Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v4


Malthador

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, firepc είπε

Για σένα μπορεί να είναι άξιο και το redfall

Αυτοί στο τέλος αριθμούς και στατιστικές κοιτάνε

Ειναι λιγο αστοχη η αναφορα σου στο Redfall γιατι και σαπιο ηταν αλλα δεν ειναι και θεμα προσωπικης προτιμησης δικης μου ή δικης σου . Αν ηταν αξιο αφενος θα το ειχα αναφερει, αφετερου δε υπαρχουν πολλα παιχνιδια τα οποια ετυχαν ευρειας αποδοχης απο κοινο και κριτικους απο τις εταιρειες που εκλεισαν.

Και υπαρχει φυσικα και η προσφατη απολυση ακομα 2000 εργαζομενων που δεν σχηματιζουν καθολου καλη εικονα για το Σπενσερ και τους υπολοιπους μεγαλοκαρχαριες που παιρνουν τις αποφασεις. Οσο αναμενομενομενες και να ειναι οι απολυσεις αυτες μετα απο συγχωνευσεις, καλο ειναι να μην τα ξεχναμε ολα αυτα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλη αυτή η ιστορία δείχνει ότι έχουμε ανάγκη από ανεξάρτητα studio.

Οι πολυεθνικές (είτε πρόκειται για MS/Sony ή για μεγάλους publishers EA, Ubi κλπ) θέλουν πάνω απ' όλα τίτλους με εμπορικότητα

Η Tango μπορεί να μην έβγαλε αριστουργήματα αλλά ήταν από τους σπάνιους devs με έμφαση στο Γιαπωνέζικο survival horror. 

Αντί λοιπόν να χειροκροτάμε όταν η "ομαδάρα" μας αγοράζει το τάδε στούντιο και ποστάρει την φωτό με την "συλλογή" λες και πρόκειται για γραμματόσημα, θα πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί για την τελική κατάληξη αυτού του στούντιο και τον πιθανό θάνατο ενός υπάρχοντος IP.

 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Οι πολυεθνικές (είτε πρόκειται για MS/Sony ή για μεγάλους publishers EA, Ubi κλπ) θέλουν πάνω απ' όλα τίτλους με εμπορικότητα

Βέβαια στη προκειμένη περίπτωση η έννοια της εμπορικότητας είναι ασαφής. Πώς μπορεί να έχει πωλήσεις σοβαρές ένα παιχνίδι καλό/κακό όταν είναι στο gamepass?

Έτσι όπως τα έχουν κάνει εκεί στη MS δεν έχω ιδέα στο πώς κρίνεται η επιτυχία ή η επιτυχία ενός παιχνιδιού/studio. Από το metacritic? Από τι? Αν αύριο βάλω 14€ ένα μήνα gamepass για να παίξω το Hellblade αυτό μεταφράζεται σαν κέρδος ή σαν ζημία για τη MS?

  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 minutes ago, Mitroglou7 said:

Βέβαια στη προκειμένη περίπτωση η έννοια της εμπορικότητας είναι ασαφής. Πώς μπορεί να έχει πωλήσεις σοβαρές ένα παιχνίδι καλό/κακό όταν είναι στο gamepass?

Έτσι όπως τα έχουν κάνει εκεί στη MS δεν έχω ιδέα στο πώς κρίνεται η επιτυχία ή η επιτυχία ενός παιχνιδιού/studio. Από το metacritic? Από τι? Αν αύριο βάλω 14€ ένα μήνα gamepass για να παίξω το Hellblade αυτό μεταφράζεται σαν κέρδος ή σαν ζημία για τη MS?

Σε γενικές γραμμές, το ίδιο απορώ και γω με όλες τις συνδρομητικές υπηρεσίες όπως, Netflix, Disney+ κλπ...

Λογικά θα υπάρχει τηλεμετρία όπου θα δείχνει με ποιους τίτλους ασχολείται το κοινό, πόσες φορές παίζει το τάδε παιχνίδι ή κάτι τέτοιο.

Το τεχνικό κομμάτι δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι με την εξαγορά, ένας δημιουργός χάνει τα δικαιώματα του επάνω σε κάτι που έχτισε και είναι στο έλεος του "μεγάλου αφεντικού". Αν είναι τυχερός μπορεί να συνεχίσει το έργο του αλλά με υποδείξεις/τροποποιήσεις, αν είναι λιγότερο τυχερός μπορεί να τον κάνουν μπαλάκι σε άλλα άσχετα projects και αν είναι άτυχος και δεν πουλήσει... καληνύχτα.

Πιστεύω ότι πχ η From δεν θα υπήρχε καν σήμερα και ούτε θα είχαμε Dark Souls, Sekiro, Elden Ring αν η Sony τους εξαγόραζε μετά την αναπάντεχη cult επιτυχία του Demon's Souls. Κοινώς θα χάναμε αριστουργήματα για την απληστία μιας εταιρίας.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Σε γενικές γραμμές, το ίδιο απορώ και γω με όλες τις συνδρομητικές υπηρεσίες όπως, Netflix, Disney+ κλπ...

Λογικά θα υπάρχει τηλεμετρία όπου θα δείχνει με ποιους τίτλους ασχολείται το κοινό, πόσες φορές παίζει το τάδε παιχνίδι ή κάτι τέτοιο.

Οι εταιρειες σιγουρα εχουν τηλεμετρια. Εμεις οι καταναλωτες, ισως ενα συμπερασμα μπορουμε να το βγαλουμε απο τα achievements. Ακομα και το hifi rush, ενα μολις 30% εφτασε σε φανταζομαι ενα achievement που το παιρνεις νωρις στο Game, ενω φαινεται να το τελειωσε ενα μολις ~10%

image.png.302ba8f60f126d98a75460cf53e287fc.png

Δεν λεω οτι στην μερια της Sony τα ποσοστα ειναι καλυτερα, αλλα με το να μην τα δινει day 1 αφηνει περιθωριο κερδους. Δεν ξερω αν μπορουν να αλλαξουν τακτικη τωρα τοσο αργα, αλλα υπαρχουν αρκετοι gamers που ειναι διατεθιμενοι να αγοραζουν games day 1 και ας μην τα παιξουν καθολου/αμεσα/μεχρι τελους. 

Αν απο τα τελευταια νουμερα (35εκ συνδρομητες?), το τελειωσαν 3,5, τοτε οι μισοι και παραπανω σιγουρα θα το αγοραζαν και day 1 (ξανα, αν καποια 1st party/shadowdrops δεν τα εδινε day 1). Τα day 1 τους βολευει στα μικρα στουντιο που μεσω του gp σιγουρα θα τους μαθει κοσμος και θα δοκιμασουν το Game τους.

Φαινεται εξαλλου και απο τα τελευταια οικ αποτελεσματα. Το software σωθηκε κατα ενα μεγαλο μερος λογω πωλησεων cod/d4

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νταξει, πολλοί όμως χρησιμοποιούν τις συνδρομές για να δοκιμάζουν παιχνίδια

(για τα χαμηλά ποσοστά στο progress το λέω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα έχουμε και συνέχεια όπως φαίνεται

Ελπίζω να εχουν πράγματα να δείξουν τον άλλο μήνα στην παρουσίαση τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πιστεύω αυτά που διαβάζω. Σαν κακό όνειρο μου φαίνεται ή πρωταπριλιάτικη φάρσα. Τέτοια αλλαγή πολιτικής είναι σοκαριστική και σε κάνει να αναρωτιέσαι που οδεύει το όλο πράγμα. Ελπίζω τουλάχιστον να παίρνουν τις σωστές αποφάσεις και να βγει κάτι καλό από αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για διαχείριση για γέλια. Τι περιμένεις από εταιρεία που είχε το νούμερο 1 παιχνίδι της(Halo) σε development hell. Spencer μλκ ξεκουμπήσου μπας και δει το brand άσπρη μέρα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Μιλάμε για διαχείριση για γέλια. Τι περιμένεις από εταιρεία που είχε το νούμερο 1 παιχνίδι της(Halo) σε development hell. Spencer μλκ ξεκουμπήσου μπας και δει το brand άσπρη μέρα.

Από μέγιστος οραματιστής της βιομηχανίας σε πίσσα και πούπουλα πασαλειμμενος ένα τσιγάρο δρομος..

Δεν βλέπω πως μπορεί να σταθεί άλλο σαν πρόεδρος του ΧΒΟΧ, γελάει ο κόσμος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν γινεται να μην βαλουν το νεο cod στο gamepass. απλα δεν γινεται. δεν θα τολμησουν.

την αυξηση τιμης την ακουω, αλλα δεν ξερω αν μπορει να κανει διαφορα.

Επεξ/σία από xavier
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, Psycho_Warhead said:

Μιλάμε για διαχείριση για γέλια. Τι περιμένεις από εταιρεία που είχε το νούμερο 1 παιχνίδι της(Halo) σε development hell. Spencer μλκ ξεκουμπήσου μπας και δει το brand άσπρη μέρα.

Εν το μεταξύ δεν ήταν μόνο το Halo σε development hell αλλά και το Forza Motorsport. Υπάρχουν αρκετές αναφορές και leaks που λένε ότι κάπου στην πορεία έχασαν το ενδιαφέρον τους και δεν ήθελαν να δώσουν το κατάλληλο budget.

Απομένει να δούμε τι θα γίνει με το Gears 6. Σίγουρα το "gameplay" trailer θα ρίξει σαγόνια αλλά το ίδιο συνέβει και με το FM και τελικά πήραμε τον π.......λο. 

Προσωπικά πιστεύω ότι με την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Activision, η MS δεν έχει πλέον ανάγκη (δυστυχώς) από τρανταχτούς 1st party τίτλους. Ίσως ούτε καν από το Game Pass... Μπορεί πλέον να αράξει και να μετράει τα σίγουρα φράγκα που θα έρχονται από την Activision μοιράζοντας ταυτόχρονα πρώην αποκλειστικούς τίτλους δεξιά και αριστερά. Το πλάνο της δεν δείχνει καν ανταγωνισμό με την Sony, το αντίθετο, συνεργασία.

 

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...