9-11 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Και λέγοντας «ασυνήθιστο» αναφερόμαστε στην διάταξη των αριθμητικών πλήκτρων που κανονικά [;] είναι σαν κι αυτό: Δηλαδή τα κουμπιά ακολουθούν αυτή τη σειρά: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [] 0 [] Πρέπει λοιπόν να έπεσα πάνω στη μοναδική [;] περίπτωση POS όπου το 0 ήταν τοποθετημένο στην 3η στήλη (εκεί που βρίσκεται το 6 ή το 9) Υπό κανονικές συνθήκες μάλιστα, δεν θα το είχα καν αντιληφθεί. Χρειάστηκε να πληκτρολογήσω το PIN γιατί για κάποιο λόγο (το ποσό πάντως δεν υπερέβαινε τα €50), δεν πραγματοποιήθηκε η ανέπαφη πληρωμή που αρχικά επιχείρησα. Κάπου εκεί σκάλωσα. Τη σύγχυση απόρριψης του contactless payment διαδέχθηκε αυτό το ιδιόμορφο πληκτρολόγιο. Αποτέλεσμα; Πάτημα λάθος ψηφίου και επανάληψη της διαδικασίας. [Για την ιστορία το εξωτικό αυτό POS το συνάντησα σε ιατρικό κέντρο] Σας έχει τύχει κάτι ανάλογο; Θα περίμενα να τηρούνταν συγκεκριμένα standards για αυτά τα μηχανάκια όπως ισχύει με τα numeric keypads των πληκτρολογίων (που ακολουθούν δικό τους μοτίβο, ίδιο κι απαράλλακτο, εδώ και δεκαετίες). 1
gilardino Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Καλησπέρα. Ναι και σε μένα έχει τύχει και συγκεκριμένα σε βενζινάδικο
teot Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Υπάρχουν POS (το εχω πετύχει σε eshop point) που για μεγαλύτερη ασφάλεια αλλάζει η θέση των πλήκτρων σε κάθε συναλλαγή 4 1
9-11 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Μόλις τώρα, teot είπε Υπάρχουν POS (το εχω πετύχει σε eshop point) που για μεγαλύτερη ασφάλεια αλλάζει η θέση των πλήκτρων σε κάθε συναλλαγή Τι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Σοβαρά τώρα;
teot Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, 9-11 είπε Τι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Σοβαρά τώρα; Ναι... στο eshop point της πόλης μου.... και σου το λένε οι υπάλληλοι για να προσέξεις την πληκτρολόγηση.... Τις επόμενες μέρες που θα πάω για μια παραλαβή.... αν δεν έχει ουρά και το θυμηθώ θα το βγάλω φωτογραφία.... Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2023 από teot
Haldol Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Ναι, είναι αυτό που λέει ο @teot. Έχω πετύχει αρκετές φορές τέτοια POS. Είναι πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση στο θέμα της ασφάλειας, διότι ακόμα και αν παρατηρεί κάποιος το που "περίπου" πέφτουν τα δάχτυλα, δε μπορεί να βγάλει κανένα συμπέρασμα. Οκ, σίγουρα το να καταφέρει κάποιος να εκμεταλλευτεί μία κάρτα άλλου ατόμου κακόβουλα, θέλει αρκετά περισσότερα πράγματα από το να ξέρει ή να μαντέψει το PIN του, αλλά είναι ένα επιπλέον μέτρο ασφαλείας που δε κοστίζει τίποτα, ούτε και ενοχλεί πουθενά. Είναι εξαιρετική ιδέα. 2
Dante80 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Αν το POS δεν έχει πληκτρολόγιο αλλά οθόνη αφής, σε μερικά δίνεται η δυνατότητα για scrambling των ψηφίων για λόγους ασφαλείας. Το έχω πετύχει σε κάτι ασύρματα άσπρα σε βενζινάδικα προσωπικά. Πχ. https://cardlink.gr/eshop/products/a920-pro-wireless-android-pos/ 2
JakeKaufman Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Το έχω πετύχει αρκετές φορές, και είναι για λόγους ασφαλείας. Συνήθως ο υπάλληλος προειδοποιεί πριν πληκτρολογήσεις νομίζω ότι τα περισσότερα ήταν POS της Viva
9-11 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Αν το ζητούμενο είναι το scrambling, έπεσαν διάνα. Η μέθοδος της αλλαγής διάταξης πλήκτρων ήταν τόσο αποτελεσματική που μπέρδεψε -εκτός από τυχόν απατεώνες που καραδοκούσαν- κι εμένα, τον νόμιμο χρήστη. 😵 Και μιας και αναφέρθηκε το e-shop.gr να σημειώσω πως την τελευταία φορά που πλήρωσα σε e-shop point (9 φορές στις 10 εξοφλώ προκαταβολικά τις παραγγελίες), δεν αισθάνθηκα και τόσο άνετα με τις κάμερες που επόπτευαν τον χώρο. Η απόσταση φακού-POS (θεωρώ πως υπό την κατάλληλη γωνία θα επέτρεπε σε ένα επιτήδειο να αναγνωρίσει το PIN) με ώθησε να αλλάξω τον κωδικό της κάρτας την επόμενη μέρα just in case... Παρακαλώ να ΜΗΝ εκληφθεί ως κατηγορία προς το προσωπικό η συμπεριφορά του οποίου ήταν και είναι υποδειγματική. Απλά «προσέχουμε για να έχουμε». Κάτι ανάλογο ισχύει όταν συναντάμε ουρές σε ATM. Κανείς δεν θέλει να έχει πολύ κοντά του άλλους πελάτες της τράπεζας την ώρα που συναλλάσσεται...
StamTheMan Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 9 ώρες πριν, 9-11 είπε Πρέπει λοιπόν να έπεσα πάνω στη μοναδική [;] περίπτωση POS Οχι,παιζει συχνα,ειναι θεμα ασφαλειας.
Strat8 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Μου έχει τύχει και σε μένα. Είναι όντως για μεγαλύτερη ασφάλεια και ελπίζω κάποια στιγμή να γίνουν όλα έτσι. Προς το παρόν δεν τα βρίσκεις τόσο συχνά, γι αυτό φοβήθηκες πως κάτι συμβαίνει. Όσο για το pin, αν οι συνεχόμενες ανέπαφες συναλλαγές σου με κάρτα ξεπεράσουν αθροιστικά τα 150 ευρώ, τότε θα σου ζητηθεί να το πληκτρολογήσεις ανεξαρτήτως ποσού. Είναι ένα μέτρο που ισχύει απο το 2019, δεν καταλαβαίνω γιατι σκάλωσες. 1
9-11 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 51 λεπτά πριν, Strat8 είπε Μου έχει τύχει και σε μένα. Είναι όντως για μεγαλύτερη ασφάλεια και ελπίζω κάποια στιγμή να γίνουν όλα έτσι. Προς το παρόν δεν τα βρίσκεις τόσο συχνά, γι αυτό φοβήθηκες πως κάτι συμβαίνει. Όσο για το PIN, αν οι συνεχόμενες ανέπαφες συναλλαγές σου με κάρτα ξεπεράσουν αθροιστικά τα 150 ευρώ, τότε θα σου ζητηθεί να το πληκτρολογήσεις ανεξαρτήτως ποσού. Είναι ένα μέτρο που ισχύει από το 2019, δεν καταλαβαίνω γιατί σκάλωσες. Αυτό ομολογώ δεν το γνώριζα. Και όταν ρώτησα την υπάλληλο που με εξυπηρετούσε έλαβα αόριστη απάντηση («κάποιες φορές συμβαίνει, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε») Αν συνυπολογίσεις και την τραυματική εμπειρία που αποκόμισα το προπερασμένο καλοκαίρι με μια VISA της Πειραιώς*, θα καταλάβεις γιατί μου προκάλεσε σύγχυση το περιστατικό. *Αφορούσε αγορά αξίας €12 στην οποία εκτός από την ανέπαφη πληρωμή δεν δούλευε ούτε η συμβατική με το PIN! Αναγκάστηκα να εξοφλήσω με άλλη κάρτα, της Eurobank, που πέρασε χωρίς παρατράγουδα. Και δεν ήταν το μοναδικό συμβάν. Το ίδιο περίπου διάστημα αντιμετώπισα προβλήματα σε ζαχαροπλαστείο (οι ανέπαφες δεν περνούσαν με τίποτα και το PIN έγινε αποδεκτό στην 2η ή 3η προσπάθεια). Όπως πληροφορήθηκα στη συνέχεια από υπαλλήλους μαγαζιών της περιοχής, υπήρχε γενικευμένο θέμα αποκλειστικά με κάρτες της Πειραιώς. Τα αίτια δεν τα έμαθα, ενδεχομένως να τα γνωρίζουν οι καταστηματάρχες.
SabotazNic Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 3 λεπτά πριν, 9-11 είπε Και όταν ρώτησα την υπάλληλο που με εξυπηρετούσε έλαβα αόριστη απάντηση («κάποιες φορές συμβαίνει, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε») Ειναι η ευκολη απαντηση για εμας με καταστηματα, γιατι συνηθως οι πελατες μετα θα πουν "μα δεν πληρωνω πανω απο 50" κτλ κτλ 2
Kag1ante Δημοσ. 14 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 22 ώρες πριν, SabotazNic είπε Ειναι η ευκολη απαντηση για εμας με καταστηματα, γιατι συνηθως οι πελατες μετα θα πουν "μα δεν πληρωνω πανω απο 50" κτλ κτλ Κάθε... μέρα όμως "ΓιΑτΙ ζΗτΑεΙ πΙν?" "Ίσως πραγματοποιήσατε αρκετές συνεχόμενες αγορές σήμερα.." "ΚαΙ τΙ τΟυΣ νΟιΑζΕι?" Υ.Γ Δεν έχω κατάστημα αλλά το "κρατάω" ας πούμε και προφανώς δεν είναι η πλειοψηφία έτσι αλλά you got my point... Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2023 από Kag1ante
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα