάμερα, αλλά έχω ξαναπεί ότι εγώ έχω ευαίσθητα μάτια.

Πλάνη θα είναι, αν ω μη γένοιτο μερικούς μήνες μετά βγάλουν 60 fps patch σαν κάτι άλλους που τα έλεγαν ντόμπρα και σταράτα για τα 30 καρέ και μετά το γύρισαν το παραμύθι. Εκεί ναι, θα μας έχει παραπλανήσει ο dev, καθώς δεν θα είναι και τόσο ξεκάθαρη η τωρινή του δήλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, fagoura είπε

(Μην πουμε για τον αριθμο χρηστων του S, γιατι τοτε αν τους ενδιαφερει αυτος ο αριθμος, θα δουλεψουν να πετσοκοψουν το παιχνιδι αναλογα).

Βασικα ειχε βγει μια ειδηση που αν θυμαμαι καλα, τα S σε σχεση με X ηταν 2:1. Πιο πολλα XsS εχουν πουληθει δλδ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater will support 60fps only on PC

Καλά κρασιά, αυτό σημαίνει ότι και στο PC θα έχει θέματα και θα ζητάει high-end HW για brute-force..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater will support 60fps only on PC

Καλά κρασιά, αυτό σημαίνει ότι και στο PC θα έχει θέματα και θα ζητάει high-end HW για brute-force..

Ποιος το λεει αυτο?

Αφου θα τρεχει κανονικα και στις κονσολες στα 60 αλλα με αναλυση 1080p

Multiplayerit: Metal Gear Solid Δ PS5 and Xbox Series X|S Graphical Modes are 4K 30FPS and 1080P 60FPS

 

 

Στιγμιότυπο οθόνης (83).png

Επεξ/σία από spartan29gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, spartan29gr είπε

Ποιος το λεει αυτο?

Αφου θα τρεχει κανονικα και στις κονσολες στα 60 αλλα με αναλυση 1080p

Multiplayerit: Metal Gear Solid Δ PS5 and Xbox Series X|S Graphical Modes are 4K 30FPS and 1080P 60FPS

 

 

Στιγμιότυπο οθόνης (83).png

''As Konami stated, Metal Gear Solid Delta: Snake Eater will have two modes on consoles. The first one will be 4K/30fps, and the second will be 1080p/higher fps. We don’t know yet whether the team will lock the framerate at something like 40fps, or whether it will leave it unlocked. What we do know, though, is that it will not be able to come close to 60fps.''

''As Konami has confirmed, Metal Gear Solid Delta: Snake Eater will not have a 60fps mode on consoles''

 

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater will support 60fps only on PC

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

''As Konami stated, Metal Gear Solid Delta: Snake Eater will have two modes on consoles. The first one will be 4K/30fps, and the second will be 1080p/higher fps. We don’t know yet whether the team will lock the framerate at something like 40fps, or whether it will leave it unlocked. What we do know, though, is that it will not be able to come close to 60fps.''

 

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater will support 60fps only on PC

Λογω unreal engines 5 εχουν ενδοιασμους ακομα

Θα δουμε τον επομενο μηνα

Οπωτε παει για ps5 pro  με την τεχνικη  psssr μεσα , για να μπορει να το τρεξει καθαρα στα 60

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/8/2024 στις 8:57 ΠΜ, Darthvader είπε

Καλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα... Τι σχέση έχουν τα assets των just cause 2 και του Mafia 2 στο PS3 με το Starfield στο One S το 2024;

Αν είναι έτσι και εγώ έπαιζα hitman πριν 20 χρόνια σε pc  με 17αρα crt και ανάλυση 1600*1200.... εκεί να δεις πόσο καθαρή ήταν η εικόνα δίχως προβλήματα στο framerate.

Επομένως με το ίδιο σκεπτικό, το jedi survivor έχει χειρότερα γραφικά από το hitman 20ετίας....

Είχε μια δόση υπερβολής το post μου, αλλά η ουσία παράμενει - εν έτει 2024 οτιδήποτε κάτω από 1080p/60fps δεν θα πρέπει να είναι αποδεκτό.

Στην περίπτωση του Starfield, το 60fps patch ρίχνει την ανάλυση σε "sub720p" που σημαίνει ότι μπορεί να πάει και πιο κάτω από τον ήδη πάτο του 720p.

Με αυτή τη λογική, ας ρίξουν και το Metal Gear που γράφουν οι φίλοι παραπάνω σε 480p να δούμε και 120fps

Επεξ/σία από ParafronGR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Malthador είπε

Επειδη το ειδα χθες στο τουιτερ, ακομα αυτη η μυστηρια πηγη να φανερωθει. Meanwhile,

 

 

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
10 minutes ago, SabotazNic said:

 

Επειδη το ειδα χθες στο τουιτερ, ακομα αυτη η μυστηρια πηγη να φανερωθει. Meanwhile,

Δεν το βλέπουμε πρώτη φορά.

Deathloop, Forspoken, Stray, όλα τα παραπάνω πληρώθηκαν από την Sony για να μην βγουν σε XBOX την ίδια μέρα, αλλά έγιναν released σε PC και σε PS ταυτόχρονα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...