Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μου ήρθε σήμερα το παρακάτω mail:

Αναφορά σε κείμενο

Αγαπητέ συνδρομητή,

Από 01/04/23, σε όλες τις υπηρεσίες Σταθερής ή/και Internet και στις συνδυαστικές υπηρεσίες Σταθερής, Internet και Τηλεόρασης, θα εφαρμόζεται Τέλος Επανασύνδεσης.

Το Τέλος Επανασύνδεσης θα εφαρμόζεται εφόσον έχει προηγηθεί προσωρινή φραγή λόγω ανεξόφλητου υπολοίπου και θα περιλαμβάνεται στον επόμενο λογαριασμό μετά την επανασύνδεση των υπηρεσιών.

Η χρέωση του σχετικού Τέλους διαμορφώνεται ως εξής:

Οικιακοί συνδρομητές:
• Υπηρεσίες Σταθερής ή/και Internet: 7 €
• Συνδυαστικές Υπηρεσίες Σταθερής, Internet και Τηλεόρασης: 7 €

Εταιρικοί συνδρομητές:
• Υπηρεσίες Σταθερής ή/και Internet: 5,2 €
• Συνδυαστικές Υπηρεσίες Σταθερής, Internet και Τηλεόρασης: 7 €

Όλες οι παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24%.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ .

Δεν ξέρω τί κάνουν οι υπόλοιπες εταιρείες (υποθέτω το ίδιο...).

Προσωπικά το θεωρώ αλητεία.Ωραία, δεν πλήρωσα τον λογαριασμό, μου κόβεις τη σύνδεση. Τον πληρώνω, μου το επανασυνδέεις. Ποιος μπορεί να μου δικαιολογήσει το κόστος των 7€? Είναι τα "εργατικα"; (προφανώς και δεν είναι, γίνεται αυτόματα....).

Γιατί διαφοροποιείται ανάμεσα σε οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές; Γίνεται "διαφορετική" δουλειά κάθε φορά;;

Θα μου πείτε: παρόμοιο χαράτσι δεν βάζουν οι τράπεζες για εντολές ebanking και διάφοροι άλλοι;

Ειλικρινά, ΜΑΣ ΠΗΔΑΝΕ και γελάνε. Ουστ!

 

(τα είπα και ησύχασα. Πείτε μου αν υπάρχει εταιρεία που δεν χρεώνει τέτοια τέλη. Να εξηγούμαι: πάντα πληρώνω τον λογαριασμό στην ώρα του. Τα τσμπουκαλίκια δεν μπορώ....)

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ειναι 100% κερατιατικα πρωτον, δεν ανταποκρινονται δηλαδη σε καποια "εργασια" ή "υπηρεσια", και δευτερον ειναι προφανως μοχλος πιεσης για να πληρωνει καποιος στην ωρα του. Το πιο γελοιο ακομα ειναι οτι και τελη επανασυνδεσης χρεωνουν αν γινει διακοπη, αλλα και ταυτοχρονα "γραφει" και το παγιο κατα τη διαρκεια της διακοπης, παρ'ολο που η υπηρεσια ΔΕΝ παρεχεται. Αρμεγμα κανονικο δηλαδη. Την ποιοτητα υπηρεσιων και εξυπηρετησης θα την αφησω ασχολιαστη γιατι το βαρελι δεν θα εχει πατο. 

Απο κει και περα, μιας που το ολιγοπωλιο των παροχων γενικα κανει ο,τι θελει και δεν υπαρχει κανενας απολυτως ελεγχος ουτε απο το κρατος ουτε απο καμια ανεξαρτητη αρχη, ζητημα χρονου ειναι προφανως να το εφαρμοσουν και οι υπολοιπες εταιρειες. 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, lector είπε

ζητημα χρονου ειναι προφανως να το εφαρμοσουν και οι υπολοιπες εταιρειες.

ήδη το εφαρμόζει η cosmote

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

ήδη το εφαρμόζει η cosmote

Καλα δε μου κανει εντυπωση, η cosmote ανεκαθεν με τα κερατιατικα αγκαλια πηγαινε.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, lector είπε

Ειναι 100% κερατιατικα πρωτον, δεν ανταποκρινονται δηλαδη σε καποια "εργασια" ή "υπηρεσια", και δευτερον ειναι προφανως μοχλος πιεσης για να πληρωνει καποιος στην ωρα του. Το πιο γελοιο ακομα ειναι οτι και τελη επανασυνδεσης χρεωνουν αν γινει διακοπη, αλλα και ταυτοχρονα "γραφει" και το παγιο κατα τη διαρκεια της διακοπης, παρ'ολο που η υπηρεσια ΔΕΝ παρεχεται. Αρμεγμα κανονικο δηλαδη. Την ποιοτητα υπηρεσιων και εξυπηρετησης θα την αφησω ασχολιαστη γιατι το βαρελι δεν θα εχει πατο. 

πόσο δίκιο έχεις....

2 ώρες πριν, korakios είπε

ήδη το εφαρμόζει η cosmote

χα, χα !!!! Θυμάμαι που -πολύ- παλιότερα που είχα ΟΤΕ, ξεχνούσα κάποιον λογαριασμό και σε 10-15 μέρες το κόβανε. Όταν πήγαινα στο κατάστημα για επανασύνδεση, μου λέγανε ότι έγινε αυτόματα από το σύστημα. Για να το συνδέσουν όμως το "σύστημα" ήθελε λεφτά. Κάτι σαν arcade console δηλαδή!!!!

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, kstampo είπε

χα, χα !!!! Θυμάμαι που -πολύ- παλιότερα που είχα ΟΤΕ, ξεχνούσα κάποιον λογαριασμό και σε 10-15 μέρες το κόβανε. Όταν πήγαινα στο κατάστημα για επανασύνδεση, μου λέγανε ότι έγινε αυτόματα από το σύστημα. Για να το συνδέσουν όμως το "σύστημα" ήθελε λεφτά. Κάτι σαν arcade console δηλαδή!!!!

πέρυσι περίπου το κάνανε όταν φορτώσανε σε ηλικιωμένη γυναίκα VDSL και ηλεκτρονικό λογαριασμό . Δεν ήρθε ποτέ φυσικά λογαριασμός και βάλανε φραγή , όταν αντιλήφθηκε οτι δε δούλευε το τηλέφωνο και πληρώθηκε ο λογαριασμός ήρθε και χρέωση επανασύνδεσης ,

τουλάχιστον γελοίοι και ειδικότερα η υπάλληλος και ο προϊστάμενος (υποκατάστημα Βόλου)

Δημοσ.

τελη επανασυνδεσης στον οτε υπηρχαν απο οταν επρεπε να ρθει βανακι στο καφαο να αποσυνδεσει και μετα να ξαναρθει να ξανασυνδεσει τα καλωδια. Πλεον γινεται αυτοματα (και χωρις ανθρωπινη παρεμβαση) οποτε εμεινε σα  προστιμο απληρωτου λογαριασμου.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, fredd0 είπε

τελη επανασυνδεσης στον οτε υπηρχαν απο οταν επρεπε να ρθει βανακι στο καφαο να αποσυνδεσει και μετα να ξαναρθει να ξανασυνδεσει τα καλωδια. Πλεον γινεται αυτοματα (και χωρις ανθρωπινη παρεμβαση) οποτε εμεινε σα  προστιμο απληρωτου λογαριασμου.

Οι διακοπες ποτέ δεν γινόντουσαν ετσι, ούτε πριν 100 χρόνια, παντα οι διακοπές γίνονταν με φίσα απομόνωσης στον κεντρικό κατανεμητή της περιοχής.

Δημοσ.

Οπότε για μας τους ξεχασιάρηδες βάζουμε αυτόματη πληρωμή με κάρτα κάθε μήνα και δεν πληρώνουμε κερατιάτικα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα,

Μια και μιλάμε για κερατιάτικα... Πήρα σήμερα τηλέφωνο τη Nova για να κάνω διακανονισμό και ακούω το ανήκουστο:

Μετά τη συγνώνευση λέει έχει αλλάξει η πολιτική πλέον ο διακανονισμός χρεώνεται με 2,7€ έξτρα και ... οι δόσεις είναι εβδομαδιαίες. 

Πάμε καλά? Δηλαδή είτε το πληρώσω μια και καλή είτε βδομάδα βδομάδα αλλάζει κάτι? Πού είνα ο διακανονισμός?

Επεξ/σία από vkrith
Δημοσ.

Κλείνεις τιν Νόβα δίνεις 8 ευρώ στο Νετφλιξ καί βλέπεις πολλα περισσότερα σε ταινίες καί σειρες από τά κανάλια τής δέν βλέπω τίποτα γιατί δέν έχουν καί τίποτα αξιέπαινο νά δω αυτά άς μου τά κόψουν καί θά παρουν πολλά

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...