Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με το παραφλού σε αυτοκίνητο με υγραέριο


dimitris_ntlmpks

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, dimitris_ntlmpks είπε

Θα το κοιτάξω. Μόλις τσεκαρα ότι έχει χαμηλή στάθμη η ψύχτρα λαδιού. Λες να ωφελείται από αυτό. Τι έκανες και διορθώθηκε το πρόβλημα με τη ψύχτρα;  Την άλλαξες ή την κατηργησες;

Σ' ευχαριστώ πολύ. Θα το τσεκαρω. 

Η ψυχτρα αλλαχτηκε με μεταχειρισμένη και διορθώθηκε το θέμα μου. Τώρα δεν νομίζω πως στην ψύχτρα κοιτάς στάθμη! Μάλλον κάπου κάνεις λάθος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι έχεις δίκιο. μπερδεύτηκα με την λαδιερα που είναι στο σύστημα υγραερίου. Στο έβγαζε σαν βλάβη στο τσεκ του αυτοκινήτο; Άναβε το λαμπάκι και το είδε ο μηχανικός στο διαγνωστικό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια αιτία να βλέπουμε σκουριά στο δοχείο διαστολής η στο ψυγείο είναι και η αντλία νερού η οποία συνήθως περιέχει μεταλλα που με τον καιρό διαβρώνονται από το νερού σκουριάζουν και ετσι η σκουριά μεταφέρεται στο παραφλού.

Στο δικό μου opel αλλάζω την αντλία κάθε 60 με 70 χιλ χιλιόμετρα μαζί με τους ιμάντες οπως λέει ο κατασκευαστής εχω 360.000 χιλ στο κοντέρ (και με λάδια από lidl που είπε κάποιος)😜 και ποτέ δεν παρατήρησα την παραμικρή σκουριά όπως βλέπω σε άλλα αυτοκίνητα της οικογενειας που δεν αλλάζει η αντλία. 

Α και παραφλού αγοραζω από Σκλαβενίτη που τον εχω βρει τον πιο φτηνό της αγοράς🤣

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μια αιτία να βλέπουμε σκουριά στο δοχείο διαστολής η στο ψυγείο είναι και η αντλία νερού η οποία συνήθως περιέχει μεταλλα που με τον καιρό διαβρώνονται από το νερού σκουριάζουν και ετσι η σκουριά μεταφέρεται στο παραφλού.

Στο δικό μου opel αλλάζω την αντλία κάθε 60 με 70 χιλ χιλιόμετρα μαζί με τους ιμάντες οπως λέει ο κατασκευαστής εχω 360.000 χιλ στο κοντέρ (και με λάδια από lidl που είπε κάποιος)😜 και ποτέ δεν παρατήρησα την παραμικρή σκουριά όπως βλέπω σε άλλα αυτοκίνητα της οικογενειας που δεν αλλάζει η αντλία. 

Α και παραφλού αγοραζω από Σκλαβενίτη που τον εχω βρει τον πιο φτηνό της αγοράς🤣

Αν μπαίνει το σωστό "παραφλου"  και γίνεται σωστή συντήρηση  του τότε δεν χαλάνε αντλίες νερού κλπ. απο σκουριά.

Επεξ/σία από Ukforthemoment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/3/2023 στις 8:05 ΠΜ, papoys1 είπε

Μια αιτία να βλέπουμε σκουριά στο δοχείο διαστολής η στο ψυγείο είναι και η αντλία νερού η οποία συνήθως περιέχει μεταλλα που με τον καιρό διαβρώνονται από το νερού σκουριάζουν και ετσι η σκουριά μεταφέρεται στο παραφλού.

Στο δικό μου opel αλλάζω την αντλία κάθε 60 με 70 χιλ χιλιόμετρα μαζί με τους ιμάντες οπως λέει ο κατασκευαστής εχω 360.000 χιλ στο κοντέρ (και με λάδια από lidl που είπε κάποιος)😜 και ποτέ δεν παρατήρησα την παραμικρή σκουριά όπως βλέπω σε άλλα αυτοκίνητα της οικογενειας που δεν αλλάζει η αντλία. 

Α και παραφλού αγοραζω από Σκλαβενίτη που τον εχω βρει τον πιο φτηνό της αγοράς🤣

Τελευταια φορα πηρε το ματι μου ενα 4λιτρο κοκκινο στα 14ευρω.  G12 παιρνει το δικο σου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Τελευταια φορα πηρε το ματι μου ενα 4λιτρο κοκκινο στα 14ευρω.  G12 παιρνει το δικο σου?

Ναι το κοκκινο βαζω αλλα αν χρειαστω να μην ψάχνω παω από Σκλαβενίτη να πάρω γιατι ξερω οτι  εχει πάντα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...