vidias.m Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 Καλησπέρα σας, Ανοίγω αυτό το θέμα διότι φίλη θέλει να αγοράσει Fiat 500 1.2lt του 2015 και μετά βενζίνη χειροκίνητο αρκετά κάτω απο 100.000χλμ. Επειδή δεν είχα ποτέ fiat και ειδικά 500, οι μόνες εμπειρίες είναι απο ενοικιαζόμενα, δεν γνωρίζω να της πώ τί να κοιτάξει και τί να προσέξει. Μία ματιά που έριξα στο car.gr τα περισσότερα είναι εισαγωγής αν όχι όλα και πάιζουν απο 10.000-13.000 ευρώ χοντρικά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
korakios Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 Το μοτέρ είναι σκύλος και παίρνει άνετα υγραέριο Σε αντιπροσωπία ή εξειδικευμένο να κουμπώσει διαγνωστικό να δει τυχών βλάβες και ειδικότερα αν "παγώνει" το τιμόνι (κλασσικό θέμα στα Fiat) Απο μάντρα 99% θα είναι πειραγμένα τα χιλιόμετρα επομένως εκτός απο τον κλασσικό έλεγχο να κοιτάξει αν είναι πραγματικά Οτιδήποτε "χαρτιά" με σέρβις πλην αντιπροσωπίας τα αγνοεί 1
vidias.m Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 30 λεπτά πριν, korakios είπε Το μοτέρ είναι σκύλος και παίρνει άνετα υγραέριο Σε αντιπροσωπία ή εξειδικευμένο να κουμπώσει διαγνωστικό να δει τυχών βλάβες και ειδικότερα αν "παγώνει" το τιμόνι (κλασσικό θέμα στα Fiat) Απο μάντρα 99% θα είναι πειραγμένα τα χιλιόμετρα επομένως εκτός απο τον κλασσικό έλεγχο να κοιτάξει αν είναι πραγματικά Οτιδήποτε "χαρτιά" με σέρβις πλην αντιπροσωπίας τα αγνοεί Αυτό φοβάμαι κ εγώ. Λόγο χρηματοδότησης θα πάει αναγκαστικά σε μάντρα. Όπου κανένα στο car δεν γράφει ελληνικης αντιπροσωπείας! Αλλά στα 50.000 κ 60.000 χλμ τι να έχει χρειαστεί το αυτοκίνητο? το θέμα είναι να μπορέσει να δεί αν τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά. Μάντρες τύπου auto marin ή spot a wheel?
turbat0s Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, vidias.m είπε Αλλά στα 50.000 κ 60.000 χλμ τι να έχει χρειαστεί το αυτοκίνητο? Μην πας σκεπτόμενος ότι είναι κελεπούρι και ψάχνεις ενδείξεις για το αν είναι σαπάκι. Σκέψου ότι είναι σαπάκι (διαφορετικά θα το πούλαγε κάποιος πιο μάγκας Ιταλός ή Γερμανός μαντράς) και εντόπισε στοιχεία που να τεκμηριώνουν ότι είναι κελεπούρι. Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2023 από turbat0s 2
tsaltinho Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 Ολα τα fiat αυτης της γενειας, εχουν φουσκωμενο το ταμπλο του συνοδηγου ( η και σκισμενο ) λογω κακής συναρμογης του αεροσακου. Και μαντεψε, η αντιπροσωπεια δεν το δεχεται σαν ελλατωμα. 800+ η αλλαγη ταμπλο, τουλαχιστον πριν 5 χρονια που το καλοεβλεπα 1
Dinos1973 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 Μακρυα απο λύσεις υγραεριου οπως προανεφεραν, το 500 1.2 ειναι αρκετα αργο και χωρις καθολου νευρο ο κινητηρας, εαν βρεις diesel ειναι ιδανικο. 1
@pnea1973 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 Μπορείς και στις αντιπροσωπείες Fiat να δεις αν έχουν.. 1
korakios Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2023 1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε Μακρυα απο λύσεις υγραεριου οπως προανεφεραν, το 500 1.2 ειναι αρκετα αργο και χωρις καθολου νευρο ο κινητηρας, εαν βρεις diesel ειναι ιδανικο. το 1.2 είναι κατεξοχήν το νούμερο ένα μοτέρ για lpg , έπεσες σε περίπτωση 😁 αν το θέλει για μέσα στην πόλη (λογικό για τέτοια κατηγορία) , δεν έχει νόημα για νεύρο , μόνο η οικονομία , φυσικά δεν παίζει ρόλο αν του βάλει υγραέριο (αν τυχών λανθασμένα το συνέδεσες με πτώση επιδόσεων) και εννοείται δεν πάει σε πετρέλαιο για τέτοια χρήση 1
G.bar Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 17 ώρες πριν, vidias.m είπε Καλησπέρα σας, Ανοίγω αυτό το θέμα διότι φίλη θέλει να αγοράσει Fiat 500 1.2lt του 2015 και μετά βενζίνη χειροκίνητο αρκετά κάτω απο 100.000χλμ. Επειδή δεν είχα ποτέ fiat και ειδικά 500, οι μόνες εμπειρίες είναι απο ενοικιαζόμενα, δεν γνωρίζω να της πώ τί να κοιτάξει και τί να προσέξει. Μία ματιά που έριξα στο car.gr τα περισσότερα είναι εισαγωγής αν όχι όλα και πάιζουν απο 10.000-13.000 ευρώ χοντρικά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Αν δεν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας και με βιβλίο σέρβις, το πιθανότερο είναι να έχει γυρισμένα χιλιόμετρα. Παρόλα αυτά πολυ συμπαθητικό αυτοκίνητο με διαχρονική αξία. Να τσεκάρει αν δουλεύουν σωστά όλα τα ηλεκτρικά και αν δεν εχει πρόβλημα ήδη, σίγουρα θα βγάλει στην καλωδίωση που πάει στο πορτ μπαγκάζ και κάτι θα σταματήσει να λειτουργεί απο κλειδαριά, φώτα κλπ. Επίσης πολλά έχουν πρόβλημα στα μπροστά φανάρια, αν είναι ενεργοποιημένα τα drl λιώνουν τα καλώδια απο τη θερμοκρασία. 1
vidias.m Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Καλημέρα σας, εννοείτε πως δεν κοιτάζει αέριο αλλά ούτε κ diesel. Το αυτοκίνητο είναι για εντός πόλης επαρχίας. Το θέμα είναι να αποφύγει όπως αναφέρατε παραπάνω τα σαπάκια που έχουν κατακλήσει το car.gr. Ελπίζω να βρεί κάτι αξιόλογο. Αν είναι εισαγωγής μπορεί να δεί αν τα χλμ είναι γυρισμένα? Γιατί πχ. ένα αμάξι με 50.000χλμ το βιβλίο service έχει 2 αντε 3 ενημερώσεις όπου πολύ εύκολα μπορεί να συμπληρώσει κάποιος. Μέσω αντιπροσωπείας μπορούν να δούν τα πραγματικά χλμ του αυτοκινήτου?
tsaltinho Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 42 λεπτά πριν, vidias.m είπε Καλημέρα σας, εννοείτε πως δεν κοιτάζει αέριο αλλά ούτε κ diesel. Το αυτοκίνητο είναι για εντός πόλης επαρχίας. Το θέμα είναι να αποφύγει όπως αναφέρατε παραπάνω τα σαπάκια που έχουν κατακλήσει το car.gr. Ελπίζω να βρεί κάτι αξιόλογο. Αν είναι εισαγωγής μπορεί να δεί αν τα χλμ είναι γυρισμένα? Γιατί πχ. ένα αμάξι με 50.000χλμ το βιβλίο service έχει 2 αντε 3 ενημερώσεις όπου πολύ εύκολα μπορεί να συμπληρώσει κάποιος. Μέσω αντιπροσωπείας μπορούν να δούν τα πραγματικά χλμ του αυτοκινήτου? Στα εισαγωγης, δηλωνουν τα πραγματικα πολλα χλμ γιατι ο φορος εισαγωγης ειναι πολυ μικροτερος. Οποτε μπορεις να ζητησεις το χαρτι εισαγωγης απο Ελλαδα. Αν δεν στο δινει ή σου φερνει δικαιολογιες.... μακρια 3
Gatilaras Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 49 λεπτά πριν, vidias.m είπε Καλημέρα σας, εννοείτε πως δεν κοιτάζει αέριο αλλά ούτε κ diesel. Το αυτοκίνητο είναι για εντός πόλης επαρχίας. Το θέμα είναι να αποφύγει όπως αναφέρατε παραπάνω τα σαπάκια που έχουν κατακλήσει το car.gr. Ελπίζω να βρεί κάτι αξιόλογο. Αν είναι εισαγωγής μπορεί να δεί αν τα χλμ είναι γυρισμένα? Γιατί πχ. ένα αμάξι με 50.000χλμ το βιβλίο service έχει 2 αντε 3 ενημερώσεις όπου πολύ εύκολα μπορεί να συμπληρώσει κάποιος. Μέσω αντιπροσωπείας μπορούν να δούν τα πραγματικά χλμ του αυτοκινήτου? Υπαρχουν γραφεια και συνεργεια,με χρεωση βεβαια,που με αριθμο πλαισιου σου βρισκουν το ιστορικο του αυτοκινητου(χιλιομετρα,ατυχηματα,service κλπ κλπ) 1
vamvakoolas Δημοσ. 2 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2023 εγω εχω γνωμη για το κινητηρα και τα ανταλλακτικα του μια και τελευταια δουλευω φιατ: Οπως σου εγραψαν, δες αν εχει γινει ποτε ειτε επαννακληση ειτε επισκευη στο τιμονι (city)γιατι ειναι κοστοβορα. 90% των φιατ βγαζει αυτο το θεμα. Υπαρχει δυνατοτητα επισκευης αλλα λογω χρονου και γνωσης ολοι κανουν αντικατασταση. Δες επισης αν ανεβαζεις θερμοκρασιες (κλασσικο στο 1.2) αν το αφησεις στο ρελαντι κανα 5λεπτο εφοσον βλεπεις το οχημα σε μαντρα. Επισης σιγουρα να δειτε αν εχει καποιο σφαλμα σε πινακα οργανων (προβλημα συχνο ο αισθητηρας θερμοκρασιας ψυκτικου) Οτι εχει να κανει με ηλεκτρονικα και τα φωτα ειναι ακριβο οποτε δες αν λειτουργει καλα το κλιματιστικο (και ενδειξεις σε οργανο) αν δουλευουν τα φωτα (εχουν τιποτα ρωγμες σπασιματα τα κρυσταλλα). Ολα τα υπολοιπα ειναι σχετικα φθηνα ενω ανετα μπορειτε να κανετε ελεγχο για το εσωτερικο. Δεν εχω δει 500αρακι με σκουριες αλλα καλο ειναι να δειτε και λαμαρινα για τυχον υγρασιες και φυσικα χτυπηματα. Εκτος Ιταλια, αρκετα κυκλοφορουσαν Ολλανδια και λιγοτερο σε αλλες χωρες (Βελγιο Γερμανια)
vidias.m Δημοσ. 2 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2023 47 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε εγω εχω γνωμη για το κινητηρα και τα ανταλλακτικα του μια και τελευταια δουλευω φιατ: Οπως σου εγραψαν, δες αν εχει γινει ποτε ειτε επαννακληση ειτε επισκευη στο τιμονι (city)γιατι ειναι κοστοβορα. 90% των φιατ βγαζει αυτο το θεμα. Υπαρχει δυνατοτητα επισκευης αλλα λογω χρονου και γνωσης ολοι κανουν αντικατασταση. Δες επισης αν ανεβαζεις θερμοκρασιες (κλασσικο στο 1.2) αν το αφησεις στο ρελαντι κανα 5λεπτο εφοσον βλεπεις το οχημα σε μαντρα. Επισης σιγουρα να δειτε αν εχει καποιο σφαλμα σε πινακα οργανων (προβλημα συχνο ο αισθητηρας θερμοκρασιας ψυκτικου) Οτι εχει να κανει με ηλεκτρονικα και τα φωτα ειναι ακριβο οποτε δες αν λειτουργει καλα το κλιματιστικο (και ενδειξεις σε οργανο) αν δουλευουν τα φωτα (εχουν τιποτα ρωγμες σπασιματα τα κρυσταλλα). Ολα τα υπολοιπα ειναι σχετικα φθηνα ενω ανετα μπορειτε να κανετε ελεγχο για το εσωτερικο. Δεν εχω δει 500αρακι με σκουριες αλλα καλο ειναι να δειτε και λαμαρινα για τυχον υγρασιες και φυσικα χτυπηματα. Εκτος Ιταλια, αρκετα κυκλοφορουσαν Ολλανδια και λιγοτερο σε αλλες χωρες (Βελγιο Γερμανια) Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις συμβουλές σας. Με μια ματια που πηγαμε και ριξαμε χθες σε 3 αυτοκίνητα. Ένα μου κίνησε την περιέργεια όπου ήταν με 37.000 χλμ μοντέλο του '17, φαινόταν άριστο εξωτερικά όσο και εσώτερικα απλά έλειπε αυτός που γνώριζε για το αυτοκίνητο και θα πάμε μια άλλη μέρα να το ξαναδούμε γιατι πήγαμε αργά το απόγευμα και έλειπε. Οπότε σε κάθε αμάξι ζητάω τα χαρτιά εισαγωγης σε περίπτωση που είναι εισαγωγής και βιβλιο service για λεπτομέρειες ανακλύσεις κτλ. και βάζω το αμάξι να δουλεύει για να δω τις θερμοκρασίες του. Αυτό το πρόβλημα με το τιμόνι περίπου πότε εμφανίζεται, διότι τα αυτοκίνητα που κοιτάμε είναι κάτω των 50-60.000 χλμ. Θα έπρεπε να έχει γίνει η επισκευή στο τιμόνι σε αυτά τα χλμ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
vamvakoolas Δημοσ. 2 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2023 το προβλημα βγαινει απο μερικους μηνες μετα τη παραλαβη μεχρι τα 100.000 χλμ. Συνηθως μετα τα 100.000 χλμ εχει αλλαχθει (αρα εχει εμφανισει το θεμα με το τιμονι). Μπορειτε να ρωτησετε και χυμα τον ιδιοκτητη μαντρα αν εχει αλαχθει/επιδιορθωθει το συστημα τιμονιου αλλα φυσικα να ελεγξετε τα χαρτια/συνεργειου. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα