Gatoskylo8 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Γεια σας, ήθελα να ρωτήσω τι συμβαίνει στις περιπτώσεις που ενώ είσαι στο εξωτερικό για λίγες ημέρες (έχεις χρησιμοποιήσει το πήγαινε) σου ακυρώνουν την επιστροφή. Αυτήν την Πέμπτη ακυρώθηκε μια πτήση της Aegean με αποτέλεσμα να μείνω αποκλεισμένος στο Βέλγιο. Το να ζητήσω τα λεφτά πίσω δεν θα με συμφέρει διότι για να κλείσω νέο εισιτήριο θα πρέπει να πληρώσω τριπλάσια τιμή. Δεν μου πρότειναν καμία εναλλακτική, δεν απάντησαν στο email και τα τηλέφωνα τους είναι συνεχώς κατειλημμένα. Πως θα πρέπει να κινηθώ; Αργά η γρήγορα θα τους βρω στο τηλέφωνο, όμως ήθελα να ξέρω αν προβλέπεται κάποια αποζημίωση διότι μου έχουν προκαλέσει μεγάλο πρόβλημα. 1
Ntinaras Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 3 λεπτά πριν, Gatoskylo8 είπε Γεια σας, ήθελα να ρωτήσω τι συμβαίνει στις περιπτώσεις που ενώ είσαι στο εξωτερικό για λίγες ημέρες (έχεις χρησιμοποιήσει το πήγαινε) σου ακυρώνουν την επιστροφή. Αυτήν την Πέμπτη ακυρώθηκε μια πτήση της Aegean με αποτέλεσμα να μείνω αποκλεισμένος στο Βέλγιο. Το να ζητήσω τα λεφτά πίσω δεν θα με συμφέρει διότι για να κλείσω νέο εισιτήριο θα πρέπει να πληρώσω τριπλάσια τιμή. Δεν μου πρότειναν καμία εναλλακτική, δεν απάντησαν στο email και τα τηλέφωνα τους είναι συνεχώς κατειλημμένα. Πως θα πρέπει να κινηθώ; Αργά η γρήγορα θα τους βρω στο τηλέφωνο, όμως ήθελα να ξέρω αν προβλέπεται κάποια αποζημίωση διότι μου έχουν προκαλέσει μεγάλο πρόβλημα. Αποζημιωση προβλεπεται μονο αν ευθυνεται η Aegean αν ευθυνεται κατι αλλο (καιρος, απεργιες προσωπικου που δεν ανηκει στην aegean, κτλ) δεν δικαιουσαι αποζημιωση. 2 1
animor Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Έχω αποκλειστεί δυο φορές στο εξωτερικό με την Aegean. Δεν φαινόταν να υπάρχει συγκεκριμένη πολιτική στο πώς χειρίζεται καταστάσεις. Η μια λόγω καιρού που η πτήση πραγματοποιήθηκε την επόμενη μέρα. Βρήκα ξενοδοχείο για να μείνω και όταν επέστρεψα έστειλα τις αποδείξεις και μου επέστρεψε τα χρήματα, όπως κι εκείνα που έδωσα στο ταξί για να φύγω απ το αεροδρόμιο. 🙂 Μπορούσα και του φαγητού αλλά δεν ασχολήθηκα. Άλλη φορά, λόγω απεργιών στη χώρα που ήμουν, μου άλλαξε το εισιτήριο για την επόμενη μέρα με 20 ευρώ επιβάρυνση, και μου έδωσε εκείνα τα γνωστά «δωρεάν» εισιτήρια που πληρώνεις μόνο φόρους κι έχουν εκατό προϋποθέσεις για να χρησιμοποιηθούν. Δεν είχε ευθύνη σε καμια από τις δυο περιπτώσεις, αλλά κάτι έκανε, ειδικά στην πρώτη. Το χειρότερο το πέρασα όταν πραγματικά έφταιγε εκείνη και ξέμεινα λόγω βλάβης. Αρχικά μας έβαλαν κάποιους σε επόμενη πτήση στην οποία δεν μας πρόσφεραν τίποτα επειδή δεν υπήρχε πρόβλεψη για τους επιπλέον επιβάτες, κι όσοι δεν μπόρεσαν να μπουν στην επόμενη και περίμεναν της επόμενης μέρας ταλαιπωρήθηκαν, όπως κι εγώ μετά που έφτασα μεν Αθήνα αλλά έχασα την ανταπόκριση. Κι αφού περίμενα μέχρι τις 3+ το βράδυ στο αεροδρόμιο, μου έστειλαν ότι ταξιδεύω με την πτήση των 6 κι ότι μπορώ να πάω στο απέναντι ξενοδοχείο να περάσω το «βράδυ».
Gatoskylo8 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Αποζημιωση προβλεπεται μονο αν ευθυνεται η Aegean αν ευθυνεται κατι αλλο (καιρος, απεργιες προσωπικου που δεν ανηκει στην aegean, κτλ) δεν δικαιουσαι αποζημιωση. Σε ευχαριστώ, για αυτό ήθελα να ρωτήσω. 34 λεπτά πριν, animor είπε Έχω αποκλειστεί δυο φορές στο εξωτερικό με την Aegean. Δεν φαινόταν να υπάρχει συγκεκριμένη πολιτική στο πώς χειρίζεται καταστάσεις. Η μια λόγω καιρού που η πτήση πραγματοποιήθηκε την επόμενη μέρα. Βρήκα ξενοδοχείο για να μείνω και όταν επέστρεψα έστειλα τις αποδείξεις και μου επέστρεψε τα χρήματα, όπως κι εκείνα που έδωσα στο ταξί για να φύγω απ το αεροδρόμιο. 🙂 Μπορούσα και του φαγητού αλλά δεν ασχολήθηκα. Άλλη φορά, λόγω απεργιών στη χώρα που ήμουν, μου άλλαξε το εισιτήριο για την επόμενη μέρα με 20 ευρώ επιβάρυνση, και μου έδωσε εκείνα τα γνωστά «δωρεάν» εισιτήρια που πληρώνεις μόνο φόρους κι έχουν εκατό προϋποθέσεις για να χρησιμοποιηθούν. Δεν είχε ευθύνη σε καμια από τις δυο περιπτώσεις, αλλά κάτι έκανε, ειδικά στην πρώτη. Το χειρότερο το πέρασα όταν πραγματικά έφταιγε εκείνη και ξέμεινα λόγω βλάβης. Αρχικά μας έβαλαν κάποιους σε επόμενη πτήση στην οποία δεν μας πρόσφεραν τίποτα επειδή δεν υπήρχε πρόβλεψη για τους επιπλέον επιβάτες, κι όσοι δεν μπόρεσαν να μπουν στην επόμενη και περίμεναν της επόμενης μέρας ταλαιπωρήθηκαν, όπως κι εγώ μετά που έφτασα μεν Αθήνα αλλά έχασα την ανταπόκριση. Κι αφού περίμενα μέχρι τις 3+ το βράδυ στο αεροδρόμιο, μου έστειλαν ότι ταξιδεύω με την πτήση των 6 κι ότι μπορώ να πάω στο απέναντι ξενοδοχείο να περάσω το «βράδυ». Ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση. Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω, από το πρωί είναι συνεχώς κατειλημμένες οι γραμμές και δεν μπορώ να τους βρω. Έμπλεξα με τις απεργίες που τις ανήγγειλαν 2 μέρες πριν την πτήση μου.
Menelaos83 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 1 ώρα πριν, Gatoskylo8 είπε Γεια σας, ήθελα να ρωτήσω τι συμβαίνει στις περιπτώσεις που ενώ είσαι στο εξωτερικό για λίγες ημέρες (έχεις χρησιμοποιήσει το πήγαινε) σου ακυρώνουν την επιστροφή. Αυτήν την Πέμπτη ακυρώθηκε μια πτήση της Aegean με αποτέλεσμα να μείνω αποκλεισμένος στο Βέλγιο. Το να ζητήσω τα λεφτά πίσω δεν θα με συμφέρει διότι για να κλείσω νέο εισιτήριο θα πρέπει να πληρώσω τριπλάσια τιμή. Δεν μου πρότειναν καμία εναλλακτική, δεν απάντησαν στο email και τα τηλέφωνα τους είναι συνεχώς κατειλημμένα. Πως θα πρέπει να κινηθώ; Αργά η γρήγορα θα τους βρω στο τηλέφωνο, όμως ήθελα να ξέρω αν προβλέπεται κάποια αποζημίωση διότι μου έχουν προκαλέσει μεγάλο πρόβλημα. Διαβασα σε ενημερωτικα σαιτ το παρακατω: Oι επιβάτες που διαθέτουν εισιτήρια σε πτήσεις που επηρεάζονται, θα λάβουν μήνυμα από την εταιρεία ή από τα αντίστοιχα ταξιδιωτικά γραφεία μέσω των οποίων προμηθεύτηκαν τα εισιτήριά τους. Για τους επιβάτες όλων των πτήσεων που επηρεάζονται παρέχεται η δυνατότητα αλλαγής εισιτηρίων χωρίς κόστος επανέκδοσης και διαφορά ναύλο Οποτε κατσε στο τηλεφωνο μεχρι να τους πετυχεις
Gatoskylo8 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 11 λεπτά πριν, Menelaos83 είπε Διαβασα σε ενημερωτικα σαιτ το παρακατω: Oι επιβάτες που διαθέτουν εισιτήρια σε πτήσεις που επηρεάζονται, θα λάβουν μήνυμα από την εταιρεία ή από τα αντίστοιχα ταξιδιωτικά γραφεία μέσω των οποίων προμηθεύτηκαν τα εισιτήριά τους. Για τους επιβάτες όλων των πτήσεων που επηρεάζονται παρέχεται η δυνατότητα αλλαγής εισιτηρίων χωρίς κόστος επανέκδοσης και διαφορά ναύλο Οποτε κατσε στο τηλεφωνο μεχρι να τους πετυχεις Δεν μπορώ να τους βρω με τίποτα. Θα πάω στο αεροδρόμιο. Δείτε εδώ τι μήνυμα μου έστειλαν: Εν ολίγοις στείλε μας στην εξυπηρέτηση (που δεν σου απαντάμε ποτέ) ή πάρε 150 ευρώ πίσω ενώ τώρα τα εισιτήρια έχουν φτάσει τα 500
Menelaos83 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, Gatoskylo8 είπε Δεν μπορώ να τους βρω με τίποτα. Θα πάω στο αεροδρόμιο. Δείτε εδώ τι μήνυμα μου έστειλαν: Εν ολίγοις στείλε μας στην εξυπηρέτηση (που δεν σου απαντάμε ποτέ) ή πάρε 150 ευρώ πίσω ενώ τώρα τα εισιτήρια έχουν φτάσει τα 500 Και να πας στο αεροδρομιο εκει που εισαι δεν νομιζω οτι εχει νοημα, στην απαντηση τους οπως το καταλαβαινω εγω η πρωτη επιλογη συνδεεται με τις αλλες 2. Δλδ οκ θα συμπληρωσεις την φορμα και μετα θα σου πουν ή επιστροφη ή voucher. Eκτος αν στελνουν το ιδιο σε ολους οτι δεν βρηκαν εναλλακτικες ωστε να επικοινωνησουν αργοτερα μαζι σου και να φιξαρετε με ποιο επομενο δρομολογιο θα γυρισεις. Eπισης τσεκαρε εδω να δεις τι δικαιουσαι κλπ https://el.aegeanair.com/epikoinonia/ Κανε κλικ κατω που λεει δικαιωματα επιβατων -ακυρωση πτησης Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2023 από Menelaos83
Gatoskylo8 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 4 ώρες πριν, Menelaos83 είπε Και να πας στο αεροδρομιο εκει που εισαι δεν νομιζω οτι εχει νοημα, στην απαντηση τους οπως το καταλαβαινω εγω η πρωτη επιλογη συνδεεται με τις αλλες 2. Δλδ οκ θα συμπληρωσεις την φορμα και μετα θα σου πουν ή επιστροφη ή voucher. Eκτος αν στελνουν το ιδιο σε ολους οτι δεν βρηκαν εναλλακτικες ωστε να επικοινωνησουν αργοτερα μαζι σου και να φιξαρετε με ποιο επομενο δρομολογιο θα γυρισεις. Eπισης τσεκαρε εδω να δεις τι δικαιουσαι κλπ https://el.aegeanair.com/epikoinonia/ Κανε κλικ κατω που λεει δικαιωματα επιβατων -ακυρωση πτησης Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου αρχικά. Πήγα στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών και δεν υπήρχε καν γκισε της Aegean. Ήταν μια υπάλληλος που αναλάμβανε την Aegean, τη sky κτλπ αλλά μόνο παρείχε πληροφοριες. Το μόνο που μου είπε είναι ότι σήμερα και την Παρασκευή έχουν κλήσεις με overbooking, τόσο γεμάτο είναι. Επέστρεψα άπραγος και απογοητευμένος. Υ.Γ Στο τηλέφωνο ενώ καλεις πέφτει η κλήση. Για τέτοια εξυπηρέτηση μιλάμε.
ckalog Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 καλησπέρα, εγώ κατάφερα να μιλήσω με εκπρόσωπο της aegean (και να κλείσω νέο εισιτήριο για 2 μερες μετα...) τηλεφωνώντας σε call center του εξωτερικού (UK παρολο που βρισκομαι Ισπανία) 1
Menelaos83 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Gatoskylo8 είπε Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου αρχικά. Πήγα στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών και δεν υπήρχε καν γκισε της Aegean. Ήταν μια υπάλληλος που αναλάμβανε την Aegean, τη sky κτλπ αλλά μόνο παρείχε πληροφοριες. Το μόνο που μου είπε είναι ότι σήμερα και την Παρασκευή έχουν κλήσεις με overbooking, τόσο γεμάτο είναι. Επέστρεψα άπραγος και απογοητευμένος. Υ.Γ Στο τηλέφωνο ενώ καλεις πέφτει η κλήση. Για τέτοια εξυπηρέτηση μιλάμε. Για αυτο ειπα δεν εχει νοημα να πας αεροδρομιο.Αναγκαστικα μενεις εκει και απλα συνεχιζε να τους καλεις, πιστευω αργα το βραδυ να χαλαρωσουν τα τηλεφωνα και να μπορεσεις να βρεις ακρη. Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2023 από Menelaos83 1
SabotazNic Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Φανταζομαι εχεις ηδη συμπληρωσει την παραπανω φορμα που σου εστειλαν, μιας και εχουν υπαλληλους που μαλλον τα εχουν αναλαβει, σωστα? 1
tzotzo Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 8 ώρες πριν, Gatoskylo8 είπε Έμπλεξα με τις απεργίες που τις ανήγγειλαν 2 μέρες πριν την πτήση μου. ε ενταξει, τι να κανουν, να περιμενουν να συγκρουστουν δυο αεροπλανα στον αερα; Τα ρανταρ που εχουν ειναι 30 χρονων και το ενα περιστρεφεται με πατεντα.
Gatoskylo8 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 3 ώρες πριν, ckalog είπε καλησπέρα, εγώ κατάφερα να μιλήσω με εκπρόσωπο της aegean (και να κλείσω νέο εισιτήριο για 2 μερες μετα...) τηλεφωνώντας σε call center του εξωτερικού (UK παρολο που βρισκομαι Ισπανία) Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Με τα 1000 ζόρια τους βρήκα και άλλαξα τα εισιτήρια. Τώρα μένει να δω πόσο έχω μπλέξει στη δουλειά, διότι έπρεπε να είμαι πίσω από Παρασκευή πρωί. Να είσαι πάντα καλά. 57 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Φανταζομαι εχεις ηδη συμπληρωσει την παραπανω φορμα που σου εστειλαν, μιας και εχουν υπαλληλους που μαλλον τα εχουν αναλαβει, σωστα? Ναι, το έστειλα 07:00 το πρωί και κανείς δεν απάντησε. Έστειλα και δεύτερη κατά τις 10:00 με την ίδια τύχη. Επέμεινα στο τηλέφωνο και τους βρήκα.
csontheline Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δες μήπως σε βολεύει (αν δεν είναι γενική στην χώρα η απεργία) κάποια πτήση σε κοντινό αεροδρόμιο και μεταφορά με άλλα μέσα στον τελικό προορισμό σου. https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/faq/index_en.htm Regardless of the circumstances, if your flight is cancelled you always have the right to one of the following options: reimbursement of your ticket, re-routing or a return flight as well as the right to assistance. Η απεργία των ελεγκτών είναι extraordinary circumstance και άρα ΔΕΝ δικαιούσαι ΕΞΤΡΑ αποζημίωση. Όμως, όπως αναφέρεται, η αεροπορική πρέπει να σου δώσει τις παραπάνω επιλογές ΚΑΙ βοήθεια (είτε να στα παρέχει η αεροπορική, είτε να στα πληρώσει παραδίδοντας τις αποδείξεις) The assistance to be provided includes: Refreshments Food Accommodation (if you are rebooked to travel the next day) Transport to your accommodation and return to the airport 2 telephone calls, telex, fax messages or email If assistance is not offered and you paid for your own meals and refreshments etc., the airline should reimburse you, provided the expenses were necessary, reasonable and appropriate. You should keep all receipts for this purpose. You only have the right to assistance as long as you have to wait for re-routing, under comparable transport conditions, to your final destination at the earliest opportunity or a return flight. Προσοχή στην περίπτωση που η οποιαδήποτε βοήθεια θα προκαλέσει έξτρα καθυστερήσεις, πχ να σας πάνε σε ξενοδοχείο, ή να σας προσφέρουν πλήρες γεύμα σε εστιατόριο ενώ η πτήση είναι σε 2 ώρες. n exceptional cases, the airline may decide to limit or decline assistance if it would cause further delay to passengers waiting for an alternative or a delayed flight. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα