Fulgore Δημοσ. 15 Ιουνίου Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 22 λεπτά πριν, fagoura είπε Εκτος των υπολοιπων, ποσο να βαλουμε το κερδος καθε συσκευης μεσο ορο? Οτι πολλαπλασιασμο και να κανετε, τα νουμερα ειναι τρελλα. Το τελευταίο(αν και παλιότερο)άρθρο πάνω σε αυτο https://www.eurogamer.net/microsoft-loses-up-to-200-on-each-xbox-console-sold Xbox head Phil Spencer admitted its Xbox Series X/S consoles are sold at a loss, with the expectation that revenue will be made up elsewhere on accessories and games. Το πιο πρόσφατο https://www.gamesindustry.biz/call-of-duty-and-diablo-boost-microsofts-gaming-revenues-but-xbox-sales-continue-to-fall Xbox hardware sales continue to decline and saw the steepest drop since the Xbox Series X and S launched in 2020, down 31% year-on-year. Ολά αυτά απλά σαν απάντηση στην απορία που έγραψε ο συμφορουμίτης πιο πάνω στο αν το Xbox μεγάλωσε το μερίδιο του σε σχέση με την προηγούμενη γενια η οποία θεωρείται η χειρότερη για το Xbox. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rodosf1 Δημοσ. 15 Ιουνίου Share Δημοσ. 15 Ιουνίου Οικονομικές αναλύσεις από το πηγάδι. Λέει ο ένας φίλος σωστά για συνολικό revenue, πετάει ο άλλος φίλος για πωλήσεις μόνο console hardware ως αντεπιχειρημα, καφενειακη λογική. Όντως οι κονσόλες πωλούνται με ζημιά απο τις εταιρείες αρχικά για είσοδο στην αγορά (μετά βέβαια λόγω πτώσης τιμών βγάζουν κέρδος, αλλά δεν μίλησε κανείς γ αυτό). Στοχεύουν στο μέγιστο κέδρος του Department. Πάντως ρε σεις τα οικονομικά της βιομηχανίας πάνε στο σχετικό νήμα καλύτερα, άπλα εκεί έχει κ γνώστες που μιλάνε με όρους total revenue κλπ κλπ και δεν αφήνουν να πέσουν κάτω απλές παραθέσεις link. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 15 Ιουνίου Share Δημοσ. 15 Ιουνίου Οι μοναδικοί που πουλάνε hardware απευθείας με κέρδος από day-one, είναι η Nintendo. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 15 Ιουνίου Share Δημοσ. 15 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Η όλη κουβέντα ξεκίνησε από το πιο πίσω σχόλιο παντως, μιας και γράφτηκαν διάφορα περί SeriesS. 19 ώρες πριν, gameleon είπε Το series s (το έχω στην 2η tv μαζί με το switch και είναι αξιοπρεπέστατο), ήταν ενα μέσο για να αύξησει η Microsoft την μερίδα της στην gaming πίτα (το πέτυχε τελικά?). Σίγουρα πήρε κάμποσο από τους casual gamers και τους Nintendo fans (τους action-raytracing-Curious). Επεξ/σία 15 Ιουνίου από Fulgore Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gameleon Δημοσ. 15 Ιουνίου Share Δημοσ. 15 Ιουνίου On 14/06/2024 at 15:12, p07apo said: Κοίτα. Προφανώς και δεν είναι ρεαλιστικό σενάριο. Τρόπος του λέγειν ήταν το φορητό. Το θέμα είναι ότι κρατάει πολύ πίσω το SeX. 3 hours ago, Fulgore said: Η όλη κουβέντα ξεκίνησε από το πιο πίσω σχόλιο παντως, μιας και γράφτηκαν διάφορα περί SeriesS. Το οποίο βασίστηκε σε σκέψεις που προκάλεσαν τα προηγούμενα σχόλια και παρέθεσα κάποιες πληροφορίες,στην συνέχεια (ότι την ίδια δυσκολία συναντούσαν και με το one) ,ώστε να κάνουμε compare and contrast. That said, θα ήθελα όντως μια γνώμη σχετικά με το ΥΓ μου, καθώς το roadmap της Microsoft δεν μου είναι τόσο ξεκάθαρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 15 Ιουνίου Share Δημοσ. 15 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, gameleon είπε Το οποίο βασίστηκε σε σκέψεις που προκάλεσαν τα προηγούμενα σχόλια και παρέθεσα κάποιες πληροφορίες,στην συνέχεια (ότι την ίδια δυσκολία συναντούσαν και με το one) ,ώστε να κάνουμε compare and contrast. That said, θα ήθελα όντως μια γνώμη σχετικά με το ΥΓ μου, καθώς το roadmap της Microsoft δεν μου είναι τόσο ξεκάθαρο. Δεν συναντούσαν την ίδια δυσκολία οι devs με το Xbox One, γιατί αυτό δεν ήταν πολύ πιο αδύναμο σε σχέση με το Ps4, όπως είναι το SeriesS σε σχέση με το ps5 σε αυτή την γενιά. Οσο για το τελευταίο που ρωτάς, κανείς δεν γνωρίζει αν θα βγάλει ο phil αναβαθμισμένη κονσόλα μέχρι το τέλος αυτής της γενιάς, μιας και δεν έχει αναφερθεί κάτι τέτοιο και από τον ίδιο. Επεξ/σία 15 Ιουνίου από Fulgore Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gameleon Δημοσ. 15 Ιουνίου Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 1 minute ago, Fulgore said: Ναι απλά δεν ισχύει αυτό περί Xbox one. Δεν συναντούσαν την ίδια δυσκολία οι devs με το Xbox One, γιατί αυτό δεν ήταν πολύ πιο αδύναμο σε σχέση με το Ps4, όπως είναι το SeriesS σε σχέση με το ps5 σε αυτή την γενιά. Οσο για το τελευταίο που ρωτάς, κανείς δεν γνωρίζει αν θα βγάλει ο phil αναβαθμισμένη κονσόλα μέχρι το τέλος αυτής της γενιάς, μιας και δεν έχει αναφερθεί κάτι τέτοιο και από τον ίδιο. Συμφωνώ με τα λεγόμενα σου,αλλά εννοούσα την δυσκολία του παράλληλου development για το Xbox one και το one X (και το κερασάκι στην τούρτα ,η αξιοποίηση της ESRAM). Το ίδιο συμβαίνει και τώρα με τα series S και X. Οι συμφορουμιτες έθιξαν το αν κρατάει πίσω η ομόσταβλη αδύναμη κονσόλα , την πιο ισχυρή. Γι'αυτό κι αναφέρθηκα στα τεκταινόμενα της προηγούμενης γενιάς. Όπως και να'χει με την τρέχουσα γενιά , λοιπόν... ελπίζω όντως το φορητό Xbox να μην είναι streaming console. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 15 Ιουνίου Share Δημοσ. 15 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, gameleon είπε Συμφωνώ με τα λεγόμενα σου,αλλά εννοούσα την δυσκολία του παράλληλου development για το Xbox one και το one X (και το κερασάκι στην τούρτα ,η αξιοποίηση της ESRAM). Το ίδιο συμβαίνει και τώρα με τα series S και X. Οι συμφορουμιτες έθιξαν το αν κρατάει πίσω η ομόσταβλη αδύναμη κονσόλα , την πιο ισχυρή. Γι'αυτό κι αναφέρθηκα στα τεκταινόμενα της προηγούμενης γενιάς. Όπως και να'χει με την τρέχουσα γενιά , λοιπόν... ελπίζω όντως το φορητό Xbox να μην είναι streaming console. Ναι αλλά το OneX βγήκε 4χρόνια μετά το XboxOne. Δεν κυκλοφόρησε day one οπως το SX για να πεις ότι το κράταγε πίσω από την αρχή όπως έχουμε σε αυτή την γενιά. Είχε ανέβει πριν λίγο καιρό και σχετικό άρθο πάνω σε αυτό https://comicbook.com/gaming/news/xbox-series-x-s-losing-confidence-third-party-publishers/ ''Xbox's requirement that publishers support both the Xbox Series S and Series X continues to be a source of frustration for companies. Essentially, they're putting in extra effort to make sure that games are playable on two different sets of Xbox hardware while the majority of interest is in PC and PlayStation 5.'' Να θυμήσω ότι και το Baldurs Gate3 καθυστέρησε να βγεί σε Xbox μεριά λόγω του SeriesS. Τώρα με την Activision/Blizzard μένει να δούμε αν θα ανακάμψει και πόσο η όλη κατάσταση. Τέλος λόγω του δημοφιλέστερου SeriesS, είναι πολύ χαμηλή η προσφορά/ζήτηση στις αγγελίες για μας τους κατόχους SeriesX σε σχέση με Sony/Nintendo. Επεξ/σία 15 Ιουνίου από Fulgore 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 15 Ιουνίου Μέλος Moderators Share Δημοσ. 15 Ιουνίου Εάν το SeS έχει πουλήσει καλύτερα από το SeX όπως φημολογείται (δεν έχω δει νούμερα προσωπικά), αλλά οι devs ζορίζονται να βγάλουν τα games τους στην κονσόλα που έχουν επιλέξει οι περισσότεροι XBOX owners, τότε το πρόβλημα έγκειται στις ικανότητες των devs, σόρι κιόλας. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mitroglou7 Δημοσ. 15 Ιουνίου Share Δημοσ. 15 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Malthador είπε Εάν το SeS έχει πουλήσει καλύτερα από το SeX όπως φημολογείται (δεν έχω δει νούμερα προσωπικά), αλλά οι devs ζορίζονται να βγάλουν τα games τους στην κονσόλα που έχουν επιλέξει οι περισσότεροι XBOX owners, τότε το πρόβλημα έγκειται στις ικανότητες των devs, σόρι κιόλας. Διαφωνω. Τυχαια αλλα υποθετω ρεαλιστικα νουμερα απο αυτα που διαβαζω: PS5 60εκ. XSX 10εκ. XSS 20εκ. Τα παιχνιδια τα βγαζουν με βαση το PS5 για ευλογους λογους. Το port στο XSX δεν εχει λογο να εχει δυσκολια αφου ειναι παρεμφερη. Το port στο XSS ειναι ευλογο να εχει αρκετη δουλεια λογω των οποιων περιορισμων σε μνημη η οτι αλλο υπαρχει. Η λυση θα ηταν να γινεται το development με βαση το XSS και μετα απλα να προσθετουν πραγματα για τις εκδοσεις των twins αλλα αυτο δε δικαιολογειται απο τα νουμερα και οντως θα ηταν ο ορισμος του κραταω τη γενια πισω. ΥΓ. Να διευκρινησω οτι και εγω εχω αναφερει αρκετες φορες την ελλειψη ταλεντου και το ριχνω στον developer οταν βλεπω παιχνιδια μα τρεχουν πχ στα 30fps αλλα αυτο αφορα παιχνιδια XSX/PS5 υπο το πρισμα οτι αν δε τρεχουν εκει 60fps σε ποια σκατα κονσολα θα τρεχουν; Σε τι specs βασισαν το development/optimisation τους; Δεν ισχυει το ιδιο οταν μιλαμε για μια υποδεεστερη κονσολα που δεν ειναι και ο leader Επεξ/σία 15 Ιουνίου από Mitroglou7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 15 Ιουνίου Share Δημοσ. 15 Ιουνίου Προσωπικά πιστεύω ότι έχουν λιγότερες πωλήσεις παιχνιδιών στο SS και το ρίχνουν στο optimization όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω στο σχετικό άρθρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lkv100 Δημοσ. 15 Ιουνίου Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 48 λεπτά πριν, Fulgore είπε Προσωπικά πιστεύω ότι έχουν λιγότερες πωλήσεις παιχνιδιών στο SS και το ρίχνουν στο optimization όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω στο σχετικό άρθρο. Υπάρχει version παιχνιδιού μόνο για series s? Δεν είναι η ίδια version με series x απλά με διαφορετικό optimization για τα specs της κάθε κονσόλας? Εγώ προσωπικά δεν πιστεύω ότι είναι μόνο τεμπελιά των studios, γιατί έχει αναφερθεί και παλιότερα ότι τα dev tools του Xbox δεν τόσο εύχρηστα, χωρια και τα updates που περνάνε από 40 κύματα μέχρι να κυκλοφορήσουν (όπως είδαμε με το palworld) Αν η Microsoft είχε βγάλει series X και digital series X και είχε ματσαρει τις τιμές του ps5 και ps5 digital ίσως να μην κάναμε αυτες τις συζητήσεις και να ήταν διαφορετικό και το τοπίο στις πωλήσεις των κονσολών Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 15 Ιουνίου Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2 hours ago, Malthador said: Εάν το SeS έχει πουλήσει καλύτερα από το SeX όπως φημολογείται (δεν έχω δει νούμερα προσωπικά), αλλά οι devs ζορίζονται να βγάλουν τα games τους στην κονσόλα που έχουν επιλέξει οι περισσότεροι XBOX owners, τότε το πρόβλημα έγκειται στις ικανότητες των devs, σόρι κιόλας. Διαφωνώ με τη λογική ότι αυτόματα πρέπει να τα ρίχνουμε όλα σε ανίκανους devs. Το SS έχει πολύ μικρότερη memory pool από το SX και δεν έχουν όλοι οι 3rd party devs (ειδικά οι μικροί) πρόσβαση και βοήθεια από την MS (όπως οι 1st parties/συνεργάτες) για να μπορέσουν να κάνουν εύκολα τα optimizations που πρέπει. Προφανώς υπάρχουν και άμπαλοι αλλά καλό είναι να μη τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι. Το development για αδύναμο hw είναι σίγουρα δύσκολο και απαιτεί περισσότερο χρόνο. Άρα πιθανώς και πιο ακριβό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 15 Ιουνίου Share Δημοσ. 15 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, lkv100 είπε Υπάρχει version παιχνιδιού μόνο για series s? Δεν είναι η ίδια version με series x απλά με διαφορετικό optimization για τα specs της κάθε κονσόλας? Αν η Microsoft είχε βγάλει series X και digital series X και είχε ματσαρει τις τιμές του ps5 και ps5 digital ίσως να μην κάναμε αυτες τις συζητήσεις και να ήταν διαφορετικό και το τοπίο στις πωλήσεις των κονσολών Δεν υπάρχει version παιχνιδιού μόνο για SeriesS, αλλά ξέρουν ότι σε αντίθεση με το SeriesX, όλες οι πωλήσεις παιχνιδιών του S γινονται ψηφιακά. Και δεν νομίζω οι περισσότεροι κάτοχοι SeriesS να αγοράζουν την φθηνότερη/πιο αδύναμη κονσόλα για να αγοράζουν ότι νέο ΑΑΑ παιχνίδι βγαίνει σε σχεση με τους κατόχους SeriesX. Αλλιώς θα αγόραζαν μια και καλή το SeriesX. Γιαυτό λέω ότι αυτή η μουρμούρα μάλλον προέρχεται από τις χαμηλότερες πωλήσεις. Κατά τα άλλα και εγώ συμφωνώ ότι έπρεπε να είχαν βγεί 2 SeriesX από την αρχή. Επεξ/σία 15 Ιουνίου από Fulgore 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostiger Δημοσ. 16 Ιουνίου Share Δημοσ. 16 Ιουνίου https://www.windowscentral.com/gaming/xbox/will-gears-of-war-e-day-have-multiplayer-what-about-gears-6-the-coalition-gives-us-some-hints-at-the-future 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα