Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η κεντρικη εγκατασταση στην πολυκατοικία υπαρχει?Κουτια υπαρχουν σε καθε οροφο εξω απο τις πορτες?

Εμενα ΟΤΕ με την κεντρικη εγκτασταση εγκατεστημένη σε λιγοτερο απο μηνα εκανα καινούργιο συμβόλαιο απο NOVA σε ΟΤΕ- VDSL πρωτα για να παει η γραμμή ,ενεργοποιήθηκα υπεγραψα χαρτια  για το FTTH ,ηρθε πρωτα το ΟΝΤ μετα ο εργολάβος ,βαλαμε οπτικη στο διαμερισμα και δούλεψε και η οπτικη αλλα χωρίς τηλεφωνο.15 μερες τωρα και απειρα τηλεφωνα στο 13788 περιμενω να ερθει τεχνικός για την τελικη ενεργοποίηση της γραμμής.Εντωμεταξύ εχω διακοσάρα (παρα κατι)απο την οπτικη με αλλο ρουτερ και τηλεφωνια απο το ρουτερ του οτε απο το VDSL που λειτουργεί ακομα.Η τελευταία  απαντηση απο τον ΟΤΕ ηταν οτι μαλλον τα κανανε ολα πολυ γρηγορα και δεν εχει προλαβει να ενημερωθεί το συστημα.ΚΑΛΟ εεεεε

Φανατιστείτε ακομα τον πρωτο λογαριασμο δεν τον εχω πληρωσει

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.

Εδώ ξεχνούν να κλείσουν της καμπίνες ftth και της αφήνουν μισάνοιχτες στα ραντεβού περιμένετε να είναι συνεπείς

Επισκέπτης
Δημοσ.
20 ώρες πριν, filipprin είπε

Η κεντρικη εγκατασταση στην πολυκατοικία υπαρχει?Κουτια υπαρχουν σε καθε οροφο εξω απο τις πορτες?

Εμενα ΟΤΕ με την κεντρικη εγκτασταση εγκατεστημένη σε λιγοτερο απο μηνα εκανα καινούργιο συμβόλαιο απο NOVA σε ΟΤΕ- VDSL πρωτα για να παει η γραμμή ,ενεργοποιήθηκα υπεγραψα χαρτια  για το FTTH ,ηρθε πρωτα το ΟΝΤ μετα ο εργολάβος ,βαλαμε οπτικη στο διαμερισμα και δούλεψε και η οπτικη αλλα χωρίς τηλεφωνο.15 μερες τωρα και απειρα τηλεφωνα στο 13788 περιμενω να ερθει τεχνικός για την τελικη ενεργοποίηση της γραμμής.Εντωμεταξύ εχω διακοσάρα (παρα κατι)απο την οπτικη με αλλο ρουτερ και τηλεφωνια απο το ρουτερ του οτε απο το VDSL που λειτουργεί ακομα.Η τελευταία  απαντηση απο τον ΟΤΕ ηταν οτι μαλλον τα κανανε ολα πολυ γρηγορα και δεν εχει προλαβει να ενημερωθεί το συστημα.ΚΑΛΟ εεεεε

Φανατιστείτε ακομα τον πρωτο λογαριασμο δεν τον εχω πληρωσει

Κοντεύει μήνας και δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ κανένας και ούτε τηλέφωνο ή μήνυμα. Απ΄οσο γνωρίζω δεν έχει γίνει εγκατάσταση για ίνα. Η μονη εγκατάσταση που  υπάρχει είναι απλή (adsl)

Δημοσ.

Εχεις πολυ δρομο ακομα και πολλα τηλ.Πρεπει να ερθει πρωτα μηχανικός και μετα ο εργολάβος για να κανει την κεντρικη εγκατασταση.Και εσυ ΟΤΕ??

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τέλη 2021 όταν μετακόμισα ανατολική Θεσσαλονίκη έβαλα και γω cosmote ftth (νεα εγκατάσταση δεν είχε η πολυκατοικία όπως και εσύ). Και δες τι ακολούθησε

  • 11/09/2021: Αίτηση σύνδεσης στην Cosmote
  • 18/09/2021: Αυτοψία μηχανικού, καθορισμός όδευσης της κεντρικής εγκατάστασης
  • 30/09/2021: Εργασίες στο πεζοδρόμιο, ίνα σε αναμονή στο φωταγωγό στο ισόγειο απ' όπου θα ανέβει σε όλους τους ορόφους
  • 07/10/2021: Εσωτερική εγκατάσταση σε όλους του κοινόχρηστους χώρους. Τοποθέτηση floorbox
  • 15/10/2021: Μέτρηση και παράδοση της εγκατάστασης από τον εργολάβο στην Cosmote
  • 01/11/2021: Ραντεβού με τεχνικό στο σπίτι για παραλαβή ONT. Βρίσκει τεχνικό πρόβλημα, δεν έχει σήμα η γραμμή. Θα ειδοποιήσει αυτός, και να αναμένω νέο ραντεβού από το συνεργείο του εργολάβου που έκανε την εγκατάσταση να έρθουν να το ψάξουν. Ο τεχνικός έκανε μια προσπάθεια να επισκεφτεί το κεντρικό κατανεμητή στο ισόγειο του φωταγωγού αλλά δεν μπόρεσε να βγει από το παράθυρο.
  • 12/11/2021: Τηλ απο το συνεργείο εγκατάστασης. Μου λένε ότι τους ζήτησε η Cosmote να ξηλώσουν την κεντρική εγκατάσταση από των φωταγωγό και να την μεταφέρουν στις σκάλες. Αρνούνται, λένε θα ειδοποιήσουν την Cosmote ότι όλα ειναι οκ, και ότι άμα θέλουν να βγουν, να βγάλουν το παράθυρο. Αναμονή για νέο τηλ απο Cosmote.
  • 18/11/2021: Ήρθε το πρωί τεχνικός της Cosmote στο σπίτι και με πήρε τηλ να ρωτήσει που βρίσκομαι. Ήμουν στην δουλεία, δεν με είχαν ενημερώσει ποτέ για το ραντεβού. Κλείνουμε νέο ραντεβού για Δευτέρα 22/11 στις 09:00
  • 22/11/2021: Το ραντεβού αντί για 09:00 ήρθε 13:45. Όταν ήρθε εν τέλη και του λέω γιατί τέτοια καθυστέρηση περιμένω από τις 09:00, μου λέει δεν είχε σημειωμένη ώρα το ραντεβού οπότε το άφησε τελευταίο πήγε σε όλα τα άλλα που είχε πρώτα. Δεν ηταν και ο ιδιος για να με θυμάται. Μετράει τη γραμμή, όλα οκ, αφήνει ONT. Έχουμε internet.

Όπότε, μην σου τύχει ευτράπελο... Μπορεί να γίνει σε 1 μήνα η δουλεία, μπορεί να πάρει και αρκετούς.

Υ.Γ. Ο τελευταίος τεχνικός στην προσπάθεια του να βγάλει το παράθυρο στο φωταγωγό στο σακάτεψε. Από τότε είναι μόνιμα κλειστό με κολλητική ταινία να το κρατάει...

Επεξ/σία από biohazard7720
  • Sad 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, biohazard7720 είπε

Τέλη 2021 όταν μετακόμισα ανατολική Θεσσαλονίκη έβαλα και γω cosmote ftth (νεα εγκατάσταση δεν είχε η πολυκατοικία όπως και εσύ). Και δες τι ακολούθησε

  • 11/09/2021: Αίτηση σύνδεσης στην Cosmote
  • 18/09/2021: Αυτοψία μηχανικού, καθορισμός όδευσης της κεντρικής εγκατάστασης
  • 30/09/2021: Εργασίες στο πεζοδρόμιο, ίνα σε αναμονή στο φωταγωγό στο ισόγειο απ' όπου θα ανέβει σε όλους τους ορόφους
  • 07/10/2021: Εσωτερική εγκατάσταση σε όλους του κοινόχρηστους χώρους. Τοποθέτηση floorbox
  • 15/10/2021: Μέτρηση και παράδοση της εγκατάστασης από τον εργολάβο στην Cosmote
  • 01/11/2021: Ραντεβού με τεχνικό στο σπίτι για παραλαβή ONT. Βρίσκει τεχνικό πρόβλημα, δεν έχει σήμα η γραμμή. Θα ειδοποιήσει αυτός, και να αναμένω νέο ραντεβού από το συνεργείο του εργολάβου που έκανε την εγκατάσταση να έρθουν να το ψάξουν. Ο τεχνικός έκανε μια προσπάθεια να επισκεφτεί το κεντρικό κατανεμητή στο ισόγειο του φωταγωγού αλλά δεν μπόρεσε να βγει από το παράθυρο.
  • 12/11/2021: Τηλ απο το συνεργείο εγκατάστασης. Μου λένε ότι τους ζήτησε η Cosmote να ξηλώσουν την κεντρική εγκατάσταση από των φωταγωγό και να την μεταφέρουν στις σκάλες. Αρνούνται, λένε θα ειδοποιήσουν την Cosmote ότι όλα ειναι οκ, και ότι άμα θέλουν να βγουν, να βγάλουν το παράθυρο. Αναμονή για νέο τηλ απο Cosmote.
  • 18/11/2021: Ήρθε το πρωί τεχνικός της Cosmote στο σπίτι και με πήρε τηλ να ρωτήσει που βρίσκομαι. Ήμουν στην δουλεία, δεν με είχαν ενημερώσει ποτέ για το ραντεβού. Κλείνουμε νέο ραντεβού για Δευτέρα 22/11 στις 09:00
  • 22/11/2021: Το ραντεβού αντί για 09:00 ήρθε 13:45. Όταν ήρθε εν τέλη και του λέω γιατί τέτοια καθυστέρηση περιμένω από τις 09:00, μου λέει δεν είχε σημειωμένη ώρα το ραντεβού οπότε το άφησε τελευταίο πήγε σε όλα τα άλλα που είχε πρώτα. Δεν ηταν και ο ιδιος για να με θυμάται. Μετράει τη γραμμή, όλα οκ, αφήνει ONT. Έχουμε internet.

Όπότε, μην σου τύχει ευτράπελο... Μπορεί να γίνει σε 1 μήνα η δουλεία, μπορεί να πάρει και αρκετούς.

Υ.Γ. Ο τελευταίος τεχνικός στην προσπάθεια του να βγάλει το παράθυρο στο φωταγωγό στο σακάτεψε. Από τότε είναι μόνιμα κλειστό με κολλητική ταινία να το κρατάει...

Γεια σας και πάλι και σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Στις 14/03 δέχτηκα κλήση για ραντεβού αν μπορώ για τις 15/03 το πρωί. Δηλαδή με πήρανε τηλέφωνο για να μου πουνε ετσι απλά, μπορώ ή δε μπορώ. Και γιατί το αναφέρω έτσι; Στο τηλέφωνο που μίλησα με το κύριο, εξηγώντας οτι αδυνατώ για τη εκεινή τη μέρα και ψαχνοντας για άλλη μέρα, μου εξηγούσε οτι τη Πέμπτη 16/03 υπάρχει γενική απεργία δηλαδή ουτε καν λόγος για πιθανές άλλες μέρες. Τον ρώτησα λοιπόν για τοση καθυστέρηση και η απαντήση του; "υπάρχει τεχνικό θέμα με το κλείσιμο των ραντεβού και δε γνωρίζουμε πότε θα είναι το επόμενο ραντεβού και θα σας ξανακαλέσουμε το συντομότερο δυνατο" . Θέλω αναφερθώ στον πρώτο που μου σχολίασε, χωρις βέβαια ίχνος ειρωνείας και επιθετικότητας, που έλεγε γενικά "σταματήστε να κάνετε καταγγελίες με το παραμικρό" Δείτε το χρονοδιάγραμμα του από πάνω κι εγώ 1 μήνα στο περίμενε. Στις 16/02 έκανα αίτηση και χτες 14/03 ακόμη κανονίζουμε για ραντεβού. Ανευθυνότητα και γράψιμο κανονικότατα. Το καλύτερο σας στο αφήνω για το τέλος. Θυμήθηκα ότι ένα φίλος μια φίλης μου δουλεύει στη Cosmote. Επικοινώνησα μαζί του, του είπα εδώ και ένα μήνα δεν έχω ανταπόκριση και μου κλείσε ραντεβού στις 16/03. Έτσι άπλα. Που ο άλλος στο τηλέφωνο αδυνατούσε να μου βρεί ραντεβού. Δηλαδή έλεος μ'αυτη τη χώρα. Πάλι σε γνωστούς πρέπει να καταφεύγουμε για να γίνει μια σωστή δουλειά;

Επεξ/σία από Mathiu1883
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Mathiu1883 είπε

Γεια σας και πάλι και σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Στις 14/03 δέχτηκα κλήση για ραντεβού αν μπορώ για τις 15/03 το πρωί. Δηλαδή με πήρανε τηλέφωνο για να μου πουνε ετσι απλά, μπορώ ή δε μπορώ. Και γιατί το αναφέρω έτσι; Στο τηλέφωνο που μίλησα με το κύριο, εξηγώντας οτι αδυνατώ για τη εκεινή τη μέρα και ψαχνοντας για άλλη μέρα, μου εξηγούσε οτι τη Πέμπτη 16/03 υπάρχει γενική απεργία δηλαδή ουτε καν λόγος για πιθανές άλλες μέρες. Τον ρώτησα λοιπόν για τοση καθυστέρηση και η απαντήση του; "υπάρχει τεχνικό θέμα με το κλείσιμο των ραντεβού και δε γνωρίζουμε πότε θα είναι το επόμενο ραντεβού και θα σας ξανακαλέσουμε το συντομότερο δυνατο" . Θέλω αναφερθώ στον πρώτο που μου σχολίασε, χωρις βέβαια ίχνος ειρωνείας και επιθετικότητας, που έλεγε γενικά "σταματήστε να κάνετε καταγγελίες με το παραμικρό" Δείτε το χρονοδιάγραμμα του από πάνω κι εγώ 1 μήνα στο περίμενε. Στις 16/02 έκανα αίτηση και χτες 14/03 ακόμη κανονίζουμε για ραντεβού. Ανευθυνότητα και γράψιμο κανονικότατα. Το καλύτερο σας στο αφήνω για το τέλος. Θυμήθηκα ότι ένα φίλος μια φίλης μου δουλεύει στη Cosmote. Επικοινώνησα μαζί του, του είπα εδώ και ένα μήνα δεν έχω ανταπόκριση και μου κλείσε ραντεβού στις 16/03. Έτσι άπλα. Που ο άλλος στο τηλέφωνο αδυνατούσε να μου βρεί ραντεβού. Δηλαδή έλεος μ'αυτη τη χώρα. Πάλι σε γνωστούς πρέπει να καταφεύγουμε για να γίνει μια σωστή δουλειά;

Σχετικά με το παραπάνω απλά αν υπήρχε και κάποιος άλλος που είχε γνωστό του πήγαινε πίσω το ραντεβού το οποίο πήγες και εσύ για άλλον σήμερα.

Και ναι τα παιδιά που καλούμε στα τηλεφωνικά κέντρα δεν κλείνουν ραντεβού προωθούν απλά αιτήματα τα οποία διαχειρίζονται ανάλογα με το φόρτο των συνεργείων.

Επίσης για το κομμάτι των ραντεβού να προσθέσουμε και το γεγονός των πελατών που θέλουν τεχνικό για να συνδέσει το ρουτερ (εξαιρούνται περιπτώσεις), καθώς και συνδρομητών που θέλουν να πάει τεχνικός χθες στο σπίτι γιατί πιάνουν 95/100 στο Wifi.

Στο κομμάτι της καταγγελίας θα συμφωνήσω με το παιδί καθώς με το παραμικρό αναφέρουμε τη λέξη καταγγελία, η οποία πλέον έχει χάσει το νόημα της.

Όλα τα παραπάνω σε φιλικό επίπεδο.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
22 ώρες πριν, Mathiu1883 είπε

Γεια σας και πάλι και σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Στις 14/03 δέχτηκα κλήση για ραντεβού αν μπορώ για τις 15/03 το πρωί. Δηλαδή με πήρανε τηλέφωνο για να μου πουνε ετσι απλά, μπορώ ή δε μπορώ. Και γιατί το αναφέρω έτσι; Στο τηλέφωνο που μίλησα με το κύριο, εξηγώντας οτι αδυνατώ για τη εκεινή τη μέρα και ψαχνοντας για άλλη μέρα, μου εξηγούσε οτι τη Πέμπτη 16/03 υπάρχει γενική απεργία δηλαδή ουτε καν λόγος για πιθανές άλλες μέρες. Τον ρώτησα λοιπόν για τοση καθυστέρηση και η απαντήση του; "υπάρχει τεχνικό θέμα με το κλείσιμο των ραντεβού και δε γνωρίζουμε πότε θα είναι το επόμενο ραντεβού και θα σας ξανακαλέσουμε το συντομότερο δυνατο" . Θέλω αναφερθώ στον πρώτο που μου σχολίασε, χωρις βέβαια ίχνος ειρωνείας και επιθετικότητας, που έλεγε γενικά "σταματήστε να κάνετε καταγγελίες με το παραμικρό" Δείτε το χρονοδιάγραμμα του από πάνω κι εγώ 1 μήνα στο περίμενε. Στις 16/02 έκανα αίτηση και χτες 14/03 ακόμη κανονίζουμε για ραντεβού. Ανευθυνότητα και γράψιμο κανονικότατα. Το καλύτερο σας στο αφήνω για το τέλος. Θυμήθηκα ότι ένα φίλος μια φίλης μου δουλεύει στη Cosmote. Επικοινώνησα μαζί του, του είπα εδώ και ένα μήνα δεν έχω ανταπόκριση και μου κλείσε ραντεβού στις 16/03. Έτσι άπλα. Που ο άλλος στο τηλέφωνο αδυνατούσε να μου βρεί ραντεβού. Δηλαδή έλεος μ'αυτη τη χώρα. Πάλι σε γνωστούς πρέπει να καταφεύγουμε για να γίνει μια σωστή δουλειά;

Στο πρώτο ραντεβού που έρχεται ο εργολάβος μηχανικός η ότι είναι που κάνει το σχέδιο που θα περάσει η οπτική μέσα στην οικοδομή και που θα τοποθετήσουν τον κεντρικό κατανεμητη και τα floor box αρκεί να είναι κάποιος να ανοίξει (ως τώρα συνήθως ζητούσαν τον διαχειριστή)

Αφού βγάλουν το σχέδιο και το "εγκρίνει" η εταιρία που έχει αναλάβει της οπτικές στην περιοχή σου, κανονίζετε νέο ραντεβού όπου έρχονται και κάνουν την εγκατάσταση στην οικοδομή, εδώ αν έχεις επιλέξει την εταιρία που έχει την περιοχή για παροχο τότε πολύ πιθανό να περάσουν και οπτική μέσα στο διαμέρισμα, μετά αφού στείλουν μετρήσεις και φωτογραφίες της εγκατάστασης στην εταιρία που έχει αναλάβει την περιοχή τότε αν δεν έχει περάσει οπτική ίνα μέσα στο διαμέρισμα έρχονται κάνουν την εγκατάσταση μέσα στο διαμέρισμα, πάλι στέλνουν φώτο και μετρήσεις και τέλος κλείνουν ραντεβού για την τελική σύνδεση (όπου γίνεται και κατάργηση του χαλκού και ενεργοποίηση της ίνας, το θέμα είναι ότι επειδή όλες οι εργασίες είναι από εξωτερικούς συνεργάτες μπορεί από βήμα σε βήμα να παίρνει και 1 μήνα μεταξύ ραντεβού (μέσα στο παραπάνω βάλε στην εξίσωση ότι αν εσύ έχεις πχ cosmote αλλά την περιοχή την έχει αναλάβει πχ η vodafone παίζει και ένα σπασμένο τηλέφωνο μεταξύ +ότι η vodafone πχ θα δίνει προτεραιότητα σε εργασίες που θα είναι για δικούς της συνδρομητές

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...