Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v4


Malthador

Προτεινόμενες αναρτήσεις

The Xbox June Update Is Rolling Out with Updates to Consoles, Accessories, PC Gaming, and Cloud Gaming 

Επιτέλους το Xbox θα θυμάται μέχρι 10 WiFi networks, κάλιο αργά παρά ποτέ..

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ μικρό παράθυρο ευκαιρίας, ήδη κυκλοφορεί το επόμενο firmware από 12/6 που καλύπτει το κενό. 

Μακαρι να το έκαναν αρκετοί, και όσοι πρόλαβαν να μπορέσουν να το ψάξουν και να το δουλέψουν περισσότερο, ώστε κάποια στιγμή να μιλάμε για jailbreak επιπέδου ps.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Gears of War: E-Day trailer was NOT rendered in real-time

Τελικά δεν ήταν σε realtime το trailer του Gears of War παρά τα όσα έγραφαν πολλοί ''insiders'' στο X/Twitter. Προφανώς θα πρέπει να παίζει κομπλέ και στο Series S οπότε δεν θα δούμε τόσο καλή ποιότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Gears of War: E-Day trailer was NOT rendered in real-time

Τελικά δεν ήταν σε realtime το trailer του Gears of War παρά τα όσα έγραφαν πολλοί ''insiders'' στο X/Twitter. Προφανώς θα πρέπει να παίζει κομπλέ και στο Series S οπότε δεν θα δούμε τόσο καλή ποιότητα.

Αυτό το Series S τους κρατάει όλους πολύ πίσω. Τι διάολο το θέλανε. Θα έπρεπε να ήταν φορητό κανονικά...

Επεξ/σία από p07apo
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, p07apo είπε

Αυτό το Series S τους κρατάει όλους πολύ πίσω. Τι διάολο το θέλανε. Θα έπρεπε να ήταν φορητό κανονικά...

Ναι φορητό θα ήταν ότι πρέπει για 10 λεπτα αυτονομίας 

Το Series S έχει πουλήσει περισσότερα κομμάτια από το Series X. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πέρα από τις πωλήσεις, το Series S είναι ο λόγος που πχ θα καθυστερήσει να βγει το Black Myth Wukong στις κονσόλες της MS γιατί τα παιχνίδια πρέπει πάντα να κυκλοφορούν και για τις δυο κονσόλες ταυτόχρονα (X/S).

Τουλάχιστον η MS θα μπορούσε να χαλαρώσει αυτόν τον κανόνα αλλά μετά οι devs σε παιχνίδια που πουσάρουν γραφικά μπορεί να έκαναν skip εντελώς την έκδοση για το S...

Just saying...

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Bourdoulas είπε

Ναι φορητό θα ήταν ότι πρέπει για 10 λεπτα αυτονομίας 

Το Series S έχει πουλήσει περισσότερα κομμάτια από το Series X. 

Κοίτα. Προφανώς και δεν είναι ρεαλιστικό σενάριο. Τρόπος του λέγειν ήταν το φορητό. Το θέμα είναι ότι κρατάει πολύ πίσω το SeX.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το series s (το έχω στην 2η tv μαζί με το switch και είναι αξιοπρεπέστατο), ήταν ενα μέσο για να αύξησει η Microsoft την μερίδα της στην gaming πίτα (το πέτυχε τελικά?). Σίγουρα πήρε κάμποσο από τους casual gamers και τους Nintendo fans (τους action-raytracing-Curious). Από κει και πέρα...όντως δυσκολεύει τους devs,αλλά κάπως έτσι πήγαινε και η ιστορία με το One. Δεν εννοώ μόνο το playability σε όλες τις εκδόσεις του One ,αλλα και την αξιοποίηση της ESRAM. 

Όπως και να έχει... Εγώ μόνο για το φορητό καίγομαι πλέον. Να είναι σαν το SteamDeck και οχι streaming console,τύπου Portal. Με αυτά "δεν παίζουμε" κύριοι! Είναι μεγάλο ατού να έχουμε όλη την Xbox library (ή έστω ένα μεγάλο ποσοστό της) , &εκτός σπιτιού και με κλειστή την κεντρική κονσόλα. Για να δούμε, πως θα πάει αυτό! 

Υ.Γ: O Phil τι θα κάνει τελικά? Να πάρουμε το 2tb SeX? Θα βγάλει επιπλέον current gen pumped up κονσόλα ή προχωράει την για επόμενη γενιά?

Επεξ/σία από gameleon
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/6/2024 στις 7:55 ΜΜ, music_lover είπε

The Xbox June Update Is Rolling Out with Updates to Consoles, Accessories, PC Gaming, and Cloud Gaming 

Επιτέλους το Xbox θα θυμάται μέχρι 10 WiFi networks, κάλιο αργά παρά ποτέ..

Κι ότι το μελετούσα ξανά αυτές τις μέρες που το είχα βάλει το Χ να κατεβάζει τα αντερα του και είχα πεθάνει επειδή έχω 2 δίκτυα στο σπίτι κι αλλάζω συχνά.

Απ'όταν πήρα το πρώτο μου Xbox One S (το 2016) απορούσα πώς γίνεται το Xbox, μία κονσόλα που φτιάχτηκε από μία εταιρεία software να έχει τόσα θέματα.

1) δεν θυμάται παραπάνω από 1 WiFi

2) η κονσόλα είναι άχρηστη σε offline mode - εκτός από την αρχική σελίδα και το μενού των ρυθμίσεων, δεν λειτουργεί καμία επιλογή όταν δεν υπάρχει σύνδεση στο ίντερνετ, ούτε καν οι επιλογές εγγραφής (DVR) .

3) δεν μπορείς να παίξεις παιχνίδια χωρίς patch χωρίς να είσαι μονίμως offline. πχ θές να παίξεις το GTA V - ένα παιχνίδι που αντικειμενικα και χωρίς patch δεν θα έχει πρόβλημα στο story mode, δεν είναι cyberpunk. Αν, λοιπόν, δεν βγάζεις τελείως την κονσόλα από πριν από το ίντερνετ, δεν θα σ'αφήσει να μπεις και παιχνίδι αν δεν κατεβάσει το patch και εδώ δημιουργούνται 2 προβλήματα α) εκτός του ότι δεν έχεις πρόσβαση σε τίποτα όπως είπα παραπάνω, δεν έχεις και στα achievements! Ακόμα και αν ξεκλειδώσεις κάποια σε offline δεν έχεις την παραμικρή ειδοποίηση ότι τα ξεκλείδωσες! Ακόμα και αν το γυρίσεις σε online, απλά θα τα δεις στο προφίλ σου. β) Είσαι τελείως offline απ'όλους! Αν θες να παίξεις κάτι χωρίς patch, σαν τιμωρία, η MSFT δεν σ'αφήνει να φαίνεσαι ούτε online στους φιλους σου, ούτε να δέχεσαι μηνυματα, τίποτα.!

Ενώ στο PS4/PS5, αν δεν θες να κατεβάσεις το patch κάποιου παιχνίδιου, απλά σου πετάει μήνυμα ότι δεν θα έχεις πρόσβαση στις online δυνατότητες πχ GTA Online, πατάς pause στη λήψη του patch και συνεχίζεις όμορφα και ωραία τη ζωή σου και πάντα online. 

Ειλικρινά με κάτι τέτοια, όταν πάω από το PS5 στο Series X νιώθω λες και παίζω σε κονσόλα τωρινής γενιάς (από άποψη γραφικων), αλλά με Windows 95.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, gameleon είπε

Το series s (το έχω στην 2η tv μαζί με το switch και είναι αξιοπρεπέστατο), ήταν ενα μέσο για να αύξησει η Microsoft την μερίδα της στην gaming πίτα (το πέτυχε τελικά?). Σίγουρα πήρε κάμποσο από τους casual gamers και τους Nintendo fans (τους action-raytracing-Curious).

Η ως τώρα πορεία έδειξε ότι αυτό το πέτυχε στα πρώτα 2χρόνια που είχαμε κυρίως cross gen παιχνίδια + και το θέμα διαθεσιμότητας κονσολών/covid/παραγωγής, αλλά από πέρυσι που άλλαξαν αυτά, βλέπουμε να τα πηγαίνει χειρότερα και από την προηγούμενη γενιά

 

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Fulgore είπε

Η ως τώρα πορεία έδειξε ότι αυτό το πέτυχε στα πρώτα 2χρόνια που είχαμε κυρίως cross gen παιχνίδια + και το θέμα διαθεσιμότητας κονσολών/covid/παραγωγής, αλλά από πέρυσι που άλλαξαν αυτά, βλέπουμε να τα πηγαίνει χειρότερα και από την προηγούμενη γενιά

Γιατι θεωρειται "χειροτερα" το 28 μυρια, εναντι 31 μυρια?

Παλι πολλα ειναι. Δεν υπαρχει κανονας που να αναγκαζει τις νεες γενιες να ξεπερνανε σε πωλησεις τις προηγουμενες γενιες. Μπορει να συντρεχουν 10 αλλοι ασχετοι εξωτερικοι λογοι/παραγοντες που μπορει να συμβει να μην τις ξεπερνανε, αλλα η ουσια ειναι οτι προσθεσανε 28 μυρια νεα πελατακια στην βαση τους. Και 10 να ηταν, παλι επιτυχια θα ηταν. Μιλαμε για γιγαντιαια νουμερα/μεγεθη. Περαν της εν δυναμει προσθηκης νεων πελατων στην συνδρομητικη υπηρεσια, περαν των προμηθειων απο τα παιχνιδια  και ποιος ξερει τι αλλο περαν.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, fagoura είπε

Γιατι θεωρειται "χειροτερα" το 28 μυρια, εναντι 31 μυρια?

Παλι πολλα ειναι. Δεν υπαρχει κανονας που να αναγκαζει τις νεες γενιες να ξεπερνανε σε πωλησεις τις προηγουμενες γενιες. Μπορει να συντρεχουν 10 αλλοι ασχετοι εξωτερικοι λογοι/παραγοντες που μπορει να συμβει να μην τις ξεπερνανε, αλλα η ουσια ειναι οτι προσθεσανε 28 μυρια νεα πελατακια στην βαση τους. Και 10 να ηταν, παλι επιτυχια θα ηταν. Μιλαμε για γιγαντιαια νουμερα/μεγεθη. Περαν της εν δυναμει προσθηκης νεων πελατων στην συνδρομητικη υπηρεσια, περαν των προμηθειων απο τα παιχνιδια  και ποιος ξερει τι αλλο περαν.

 

Δεν είναι 28 νέα εκατομμύρια. Πολλά από αυτά, ίσως και τα περισσότερα, άφησαν το One για να πάνε στο X/S. Ήταν δλδ ήδη πελάτες. Το ίδιο ισχύει και για το PS. Δεν μας λένε οι εταιρείες πόσοι είναι νέοι πελάτες και πόσοι έκανα απλά την μετάβαση στη νέα γενιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, music_lover είπε

Δεν είναι 28 νέα εκατομμύρια. Πολλά από αυτά, ίσως και τα περισσότερα, άφησαν το One για να πάνε στο X/S. Ήταν δλδ ήδη πελάτες. Το ίδιο ισχύει και για το PS. Δεν μας λένε οι εταιρείες πόσοι είναι νέοι πελάτες και πόσοι έκανα απλά την μετάβαση στη νέα γενιά.

Ok, δεν ειναι ολοι νεοι πελατες, ειναι ομως νεες συσκευες.
Εκτος των υπολοιπων, ποσο να βαλουμε το κερδος καθε συσκευης μεσο ορο?
Οτι πολλαπλασιασμο και να κανετε, τα νουμερα ειναι τρελλα.
Οπως και να εχει, διαβαζουμε 28 εκατομμυρια και το μεταφραζουμε απο την πλευρα των καταναλωτων σαν αποτυχια, ενω απο πισω απο την πλευρα των επιχειρησεων, μια χαρα επιτυχια φαινεται.
(Ακομη και αν δεν ειναι επιτυχια, μπορει να ειναι καποιο μεταβατικο σταδιο, μπορει η επομενη γενια να τα παει καλυτερα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...