Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσπαθησα να κανω για ενα φιλο αλλα μου βγαζει το παρακατω μηνυμα 

Εχει τυχει σε αλλον ?

Μια χαρα ασφαλστικη καλυψη εχει .

 

Η διαδικασία ανάκτησης στοιχείων απο το μητρώο του ασφαλιστικού σας φορέα απέτυχε! Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών στο τηλέφωνο 11 131 για περισσότερες λεπτομέρειες

Επεξ/σία από Γιάννης Platano

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...