Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα Σε όλους Παιδιά ανοίγω θέμα πρώτη φορά σε forum οποτε θέλω λίγο τα φώτα σας 

Έχω αγοράσει ένα Ford Focus Του 2006 Μοντέλο Το Ti με τα 115 άλογα 

Εδω και καιρό άλλαξα θερμοστάτη στο αυτοκινητο επειδή ο παλιός είχε διαλυθεί για κάποιον άγνωστο λόγο μπήκε ο καινούργιος της εταιρίας mottorad και όλα μέχρι εχθες ήταν φυσιολογικά παρατήρησα ότι όταν το αυτοκίνητο πιέζεται δηλαδή πάω στο δρόμο 140-160 η θερμοκρασία κατεβαίνει στους 70⁰c με το που κατεβενω στα 120 η θερμοκρασία ανεβαίνει πάλι στα κανονικά της όρια μήπως έχει ξανά τύχει σε  κάποιον κάποιο τέτοιο περιστατικό 

Να πω Ότι το αυτοκίνητο τα εχει τα χιλιομετρακια του είναι στις 345.000χλμ

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Kuriakos23 είπε

Καλησπέρα Σε όλους Παιδιά ανοίγω θέμα πρώτη φορά σε forum οποτε θέλω λίγο τα φώτα σας 

Έχω αγοράσει ένα Ford Focus Του 2006 Μοντέλο Το Ti με τα 115 άλογα 

Εδω και καιρό άλλαξα θερμοστάτη στο αυτοκινητο επειδή ο παλιός είχε διαλυθεί για κάποιον άγνωστο λόγο μπήκε ο καινούργιος της εταιρίας mottorad και όλα μέχρι εχθες ήταν φυσιολογικά παρατήρησα ότι όταν το αυτοκίνητο πιέζεται δηλαδή πάω στο δρόμο 140-160 η θερμοκρασία κατεβαίνει στους 70⁰c με το που κατεβενω στα 120 η θερμοκρασία ανεβαίνει πάλι στα κανονικά της όρια μήπως έχει ξανά τύχει σε  κάποιον κάποιο τέτοιο περιστατικό 

Να πω Ότι το αυτοκίνητο τα εχει τα χιλιομετρακια του είναι στις 345.000χλμ

 

Είναι ο σωστός θερμοστάτης ; Μήπως είναι ελαττωματικός; 

Εάν το πας σε κατήφορο και το αφήσεις πέφτει ξανά η θερμοκρασία; (ίσως μένει ανοικτός ).

Επιπλέον δες και τη βαλβίδα ψυκτικού υγρού, συνήθως είναι επάνω στη τρόμπα νερού 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Δημοσ.

Υποτίθεται ότι από το κατάστημα που τον αγόρασα γιατί ήταν και γνωστό το παιδί αυτόν του έβγαζε το σύστημα με τον αριθμό πλαισίου γιατί πήγα και τον αγόρασα εγω αλλά ούτε και ο μάστορας που τον άλλαξε δεν μου είπε κάτι θα κοιτάξω και βαλβίδα ψυκτικού υγρου και θα δω 

Δημοσ.

Το ίδιο έχω παρατηρήσει και στο αμάξι του father αυτές τις μέρες, οπότε παρακολουθώ. Αν το ζορίσω, η θερμοκρασία ξεφεύγει ελαφρά προς τα πάνω, αλλά αν το ρολάω με μεγάλη ταχύτητα και ελάχιστο γκάζι, πέφτει σημαντικά προς τα κάτω. Δεν έχει τύχει να βάλω το διαγνωστικό να δω τις θερμοκρασίες, αλλά έχει ίδια συμπεριφορά.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Haldol είπε

Το ίδιο έχω παρατηρήσει και στο αμάξι του father αυτές τις μέρες, οπότε παρακολουθώ. Αν το ζορίσω, η θερμοκρασία ξεφεύγει ελαφρά προς τα πάνω, αλλά αν το ρολάω με μεγάλη ταχύτητα και ελάχιστο γκάζι, πέφτει σημαντικά προς τα κάτω. Δεν έχει τύχει να βάλω το διαγνωστικό να δω τις θερμοκρασίες, αλλά έχει ίδια συμπεριφορά.

Το ψυγείο είναι καθαρό ; 

Δημοσ.
Στις 14/3/2023 στις 10:20 ΜΜ, Kuriakos23 είπε

Καλησπέρα Σε όλους Παιδιά ανοίγω θέμα πρώτη φορά σε forum οποτε θέλω λίγο τα φώτα σας 

Έχω αγοράσει ένα Ford Focus Του 2006 Μοντέλο Το Ti με τα 115 άλογα 

Εδω και καιρό άλλαξα θερμοστάτη στο αυτοκινητο επειδή ο παλιός είχε διαλυθεί για κάποιον άγνωστο λόγο μπήκε ο καινούργιος της εταιρίας mottorad και όλα μέχρι εχθες ήταν φυσιολογικά παρατήρησα ότι όταν το αυτοκίνητο πιέζεται δηλαδή πάω στο δρόμο 140-160 η θερμοκρασία κατεβαίνει στους 70⁰c με το που κατεβενω στα 120 η θερμοκρασία ανεβαίνει πάλι στα κανονικά της όρια μήπως έχει ξανά τύχει σε  κάποιον κάποιο τέτοιο περιστατικό 

Να πω Ότι το αυτοκίνητο τα εχει τα χιλιομετρακια του είναι στις 345.000χλμ

 

Ενδεχεται ο θερμοστατης να μην εχει σωστη στεγανοτητα.. Να μην εχει τοποθετηθει σωστα..

Κακα δειγματα οταν ο θερμοστατης δεν κανει σωστα την δουλεια του ειναι απο κρυο μοτερ οταν καθυστερει να ολοκληρωσει θερμοκρασια..  Οταν πας με χαμηλες στροφες να αρχιζει να πεφτει η θερμοκρασια. Πεφτει προκλητικα με χαμηλες στροφες ή νεκρα σε συνδιασμο με πολλα χιλιομετρα!  Οταν σβηνεις τον κινητηρα και δεν κραταει θερμοκρασια..

Δημοσ.
Στις 14/3/2023 στις 10:20 ΜΜ, Kuriakos23 είπε

Καλησπέρα Σε όλους Παιδιά ανοίγω θέμα πρώτη φορά σε forum οποτε θέλω λίγο τα φώτα σας 

Έχω αγοράσει ένα Ford Focus Του 2006 Μοντέλο Το Ti με τα 115 άλογα 

Εδω και καιρό άλλαξα θερμοστάτη στο αυτοκινητο επειδή ο παλιός είχε διαλυθεί για κάποιον άγνωστο λόγο μπήκε ο καινούργιος της εταιρίας mottorad και όλα μέχρι εχθες ήταν φυσιολογικά παρατήρησα ότι όταν το αυτοκίνητο πιέζεται δηλαδή πάω στο δρόμο 140-160 η θερμοκρασία κατεβαίνει στους 70⁰c με το που κατεβενω στα 120 η θερμοκρασία ανεβαίνει πάλι στα κανονικά της όρια μήπως έχει ξανά τύχει σε  κάποιον κάποιο τέτοιο περιστατικό 

Να πω Ότι το αυτοκίνητο τα εχει τα χιλιομετρακια του είναι στις 345.000χλμ

 

Αφού πέφτει η θερμοκρασία όταν το πατάς, μήπως παιζει ρόλο και η εξωτερική θερμοκρασία του περιβάλλοντος; αφού τρέχεις και μπαίνει ψυχρός αέρας, δε ρίχνει την θερμοκρασία;

Δημοσ.
Στις 14/3/2023 στις 10:20 ΜΜ, Kuriakos23 είπε

Καλησπέρα Σε όλους Παιδιά ανοίγω θέμα πρώτη φορά σε forum οποτε θέλω λίγο τα φώτα σας 

Έχω αγοράσει ένα Ford Focus Του 2006 Μοντέλο Το Ti με τα 115 άλογα 

Εδω και καιρό άλλαξα θερμοστάτη στο αυτοκινητο επειδή ο παλιός είχε διαλυθεί για κάποιον άγνωστο λόγο μπήκε ο καινούργιος της εταιρίας mottorad και όλα μέχρι εχθες ήταν φυσιολογικά παρατήρησα ότι όταν το αυτοκίνητο πιέζεται δηλαδή πάω στο δρόμο 140-160 η θερμοκρασία κατεβαίνει στους 70⁰c με το που κατεβενω στα 120 η θερμοκρασία ανεβαίνει πάλι στα κανονικά της όρια μήπως έχει ξανά τύχει σε  κάποιον κάποιο τέτοιο περιστατικό 

Να πω Ότι το αυτοκίνητο τα εχει τα χιλιομετρακια του είναι στις 345.000χλμ

 

μήπως ξέχασε να σου βάλει τον θερμοστάτη ?

Δημοσ.

Παιδια ευχαριστω για τις συμβουλες τελικα απο εκεινη την μερα που μου εκανε τα κολπα εχει στρωσει και δεν ξανα εκανε κατι τωρα το τι εφταιξε και τα εκανε αυτα ειναι αγνωστο παντως απο τοτε δουλευει μια χαρα και με πολλα χιλιομετρα και με λιγα

 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 19/3/2023 στις 9:39 ΠΜ, Kuriakos23 είπε

Παιδια ευχαριστω για τις συμβουλες τελικα απο εκεινη την μερα που μου εκανε τα κολπα εχει στρωσει και δεν ξανα εκανε κατι τωρα το τι εφταιξε και τα εκανε αυτα ειναι αγνωστο παντως απο τοτε δουλευει μια χαρα και με πολλα χιλιομετρα και με λιγα

 

Με την αλλαγη θερμοστατη κρατησε αερα . Το μοτερ εκανε εξαερωση και δουλευει σωστα!

  • Like 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, adsl2+ είπε

Με την αλλαγη θερμοστατη κρατησε αερα . Το μοτερ εκανε εξαερωση και δουλευει σωστα!

Κοιτα το εχω παθει αλλα ηταν πιο ευαλωτο.. Σταματησα περιμενα λιγο να κρυωσει ανοιξα-εκλεισα ταπα εφτιαξε!

  • Like 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...