Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Αυγούστου Δημοσ. 26 Αυγούστου Πλέον κόβει και το CPU τους, δηλαδή ο περιορισμός στο PS5 Pro θα είναι το CPU.
Mitroglou7 Δημοσ. 26 Αυγούστου Δημοσ. 26 Αυγούστου Ποιο RT και specs και ιστοριες ρε παιδια; Ξεκιναει ενα dev να φτιαξει ενα παιχνιδι για την ταδε κονσολα που ξερει τα specs της. Αν κανεις κακο σχεδιασμο και βαλεις μεσα την Αρτα και τα Γιαννενα προφανως δε θα τρεξει 60fps και δε θα φταιει το hardware. Αντιστοιχα να κανεις κακο optimisation. Δηλαδη αν εχω 2000 μισθο και παω νοικιασω μια μεζονετα υπερλουξ με νοικι 1500 θα φταιει ο μισθος που θα ζω με ρυζι και μακαρονια; 1 1
Moderators Malthador Δημοσ. 26 Αυγούστου Μέλος Moderators Δημοσ. 26 Αυγούστου 3 hours ago, KilliK said: αυτα ομως ειναι της Nintendo. Παιχνιδια με γραφικα περασμενης δεκαετιας και κοστολογηση στα 70ε. αλλα εκει τηρειται σιγη ιχθυος. Στα υπολοιπα ξαφνικα θυμομαστε τα τεχνικα σπεκς. Εντάξει, να το ξέρουμε εξαρχής όμως ότι στον τεχνικό τομέα η σύγκριση θα γίνεται με τα games της Nintendo, να μην μπαίνουμε καν στην διαδικασία να αγοράζουμε twins και να αναβαθμίζουμε τα κομπιούτερ μας καλύτερα. Άψογο επιχείρημα. PS: Ούτε η Ν δεν έχει βγάλει 1st-person game με 30 καρέ. Για τόση κατάντια μιλάμε οι τύποι.
KilliK Δημοσ. 26 Αυγούστου Δημοσ. 26 Αυγούστου (επεξεργασμένο) @Malthador δεν το χρησιμοποιω ως επιχειρημα, απλα τονιζω το double standard που υπαρχει σε αυτο το θεμα. 56 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε αν δεν βαλεις την Αρτα και τα Γιαννενα, θα φωναζει μετα ο παιχτης γιατι να πληρωσει 80ε για ενα παιχνιδι χωρις αυτα. Και ας φαινεται το Μετσοβο πανεμορφο. μολις τωρα διαβασα κριτικη για το Outlaws, τους χαλασε γιατι λειπουν features απο το open world σε σχεση με τα προηγουμενα της Ubisoft. Αλλα αναγνωριζουν οτι ειναι ενα απο τα καλυτερα οπτικα SW παιχνιδια. Πως θα γινει τωρα; Επεξ/σία 26 Αυγούστου από KilliK
Darthvader Δημοσ. 26 Αυγούστου Δημοσ. 26 Αυγούστου Optimization και να τρέχει σε XSS, XSX,PS5,PS4,XoX, Switch και PC απλά δεν πάιζει. Ουτε είναι και βιώσιμο οικονομικά. Για παράδειγμα αν βγει game που η engine του εκμεταλλεύεται τον nvme του PS5 πως θα γινει port στις αλλες κονσόλες και πως θα το τρέξουν τα pc που δεν έχουν nvme 4.0; Αν βγει game που γονατίζει πραγματικά το XSX πως θα τρέξει στο XSS; Χ86 με συμβατότητα σε όλες τις πλατφόρμες = unoptimized software και αυτό είναι το τίμημα... Τωρα για rt, τι να συζητήσουμε; Εδω η 4090 με 14900 και 7800x3d και για 4Κ/rt χρειάζεται upscale dlss και fsr για να κρατήσει 60άρι στα νέα games. Πριν κάποια χρόνια η μαστερ ρεις κορόιδευε το upscale checkerboard του ps4 pro και τώρα φτάσαμε να πληρώνεις 2Κ+ για high end gpu που δίχως upscale μαξάρει σε κινηματογραφικά 30fps. Μια χαρά είναι το hardware στις κονσόλες. Το software πασχει και η δυστυχώς η λύση που προσφέρεται είναι το brute force.
Moderators Malthador Δημοσ. 26 Αυγούστου Μέλος Moderators Δημοσ. 26 Αυγούστου 1 hour ago, KilliK said: @Malthador δεν το χρησιμοποιω ως επιχειρημα, απλα τονιζω το double standard που υπαρχει σε αυτο το θεμα. Δεν υπάρχει κανένα double standard, η Ν δεν έταξε ποτέ της 120 καρέ, 4Κ60, RT και λοιπά παραμύθια. Επίσης δεν έχει βγει ποτέ dev της να δηλώσει χαζοχαρουμενιές του τύπου «τα 30 καρέ είναι πιο κινηματογραφικά», «τι να κάνετε τα πολλά καρέ σε FPS» κλπ. Αλλά ακόμα και η Ν που σου πουλάει τεχνολογία δεκαετίας, το Metroid Prime Remastered (και το MP4 απ' ότι δείχνουν τα videos) δεν τόλμησε να το σερβίρει σε λιγότερα από 60 καρέ. Γιατί ωραία τα πολλά γραφικά, αλλά να μην κάνουμε και εμετό όταν παίζουμε ξέρω 'γω. Είναι το bare minimum σε παιχνίδια πρώτου προσώπου.
Mitroglou7 Δημοσ. 26 Αυγούστου Δημοσ. 26 Αυγούστου Ρε παιδια ανεφερα το Botw σαν παιχνιδαρα παρολο που ηταν 30fps. Θα μπορουσα να ειχα χρησιμοποιησει το Witcher 3 η το Bloodborne. Καμια σχεση η Ν με αυτο που ηθελα να πω.
chrisgewrgi Δημοσ. 26 Αυγούστου Δημοσ. 26 Αυγούστου 😂😂 450085155_3696768827318137_5870086295081753507_n.mp4 1
gregpec2 Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου Καλό φαίνεται το Avowed γενικά -τα 30 καρέ ασχολίαστα- αλλά έχω μια ένσταση. Τι πολυχρωμία είναι αυτή ρε παιδιά; Lsd έχει πιει ο ήρωας; Μου φαίνεται οτι το παρακάνανε.
Moderators Malthador Δημοσ. 27 Αυγούστου Μέλος Moderators Δημοσ. 27 Αυγούστου 3 hours ago, Fulgore said: lol Μάλλον τα δύο SKU's φταίνε και για το memory leak, όχι ο κακογραμμένος κώδικας I guess. Το ίδιο πράγμα παρατηρείται και στο PS5 απ' ότι διαβάζω με το game να απαιτεί reboot κάθε τόσο. Περίεργο πως πέρασε το QC της Sony, αλλά η MS το έκοψε.
Psycho_Warhead Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου Η πρώτη τους προσπάθεια για ΑΑΑ παραγωγή είναι, αυτό έλλειπε να μην εχει θέματα..Θα τα λύσουν όμως πιστεύω τους επόμενους μήνες. 1
D.Luffy Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 19 minutes ago, Malthador said: Περίεργο πως πέρασε το QC της Sony, αλλά η MS το έκοψε. Έχουμε κάποιο link που να λέει ότι η MS "έκοψε" το παιχνίδι επειδή απέτυχε στο QC?
Moderators Malthador Δημοσ. 27 Αυγούστου Μέλος Moderators Δημοσ. 27 Αυγούστου 9 minutes ago, D.Luffy said: Έχουμε κάποιο link που να λέει ότι η MS "έκοψε" το παιχνίδι επειδή απέτυχε στο QC? Είναι -κυριολεκτικά- η πρώτη πρόταση στο άρθρο: «Black Myth: Wukong reportedly did not pass Xbox’s bug detection tests due to a ‘memory leak’ issue and has been ‘indefinitely delayed’ for the console.» Εντάξει προφανώς δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση από τους devs, αλλά ο leaker θεωρείται έμπιστος. Σε κάθε περίπτωση από την στιγμή που παρουσιάζει παρόμοια θέματα η PS5 έκδοση, υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι κατά πάσα πιθανότητα ισχύει. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα