DonAnDon Δημοσ. 4 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2023 Μένω Νέα Σμύρνη Αθήνα. Μέσα Δεκεμβρίου του 2022 έκανα αίτηση φορητότητας στην Vodafone για internet 100αρι vdsl, σταθερό και τηλεόραση. Ο προηγούμενος πάροχος μου ήταν η Wind με 24αρι adsl. Αρχές Ιανουαρίου παραλάβαμε το router και στις 16/01/2023 ενεργοποιήθηκε η γραμμή στην Vodafone οπως ενημερώθηκα με sms. Από την αρχή υπήρχε τεχνικό πρόβλημα στην τηλεφωνική γραμμή. Όταν μας καλούσαν έλεγε ότι το νούμερο μας δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή ενώ στο τηλέφωνο μας χτύπαγε ξένο νούμερο δηλώσαμε βλάβη από την πρώτη στιγμή στο 13840. 25/01/2023 Εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός από Vodafone χωρίς να αναφέρει πουθενά αριθμό βρόχου. 26/01/2023 (10 μέρες χωρίς τηλέφωνο) διορθώθηκε το πρόβλημα με το σταθερό αλλά οι συνομιλητές άκουγαν την φωνή τους να κάνει αντίλαλο. Δηλώσαμε βλάβη στο 13840. Διαπίστωσαν τον αντίλαλο και μας έστειλαν τεχνικό στο σπίτι στις 28/01/2023 ο οποιος είδε ότι το ρούτερ έχει πρόβλημα και ευθύνεται οχι μόνο για το πρόβλημα στο τηλέφωνο αλλά και για αδικαιολόγητα χαμηλή ταχύτητα στο internet μετά από μετρήσεις που έκανε με τον εξοπλισμό του στην πρίζα. Είπε ότι θα αιτηθεί αντικατάσταση του ρούτερ όπου συνήθως παίρνει 2-3 εργάσιμες για να μας έρθει. Πέρασαν ολόκληρες εβδομάδες με καθημερινά παράπονα στο 13840 και στο 13830 χωρίς να έχουμε παραλάβει ρούτερ αντικατάστασης. Επίσης να τονίσω εδώ ότι δεν παραλάβαμε ποτέ αποκωδικοποιητή τηλεόρασης από την αρχή της ενεργοποίησης μας. 09/02/2023 Κάνω έγγραφο παράπονο στην φόρμα επίλυσης διαφορών στο site της Vodafone και παίρνω αριθμό αναφοράς με sms. 13/02/2023 Μας κάλεσε τεχνικός τους από το δευτεροβάθμιο τμήμα και μας είπε ότι υπάρχει συστημικό πρόβλημα και ενώ έχουμε συνδεθεί στην Vodafone από τις 16/01/2023, δεν φαίνεται στο σύστημα ότι έχουν πάρει την γραμμή και ότι είμαστε συνδρομητές τους γιαυτό και δεν μπορούν να μας στείλουν αποκωδικοποιητή για την τηλεόραση ούτε και ρούτερ αντικατάστασης γιατί οι αποστολές δρομολογούνται συστημικά. Επίσης μας δήλωσε ότι δεν γνωρίζει ποτε θα διορθωθεί το πρόβλημα. 16/02/2023 Κόβεται τελείως το internet και το τηλέφωνο. 17/02/2023 Πηγαίνω στο φυσικό τους κατάστημα στην Νέα Σμύρνη και κάνω παράπονα. Καταγράφει το ιστορικό μια υπάλληλος και στέλνει email σε αρμόδιο τμήμα τις εταιρείας. 18/02/2023 Καλώ στο 13830 και ζητώ να γίνει καταγγελία της σύμβασης με υπαιτιότητα της Vodafone. Μου λένε ότι θα ενημερώσουν το τμήμα διακοπών που είναι αρμόδιο να με καλέσει. 22/02/2023 Κάνω νέο έγγραφο παράπονο στην φόρμα επίλυσης διαφορών στο site τους όπου και ζητώ καταγγελία της σύμβασης με υπαιτιότητα της Vodafone. 23/02/2023 Καλώ στο 13830 να αιτηθώ εκ νέου να με καλέσει το τμήμα διακοπών για να ζητήσω καταγγελία της σύμβασης και η υπάλληλος με ενημερώνει ότι δεν βλέπει να είμαι συνδρομητής και να έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή μου παρα μόνο ένα αίτημα ενεργοποίησης σε εκκρεμότητα από τον Δεκέμβριο του 2022. Την ίδια μέρα 23/02/2023 με καλεί ο τεχνικός απο το δευτεροβάθμιο που είναι υπεύθυνος για την βλάβη μου για ενημέρωση ότι η βλάβη έχει προχωρήσει και υπάρχει πιθανότητα να έχω internet από την επόμενη μέρα 24/02/2023 και να δρομολογηθεί και συστημικά η αποστολή του εξοπλισμού. Τελικά δεν έγινε τίποτα και συνέχισα να μην έχω internet και τηλέφωνο. 25/02/2023 Υποβολή καταγγελίας την ΕΕΤΤ. 26/02/2023 Αναφορά στον Συνήγορο του καταναλωτή με αίτημα την διαμεσολάβηση για την άμεση επίλυση του προβλήματος διαφορετικά την αποδοχή καταγγελίας της σύμβασης απο την μεριά της Vodafone με υπαιτιότητα δική τους προκειμένου να πάω σε νέο πάροχο χωρίς χρεώσεις και κόστη από πρόωρη διακοπή. 28/02/2023 Εκδίδεται ο δεύτερος λογαριασμός (εκεί το σύστημα δουλεύει μια χαρά παρά το συστημικό πρόβλημα). Εννοείται δεν έχω πληρώσει κανέναν λογαριασμό και ούτε πρόκειται αφού δεν έχω υπηρεσίες. 03/03/2023 Μου έρχεται μήνυμα στο κινητό για το έγγραφο παράπονο στην φόρμα τους στο site απο 09/02/2023 αναφέροντας απλά ότι έχουν δρομολογήσει το πρόβλημα στο αρμόδιο τεχνικό τμήμα. Ούτε λόγος για το αίτημα καταγγελίας με δική τους υπαιτιότητα. Στην παρούσα φάση περιμένω τις εξελίξεις από την ΕΕΤΤ και τον Συνήγορο του Καταναλωτή προκειμενου να έχω αποδείξεις για την υπαιτιότητα τις Vodafone και να μπορέσω να φύγω χωρίς ρήτρες. Από τις 16/01/2023 είμαστε με ανοιχτό τεχνικό πρόβλημα μόνιμο. Δεν έχουμε καθόλου υπηρεσίες ουσιαστικά από την Vodafone. Προιστάμενους, διευθυντές, αρμόδιους δεν έχουν τα τμήματα και οι υπάλληλοι; O καθένας λέει και κάνει ότι θέλει? Υπάρχει ανοιχτό τεχνικό πρόβλημα από τις 16/01/2023 που συνεχώς χειροτερεύει φτάνοντας στο σημείο να μην υπάρχει καμία υπηρεσία από 16/02/2023 και δεν ασχολείται κανένας ανώτερος και υπεύθυνος? Σε κανέναν δεν λογοδοτεί εκεί πέρα κανείς? Κανένας αρμόδιος δεν υπάρχει και κανένα deadline για την επίλυση των προβλημάτων και για το ποσο μενουν ανοιχτα τα ticket? Eχει μείνει ένα σπίτι μήνες χωρίς σταθερό τηλέφωνο, εβδομάδες ολόκληρες χωρίς internet, για τηλεόραση ούτε λόγος δεν έχουμε παραλάβει ποτέ αποκωδικοποιητή και δεν ασχολείται κανείς. Είναι η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ με πάροχο. Εχω περάσει από όλους τους παρόχους τόσα χρονια τέτοια αδιαφορία, τέτοια ανικανότητα, τέτοιο ερασιτεχνισμό δεν έχω ξανασυναντήσει στην ζωή μου.. Να τονίσω ότι σας αναφέρω μονο τις σημαντικές ημερομηνίες ενώ τα τηλεφωνα μου προς 13830 και 13840 ήταν σχεδόν καθημερινά ή και πολλές φορες μέσα στην ίδια ημέρα. Επίσης άπειρες επικοινωνίες με τεχνικούς από πρωτοβάθμιο και δευτεροβάθμιο τεχνικό με δοκιμες στις ρυθμίσεις του router με την καθοδήγηση τους χωρίς αποτέλεσμα. Δοκιμές ακόμα και με username και pass του ΟΤΕ προκειμενου να έχω έστω internet προσωρινά χωρίς αποτέλεσμα και με την διαβεβαίωση ότι θα κάνουν ότι μπορούν για να θα επιλυθεί άμεσα... Υπάρχει περίπτωση να μην έχουν γραμμή να μου δώσουν και να με έχουν στην αναμονή μέχρι να μου πουν σε 3 μήνες λυπούμαστε και να ταλαιπωρούμαι με νεκρό τηλέφωνο και internet τόσο καιρό άδικα? Κάπου διάβασα κάτι τέτοιο αλλα τουλαχιστον αυτος ειχε υπηρεσιες απο τον προηγουμενο παροχο το διαστημα εκεινο. Οποιος έχει παρόμοια εμπειρία ή γνωρίζει κάτι παρακαλώ να βοηθήσει. Περνάνε εβδομάδες και μήνες και δεν γίνεται τίποτα. Εχουν σπάσει τα νεύρα μας.
korakios Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Στις 4/3/2023 στις 9:29 ΜΜ, DonAnDon είπε Οποιος έχει παρόμοια εμπειρία ή γνωρίζει κάτι παρακαλώ να βοηθήσει. Περνάνε εβδομάδες και μήνες και δεν γίνεται τίποτα. Εχουν σπάσει τα νεύρα μας. κάνε αίτηση cosmote ή nova
DonAnDon Δημοσ. 6 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2023 Αυτό θέλω να φύγω. Απλά προσπαθώ να εξασφαλίσω οτι δεν θα μου χρεώσουν ρήτρα αποχώρησης μιας και είναι καθαρά υπαιτιότητα της Vodafone. Αυτός είναι και ο λόγος που έγραψα στο φόρουμ αν μπορεί να με συμβουλεύσει κάποιος που έχει γνώσεις η παρόμοια εμπειρία.
korakios Δημοσ. 6 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2023 4 ώρες πριν, DonAnDon είπε Αυτό θέλω να φύγω. Απλά προσπαθώ να εξασφαλίσω οτι δεν θα μου χρεώσουν ρήτρα αποχώρησης μιας και είναι καθαρά υπαιτιότητα της Vodafone. Αυτός είναι και ο λόγος που έγραψα στο φόρουμ αν μπορεί να με συμβουλεύσει κάποιος που έχει γνώσεις η παρόμοια εμπειρία. απο τη στιγμή που ήδη τρέχει μέσω ΣτΚ θα βγάλεις άκρη . Δε μου έτυχε παρόμοιο , μόνο με forthnet που δε βρίσκανε 2 μήνες τη διεύθυνσή μου , αλλά φυσικά δε χρεώνανε . απλά σου αναφέρω σκηνικό με voda που έκανα υπαναχώρηση στο παρελθόν, αυτοί βλέπανε οτι είμαι πελάτης και μου στέλνανε κανονικά λογαριασμό 😁 όταν συνειδητοποίησαν οτι δεν μπορούν να κάνουν φραγή , τότε κατάλαβαν οτι δεν είμαι πελάτης τους και μου στείλανε και τελικό 😂 φυσικά λύθηκε , αλλά απο ότι κατάλαβα το είχαν στο αυτόματο και η εξυπηρέτηση δεν είχε πρόσβαση στο σύστημα για να πατήσουν απλά ένα κουμπάκι
DonAnDon Δημοσ. 8 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 8 Μαρτίου 2023 Αυτό που γίνεται είναι απλά να δίνουν μια ημερομηνία ενημέρωσης από τον υπεύθυνο της βλάβης σχετικά με την πορεία του προβλήματος την οποία δεν τηρούν καν.... Την περασμένη εβδομάδα θα με καλούσε ο υπεύθυνος για τη βλάβη στις 3-3-23 δεν έγινε και μεταφέρθηκε η επικοινωνία για τις 7-3-23. Δεν με πήρε κανείς βέβαια αφού δεν είχε και κάτι να μου πει και τώρα μεταφέρθηκε η ημερομηνία της επικοινωνίας για τις 10-3-23.... Κάπως έτσι περνάνε οι εβδομάδες και οι μήνες χωρίς να έχω τηλεφωνο και ίντερνετ. Ξέρει κανείς από προσωπική του εμπειρία πόσο καιρό παίρνει μέχρι να έχω απάντηση από ΕΕΤΤ και από Συνήγορο του καταναλωτή? Θέλω να κάνω αίτηση σε άλλο πάροχο αλλά να έχω κάτι στα χέρια μου που να αποδεικνύει ότι είναι υπαιτιότητα της Vodafone.
_Biologist_ Δημοσ. 8 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2023 Την επικοινωνία που κανείς μαζί τους, φροντίζεις να την έχεις κι εσύ γραπτώς κάπως; Έστω να καταγράφεις ημερομηνια, ώρα κι όνομα υπαλλήλου που μίλησες τηλεφωνικά; Βοηθάει πάρα πολύ στις καταγγελίες.
DonAnDon Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Συνεχίζω να μην έχω ίντερνετ και τηλέφωνο. Επίσης δεν με έχει ξανά καλέσει ο υπεύθυνος της βλάβης μου από το δευτεροβάθμιο τεχνικό της Vodafone. Η απόλυτη αδιαφορία και η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών που έχω συναντήσει ποτέ. Πραγματικά μιλάμε για κοροϊδία αν σκεφτεί κανείς αυτά που έχουν ισχυριστεί για την βλάβη και το ότι δεν υπάρχει καμία εξέλιξη τόσους μήνες. Τέλος έχω στείλει από τις 10/03/2023 email στην Vodafone όπως με συμβούλευσαν από την ΕΕΤΤ, αναφέροντας τους αριθμούς πρωτοκόλλου για την καταγγελία και για την προώθηση της προς την Vodafone από την ΕΕΤΤ αλλά δεν έχω κάποια απάντηση μέχρι στιγμής. Το email το έστειλα στο: [email protected] Σήμερα πήρε πρωτόκολλο και η καταγγελία προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή. Συνεχίζω να γράφω γιατί πιστεύω ειναι καλο μαθαίνουμε ο ενας από τον αλλο το τι μπορεί να αντιμετωπίσουμε ως καταναλωτές... Το ότι δεν μας έχει συμβεί ακόμα δεν σημαίνει ότι δεν θα μας συμβεί κάποια στιγμη κι εμένα άλλωστε πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τόσο χοντρό κι έχω περάσει από όλους τους παρόχους σχεδόν 20 χρόνια τώρα. 1 2
bill2015 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2023 Η vodafone συνεχώς συστημικά προβλήματα έχει Φίλος μου που είχε επαγγελματικό πρόγραμμά κάνει αίτηση φορητότητας έκαναν 2 μήνες να την υλοποιήσουν και άλλο 1 μήνα για να ενεργοποιήσουν το vdsl Σε εμένα τεράστιο ιστορικό μία μέρα πρίν αλλάξω πάροχο μου έλεγαν ότι ποτε δεν είχε έρθει τεχνικός Άλλαξε πάροχο απο τη στιγμή που έκανες της καταγγελίες θα σου αποζημιώσουν όπιο ποσό Αυτό με τους λογαριασμούς το έπαθα και εγώ ενώ η γραμμή πήγε σε οτε η vodafone κανονικά μου έκανε εκδοση 2 μήνες μετά για 2 μήνες κανονικά έκδοση λογαριασμών που τα πιστώσανε κανονικά μετά
christo7s Δημοσ. 17 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2023 Στις 8/3/2023 στις 2:29 ΜΜ, DonAnDon είπε Δεν με πήρε κανείς βέβαια Πάρε τις βλάβες πάλι και δώσε το κινητό σου για να σε βρούνε. Ζήτησε και το κινητό του τεχνικού ώστε να συνεννοηθείς μαζί του. Σε εμένα δυο φορές που έτυχε προγραμματίστηκε το ραντεβού μια μέρα πριν. Δε έχω παράπονα για τους τεχνικούς της Vodafone με εξυπηρέτησαν και με το παραπάνω, εξαιρετικά παιδιά. Ακόμη τη βλάβη που ήταν στη πλευρά του οτε συνεργαστήκαν μαζι τους και τώρα λειτουργεί κανονικά...
troi.g Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Στις 4/3/2023 στις 9:29 ΜΜ, DonAnDon είπε Μένω Νέα Σμύρνη Αθήνα. Μέσα Δεκεμβρίου του 2022 έκανα αίτηση φορητότητας στην Vodafone για internet 100αρι vdsl, σταθερό και τηλεόραση. Ο προηγούμενος πάροχος μου ήταν η Wind με 24αρι adsl. Αρχές Ιανουαρίου παραλάβαμε το router και στις 16/01/2023 ενεργοποιήθηκε η γραμμή στην Vodafone οπως ενημερώθηκα με sms. Από την αρχή υπήρχε τεχνικό πρόβλημα στην τηλεφωνική γραμμή. Όταν μας καλούσαν έλεγε ότι το νούμερο μας δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή ενώ στο τηλέφωνο μας χτύπαγε ξένο νούμερο δηλώσαμε βλάβη από την πρώτη στιγμή στο 13840. 25/01/2023 Εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός από Vodafone χωρίς να αναφέρει πουθενά αριθμό βρόχου. 26/01/2023 (10 μέρες χωρίς τηλέφωνο) διορθώθηκε το πρόβλημα με το σταθερό αλλά οι συνομιλητές άκουγαν την φωνή τους να κάνει αντίλαλο. Δηλώσαμε βλάβη στο 13840. Διαπίστωσαν τον αντίλαλο και μας έστειλαν τεχνικό στο σπίτι στις 28/01/2023 ο οποιος είδε ότι το ρούτερ έχει πρόβλημα και ευθύνεται οχι μόνο για το πρόβλημα στο τηλέφωνο αλλά και για αδικαιολόγητα χαμηλή ταχύτητα στο internet μετά από μετρήσεις που έκανε με τον εξοπλισμό του στην πρίζα. Είπε ότι θα αιτηθεί αντικατάσταση του ρούτερ όπου συνήθως παίρνει 2-3 εργάσιμες για να μας έρθει. Πέρασαν ολόκληρες εβδομάδες με καθημερινά παράπονα στο 13840 και στο 13830 χωρίς να έχουμε παραλάβει ρούτερ αντικατάστασης. Επίσης να τονίσω εδώ ότι δεν παραλάβαμε ποτέ αποκωδικοποιητή τηλεόρασης από την αρχή της ενεργοποίησης μας. 09/02/2023 Κάνω έγγραφο παράπονο στην φόρμα επίλυσης διαφορών στο site της Vodafone και παίρνω αριθμό αναφοράς με sms. 13/02/2023 Μας κάλεσε τεχνικός τους από το δευτεροβάθμιο τμήμα και μας είπε ότι υπάρχει συστημικό πρόβλημα και ενώ έχουμε συνδεθεί στην Vodafone από τις 16/01/2023, δεν φαίνεται στο σύστημα ότι έχουν πάρει την γραμμή και ότι είμαστε συνδρομητές τους γιαυτό και δεν μπορούν να μας στείλουν αποκωδικοποιητή για την τηλεόραση ούτε και ρούτερ αντικατάστασης γιατί οι αποστολές δρομολογούνται συστημικά. Επίσης μας δήλωσε ότι δεν γνωρίζει ποτε θα διορθωθεί το πρόβλημα. 16/02/2023 Κόβεται τελείως το internet και το τηλέφωνο. 17/02/2023 Πηγαίνω στο φυσικό τους κατάστημα στην Νέα Σμύρνη και κάνω παράπονα. Καταγράφει το ιστορικό μια υπάλληλος και στέλνει email σε αρμόδιο τμήμα τις εταιρείας. 18/02/2023 Καλώ στο 13830 και ζητώ να γίνει καταγγελία της σύμβασης με υπαιτιότητα της Vodafone. Μου λένε ότι θα ενημερώσουν το τμήμα διακοπών που είναι αρμόδιο να με καλέσει. 22/02/2023 Κάνω νέο έγγραφο παράπονο στην φόρμα επίλυσης διαφορών στο site τους όπου και ζητώ καταγγελία της σύμβασης με υπαιτιότητα της Vodafone. 23/02/2023 Καλώ στο 13830 να αιτηθώ εκ νέου να με καλέσει το τμήμα διακοπών για να ζητήσω καταγγελία της σύμβασης και η υπάλληλος με ενημερώνει ότι δεν βλέπει να είμαι συνδρομητής και να έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή μου παρα μόνο ένα αίτημα ενεργοποίησης σε εκκρεμότητα από τον Δεκέμβριο του 2022. Την ίδια μέρα 23/02/2023 με καλεί ο τεχνικός απο το δευτεροβάθμιο που είναι υπεύθυνος για την βλάβη μου για ενημέρωση ότι η βλάβη έχει προχωρήσει και υπάρχει πιθανότητα να έχω internet από την επόμενη μέρα 24/02/2023 και να δρομολογηθεί και συστημικά η αποστολή του εξοπλισμού. Τελικά δεν έγινε τίποτα και συνέχισα να μην έχω internet και τηλέφωνο. 25/02/2023 Υποβολή καταγγελίας την ΕΕΤΤ. 26/02/2023 Αναφορά στον Συνήγορο του καταναλωτή με αίτημα την διαμεσολάβηση για την άμεση επίλυση του προβλήματος διαφορετικά την αποδοχή καταγγελίας της σύμβασης απο την μεριά της Vodafone με υπαιτιότητα δική τους προκειμένου να πάω σε νέο πάροχο χωρίς χρεώσεις και κόστη από πρόωρη διακοπή. 28/02/2023 Εκδίδεται ο δεύτερος λογαριασμός (εκεί το σύστημα δουλεύει μια χαρά παρά το συστημικό πρόβλημα). Εννοείται δεν έχω πληρώσει κανέναν λογαριασμό και ούτε πρόκειται αφού δεν έχω υπηρεσίες. 03/03/2023 Μου έρχεται μήνυμα στο κινητό για το έγγραφο παράπονο στην φόρμα τους στο site απο 09/02/2023 αναφέροντας απλά ότι έχουν δρομολογήσει το πρόβλημα στο αρμόδιο τεχνικό τμήμα. Ούτε λόγος για το αίτημα καταγγελίας με δική τους υπαιτιότητα. Στην παρούσα φάση περιμένω τις εξελίξεις από την ΕΕΤΤ και τον Συνήγορο του Καταναλωτή προκειμενου να έχω αποδείξεις για την υπαιτιότητα τις Vodafone και να μπορέσω να φύγω χωρίς ρήτρες. Από τις 16/01/2023 είμαστε με ανοιχτό τεχνικό πρόβλημα μόνιμο. Δεν έχουμε καθόλου υπηρεσίες ουσιαστικά από την Vodafone. Προιστάμενους, διευθυντές, αρμόδιους δεν έχουν τα τμήματα και οι υπάλληλοι; O καθένας λέει και κάνει ότι θέλει? Υπάρχει ανοιχτό τεχνικό πρόβλημα από τις 16/01/2023 που συνεχώς χειροτερεύει φτάνοντας στο σημείο να μην υπάρχει καμία υπηρεσία από 16/02/2023 και δεν ασχολείται κανένας ανώτερος και υπεύθυνος? Σε κανέναν δεν λογοδοτεί εκεί πέρα κανείς? Κανένας αρμόδιος δεν υπάρχει και κανένα deadline για την επίλυση των προβλημάτων και για το ποσο μενουν ανοιχτα τα ticket? Eχει μείνει ένα σπίτι μήνες χωρίς σταθερό τηλέφωνο, εβδομάδες ολόκληρες χωρίς internet, για τηλεόραση ούτε λόγος δεν έχουμε παραλάβει ποτέ αποκωδικοποιητή και δεν ασχολείται κανείς. Είναι η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ με πάροχο. Εχω περάσει από όλους τους παρόχους τόσα χρονια τέτοια αδιαφορία, τέτοια ανικανότητα, τέτοιο ερασιτεχνισμό δεν έχω ξανασυναντήσει στην ζωή μου.. Να τονίσω ότι σας αναφέρω μονο τις σημαντικές ημερομηνίες ενώ τα τηλεφωνα μου προς 13830 και 13840 ήταν σχεδόν καθημερινά ή και πολλές φορες μέσα στην ίδια ημέρα. Επίσης άπειρες επικοινωνίες με τεχνικούς από πρωτοβάθμιο και δευτεροβάθμιο τεχνικό με δοκιμες στις ρυθμίσεις του router με την καθοδήγηση τους χωρίς αποτέλεσμα. Δοκιμές ακόμα και με username και pass του ΟΤΕ προκειμενου να έχω έστω internet προσωρινά χωρίς αποτέλεσμα και με την διαβεβαίωση ότι θα κάνουν ότι μπορούν για να θα επιλυθεί άμεσα... Υπάρχει περίπτωση να μην έχουν γραμμή να μου δώσουν και να με έχουν στην αναμονή μέχρι να μου πουν σε 3 μήνες λυπούμαστε και να ταλαιπωρούμαι με νεκρό τηλέφωνο και internet τόσο καιρό άδικα? Κάπου διάβασα κάτι τέτοιο αλλα τουλαχιστον αυτος ειχε υπηρεσιες απο τον προηγουμενο παροχο το διαστημα εκεινο. Οποιος έχει παρόμοια εμπειρία ή γνωρίζει κάτι παρακαλώ να βοηθήσει. Περνάνε εβδομάδες και μήνες και δεν γίνεται τίποτα. Εχουν σπάσει τα νεύρα μας. Είμαι αρκετά χρόνια στη voda , χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, εκτός από την ταχύτητα. Στην καραντίνα είχα σοβαρό πρόβλημα στο ίντερνετ, και δε μου έστελναν τεχνικό με τίποτα, ύστερα από άπειρα τηλεφωνα και επαναλαμβανόμενες κουβέντες, μου είπαν θα σου στείλουμε, αλλά αν το πρόβλημα είναι δικό σας, υπάρχει χρέωση 40 ευρώ. Οκ , ήρθε ο τεχνικός, μετά από πολύ ψάξιμο, να ναι καλά, είδε ότι η γραμμή όντως κάτι δείχνει, αφού συγχρονίζει από 8.2 έως 15 , μέσα σε δευτερόλεπτα. Το γελοίο της υπόθεσης βέβαια είναι ότι ο τεχνικός δε μπορεί να το δώσει σα βλάβη, εάν το μηχάνημα του δε πέσει κάτω από 8. Το αποτέλεσμα είναι ότι πλήρωσα τον τεχνικό. Συνέχισα να μένω στη voda μέχρι και αυτές τις μέρες όπου φεύγω,μιας και η κοροϊδία τους ήρθε από τον Αύγουστο, που με πήραν τηλέφωνο για 100αρα. Κάνω την αίτηση, μετά δύο μέρες λυπόμαστε , δεν υποστηρίζει η περιοχή. Δύο μήνες μετά τα ίδια , τους λέω ότι εκείνοι ακύρωσαν. Όχι λένε, τώρα τσεκαραμε είμαστε σίγουροι, δεύτερο άκυρο. Δεν υπάρχει κενό σημείο στην καμπίνα.Μη τα πολυλογω, 4 αιτήσεις, με δικό τους έλεγχο, και όλες άκυρες, εν τω μεταξύ κάθε αίτηση μου έστελναν και από ένα ρούτερ. Βέβαια χωρίς τηλέφωνο δεν έμεινα ποτέ.
thleorasakias Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2023 Πλεον 8 χρονια στην vodafone ειμαι ευχαριστημενος τιμες κ.λ.π.Το μεγαλο αγκαθι ειναι οταν σηκωσεις το τηλ ειτε για τεχνικο προβλημα ειτε για κατι αλλο.Απο την εμπειρια μου επειδη εχω περασει απο ολα τα σταδια ειναι εξης.Υπαρχει περιπτωση ο υπεθυνος να σου λυσει ενα προβλημα σε 5 λεπτα να το παρει πανω του και υπαρχει και περιπτωση να πετυχεις τυπο που να φας ταλαιπωρια που θα σου μεινει αξεχαστη.Τωρα που πηγες στην εεττ ισως δεν εχει σημασια αλλα για τους ενδιαφορεμενους προτεινω οταν ερχεται ο τεχνικος του λεμε με τροπο προσεξε με και δεν θα σε αφησω ετσι ξερει οτι θα πεσει χαρτζιλικι τοτε θα ασχοληθει μεχρι αηδιας ετσι λυθηκε και το προβλημα μου που ηταν σε πριζακι δεν 8υμαμαι την ορολογια που μου ειπε.Σε δευτερη περιπτωση αναγκαστηκα να μου στειλουν τρια διαφορετικα ρουτερ διαφορετικης μαρκας μεχρι που καταληξαμε στο tp-link v100 το προτεινε ενας στο τεχνικο τμημα και μετα απο 1 μηνα ταλαιπωριας αποδειχ8ηκε χρυσαφι.Απο την στιγμη που σε ανελαβε το ταδε ονομα οσα τηλ και να παρεις δεν αλλαζει κατι.Τελος η εεττ κανει 1-2 μηνες να απαντησει θα σου στειλει την απαντηση της vodafone και απο την στιγμη που υπαρχουν ηχογραφημενες κλησεις να σου φανε λεφτα δεν παιζει ειτε να μπλεξεις περαιτερω εισαι καλυμμενος .Πας σε αλλη εταιρεια απλα σου κατσε η κακια περιπτωση.
NikosKv Δημοσ. 11 Απριλίου 2023 Δημοσ. 11 Απριλίου 2023 Λύθηκε το πρόβλημα; Δυστυχώς δεν σε διάβασα πριν κάνω κι εγώ νέο συμβόλαιο με νέο αριθμό. Διάβασε την ανάρτησή μου.
gbras Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Δημοσ. 18 Απριλίου 2023 Δεν εχει σχεση παιδια ειναι τι θα σου κατσει. Εγω φορητοτα σε cosmote μια εβδομδα χωρις ιντερνετ και 2 χωρις τηλεφωνο. Δεν ηξεραν τι τους γινεται. Στο τελος πετυχα ενα τεχνικο και μου το εφτιαξε σε 3 λεπτα. Δεν ξερω μου ελεγε γιατι σας ταλαιωρησαν..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα