Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σας,

Ήθελα να ρωτήσω αν στην περίπτωση αλλαγής ονόματος στο ρολόι ρεύματος στα πλαίσια ενοικίασης, απαιτείται η επιτόπια καταμέτρηση από τον ΔΕΔΔΗΕ ή αν οφείλει να κάνει την αλλαγή απλά με την επίδειξη φωτογραφίας, όπως γίνεται στον ενεργειακό τουρισμό.

Ευχαριστώ.

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, killer_instinct είπε

Καλημέρα σας,

Ήθελα να ρωτήσω αν στην περίπτωση αλλαγής ονόματος στο ρολόι ρεύματος στα πλαίσια ενοικίασης, απαιτείται η επιτόπια καταμέτρηση από τον ΔΕΔΔΗΕ ή αν οφείλει να κάνει την αλλαγή απλά με την επίδειξη φωτογραφίας, όπως γίνεται στον ενεργειακό τουρισμό.

Ευχαριστώ.

Καλημέρα.. Στην αλλαγή ονόματος κανονικά θα πρέπει να περάσει ο Δεδδηε.. Και να δει και να ελέγξει την παροχή.. Είναι ανάλογα και την περιοχή του Δεδδηε που ανήκεις.. 

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, killer_instinct είπε

Καλημέρα σας,

Ήθελα να ρωτήσω αν στην περίπτωση αλλαγής ονόματος στο ρολόι ρεύματος στα πλαίσια ενοικίασης, απαιτείται η επιτόπια καταμέτρηση από τον ΔΕΔΔΗΕ ή αν οφείλει να κάνει την αλλαγή απλά με την επίδειξη φωτογραφίας, όπως γίνεται στον ενεργειακό τουρισμό.

Ευχαριστώ.

Ο "ενεργειακός τουρισμός" δεν ξέρω καν τι είναι αλλά στην περίπτωση μίσθωσης είναι απαραίτητο να γίνει καταμέτρηση από τον ΔΕΔΔΗΕ, μόνο έτσι μπορεί να διασφαλιστεί ότι ο προηγούμενος και ο επόμενος χρήστης θα χρεωθούν ακριβώς αυτά που πρέπει. Για αυτό ακριβώς ο ΔΕΔΔΗΕ δίνει προτεραιότητα στην έκτακτη καταμέτρηση λόγω αλλαγής ονόματος ώστε να γίνει μέσα σε 2-3 ημέρες.

Θεωρητικά όλα αυτά, γιατί στην πράξη κάποια παραρτήματα ΔΕΔΔΗΕ πετάνε χαρταετό...

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Ο "ενεργειακός τουρισμός" δεν ξέρω καν τι είναι αλλά στην περίπτωση μίσθωσης είναι απαραίτητο να γίνει καταμέτρηση από τον ΔΕΔΔΗΕ, μόνο έτσι μπορεί να διασφαλιστεί ότι ο προηγούμενος και ο επόμενος χρήστης θα χρεωθούν ακριβώς αυτά που πρέπει. Για αυτό ακριβώς ο ΔΕΔΔΗΕ δίνει προτεραιότητα στην έκτακτη καταμέτρηση λόγω αλλαγής ονόματος ώστε να γίνει μέσα σε 2-3 ημέρες.

Θεωρητικά όλα αυτά, γιατί στην πράξη κάποια παραρτήματα ΔΕΔΔΗΕ πετάνε χαρταετό...

 

Εννοώ την ελεύθερη μετάβαση από πάροχο σε πάροχο λόγω της κατάστασης.

Αυτό ακριβώς είναι το θέμα μου, πρέπει να έχουν περάσει 2-3 εβδομάδες οπότε πρακτικά ο ενοικιαστής είναι με το παλαιό καθεστώς. Άρα πρακτικά και δεν κάνει την δουλειά του όπως πρέπει, και δεν καλύπτει την απαίτηση "να διασφαλιστεί ότι ο προηγούμενος και ο επόμενος χρήστης θα χρεωθούν ακριβώς αυτά που πρέπει". Ωραία..

Δημοσ.
4 ώρες πριν, killer_instinct είπε

Εννοώ την ελεύθερη μετάβαση από πάροχο σε πάροχο λόγω της κατάστασης.

Αυτό ακριβώς είναι το θέμα μου, πρέπει να έχουν περάσει 2-3 εβδομάδες οπότε πρακτικά ο ενοικιαστής είναι με το παλαιό καθεστώς. Άρα πρακτικά και δεν κάνει την δουλειά του όπως πρέπει, και δεν καλύπτει την απαίτηση "να διασφαλιστεί ότι ο προηγούμενος και ο επόμενος χρήστης θα χρεωθούν ακριβώς αυτά που πρέπει". Ωραία..

Η μετάβαση από πάροχο σε πάροχο δεν έγινε ελεύθερη τώρα, από πάντα ήταν, ή πιο σωστά από τότε που άρχισαν να εμφανίζονται οι εναλλακτικοί.

Επίσης από ότι ξέρω δεν έχει αλλάξει το "καθεστώς" τις τελευταίες 2-3 βδομάδες, ξέρεις κάτι παραπάνω εσύ?

Δημοσ.
Στις 13/3/2023 στις 7:48 ΜΜ, Joshua21 είπε

Η μετάβαση από πάροχο σε πάροχο δεν έγινε ελεύθερη τώρα, από πάντα ήταν, ή πιο σωστά από τότε που άρχισαν να εμφανίζονται οι εναλλακτικοί.

Επίσης από ότι ξέρω δεν έχει αλλάξει το "καθεστώς" τις τελευταίες 2-3 βδομάδες, ξέρεις κάτι παραπάνω εσύ?

Λάθος μου, "καθεστώς" εννοούσα τον προηγούμενο πάροχο που είχα μέχρι να νοικιαστεί...

Δημοσ.
7 minutes ago, killer_instinct said:

Λάθος μου, "καθεστώς" εννοούσα τον προηγούμενο πάροχο που είχα μέχρι να νοικιαστεί...

Μάλιστα...

Και τι ακριβώς είναι αυτό που σε κάνει να νομίζεις ότι 2-3 βδομάδες μετά δεν έχει γίνει η αλλαγή παρόχου/ονόματος; Σου ήρθε εκκαθαριστικός λογαριασμός με διάστημα τιμολόγησης που συμπεριλαμβάνει τις τελευταίες 2-3 εβδομάδες;

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Μάλιστα...

Και τι ακριβώς είναι αυτό που σε κάνει να νομίζεις ότι 2-3 βδομάδες μετά δεν έχει γίνει η αλλαγή παρόχου/ονόματος; Σου ήρθε εκκαθαριστικός λογαριασμός με διάστημα τιμολόγησης που συμπεριλαμβάνει τις τελευταίες 2-3 εβδομάδες;

Βλέπω στην εφαρμογή του ΥΔΕ ΔΕΔΔΗΕ πως δεν έχει πάει +1 το ρολόι.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, killer_instinct είπε

Βλέπω στην εφαρμογή του ΥΔΕ ΔΕΔΔΗΕ πως δεν έχει πάει +1 το ρολόι.

Καλυτερα να παρεις ενα τηλεφωνο... Να ρωτησεις  8004004000 αν εχει γινει η αλλαγη ονοματος; Και αν υπαρχει τετοια εντολη στον Δεδδηε..

Δημοσ.
1 hour ago, killer_instinct said:

Βλέπω στην εφαρμογή του ΥΔΕ ΔΕΔΔΗΕ πως δεν έχει πάει +1 το ρολόι.

Και ονοματεπώνυμο ακόμα βλέπεις το δικό σου? Αν ναι, είσαι σίγουρος πως ο νέος ενοικιαστής υπόγραψε συμβόλαιο με κάποιον πάροχο? Ήσουν μπροστά? Ή απλώς έτσι σου είπε?

Εγώ στη θέση σου θα πήγαινα και θα έκανα διακοπή άμεσα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, killer_instinct είπε

Ναι, το όνομα παραμένει όπως ήταν.

Δεν έγινε τότε η  αλλαγή.. Τότε ζήτησε την διακοπή του ρεύματος.. Και να δεις πως θα πανε  μετά να το βάλουν το ρεύμα.. Μην περιμένεις κάτι άλλο.. 

  • Like 2
Δημοσ.

Κάλεσα ΔΕΔΔΗΕ μου είπε πως έχει στείλει τελικές μετρήσεις από 24/2 αλλά η Watt & Volt δεν εξέδωσε τελικό λογαριασμό παρολαυτά. Άρα η εφαρμογή ΥΔΕ δεν είναι 100% αξιόπιστη, καθώς δεν έχει πάει στο +1.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, killer_instinct είπε

Κάλεσα ΔΕΔΔΗΕ μου είπε πως έχει στείλει τελικές μετρήσεις από 24/2 αλλά η Watt & Volt δεν εξέδωσε τελικό λογαριασμό παρολαυτά. Άρα η εφαρμογή ΥΔΕ δεν είναι 100% αξιόπιστη, καθώς δεν έχει πάει στο +1.

Ρώτησες για την αλλαγή ονόματος;; Υπήρξε η εντολή στον Δεδδηε;; Μέτρησαν.. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...