bikey77 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Τελευταία στην περιοχή μου, όπως και σε πολλές άλλες, γίνονται έργα από την cosmote για την εγκατάσταση οπτικών ινών με αποτέλεσμα να μην υπάρχει στενό η δρόμος που να μην έχει σκαφτεί. Μου γεννάται το ερώτημα πώς μια ιδιωτική εταιρία παίρνει την άδεια να κάνει έργα σε δημόσιους δρόμους και πεζοδρόμια, τι υποχρέωση έχει ως προς την επιδιόρθωση της ασφάλτου πέραν του εντελώς πρόχειρου μπαλώματος που έχουν κάνει.
jkoukos Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Μια χαρά παίρνει άδεια και απλά πληρώνει τέλη διέλευσης και σκαπτικών στον οικείο δήμο, κάτι που προβλέπεται από τους νόμους σε όλες τις χώρες, διαφορετικά πως θα λαμβάναμε τις οποίες νέες υπηρεσίες; Πρόβλεψη υπάρχει και για την σωστή εγκατάσταση και αποκατάσταση των δημοσίων χώρων από την εκδιδόμενη άδεια και είναι ευθύνη την δημόσιας αρχής που την εξέδωσε για έλεγχο σωστής εργασίας.
koystado Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Υπάρχει κάποιο αρχείο που να λέει που θα γίνουν εργασίες ανά την Ελλάδα. Γτ θέλω να δω αν θα βάλουν στην περιοχή μου
jkoukos Δημοσ. 6 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2023 Δεν υπάρχει τέτοιο αρχείο καθώς δεν υπάρχει υποχρέωση για κατάθεση σχετικής αίτησης από τις εταιρείες και άδεια από κάποια αρχή. Μόνον τυχόν ενημερωτικά δελτία ενημέρωσης από τους παρόχους.
poulinos Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 On 05/03/2023 at 15:35, bikey77 said: Τελευταία στην περιοχή μου, όπως και σε πολλές άλλες, γίνονται έργα από την cosmote για την εγκατάσταση οπτικών ινών με αποτέλεσμα να μην υπάρχει στενό η δρόμος που να μην έχει σκαφτεί. Μου γεννάται το ερώτημα πώς μια ιδιωτική εταιρία παίρνει την άδεια να κάνει έργα σε δημόσιους δρόμους και πεζοδρόμια, τι υποχρέωση έχει ως προς την επιδιόρθωση της ασφάλτου πέραν του εντελώς πρόχειρου μπαλώματος που έχουν κάνει. επισης οσο ξερω δινουν και εγγυητικη την οποια παιρνουν πισω οταν αποκατασταθουν οι "ζημιες" που εχουν κανει. βεβαια τα μπαλωματα παραμενουν μπαλωματα οπως εχουμε καταλαβει ολοι και σε παρα πολλα σημεια που μπηκε ασφαλτος εχει φυγει.καποιες φορες αν ενα φρεατιο κοπαναει ή ειναι χαμηλα σε σχεση με την ασφαλτο υποχρεωνουν τον παροχο να κανει αποκατασταση και ανυμωση φρεατιου.ενα απο ταμεγαλα προβληματα που παραμενει ειναι οτι ο καθε παροχος που ριχνει ινες κοβει ινες του αλλου παροχου.αυτο εχει σαν αποτελεσμα στο σημειο που εχει κοπει η ινα να πρεπει να σκαψεις για να φτιαξεις την βλαβη και επισης θα φτιαχτει ακομα ενα φρεατιο εκει (δεν θα θαφτει δηλαδη το καλωδιο που ενωθηκε). αυτο εχει σαν αποτελεσμα να κατασκευαζονται ολο και περισσοτερα φρεατια αφου το κοψιμο ινων ειναι πλεον καθημερινο. και δεν υπαρχουν παντα spare για να τραβηξεις πισω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα